• SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves - Page 4
Page 4 of 15

Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves

Posted: Tue Nov 01, 2011 11:54 am
by Gregers
Izskatās protams nedaudz džipiski, bet toties nav problemu ar apmalēm un g.policitiem, būs nopietni jadomā v°sedināt vai ne.
Lēmumu noteikti pieņemš nākamvasar kad uzlikšu 17".

Image

Šodien pie Arnija paklausijos- kkāds kretīns uzsēdinajis izplūdes kolektoru uz hermētiķa, tas esot varējis novest pie turbas iznīkšanas :angry: Pati izplūde nav no šīs modifikācijas, abi dzinēja spilveni beigti, lielākais vairums piekares bukšu mirušas, kārbas saļņiks tek...
FCK! :S
Toties redzēju 9k motortelpu kā no rūpnīcas un citam 9k virsbūvi uz kuru tiekties, vnk perfekta.
Arnij, ja nav grūti lūdzu ieliec šeit bildes.

Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves

Posted: Tue Nov 01, 2011 11:58 am
by zaz
.... spainis ar "brake cleaner" un motortelpa kā jaunam, nav jāaizlej ar ūdeni (pēc vairuma dzinēja mazgājamajiem to ir ar spiedienu janomazgā) un jāčakarējas ar lupatām. ;)

Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves

Posted: Tue Nov 01, 2011 12:00 pm
by Gregers
Pavasarī būs jāizmanto Tavs ieteikums

Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves

Posted: Tue Nov 01, 2011 12:38 pm
by Nils
Paga, paga, motora spilveni salīdzinoši nesen tika uzlikti jauni. Arī pats, kad vizuāli novērtēju, vismaz augšējos, tie izskatījās pilnīgi svaigi. Par hermētiķi man nav nekādas infas, tik dziļi es tur nelīdu, lai gan faktu konstatēju.

Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves

Posted: Tue Nov 01, 2011 12:42 pm
by Gregers
Vakara kad būs pilns defektu saraksts iedrukāšu šeit.
Apakšējie ir miruši, to jutu jau pirkšanas brīdī.
ja spilveni ir veseli tad dzinēja darbību just nevar, bet kā pats atceries vibracija ir jūtama.

Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves

Posted: Tue Nov 01, 2011 1:25 pm
by elmo
Uzraksti arī kādi bija sākotnējās iegādes tēriņi.

Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves

Posted: Tue Nov 01, 2011 1:49 pm
by Gregers
elmo wrote:Uzraksti arī kādi bija sākotnējās iegādes tēriņi.
Šī pozīcija gan pie uzturēšanas izmaksām nav pieskaitama- katrs nopērk par tik cik trapās. Varu tikai teikt, ka šobrīd objektīvi skatoties pārmaksāju kādus 250-300 LVL, bet toties ieguvu drauga plecu uz kura atbalstīties :laugh:

Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves

Posted: Tue Nov 01, 2011 3:00 pm
by elmo
Mani vienkārši interesē, cik ir visa projekta kopējās izmaksas. :laugh:

Kā pats raksti, ka esi iztērējis jau ~1,7 k LVL + iegādes izmaksas, + vēl priekšā stāvoši darbi, droši ka ap ~3.5 k LVL sanāks.;)

Par to naudu būtu paņēmis Gustava sarkano velnu un braucis cepuri kuldams!:laugh:

Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves

Posted: Tue Nov 01, 2011 3:40 pm
by SAABaeroist
Nav jau teikts ka Gustavam bija viss tip top:) Moz tur pie diagnostikas atklatu vairakas problematiskas vietas.

Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves

Posted: Tue Nov 01, 2011 4:35 pm
by elmo
Viss ir iespējams!;) Es katrā ziņā apbrīnoju cilvēka uzņēmību, jo ja tādas nebūtu, nebūtu arī par ko lasīt projektu sadaļā.

Katrā ziņā es tās 3.5 k LVL iztērētu uz kaut ko šitādu http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... cgjdf.html
un man būtu vismaz cerība to auto pēc gada pārdot par vismaz tādu pašu summu kā nopirkts. Bet lai 9k notirgotu par tādu naudu kā tajā ir ieguldīts, nu var jau būt ka paveicas. bet nu man jau panesās pilnīgs offtop.
Prieks ka Gregers būvē kaut ko skaistu priekš sevis un arī pārējiem ir ko palasīt un papriecāties kopā ar Gregeru.

Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves

Posted: Tue Nov 01, 2011 4:43 pm
by edijs
Oj, ar baltajiem pagriezieniem cits skats! :)

Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves

Posted: Tue Nov 01, 2011 5:04 pm
by gustavs
Šķiet,ka 9-5 un 9k uzturēšānas izmaksas gluži nebūs vienādas - par to jau runāts ir gana.

Par manu 9k; Interesētu,kas, tur būtu varējis atklāties,ko es nebūtu zinājis vai turējis slepenībā! Tā kā nevajag te ļa ļa! Un kā jau ziedoniz minēja, citā topikā, "Viss ir tieši proporcionāls sākuma izejmateriālam - jo dārgāks tas ir, jo mazāk jāiegulda."(c) ziedoņpaps.

Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves

Posted: Tue Nov 01, 2011 5:32 pm
by Gregers
Pirmkart jau Saabaeroistam taisnība, jo sarkanajam velnam vajadzēja visas šīs pašas pozīcija izņemot Aero buferus un sliekšņus, jā nepilēja kārba un dzinējs- savādāk piekare, bremzes un amīši+Aero salons tapat paliek pie aktualajām pozicijām+ pulēšana tieši tapat kā šīm+salona apšuvumu maiņa pret ādas apdari un griestu apšūšana ar ādas aizstājēju+ noteikti kkas vel nepatiktu+arī muziku sakarīgu līdzīgi kā melnajam.
Tīri salīdzinot pēc izmaksām sarkanajam nāktu nost dzinēja un kārbas punķošanās, bet nāktu klāt sākotnējā cena, jo tas tirgojas dargāk kā jau jubilejnieks. Rezultatā kopējās izmaksas samazinātos varbūt par kādiem 200-300 tikai.
Protams pie iespējas pirktu sarkano velnu nevis šo melno, jo tas bija jubilejnieks un tā jau ir pati par sevi vertība+ superīgais sarkanais tonis.
Kopējās izmaksas un nākamo vasaru plānoju ap 5-6k LVL ja nekas darba frontē nemainīsies. Protams pieļauju iespeju palielināt budžetu ja šībrīža ieguldijumi atnesīs gaidāmo peļņu. Piem:
Garrett GT35R turbu uzlikt lai samazinātu turbo bedri,
Ļoti gribētos uzlikt vasarai BBS 17",
Niknakas bremzes,
Borla, Magnaflow vai Hirsh izplūde.
Ja sāks ost pēc krīzes otrāviļņa tad protams budžetu dzēsīšu vispār un nogaidīšu lai pēkšņi nenonāku situācijā kad ir uzpucets auto, bet nav par ko maizi nopirkt.
Proektu bremzes arī tas, ka nekādā gadijumā neizmantošu kredītiestāžu pakalpojumus.

Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves

Posted: Tue Nov 01, 2011 5:36 pm
by Gregers
Gustavs wrote:Šķiet,ka 9-5 un 9k uzturēšānas izmaksas gluži nebūs vienādas - par to jau runāts ir gana.

Par manu 9k; Interesētu,kas, tur būtu varējis atklāties,ko es nebūtu zinājis vai turējis slepenībā! Tā kā nevajag te ļa ļa! Un kā jau ziedoniz minēja, citā topikā, "Viss ir tieši proporcionāls sākuma izejmateriālam - jo dārgāks tas ir, jo mazāk jāiegulda."(c) ziedoņpaps.
Nepārproti, neapgalvoju, ka bija kkādi slēptie utml, bet bukses, amīši, bremzes, salons tapat paliktu pie aktualajām pozīcijām.
Gan atrastos vel kkas, jo nemēdz būt patsmit gadīgi auto bez defektiem.
Protams Tavs sarkanais būtu labaks izejmaterials nekā mans melnais, bet Tu taču zini, ka pazvaniju pāris dienas par vēlu :(

Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves

Posted: Tue Nov 01, 2011 5:40 pm
by Gregers
elmo wrote:Viss ir iespējams!;) Es katrā ziņā apbrīnoju cilvēka uzņēmību, jo ja tādas nebūtu, nebūtu arī par ko lasīt projektu sadaļā.

Katrā ziņā es tās 3.5 k LVL iztērētu uz kaut ko šitādu http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... cgjdf.html
un man būtu vismaz cerība to auto pēc gada pārdot par vismaz tādu pašu summu kā nopirkts. Bet lai 9k notirgotu par tādu naudu kā tajā ir ieguldīts, nu var jau būt ka paveicas. bet nu man jau panesās pilnīgs offtop.
Prieks ka Gregers būvē kaut ko skaistu priekš sevis un arī pārējiem ir ko palasīt un papriecāties kopā ar Gregeru.
Redz kad pirku Griffinu, kraisleru, mersi utt arī domāju ar galvu, bet katru reizi konstatēju, ka man viņiem negribas pat pirkstu durt klāt- garlaicīgi auto, bet sirds prasa 9k un viss.
Patiesībā 9k ir kkāds unikums- nav ne amo ponijs kurš modina tevī tīni un ļauj vnk priecāties par dzīvi, 9k nav arī galaicīgais vacu praktiš kvadratiš, viņš ir kkur pa vidu, jo priecājās gan prāts par patēriņu, ietilpību un ertumu, gan sirds par visu pārējo.
Par auto pārdošanas potenciālu nedomāju ne brīdi- braukšu kamēr kkas kardināli neizmainīsies(kl°ļūšu miljonārs vai ubags :laugh: ) un tad par vidusmēra cenu atdošu to kādam kurš kā es spēs šo auto novertēt un par to priecaties.