• SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves - Page 15
Page 15 of 15

Re: SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves

Posted: Thu Sep 19, 2013 1:27 am
by Gregers
edijs wrote:FB = FuBla? :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Parasti jau auto diagnosticē pirms pirkšanas, nevis pēc.. Kad nopirkts, tad jau vairs uz placi atpakaļ iet nav jēgas, neviens tur sūdzības nepieņem Bija iespēja skatīties, cik uziet. Kaut ko neatradi - pats vainīgs. Skarbi, bet tāds nu tas auto tirgus ir - plača saimnieki tak arī par saviem drotiem nezinu visu no A-Z un, bez šaubām, stāsta tikai to labāko. Mūsu katra paša rokās ir iebāzt savu degunu visos iespējamos caurumos, ja vēlamies iegādāties labu braucamo. Vai arī - uzticēt apskati vīriem no Arteh.
Da labi, ko tur vairs...
Kgan pats tak labi zini, ka nepirku placī, bet gan no šī paša foruma biedra.
Pieļāvu, ka savējie tak īsti līķi nepārdos ja jautāju "normālu nenokautu auto, jo plačos vieni līķi kurus bez 3-4k LVL nepacelt"

Re: SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves

Posted: Thu Sep 19, 2013 1:34 am
by Gregers
Silver wrote:
Gregers wrote:
Silver wrote:Iespējams :P
Tomēr likās pa dārgu. Un vēl ar automātu.
Un vēl nevar zinat, ko viņš pa gadu tai mašinai ir sadarījis :)
Nu cilvēki kuri māk lasīt atver pirmo šī topika lappu un izlasa pa pozīcijām kur pa gadu ir iztērēti 6+ k LVL :wink:

Nolēmu , jo LV visiem visdrīzāk ir pofig kas tur salikts, bet uz vāciju dzīt īsti nav ok, jo tur visi baidās no baltijā pabijušām mašīnām.
Jebkurā gadījuma kkad izdosies atrast labu jubilejas Aero un tad dzinējs, kārba, izplūde utt
noderēs tam auto, bet uz šī salikšu stock detaļas uz atdošu berniem.
Sludinājumu gan laikam āra neņemšu, ja nu kāds tāds pats apdauzīts kā es atradīsies kurš gribes turpināt manis iesākto.
Biju domājis, ka pa dārgu man :) Nu, dotajā brīdī.
Ja nopietna vēlme tad vienmēr kko var sadomāt.
Ja esi gatavs pats savest vizuālo un tos dažus tehniskos sīkumus kas vel atlikuši tad noteikti
saņemsi tieši par tik pat lētak.
Piebrauc ciemos krasta 68A kādā darba dienā un visu pie kafijas krūzes aprunāsim.

Re: SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves

Posted: Thu Sep 19, 2013 1:41 am
by Gregers
Starpcitu!
Pateicoties melnim vel trīs cilvēki izvēlējās pieversties mūsu reliģijai, divi no kuriem tieši automātus paņēma
sajutuši kā startē un slēdzās manējais pēc visām pārbūvēm un uzlabojumiem :)
Automāta īstais spēks un daile kā reiz Bizenājs mīlēja teikt :D

Re: SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves

Posted: Thu Sep 19, 2013 8:44 am
by gustavs
Gregers wrote:
edijs wrote:FB = FuBla? :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Parasti jau auto diagnosticē pirms pirkšanas, nevis pēc.. Kad nopirkts, tad jau vairs uz placi atpakaļ iet nav jēgas, neviens tur sūdzības nepieņem Bija iespēja skatīties, cik uziet. Kaut ko neatradi - pats vainīgs. Skarbi, bet tāds nu tas auto tirgus ir - plača saimnieki tak arī par saviem drotiem nezinu visu no A-Z un, bez šaubām, stāsta tikai to labāko. Mūsu katra paša rokās ir iebāzt savu degunu visos iespējamos caurumos, ja vēlamies iegādāties labu braucamo. Vai arī - uzticēt apskati vīriem no Arteh.
Da labi, ko tur vairs...
Kgan pats tak labi zini, ka nepirku placī, bet gan no šī paša foruma biedra.
Pieļāvu, ka savējie tak īsti līķi nepārdos ja jautāju "normālu nenokautu auto, jo plačos vieni līķi kurus bez 3-4k LVL nepacelt"
Tu to auto toreiz pirki bez diagnostikas? Ja, tā, tad ko, tur tukšu runāt un bumbas bīdīt, ... kļūdās pat tie, kuri neko nedara .
Pat no it kā savējiem pērkot auto ir jāuztaisa diagnostika, pats tak zini :) !
Anyway, visu cieņu par padarīto!

Re: SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves

Posted: Thu Sep 19, 2013 3:04 pm
by edijs
Man šķiet, ka termins "pilnīgs līķis" ir visnotaļ diskutabls. Ja tā sāktu tiešām pedantiski piekasīties, tad beigās izrādītos, ka arī mans Black Jet ir tuvu tādam stāvoklim. It kā tikko kā sakrāmēts kopā un savests pilnīgā kārtībā, izskatījis skati, utt., taču pāris mēneši pabraukti un kaut kas pirms dažām dienām sācis piekarē klabēt/grabēt, viens spilvens jāmaina (lai gan abi, ko uzliku, bija tik tiešām labi), sāka spiest eļļu ārā gar to vāciņu, kas virsū eļļas sūknim (tur sākumā ar jaunu blīvi nekādi nesanāca dabūt spiedienu, tāpēc uzlikām veco, bet vēl it kā labo blīvi - un ar to tagad spiediens ideāls, taču pil), priekšējie spārni joprojām nav nomainīti un esošos potenciāls pircējs varētu nodēvēt par izmetamiem, aizmugurē bremžu trubas ar steigu jāmaina, sāka sulot pirms dažām dienām no puvuma, aizmugurējos spārnos apakšā var atrast rūsas aizmetņus, ko vajadzētu laicīgi izskaust, nevis braukt ziemu un tad raudāt gaužas asaras, utt. utjp. Tātad, ja šo auto no manis kāds paņemtu par teiksim 2000 latiem, tad mierīgi varētu atrast vēl pēc rocības iespējām daudz kur ieguldīt. :) Bet tas jau nenozīmē, ka auto slikts vai, pasargdies', par līķi nodēvējams.

Re: SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves

Posted: Thu Sep 19, 2013 10:45 pm
by Gregers
edijs wrote:Man šķiet, ka termins "pilnīgs līķis" ir visnotaļ diskutabls. Ja tā sāktu tiešām pedantiski piekasīties, tad beigās izrādītos, ka arī mans Black Jet ir tuvu tādam stāvoklim. It kā tikko kā sakrāmēts kopā un savests pilnīgā kārtībā, izskatījis skati, utt., taču pāris mēneši pabraukti un kaut kas pirms dažām dienām sācis piekarē klabēt/grabēt, viens spilvens jāmaina (lai gan abi, ko uzliku, bija tik tiešām labi), sāka spiest eļļu ārā gar to vāciņu, kas virsū eļļas sūknim (tur sākumā ar jaunu blīvi nekādi nesanāca dabūt spiedienu, tāpēc uzlikām veco, bet vēl it kā labo blīvi - un ar to tagad spiediens ideāls, taču pil), priekšējie spārni joprojām nav nomainīti un esošos potenciāls pircējs varētu nodēvēt par izmetamiem, aizmugurē bremžu trubas ar steigu jāmaina, sāka sulot pirms dažām dienām no puvuma, aizmugurējos spārnos apakšā var atrast rūsas aizmetņus, ko vajadzētu laicīgi izskaust, nevis braukt ziemu un tad raudāt gaužas asaras, utt. utjp. Tātad, ja šo auto no manis kāds paņemtu par teiksim 2000 latiem, tad mierīgi varētu atrast vēl pēc rocības iespējām daudz kur ieguldīt. :) Bet tas jau nenozīmē, ka auto slikts vai, pasargdies', par līķi nodēvējams.
Ai, daa beidz taču!
Atver pirmo ši topa lapu un izlasi tur divos postos uzskaitīto mainīto detaļu klāstu, tad brīdi piemet galvā cik liels % no kopējā detaļu
skaita mašīnā tas ir un cik tieši līķis viņa bija sākotnēji.
Tur piemēram vel nav uzskaitīti visādi sīkumi kuri ar KoreFun palīdzību tika nomainīti(klimas bloks, lielākā daļa vakum trubiņu bija saspraustas kur nu pagadās, kartera vent. vārsts bija otrādi uzlikts un turba pūta karterī, apc trubiņas bija nepareizā secība saslēgtas, stiklu apskalotaji pūta šķidrumu motortelpā utt).
Lielākā daļa tūninga tika veikta vnk remonta vietā- galvas uzlabošana, jo esošā bija tiktāl saplaisājusi, ka eļļu pūta litriem, izplūdes, jo oriģinālais vnk nebija rokās paņemams, bremzes, jo tikai priekšējais un aizmugurējais kreisais rats bremzēja, kluču nebija, bet diski visp brīnumainā kārtā tik tievi esam vel ļāva bremzēt, amortizātori aizmugurējie vnk tukši, priekšējie praktiski nestrādāja, griestu apšuvumu joprojām neesmu sabriedis nomainīt, ta arī stav ar melnu baloniņu nopūsts( nu fig viņ zin kā neievēroju, laikam tadēļ, ka bija vakars), kārbu nācas praktiski restaurēt( nu suds, pie reizes padariju stipraku un ātrāk slēdzās), visi (!!!) spilveni bija norauti
utt utt utt
Tā pa lielam šī gada laikā esmu to auto atrestaurējis.
Iegades brīdī tā auto maksimālā tirgus vērtība pēc aizvesšanas pie Arteh būtu 250-300 LVL MAKSIMUMS!
Tad kad Tu viņu pirmoreiz ieraudziji viņa jau bija saņēmusi 3000 LVL investīciju caur gadīgajām Arteh rokām un kā atceries
bija tikai blāva ēna blakus tavam Jet
Jā, tagad ja nomainīt spārnus(vnk rokas nedaiet, pat spārni balkonā), salabot vadītāja sēdekli, pielabot pr. lūpu un nomainīt griestu apšuvumu
auto ir pavisam nesliktā stāvoklī, bet vai tas bija to vērts es īsti nezinu.
Domāju, ja 6k LVL ieliktu Tavā Jet vai Gustava ex sarkanajā tad man pagalmā stāvētu kkas tuvs jaunam auto, bet šeit tikai
ļoti neslikts 20 gadīgs

Re: SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves

Posted: Thu Sep 19, 2013 11:29 pm
by gustavs
Pieveic tos sīkumus līdz galam un, tad vēlreiz uzdod sev šo jautājumu, "vai, tas bija tā vērts" :wink::idea: !
Prieks būs 2x lielāks kā par vizuāli neredzamajiem darbiem. Savādāk kā ar mājas remontu - tur viena grīdlīste nav pielikta, tur kkāds stūris nav nokrāsots.... Dzīvot jau var.

Re: SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves

Posted: Fri Sep 20, 2013 8:51 am
by elmo
Gregers wrote: kārbu nācas praktiski restaurēt( nu suds, pie reizes padariju stipraku un ātrāk slēdzās)

Vari mazliet par šo sīkāk!Kur un kā restaurēji lai būtu stiprāka kā oriģinālā!?Baigi interesē no nākotnes attīstības perspektīvas.

Re: SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves

Posted: Fri Sep 20, 2013 11:19 pm
by Gregers
elmo wrote:
Gregers wrote: kārbu nācas praktiski restaurēt( nu suds, pie reizes padariju stipraku un ātrāk slēdzās)

Vari mazliet par šo sīkāk!Kur un kā restaurēji lai būtu stiprāka kā oriģinālā!?Baigi interesē no nākotnes attīstības perspektīvas.
Tolaik labs paziņa strādāja iekš Recro, tadēļ protams taisiju pie viņa.
Tieši stiprāka viņa nekļuva, jo čoms teica, ka iekšā tieši dzelžu ziņā tur esot viss kā smagajai mašīnai.
Nomainija ja pareizi atceros hidrotransformatoru lai varētu nodot lielāku NM skaitu bez izslīdēšanas( kgan joprojām nepārkāpju
ražotāja norādītos 440 NM, jo baidos, ka kāds gultnis vai zobrats pajuks), uzlika kkādus karbonizētos frikcionus un pacēla
stallspeed(nejautā kas tas ir, es goda vārds nezinu, kkas saistīts ar maksimālajiem RPM draivā ).
No pārējā prasījās uz nomaiņu 3 gultņi kuri gaudoja kā arī nācās ilgi atmiekšķēt veco eļļu kura jau kunkuļos bija sagājusi.
Kopumā ar paveikto darbu esmu samērā apmierināts, jo pa šo pusotru gadu nekas ar kārbu vairs nav darīts izņemot eļļas maiņu 1x.
Nedaudz palamāju čomu par to, ka viņš piemirsa man pateikt, ka to frikcionu dēļ slēgšanās notikt ne tikai ātrāk, bet arī ne tik
nemanāmi.
Vel pārliecinājos, ka tā blīve kura visiem kārbas eļļu pilina uz asvalta ir pilnīgs sviests- četrus vai piecus mēnešus
pec kārbas remonta Arteh atkal diagnosticēja kārbas pilēšanu, resp ja no saab nepil kārbas eļļa tātad viņa ir beigusies :lol:

edit: Cik zinu šobrīd viņi ir kļuvuši lepni un vairs nepieņem kārbu kopā ar auto, bet pieprasa jau noņemtu.

Re: SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves

Posted: Sat Sep 21, 2013 12:40 am
by Silver
Gregers wrote: edit: Cik zinu šobrīd viņi ir kļuvuši lepni un vairs nepieņem kārbu kopā ar auto, bet pieprasa jau noņemtu.
Kas? Recro vai Arteh?

Re: SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves

Posted: Sat Sep 21, 2013 3:29 pm
by elmo
Agrāk bija 3 opcijas:
1. Noņem savā servisā un viņi atbrauc kārbai pakaļ!
2.Braukt uz kaut kādu servi tieši pretī RAAP, kur kārbu noņem un kad tā gatava uzliek atpakaļ.
3. Braukt ar visu auto uz Cēsīm.

Izvēlējos pirmo opciju.

Re: SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves

Posted: Wed Mar 26, 2014 1:42 am
by Gregers
Image

Pāvasaris... :)

Re: SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves

Posted: Wed Mar 26, 2014 9:35 am
by Smith
welcome back... :clap:

Re: SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves

Posted: Wed Mar 26, 2014 10:20 pm
by Gregers
:)
Nekur jau neesmu pazudis- pamazam ķīlēju melno, vakarā ienāku palasu, vnk parasti slinkums kko rakstīt.