• Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa - Page 58
Page 58 of 311

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed Jul 04, 2012 7:50 pm
by rolmens
lawyer wrote:9-5 2.0t AT dinamikas ziņā zaudēs pat manam SDI :D 2.3t pēc cipariem, it īpaši pēc feislifta, izskatās daudz naskāks un mazāk rijīgs ;)
gribu redzēt :)

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed Jul 04, 2012 8:13 pm
by envoy
rolmens wrote:
lawyer wrote:9-5 2.0t AT dinamikas ziņā zaudēs pat manam SDI :D 2.3t pēc cipariem, it īpaši pēc feislifta, izskatās daudz naskāks un mazāk rijīgs ;)
gribu redzēt :)
Ko tieši? :huh:
uculs wrote:Es par to, ka 2.3 un 2.0 neatšķiras. Labāk čipots 2.0 nekā nečipots 2.3.
Ja jau tā būtu... Cik esmu noskaidrojis, tad, lai būtu jēga no čipota 2.0, tai kājai tomēr jābūt pasmagai (attiecīgi, degvielas patēriņš varētu nebūt patīkams), jo pie zemākiem apgriezieniem izmaiņas pēc čipošanas ir niecīgas.

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed Jul 04, 2012 8:33 pm
by Nils
Par čipošanu atsevišķā topikā. Ir liela pieredze, pa lielam, patēriņš neizmainās, ar vienu noteikumu - braukšanas paradumi nemainās. Mīts par čipošanu un patēriņa paaugstināšanos kā reiz ir norakstāms uz paša kājas smagumu! Jo, pēc čipošanas visi bauda paātrinājumu, izmaiņas utt. Pēc pieredzes, viss nostājas savās vietās pēc 2-4 nedēļām, pie kam pēc šī perioda iespējams pat pabraukt ekonomiskāk, jo auto ir dinamiskāks un mazāk jāpiepūlas, lai sasniegtu to pašu, ko ar nečipotu. Jo īpaši uz šosejas un ar manuāli.

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed Jul 04, 2012 8:43 pm
by uculs
envoy wrote:
uculs wrote:Es par to, ka 2.3 un 2.0 neatšķiras. Labāk čipots 2.0 nekā nečipots 2.3.
Ja jau tā būtu... Cik esmu noskaidrojis, tad, lai būtu jēga no čipota 2.0, tai kājai tomēr jābūt pasmagai (attiecīgi, degvielas patēriņš varētu nebūt patīkams), jo pie zemākiem apgriezieniem izmaiņas pēc čipošanas ir niecīgas.
Es tik izsakos no savas pieredzes. Nekad neesmu salīdzinājis ne laikus ne patēriņus, tik vien kā izjūtas no braukšānas.

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed Jul 04, 2012 9:12 pm
by Nils
Un pie zemākiem rmp izmaiņas vienkārši nevar būt grandiozas, jo Saab ir turbo bedre. :) Lai to novērstu, ar čipošanu nepietiks. :)

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed Jul 04, 2012 9:30 pm
by Saabich
lawyer wrote:Turklāt, es pagājušajā vasarā kādu laiciņu ikdienā palietoju Aināra vagonu, kas ir 2.3T ar 265zs un AT - tam vidējais patēriņš (pamatā Rīga + nedaudz pa šoseju līdz dāčai) ar manu ne būt ne tūļīgo braukšanu (tā nu ir, kad pārsēžas no SDI tādā aparātā) grozījās 12.5-13.5 l/100km robežās B) Ja jau 2.0t ar saviem 150zs tērē ne mazāk, tad kādā sakarā to izvēlēties?! :woohoo: Protams, tas 2.0t ir lētāks pie iegādes, bet :blink: :S
Te jau izteicies tā,ka pašam autoparkā būtu baigās lidmašīnas B)

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed Jul 04, 2012 9:31 pm
by uculs
Kam vajadžīgas izmaiņas, izņemot apsolūtos rādītājus un trasi, pie zemiem apgriezieniem. Visas izmaiņas, pie normālas braukšanas, ir vajadzīgas apdzenot utml. situācijās, kad mašīna ir gaitā. Ja mašīna stāv, var arī pastāvēt vēl, ja nepietiek jaudas.

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Jul 05, 2012 12:52 am
by zaz
Nu Saab jau pēc definīcijas nav nekads dragreisa auto.... nu līdz 60km/h 2.0 skodas dīzelis airi ieliek, pats mēģināju :laugh:

Saab sākas ar ātrumu, kad 2. pārnesums tiek pāri turbo bedrei, tad jā, tad tas ir pavisam cits stāsts.

Bet nu pēc būtības, cik cilvēku, tik viedokļu... tādēļ arī nav tikai viens dzinējs piedāvājumā, katram savs. ;)

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Jul 05, 2012 1:33 am
by Gregers
Nils wrote:Un pie zemākiem rmp izmaiņas vienkārši nevar būt grandiozas, jo Saab ir turbo bedre. :) Lai to novērstu, ar čipošanu nepietiks. :)
Atļaušos pilnīgi un absolūti Tev nepiekrist!
Reiz eksperimenta pēc ar KoreFun ielējām manam melnajam kkādu saabcentral stage 1 un autiņš burtiski pārvērtās tieši līdz 3k rpm robežās, uzvedās burtiski kā dīzelis un kļuva superatsaucīgs un ass zemajos apgriezienos. Pāris dienas pakaifojis konstatēju, ka patēriņs pieaudzis no 11,... līdz 16,... pilsētā un protams sapratu, ka šis zemās vilkmes iegūšanas veids man nav pieņemams, bet kā tāds tīri teorijā eksistē. Ja tā veselu saprātu padomā tad pārejot no 2.3 lpt uz šo čipu es redzētu vien litra pieaugumu patēriņā un noteikti būtu apmierināts līdz ausīm :)
Uculam arī īsti piekrist negribētu, jo čipo 2.0 kā gribi, bet turbo bedre viņam ir lielāka un zemajos viņš ir un paliek vārgulīgs un ģībstošs(jā, jā, divnieks labak griežāsu utt, bet ikdienai pilsētā tāpat nekomfortabli).
Es pat būtu gatavs derēt, ka noliekot uz 400 metru starta 2.0 ar kādiem 240 HP un manuāli pret 2.3 220 HP automātu, 2.3 vinnētu 6-7 braucienus no 10 tīri uz zemās vilkmes un precīzo startu rēķina

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Jul 05, 2012 8:26 am
by Nils
Gregers wrote:
Atļaušos pilnīgi un absolūti Tev nepiekrist!
Reiz eksperimenta pēc ar KoreFun ielējām manam melnajam kkādu saabcentral stage 1 un autiņš burtiski pārvērtās tieši līdz 3k rpm robežās, uzvedās burtiski kā dīzelis un kļuva superatsaucīgs un ass zemajos apgriezienos.
Uģi, man šķiet, ka tu atkal sāc pārspīlēt. Gribi teikt, ka ar to steidžu turbo iegriezās pie 1700rmp un nebija bedres? Padod šurp man to steidžu, a to es te visādas izplūdes lieku, softus zīmēju un ko tik vēl ne, lai samazinātu bedri. Zem 2300rmp nav izdevies palīst. Tu esi gudrs cilvēks un tev pašam bija jāsaprot, ka fiziku nevar apjāt. Vot to, ko tas auto dara 2300-3000rmp kā reiz var salabot ar softu/izplūdi, bet tas nepavisam nenozīmē lielāku patēriņu.
Pāris dienas pakaifojis konstatēju, ka patēriņs pieaudzis no 11,... līdz 16,...

Te arī ir atbilde... tātad tavi paradumi mainījās un nemāni pats sevi. Tu to pedāli vairāk spaidīji, testēji izmaiņas, priecājies par paātrinājumu un loģiski, ka patēriņš pieauga.
Uculam arī īsti piekrist negribētu, jo čipo 2.0 kā gribi, bet turbo bedre viņam ir lielāka un zemajos viņš ir un paliek vārgulīgs un ģībstošs(jā, jā, divnieks labak griežāsu utt, bet ikdienai pilsētā tāpat nekomfortabli).
Turbo bedre 2.0 nav lielāka, vilkme zemajos (līdz bedres malai) gan 2.3 ir labāka.
Redzi, Uģi, es esmu 100% drošs, ka visas tavas emocijas ar 2.0T ir saistītas kā reiz ar Romāna 9-3, nevis 9k. Un es esmu savulaik dabūjis pabraukt ar Romāna 9-3 un tiem viņa 220-230hp. Tur krietni atšķīrās tas, ko darīja mans Itālis ar 227hp. Kāpēc tā? Nezinu... Motori, turbīnas vienādi, bet 9k vienmēr ir gājis labāk! :evil:

Es pat būtu gatavs derēt, ka noliekot u ... tu rēķina.

Šito īpaši neņemos komentēt, to var pārbaudīt tikai trasē. Ieraksti tādu 220zs softiņu savā melnajā, šķiet, ka zinu, kuru 9k ar 2.0T tev nolikt blakus, ja īpašnieks būs ar mieru. Dzirdi, Andri? Tagad tu esi mana itāļa smadzeņu nēsātājs. :evil:

Uģi, es ar tevi te padiskutēju, jo man nepatīk, kad cilvēki pārspīlē un saspilgtina krāsas. Centies gari neizplūst. :laugh:
Un jātiekas trasē, sen jau teicu, ka šitā netā pļerkstēt var ilgi! Sakarsušas eļļas smaka noliks visu pa plauktiņiem.

p.s. es tak teicu, ka uz citu topiku jāpārvācās...

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Jul 05, 2012 8:58 am
by KoreFun
Lieciet mierā manu 9-3! Vot kad atradīšu vainu, kāpēc neiet, tad tālāk mērīsimies ar krāniņiem!:laugh: ;)

Un vispār 9000 arī ir kur augt, paskaties kā to māk 900 OG T16, ar saviem 2.0 un 175hp;)

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Jul 05, 2012 8:59 am
by uculs
A man ir dziļi pie pakaļkājas, kas notiek no 0 līdz 400 metriem ar abām kājām spiežot gāzes pedāli. Mani vairāk interesē, kā mašīna uzvedas no 70-160 km/h. Jo šie ir ātrumi, kurus es izmantoju braucot. Pārspīlējot varu pateikt, ka esmu ar mieru pie luksofora palikt pēdējais, ka tik līdz Valmierai, man nebūtu jāvelkas aiz fūres.

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu Jul 05, 2012 10:18 pm
by jur
jur wrote:Tiešām , sludeklī ir bet pie aprīkojuma apraksta nav .
Tieši tāpēc likās kaut kas tur aizdomīgs . Rīt papētīšu .
Vakar no rīta biju aizbraucis apskatīt auto .
Bet , cena jau noņemta un auto ir atradis jaunu īpašnieku .
Tirgotājs ar nebija noskaņots apspriest jau pārdoto auto .
Cerēsim ka jaunais īpašnieks būs iepircis labu auto par labu cenu.
Apskates nav , parktroniks arī nav .Stikla defektu gan neredzēju ,uz aci šķībs nebija ,liekās ka pārkrāsots arī ,kaut gan zem puteklīšu kārtas varētu atrast vis kaut ko .

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Jul 06, 2012 12:59 am
by elmo
Būtu man kāposts, brauktu uz vākietiju kaut ko šādu lūkoties:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/sa ... res=EXPORT

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Jul 06, 2012 8:15 am
by uculs
Izskatās papliks, nez kompis ir iekšā, vai tikai temperatūru rāda.