• EcoPower - Page 6
Page 6 of 7

Re:EcoPower

Posted: Fri Jun 06, 2008 6:56 am
by aikon
Atmaksaatos mazaak kaa 2 gadu laikaa pie tava nobraukuma, ja iekaartas cena ir ~1000Ls. :) Gan jau, ka iekaarta ir leetaaka.
Un tas ir vienreizeejs izdevums, kuru aatri aizmirstas :laugh: Ja ir briivi 1000 Ls, tas nenoziimee, ka vinji tiek atlikti benziinam, doties izlietojot tos gaazes iekaartai, samazinaatu ikmeenesha izdevumus par degvielu B)

Re:EcoPower

Posted: Fri Jun 06, 2008 6:56 am
by GC1
20 000 km gadā. Pie vidējā patēriņa, pieņemsim 10l/100km un benzīna cenas 0,76 Ls/l, gadā par benzīnu izdosi 1520 latus, bet par gāzi (0,41 Ls/l) – 820 latus. Ietaupījums 700 latu pat uz tik mazu nobraukumu, tātad jau divos gados pat visdārgākā iekārta atpelnīta ar uzviju, bet lētākās (ko gan laikam neieteiktu, jo zinu Saabu īpašniekus, kas smagi mocās pēc uzstādīšanas) – atmaksājas jau pusgada laikā, dienā nobraucot vien vidēji ap 50 km, pilsētā – pat mazāk.

Cita lieta – vai izdosies atrast kantori, kas prasmīgi uzstādīs labu iekārtu un spēs to apkalpot. Man pašam ir Saab dīleru Beļģijā likta t.s. IV paaudzes tiešās iesmidzināšanas gāzes iekārta, strādā lieliski, bez problēmām un jebkādiem jaudas zudumiem jau gadiem, autiņš iet kā zvērs, visi nostāsti par smakām un citām tādām folklorizētām problēmām te tiešām ir nevietā. Taču ir cita problēma: kad vēlējos veikt iekārtas profilaktisku apkopi, izrādījās, ka Latvijā ar to ir smagas problēmas. It kā izslavētos servisos veči bezpalīdzīgi lūrēja motorā, nespējot sistēmu pat identificēt, uzdeva muļķīgus jautājumus, vai tā esot dabasgāzes iekārta utt. Tagad esmu atradis servisu, kur ar to spēj tikt galā – pie viņiem „viesizrādēs” pāris reizes mēnesī brauc speciālists no Polijas. Sausais atlikums – LPT Saabi ar gāzi iet labi, ja ir laba iekārta un prasmīgi uzstādīta. Ja kādam ir interese, ar info par manis pēc ilgām pūlēm atrasto servisu un citu pieredzi par gāzi varu padalīties e-mailiski, jo kluba lapā reklāmas postēt un gari spamot negribas. :)

Re:EcoPower

Posted: Fri Jun 06, 2008 7:11 am
by jastr
gāzes/bendzīna patēriņš ir 1:1?

šodien gan folklorizēto gāzes smaku sajutu uz ielas, smirdēja no viena auto tā, ka paraudzījos, vai neviens tuvumā nepīpē... :D

Re:EcoPower

Posted: Fri Jun 06, 2008 7:17 am
by aikon
GC1, kaads ir gaazes pateerinjsh? Tas kantoris liek gaazes iekaartas uz SAAB?

Re:EcoPower

Posted: Fri Jun 06, 2008 7:18 am
by GC1
Gāzes/benzīna patēriņš man ir aptuveni 1,1:1. Teorētiski iespējams pieregulēt līdz faktiski 1:1, bet, tā kā ļoti labi iet, negribas eksperimentēt ar visādām regulēšanām.

Par otru - tā ir jau minētā problēma, ka Latvijā pamatā tiek uzstādītas lētas iekārtas un neprasmīgi, faktiski nav speciālistu, kas kaut ko no tā saprastu. Tālab arī radusies visa šī folklora, kurai Latvijā diemžēl, iespējams, ir pamats, bet tam nav nekāda sakara ar dārgajām (tiešām ap vismaz Ls 1000) jaunākās paaudzes iekārtām.

Re:EcoPower

Posted: Fri Jun 06, 2008 7:22 am
by GC1
aikoN, viņi iekārtas arī uzstāda, un ja manu Saab apkalpo, tad, domāju, noteikti uzstāda arī uz Saab .

Re:EcoPower

Posted: Fri Jun 06, 2008 7:36 am
by aikon
GC1 wrote:aikoN, viņi iekārtas arī uzstāda, un ja manu Saab apkalpo, tad, domāju, noteikti uzstāda arī uz Saab .
Leetaas un suudiigaas iekaartas? :laugh:

Pagaidaam rokas neceljas chakareeties ar gaazes likshanu :unsure: Kad paliks pa daargu, tad jaaatvadaas no Saaba un jaapaariet uz kaadu nemotoru :laugh:

Re:EcoPower

Posted: Fri Jun 06, 2008 7:47 am
by GC1
:D aikoN, nē, viņi uzstāda IV paaudzes iekārtas. Bet es domāju, ja negribas čakarēties, tad atvadoties no Saaba apsverama būtu iespēja pāriet nevis uz nemotoru, bet, piemēram, uz Volvo ar bifuel dzinēju, jeb k.ko tamlīdzīgu, kam gāzes izmantošanu paredzējuši jau rūpnīcas konstruktori. Piekrītu, ka likt iekārtu Latvijā mašīnai, kas līdz šim braukta tikai ar benzīnu, varētu būt čakarēšanās un vienmēr arī zināms risks.

Re:EcoPower

Posted: Fri Jun 06, 2008 7:48 am
by 737_pilot
To GC1
Paklau, uzraksti man savu e-mail, gribu pajautāt šo to par tiem gāzes servisiem un ne tikai ;)

Re:EcoPower

Posted: Fri Jun 06, 2008 7:55 am
by GC1
O.k., ja kādam interesē, var uzrakstīt klm4@inbox.lv

Re:EcoPower

Posted: Fri Jun 06, 2008 4:49 pm
by Unima
Man buutu ko pastaastiit par konkreetu kantori autogaze.lv . vinji man taa praatu sachakareeja, ka netikai pie vinjiem nekad neko nepiekaadiem apstaakljiem nedariishu, bet arii par gaazi kaa taadu riebjas domaat. kameer straadaa viss ir baigi forshi, bet kad taa iekaarta jaasaak remonteet tad tieshaam kaa saka GC1 jaaatrod chalji kuriem rokas no d**sas neaug, kaa tas ir tiem pedaaljiem kas autogaze.lv straadaa.
kad braucu aaraa no taa servisa pabriidinaaju vinjus, ka visur kur runa buus par autogaazi gaaniishu vinjus ar peedeejiem vaardiem, tad nu turu savu soliijumu. :)

Re:EcoPower

Posted: Fri Jul 31, 2009 12:40 pm
by ramonz
GC1 wrote:20 000 km gadā. Pie vidējā patēriņa, pieņemsim 10l/100km un benzīna cenas 0,76 Ls/l, gadā par benzīnu izdosi 1520 latus, bet par gāzi (0,41 Ls/l) – 820 latus. Ietaupījums 700 latu pat uz tik mazu nobraukumu, tātad jau divos gados pat visdārgākā iekārta atpelnīta ar uzviju, bet lētākās (ko gan laikam neieteiktu, jo zinu Saabu īpašniekus, kas smagi mocās pēc uzstādīšanas) – atmaksājas jau pusgada laikā, dienā nobraucot vien vidēji ap 50 km, pilsētā – pat mazāk.
Ja kādam ir interese, ar info par manis pēc ilgām pūlēm atrasto servisu un citu pieredzi par gāzi varu padalīties e-mailiski, jo kluba lapā reklāmas postēt un gari spamot negribas. :)
===
man liekas ka shaadas lietas tieshi vajadzeetu likt kaukaadaa sadaljaa "labaas lietas" , "noderiigas saites" "labaa prakse" utt, lai arii citi zin. Viens ieliek par gaazi, cits par benziinu, cits, par labu servisu utt. Taapeec jau sheit esam lai liidziigi domubiedri apmainiitos ar viedokljiem un informaaciju ar liidziigiem... imho

Re:EcoPower

Posted: Fri Jul 31, 2009 2:21 pm
by zaz
ramonz wrote:
GC1 wrote:20 000 km gadā. Pie vidējā patēriņa, pieņemsim 10l/100km un benzīna cenas 0,76 Ls/l, gadā par benzīnu izdosi 1520 latus, bet par gāzi (0,41 Ls/l) – 820 latus. Ietaupījums 700 latu pat uz tik mazu nobraukumu, tātad jau divos gados pat visdārgākā iekārta atpelnīta ar uzviju, bet lētākās (ko gan laikam neieteiktu, jo zinu Saabu īpašniekus, kas smagi mocās pēc uzstādīšanas) – atmaksājas jau pusgada laikā, dienā nobraucot vien vidēji ap 50 km, pilsētā – pat mazāk.
Ja kādam ir interese, ar info par manis pēc ilgām pūlēm atrasto servisu un citu pieredzi par gāzi varu padalīties e-mailiski, jo kluba lapā reklāmas postēt un gari spamot negribas. :)
===
man liekas ka shaadas lietas tieshi vajadzeetu likt kaukaadaa sadaljaa "labaas lietas" , "noderiigas saites" "labaa prakse" utt, lai arii citi zin. Viens ieliek par gaazi, cits par benziinu, cits, par labu servisu utt. Taapeec jau sheit esam lai liidziigi domubiedri apmainiitos ar viedokljiem un informaaciju ar liidziigiem... imho
Piedodiet, bet šis viss ir fufelis..... biju veicis aprēķinus ieskaitot visas apkopes gāzes iekārtai, ieskaitot to, ka piedarbināšana un auto uzsildīšana notiek jebkurā gadijumā ar degvielu (tātad arī ~ 10km maršruti tiek veikti ar degvielu, aukstam dzinējam). Un galu galā rezultāts ir tāds, ka pie nobraukuma 35K km gadā iekārta tikai atmaksājas pēc trīs ar pus gadiem... tātad tikai tad mēs varam runāt par ekonomiju!

Un šie te gāzes licēju "mārketingas batoni": redzi, Tu tak tagad bāku pielej un braukā uz pusi lētāk :woohoo: ir nekas cits kā fufelis!

Re:EcoPower

Posted: Fri Jul 31, 2009 2:28 pm
by uculs
No manas pieredzes ar gāzi, lētāk varbūt arī sanāk, bet nu nekādā gadījumā ne labāk.

Re:EcoPower

Posted: Fri Jul 31, 2009 2:51 pm
by Smith
uculs wrote:No manas pieredzes ar gāzi, lētāk varbūt arī sanāk, bet nu nekādā gadījumā ne labāk.
Braucot tikai ar gāzi es benzīnu uzpildu reizi trijos mēnešos.:silly: Ja es varētu atļauties mēnesī tērēt 150 Ls benzīnam, tad noteikti atteiktos no gāzes. :whistle: