• Gāze un Aero. - Page 48
Page 48 of 137

Re:Gāze un Aero.

Posted: Fri Jan 13, 2012 2:25 pm
by andzh
sveiki. interesē tie 9k lietotāji kas ir uzstādījuši gāzes iekārtas,jaunās paaudzes. Kādas atsauksmes? kādas problēmas? kur likāt un protams cik izmaksāja?
tā kā īsti neatbalstu gāzi un nemot vērā benzīna cenu....domas palēnām mainās! :) braucu daudz un lielus gabalus.
kurš kantoris ir pieredzes bagātākais SAAB aprīkošanā ar gāzi? padalieties ar pieredzi! :D

Re:Gāze un Aero.

Posted: Fri Jan 13, 2012 2:35 pm
by KurBads
braucu ne pārāk daudz - ~ 20 000 gadā, bet tas izdalās uz 2 autiņiem, tomēr šobrīd sāku arī domāt par LPG uz viena no tiem. Man piedāvā uzstādīt IV paaudzes iekārtu par 430 Ls.

Re:Gāze un Aero.

Posted: Fri Jan 13, 2012 2:58 pm
by andzh
KurBads wrote:braucu ne pārāk daudz - ~ 20 000 gadā, bet tas izdalās uz 2 autiņiem, tomēr šobrīd sāku arī domāt par LPG uz viena no tiem. Man piedāvā uzstādīt IV paaudzes iekārtu par 430 Ls.
man biski pāri 25000 gadā.
kā sauc to kantori? kur atrodas? šiem ir kāda pieredze ar Saabiem?:)

Re:Gāze un Aero.

Posted: Fri Jan 13, 2012 3:04 pm
by edijs
Uz kura no saviem spēkratiem KurBads apsver domu ierīkot LPG? Uz tā 93.gada T16? Ir arī zināms konkrētāks gāzes iekārtas modelis?

Re:Gāze un Aero.

Posted: Fri Jan 13, 2012 3:07 pm
by KurBads
edijs wrote:Uz kura no saviem spēkratiem KurBads apsver domu ierīkot LPG? Uz tā 93.gada T16? Ir arī zināms konkrētāks gāzes iekārtas modelis?
Jā, visdrīzāk uz `93 T16. Piedāvāja Stella Polare IV paaudzes iekārtu, šķiet, ka kaut kāda saistība ar EliGaz, lai arī tie komponentu nosaukumi ir itāliski, iespējams tas tikai mārketings.

Uzstādīšana Valmierā. Nav info par viņu pieredzi ar SAABiem.

Vispār, ja būtu 96.tais kaut kādā nosakāmā attālumā līdz legālai dalībai ceļu satiksmē, iespējams, domātu par to.

Re:Gāze un Aero.

Posted: Fri Jan 13, 2012 3:23 pm
by Arnijs
andzh wrote:sveiki. interesē tie 9k lietotāji kas ir uzstādījuši gāzes iekārtas,jaunās paaudzes. Kādas atsauksmes? kādas problēmas? kur likāt un protams cik izmaksāja?
tā kā īsti neatbalstu gāzi un nemot vērā benzīna cenu....domas palēnām mainās! :) braucu daudz un lielus gabalus.
kurš kantoris ir pieredzes bagātākais SAAB aprīkošanā ar gāzi? padalieties ar pieredzi! :D
Aprunājies ar šiem
Vismaz cilvēcīgi ieliks, kā arī ieteiks pēc vēlmēm un auto prasībām

Re:Gāze un Aero.

Posted: Fri Jan 13, 2012 3:37 pm
by edijs
Jā, Heinrihs ir lāga cilvēks, sakarīgi apskaidro visu. Cik nu man tā pieredze - tikai vienu reizi esmu ar savu Gazoviju bijis ciemos uz mazu pieregulēšanu pirms skates. Es arī prasīju viņam, ko un par cik var uz 9k aero uzkrāmēt, ja vēlās savus 250hp un uz augšu. Teica, ka 1) neies krastā ar standarta sprauslām (laikam itāļu?), jāliekot japāņu (ja vien nes abas nejaucu tagad), 2) tuvāk 270-300hp būs vajadzīgi divi gāzes reduktori, ar viena ražību būs par īsu, attiecīgi +100 lati ar kaut ko būšot. Ar vienu reduktoru līdz 250hp un krutajām sprauslām varētu būt līdz latiem 600, ar diviem reduktoriem līdz 700 latiem. Ar parastajām sprauslām ierakstīšoties 500 latos. Ok, tie tādi ļoti aptuveni cipari, bet es arī aptuvenus tikai prasīju. Es teiktu, ka ir jēga piemest tos 200ls klāt un nedomāt, vai gāzes sistēma spēs nodrošināt ražību jaudai, ko vēlos izspiest. Galu galā - gāzes cena pagaidām ir ļoti demokrātiskā līmenī, lai es nebrauktu ar 200hp regulējumu pāris ietaupīto litru dēļ. :D Tas jau štrunts, ka vairāk ikdienas satiksmei nevajag. :D

Update - šķiet, ar "krutajām" sprauslām bija domātas šīs - http://www.heinrihs-gaze.lv/index.php?sadala=42

Update 2 - tikko autogas.lv atbildēja, ka manu vēlmju apmierināšanai būs "BRC P&D AR DIVIEM REDUKTORIEM" par 780 latiem. :)

Re:Gāze un Aero.

Posted: Mon Jan 16, 2012 10:12 am
by Iceman
300 kumeļus tak ikdienā neizmanto un kad pa retam izmanto - tad jau laicīgi barojies uz benžuku. Esmu dzirdējis par opciju, ka gāzes kompis ir programmējams, lai pie noteiktiem augstiem apgriezieniem pats slēdzas uz benžuku. Teiksim 5krpm.
Kur vispār tādu jaudu uz mūsu ceļiem var izmantot?

Pie -20 man gāze slēdzās diezgan vēlu un ar tendenci noslāpēt motoru. Ziemā ar to ir jārēķinās un benžuks kurinās jūtami vairāk, bet labā ziņa ir tā, ka mums šai leiputrijā īstas ziemas nav ilgi.

Re:Gāze un Aero.

Posted: Mon Jan 16, 2012 11:04 am
by elmo
Iceman, tev tā slāpšana gadījumā nav pie zemiem apgriezieniem? Respektīvi braucot pārslēdzas, viss čiki piki, bet kā izdomā pie luksafora strauji nobremzēt tā, apgriezieniem strauji nokrītot noslāpst!? Izskatās ka par ātru pārslēdzas, vajag uzlikt ilgāku sildīšanu, bet tad zūd ekonomija!:laugh:

Re:Gāze un Aero.

Posted: Mon Jan 16, 2012 11:25 am
by Iceman
Ar tukšgaitas apgriezieniem noslāpst. Darba apgriezienos uz pussekundi pabremzē ar motoru un turpina darboties uz gāzi. Sākumā bik nestabili, bet pēc 5 sekundēm aiziet normāli uz gāzi. Jā - tas ar to temperatūru tā arī varētu būt, bet kā jau teicu - īstas ziemas mums nav daudz un šādas neērtības pacietīšu un nelikšu meistaram regulēt gāzes kompi.
Galu galā vēl tak ir variants manuāli slēgt uz gāzi kad vien auto šķiet gana silts :)

Lai jau tiek mazliet vairāk arī benzīna našķis :)

Re:Gāze un Aero.

Posted: Mon Jan 16, 2012 11:45 pm
by chippy
No rīta pie -3`C šķil un brauc režīmā uz gāzi pārslēdzās pēc precīziem 500m.

Re:Gāze un Aero.

Posted: Tue Jan 17, 2012 12:10 am
by SAABaeroist
Mja, GAZE pieņem aborotus :laugh:

Re:Gāze un Aero.

Posted: Tue Jan 17, 2012 7:48 am
by edijs
Iceman wrote:300 kumeļus tak ikdienā neizmanto un kad pa retam izmanto
Taisnība, taču sistēma tak jābūvē ar mazu rezervīti, ne? Tā, lai nav problēmu ne ar tiem 250 lopeļiem, ne 270. Plus interesanti, ko no gāzes vispār var uzbūvēt. Protams, ka, ar kādu skrienoties, tāpat tiks ieslēgta gāze, bet mani vairāk satrauc situācija, kad, veicot apdzīšanas manevru uz šosejas, es ieminu grīdā, un kaut kas nenotiek tā kā gribētos tik vien tāpēc, ka gāze nespēj nodrošināt pietiekamu ražību.

Es gan noprotu, ka tie, kuri uzlikuši nebūt ne labāko pieejamo gāzes iekārtu uz 9-5 Aero, nesūdzās, ne? Min grīdā un nekas neraustās?

Vēl es īsti neesmu sapratis, kā gāzes kompis sadarbojās ar Trionicu. Respektīvi - ja es kaut ko mainu Trionica uzstādījumos, tad gāzes sistēma pati pieregulējās, izejot no tā, ko trionics liek darīt? Vai arī pēc katras trionica padresēšanas jābrauc pie gāzotājiem pieregulēt gāzes ecu?

Aaa, autogaze.lv arī atrakstīja. (Prasīju pēc sistēmas, kas turēs līdz 300hp, lai cik tas maksātu.) Piedāvā STAG sistēmu, Valtek sprauslas (dīvaini, šīs tiešām vilks to jaudu?) un ražīgu KME GOLD reduktoru - kopā ar 40 litru apaļo balonu tas maksāšot 480 lati. Demokrātiski, bet jel ja kāds man iedotu rakstisku apliecinājumu, ka šāda kombinācija tiešām nodrošinās to, ko man vajag.

Btw, iegooglējos par Valtek un Hana sprauslām. Apstiprinājās tas, ko teica arī Heinrihs - tie, kas negrib jaudas zudumus un ilgāku kalpošanu, like Hana. Ar Hana sanākot max 5% no jaudas zaudēt, ar Valtek var sanākt arī visus 15% zaudēt. Nekur gan nefigurē konkrētāki modeļi - pieņemu, ka varbūt tam pašam Valtek ir "superduperpašaslabākās" sprauslas. Googlēšos tālāk kādā brīvākā brīdī.

Re:Gāze un Aero.

Posted: Tue Jan 17, 2012 9:15 am
by elmo
Vari pagooglēt arī par Keihin inžektoriem.

Un noteikti, ka Heinriha variants izklausās reālistiskāks. Maz ticams, ka ar standarta komplektāciju varēsi nobarot 300zs, ja ar to pašu standarta komplektāciju 200zs pie 5k RPM nepietiek ēdamā.:laugh:
Autogaze.lv profils ir lētums un ekonomiskums. 99% klientu prasa, lai būtu pēc iespējas lētāk, tāpēc arī saņēmi standarta piedāvājumu, pat neiedziļinoties tavās īpašajās "rallista" prasībās.

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sat Jan 21, 2012 10:08 pm
by Ainars
man Armands no Vestienas ielas kautko pastāstija par 265zs manam dzinējam, tad jautajums taads, KAD tad dzineejs saak ripot ar max jaudu? tad kad iemin griidaa un piemeram iet garām kolonnai, nepietiks jaudas ar standarta ekonomisko gāzes iekārtu? principaa jau gazi liek ekonomijai un nevajadzetu aizrauties ar "spiešanu grīdā", bet tomēr, negribas zaudēt 1/3 jaudas tikai tapēc, ka esmu iemilejis santimu gazes iekartu uzstādot..

vēl jau pastāv benzīna ieslēgšana, bet kas tā vairs par ekonomiju..:P