• Dažādi jautājumi par 900 - Page 44
Page 44 of 116

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Dec 12, 2008 12:27 am
by defektivais
Paldies par padomiem, tagad tik jagaida siltāks laiks :)

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Dec 12, 2008 9:04 pm
by defektivais
Vai arī jūsu 900tie grab braucot pa bedrēm, bruģi utt, vai tikai man tā "paveicies"? Esmu jau kādās piecās vietas to grabēšanu novērsis, bet liekas, ka tā ir kā cīņa ar vējdzirnavām. Galvenais ka vairs nav īsti skaidrs no kurienes tās sasodītās skaņas nāk :(
Cik saprotu, tad nekāda īpašā skaņas izolācija no rūpnīcas šai mašinai nenāk?

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Dec 12, 2008 9:25 pm
by mixeris
Ko nozīmē nekāda īpašā???
Durvju apšuvums ir grīdas pape kas ir nosacīti MDF un līdz ar to arī ar skaņas slāpēšanas īpašībām. Grīda arkas un ugunssiena ir aplīmētas ar vibroizolāciju. Protams ne jau viss, bet ir. Vēl arī durvīs iekšā ir vibroizolācija.

Manam darba aveo durvīs piemēram nav nekā un paneļi no plastmasas.

Tā ka beidz sūdzēties.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Dec 12, 2008 10:03 pm
by maris
Taisni šitiem vecajiem auto ir labāk , jo ir mazāk kam grabēt B) Plus vēl lielākā daļa turās uz skrūvēm un "samoreziem" , kurus var vienkārši pievilkt !!!B) Un arī ritošā ir samērā klusa ( ja ir kārtībā ;) )
Tu pabrauc ar 9-3SS ( vislabāk Aero ar sporta piekari un 17. diskiem ) pa bruģi vai lauku ceļu :P :P :P

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Dec 12, 2008 10:18 pm
by defektivais
Īpaša es domāju grīda zem aizmugures pasažieru kājam un sēdekļiem, bagāžniekā.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Dec 12, 2008 11:41 pm
by Nauris_t16
Bagāžnieka aizmugurējo finiera paneli var uzlikt uz lipekļiem, ja tas mēdz grabēt. Bet tā jau tas ir diezgan normāli, mašīna jau sen vairs nav jauna, virsbūve ir diezgan nogurusi, arī salona detaļas ļodzās. Var piem. arī pr. panelis grabēt.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Sun Dec 14, 2008 1:10 am
by lablaiks
Grab un kā vēl, lai to daļēji novērstu ir jāvelti kāds laiks obzervējot visu un pievelkot kādu skrūvīti, kaut kur saskares vietā ielīmējot porolonu vai ko citu, tāds rūpīgs darbs sanāk, protams jāņem nost panelis priekšā, durvju apšuvumi utt utjpr. Un pēc tam tāpat nebūs tik klusu kā bunkurā, kaut kas jau grabēs un sirsinās tāpat.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Sun Dec 14, 2008 6:15 am
by alnislacis
Situācija:
Vadītāja puses logs 9ooOG- uzleju laižas raiti, bet atpakaļ augšā velkas lēni.

Tēze:
1.Domāju, ka vainīgs nav motors, bet gan kaut kas spiež to logu, jo uz tā ir vertikālas ieskrāpētas svītras, it kā kaut kas tur berztos.
2.Iespējams, tomēr tas nav loga motors, jo ja jau spiestu, tad arī lejā ietu tā samocīti.

Jautājums:

Kas tur ir!?

Zb :dry: katreiz, kad vajag pie šlegbauma noskenēt caurlaidi:
katreis kāpt ārā no mašīnas vai;
vērt durvis un pa spraudziņu sniegties tām apkārt
gaidīt falck čali, kurš mēģina mani apkalpot lai ātrāk nodinos no iebrauktuves

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Sun Dec 14, 2008 8:38 am
by KurBads
alnislacis wrote:Situācija:
Vadītāja puses logs 9ooOG- uzleju laižas raiti, bet atpakaļ augšā velkas lēni.

Tēze:
1.Domāju, ka vainīgs nav motors, bet gan kaut kas spiež to logu, jo uz tā ir vertikālas ieskrāpētas svītras, it kā kaut kas tur berztos.
2.Iespējams, tomēr tas nav loga motors, jo ja jau spiestu, tad arī lejā ietu tā samocīti.

Jautājums:

Kas tur ir!?

Zb :dry: katreiz, kad vajag pie šlegbauma noskenēt caurlaidi:
katreis kāpt ārā no mašīnas vai;
vērt durvis un pa spraudziņu sniegties tām apkārt
gaidīt falck čali, kurš mēģina mani apkalpot lai ātrāk nodinos no iebrauktuves
sveicu ar iegādi!

Par logiem - attaisi valjā apsuvumu, iznjem pacelāja mehanismu un iztiri to ieeļļo ...
par skrāpējumiem - tehnologisks brāķis - tur ir metāla klipsi kas tur to dekorativo melno liti durvju augspusē, klipsiem ir asas atskabargas, kas ir izēēdusaas cauri gumijai un skraapee stiklu ... taas var nosmirgeleet nost, jaarauj tik taa liiste nost ...

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Sun Dec 14, 2008 9:00 pm
by KoreFun
Tās svītras ir visiem, bet dažiem mazāk, dažiem baigi daudz. Motors vienmēr tiem logiem aizvēr lēnāk. Bet ja ir ļoti lēni, tad, ka jau teica iepriekš, jānotīra un jānoeļļo.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Mon Dec 15, 2008 12:36 am
by defektivais
Šodien tieši savam saeļļoju, strādā kā jauns :) Starpcitu, nemaz nevajadzēja ņemt lauka to mehānismu, varēja tā pat problemātiskajām vietām tikt klāt ar wd40.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Mon Dec 15, 2008 1:52 am
by defektivais
Pēdējā laika auto ir sācis manāmi vairāk patērēt degvielu. Pēc pēdējiem mērījumiem sanāca 16,5 L/100km pa pilsētu (nobraukti 200 km), pat īpaši nesēžot korķos un mēginot pēc iespējas ekonomiskāk braukt. Un pa šoseju sanāca 10 L/100km braucot tā ap 110 (nobraukti 200 km). Gaisa filtrs ir jauns, bet sveces pirms kādiem 2k km, veicot motora diagnostiku, tika atzītas par lābām. Cik saprotu, tad nākamais posms ved pie Oxygen Sensor ? Vai ir kāda iespēja "mājas apstākļos" parbaudīt vai tas ir ar defektu un kas vel varētu būt pie vainas?

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Wed Dec 17, 2008 8:23 am
by alnislacis
Vai kādam ir 9oo OG manuals?

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Wed Dec 17, 2008 8:37 am
by mixeris
Jā ir :)

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Wed Dec 17, 2008 9:26 am
by KurBads
alnislacis wrote:Vai kādam ir 9oo OG manuals?
Ir Bentley Bībele. Saki, ko vajag, noskanēšu.