Hehe, velo sezona beidzās ar lauztu dakšu:
Nu, bet velo ir izturējis neskaitāmu tonnāžu alus/vīna uc labumu (priekšas groziņā), vienu frontālo iekš moskviča (ne es), daudz daudz km pa LV asfalta paliekām, granti un mežu, 3 piedzīvojumu sacensības ar 15kg sīci uz pakaļas un vispār, tas velo ir mans draugs, kopš bērna kājas, vot!
Tāpēc arī mirīt nost'i netaisās, ir ļāvies pierunāties uz spīzdīgu dakšu un modernu stūres lenti senpadomju izolentes krāsā un dzīvos vēl saules mūžu!
P.s. paralēli nopietni
meklēju velo inomarku turpmākajam mūžam! Universālu, vieglu un labu! Gribēju jau ieziepēties uz vieglu cyclocross velo, bet tomēr tas pirkumiņš man nav pa kabatai un arī vajadzībām, atliek kautkāds kalnu velo, lai varu vienreiz gadā braukt piedzīvojumu sacensībās un pa veloceliņu uz bodi. ZZK aptaustīju 29 collu Specialized, bet līdz 500Ls tie sver vairāk kā mans SAABs, savukārt, man tīkamā svarā tie maksā vairāk kā mans SAABs
Ir kāds spečuks, kas man šo pirkumiņu var palīdzēt noorganizēt?
Man der jauns vai lietots, bet sezonas beigās gribētos cenu redzēt tuvāk Ls 300 un tuvāk 10kg dzīvsvaram ar bagāžnieku (man patīk sportisks komforts). Manā galvā tas līdz šim zīmējās sekojoši: viegls rāmis (saprotu, ka dārgi, OK par svaru esmu gatavs maksāt), parastās bremzes (jo sver mazāk, bremzē tikpat labi, maksā mazāk), parastā dakša (sver būtiski mazāk, nav kam salūzt un LV līdz šim esmu izticis bez amortizatora (sievas velo ir parasts kalnu velo), pārslēdzēji -nekosmosa klase (slēdzas pietiekoši labi, lai neskrietu maksāt kosmosu) un stūre ar radziņiem sānos (lai roku var nolikt arī citā pozīcijā), riepas (tādas, kas labi ripo pa asfaltu, bet pa retam var ieklīst arī purvā). Velo par Ls 3000 es drošvien mācētu nopirkt arī pats, bet tad man būtu jāpārdod abi auto un vēl bišķi jāpakrāj, tāds spartisms neder, tāpēc es kā vienmēr neesmu vieglākais klients, to es apzinos