• Originala signalizacija - Page 5
Page 5 of 5

Re:Originala signalizacija

Posted: Wed Mar 31, 2010 1:35 pm
by savejais
Yukki wrote:Savējais, viss pareizi, tur tajā linkā arī bija rakstīts, ka SAAB pārgudrie inženieri saprata, ka lietotāji pārāk viegli tiek klāt tām baterijām un nepērk jaunus bloku$$$, tāpēc kopš 2000.gada to bloku pasāka līmēt ciet:laugh: :evil: Patiesībā Tev vajadzēja tomēr ar hermētiķi noiet, jo tomēr mitrums dara savu. Nu nekas, to izdarīsi pēc 7-10 mēnešiem, kad saabs atkal sāks gaudot:P
Pirms izjaukšanas biju iedomājies, ka būs kāda gumijas blīve tam vākam un nebiju iepircis hermētiķi, bet kā jau minēju, tad tajā korpusa rievā, kur nāk vāks iekšā, ieliku gumijas strēmeli ("šnores" tipa)un vāku pievilku ar tām 6 skrūvēm - ceru, ka mitrums netiks (ja nu vienīgi "šnores" savienojuma vieta ir risks). Bet ar hermētiķi būtu drošāk.

Re:Originala signalizacija

Posted: Wed Mar 31, 2010 1:46 pm
by andrisem
To hermētiķi Depo varēja nedārgi iegādāties.

Re:Originala signalizacija

Posted: Wed Mar 31, 2010 2:46 pm
by savejais
andrisem wrote:To hermētiķi Depo varēja nedārgi iegādāties.
Kad atklāju, ka vajag hermētiķi, tad autiņam ritenis bija jau noņemts un bija slinkums skrūvēt klāt vai kaut kur braukt ar sabiedrisko un meklēt to hermētiķi.
Vēl jau nav zināms, vai nākamo reizi, kad būtu bačas jāmaina, tas hermētiķis nebūtu piekaltis un to vāku bez salaušanas vai zāģēšanas vairs varētu dabūt vaļā.

Re:Originala signalizacija

Posted: Tue Jan 17, 2012 10:54 pm
by Tunnel
Izlasīju visu topiku, bet atbildi neatradu...

Vēlos uzzināt kāda precīzi batareja vajadzīga 900ng stock pultij, un kādas darbības jāveic pēc ielikšanas. Pults diesviņzincik mētājusies bardačokā bez bačiņas.

:blush:

Re:Originala signalizacija

Posted: Tue Jan 17, 2012 10:58 pm
by zinitis
Tunnel wrote:Izlasīju visu topiku, bet atbildi neatradu...

Vēlos uzzināt kāda precīzi batareja vajadzīga 900ng stock pultij, un kādas darbības jāveic pēc ielikšanas. Pults diesviņzincik mētājusies bardačokā bez bačiņas.

:blush:
2x CR2016
Pēc ielikšanas 6x nospied pogu ar atslēdziņu,tuvumā pie auto,un visam būtu jāaiziet...

Re:Originala signalizacija

Posted: Tue Jan 17, 2012 11:38 pm
by Tunnel
Zinitis wrote:
Tunnel wrote:Izlasīju visu topiku, bet atbildi neatradu...

Vēlos uzzināt kāda precīzi batareja vajadzīga 900ng stock pultij, un kādas darbības jāveic pēc ielikšanas. Pults diesviņzincik mētājusies bardačokā bez bačiņas.

:blush:
2x CR2016
Pēc ielikšanas 6x nospied pogu ar atslēdziņu,tuvumā pie auto,un visam būtu jāaiziet...
Viena virs otras jāliek? Tur it kā vieta tikai vienai...

Re:Originala signalizacija

Posted: Wed Jan 18, 2012 7:20 am
by zinitis
Viņas ir plānas,un jāliek viena virs otras.Ja ieliksi 1nu bet biezu,tad pults nestrādās,jo tās darbībai vajag 6v spriegumu.

Re:Originala signalizacija

Posted: Wed Jan 18, 2012 10:53 am
by Tunnel
Zinitis wrote:Viņas ir plānas,un jāliek viena virs otras.Ja ieliksi 1nu bet biezu,tad pults nestrādās,jo tās darbībai vajag 6v spriegumu.
Lielais cilveeciigais Paldies! ;)

Re:Originala signalizacija

Posted: Wed Jan 18, 2012 1:39 pm
by Tunnel
Ieliku batarejas...

Kaut kaa galiigi nesaprotami taa pults darbojas... Pilniigi bezsakariigi neregulaari - te aizveras ar 3.reizi, te atveras ar piekto.. te atkal aizveras ar kaadu piekto, te atveras ar pirmo... Tur kaut kas nav labi... :angry:


After caple of hours... :laugh:

Ja ar piekto reizi nesanaak, jaaizlasa instrukcija...

Re:Originala signalizacija

Posted: Wed Jan 25, 2012 9:31 am
by Edis
Tunnel wrote:Ieliku batarejas...

Kaut kaa galiigi nesaprotami taa pults darbojas... Pilniigi bezsakariigi neregulaari - te aizveras ar 3.reizi, te atveras ar piekto.. te atkal aizveras ar kaadu piekto, te atveras ar pirmo... Tur kaut kas nav labi... :angry:


After caple of hours... :laugh:

Ja ar piekto reizi nesanaak, jaaizlasa instrukcija...
Ko izlasīji instrukcijā? :huh: