• Chiptuning - Page 5
Page 5 of 9

Re:Chiptuning

Posted: Thu Jan 22, 2009 6:33 am
by Nolbergs
čipošana plus mīnus nozīmē precīzāku informāciju pašam auto un tā kompim tā kā uzčipojot nekas ļauns nenotiek tām kārbām ja nu galīgi nau velme viņu salauzt, turklāt iegūstot jaudu var arī iegūt nelielu degvielas ekanomiju prārīgi braucot:)

Re:Chiptuning

Posted: Thu Jan 22, 2009 6:34 am
by Arnijs
Vidvuds... Motora jauda no tā, ka viņš ir ar manuāli, vai automātu - nemainās!
Bet nevar nomērīt AR AUTOMĀTU UZ STENDA! Bet - ja ir zināma jauda jaunam motora ar mehāniku, tad tikpat būs arī ar automātu.
Tā, ka čipotāji te "ņipričom"

Re:Chiptuning

Posted: Thu Jan 22, 2009 6:36 am
by Nīgrais
vidvuds wrote:nee veci, ziemas rezima ar 3. atrumu sak, pat owners manuali iedrukats:

The Winter mode facilitates pulling away and
driving on icy roads. Third gear is selected automatically
for pulling away to reduce wheelspin.
Winter mode can be selected when the engine
is running by pressing the ”W” button on the
selector-lever surround. It cannot be selected
when the selector lever is in position 2 or 1.
Note: It is still possible to use kick-down in the
Winter mode, in which case a change-down to
1st or 2nd will take place.



bet nu ja vispar. Ka ta automatam nevar jaudu nomerit?! sanak ka masinam ar automatisko karbu pieraxtitie jaudas radijumi ir fufelis?

Drosi ka var nomerit, tik chiptuningam tadas tehnikas nav LV?! vai drizak ta nav?!
:woohoo:
Ja čiptjūningotāji nevar jaudu nomērīt, tātad viņas nav!
Āmen!
:woohoo:

Re:Chiptuning

Posted: Thu Jan 22, 2009 6:45 am
by vidvuds
es jau pats labrat uzcipotu savu 2.0t tomatu, bet pagaidam ir kadas 150 citas vietas un lietas kur naudu teret un investet (gan auto gan citas dzives jomas).

Bet ja dzive viss iegriezisies ta ka paliks lieka nauda pari chiposhanai, tad vienigi dumi bus, ka draugiem uz jautajumu: cik ta tagad ir jauda klat? Varesu atbildet: nezinu! :P



un vai tiesam nekur tada iespeja ar automatu uz stenda notestet jaudu , nepastav? Meginasu pameklet TopGear arhivus kur ini speciali testeja vienu Amerikanu auto lai pieraditu ka sie melo par jaudas cipariem. Un kak raz testeja uz stenda. vienigi neatminos par karbu :( bet pameklesu un obligat pados zinu!

Re:Chiptuning

Posted: Thu Jan 22, 2009 7:00 am
by chippy
Arnijs wrote:Vidvuds... Motora jauda no tā, ka viņš ir ar manuāli, vai automātu - nemainās!
Bet nevar nomērīt AR AUTOMĀTU UZ STENDA! Bet - ja ir zināma jauda jaunam motora ar mehāniku, tad tikpat būs arī ar automātu.
Tā, ka čipotāji te "ņipričom"
Tad pēc tomāta čipošanas, jaudas nomērīšanas tāmē jāpieskaita tomāta demontāža, manuāļa montāža, demontāža un atkal tomāta montāža :D

Re:Chiptuning

Posted: Thu Jan 22, 2009 7:12 am
by vidvuds
Arnijs wrote:Vidvuds... Motora jauda no tā, ka viņš ir ar manuāli, vai automātu - nemainās!
Bet nevar nomērīt AR AUTOMĀTU UZ STENDA! Bet - ja ir zināma jauda jaunam motora ar mehāniku, tad tikpat būs arī ar automātu.
Tā, ka čipotāji te "ņipričom"
Nezinu Arnij ka tev ar anglu val, bet seit rakstins:
http://www.trickflow.com/articles/dynotest_primer/


divos vardos latviski - apraxta vairakus Dyno testus un paraksta ka tiesi kur un ka stiek merits. Pie termina : chassis dynamometer's ar apraxta ka jaudu nomera ari automatam.


+ siet otrs izraxts par to ka automatu iespejams notestet un nomerit, vienigi ar japiesledzas pie automata "smadzenem" kur pasi var parslegt atrumus:
Automatic transmissions present a different
set of circumstance for dyno measurement. First,
the transmission must be capable of locking into a
specific gear (i.e. 3rd) to get a proper reading.
Automatic transmissions also suffer from
increased frictional losses. This is why
transmission coolers are necessary for highhorsepower
applications. The energy being
absorbed is turned into heat. Again, however, it is
impossible to measure what this loss actually is
using an inertial chassis dynamometer.


p.s.
TopGear vini testeja manuali, ta ka diemzel video izpaliek

Re:Chiptuning

Posted: Thu Jan 22, 2009 7:17 am
by Nīgrais
vidvuds wrote:es jau pats labrat uzcipotu savu 2.0t tomatu, bet pagaidam ir kadas 150 citas vietas un lietas kur naudu teret un investet (gan auto gan citas dzives jomas).

Bet ja dzive viss iegriezisies ta ka paliks lieka nauda pari chiposhanai, tad vienigi dumi bus, ka draugiem uz jautajumu: cik ta tagad ir jauda klat? Varesu atbildet: nezinu! :P
Nu gan...
Īsts šķūninga piekritējs atbild tā: nu +100 kleperu ar atliektiem galiem, bet tas tikai pagaidām! Drīz taisīšu otro piegājienu, būs vēl 97 klāt! Kam Tev stends?
:laugh: :laugh: :laugh:

Reku links uz vienu dyno ražotāju: http://www.dreamscience-dynos.co.uk/hom ... eter-.html
;)

Re:Chiptuning

Posted: Thu Jan 22, 2009 7:20 am
by vidvuds
Nīgrais wrote:
vidvuds wrote:es jau pats labrat uzcipotu savu 2.0t tomatu, bet pagaidam ir kadas 150 citas vietas un lietas kur naudu teret un investet (gan auto gan citas dzives jomas).

Bet ja dzive viss iegriezisies ta ka paliks lieka nauda pari chiposhanai, tad vienigi dumi bus, ka draugiem uz jautajumu: cik ta tagad ir jauda klat? Varesu atbildet: nezinu! :P
Nu gan...
Īsts šķūninga piekritējs atbild tā: nu +100 kleperu ar atliektiem galiem, bet tas tikai pagaidām! Drīz taisīšu otro piegājienu, būs vēl 97 klāt! Kam Tev stends?
:laugh: :laugh: :laugh:

Reku links uz vienu dyno ražotāju: http://www.dreamscience-dynos.co.uk/hom ... eter-.html
;)
+1 par 100 kleperiem :woohoo:

Can I test automatic transmission vehicles on a dreamscience Dynamometer?



Answer:

Absolutely



B)

Re:Chiptuning

Posted: Thu Jan 22, 2009 4:17 pm
by Arnijs
Vidvuds... Dyno tests nav obligāti stacionārs jaudas stends. Paātrinājumu, pateicoties gravitācijai, var samērīt gaitā un veikt aprēķinus. Bet gribi Latvijā uz stacionārā, uzliec mehāniku, samēri, un maini atpakaļ!:woohoo: :laugh:

Re:Chiptuning

Posted: Thu Jan 22, 2009 5:01 pm
by vidvuds
Arnijs wrote:Vidvuds... Dyno tests nav obligāti stacionārs jaudas stends. Paātrinājumu, pateicoties gravitācijai, var samērīt gaitā un veikt aprēķinus. Bet gribi Latvijā uz stacionārā, uzliec mehāniku, samēri, un maini atpakaļ!:woohoo: :laugh:
ari uz stenda var :)

bet visp kopuma man bijjautajums vai visp var nomerit jaudu automatam - un izradas ka var!

Re:Chiptuning

Posted: Thu Jan 22, 2009 7:10 pm
by Arnijs
vidvuds wrote:
Arnijs wrote:Vidvuds... Dyno tests nav obligāti stacionārs jaudas stends. Paātrinājumu, pateicoties gravitācijai, var samērīt gaitā un veikt aprēķinus. Bet gribi Latvijā uz stacionārā, uzliec mehāniku, samēri, un maini atpakaļ!:woohoo: :laugh:
ari uz stenda var :)

bet visp kopuma man bijjautajums vai visp var nomerit jaudu automatam - un izradas ka var!
Uz stenda gan var, gan nevar! Tie raadiijumi nebuus iisti korekti , jo nebuus iespeejams ieguut visu griezes liikni konkreeti katram aatrumam. Un tieshi tas bija domaats shai kontekstaa, ka nevar. Bet kaut ko nomeeriit var jebkam, kas griezjas.

Re:Chiptuning

Posted: Fri Jan 23, 2009 6:46 pm
by Smith
Ir jautājums par map tuningu. Vai kāds ir pasūtījis preces no viņiem vai pats braucis pie viņiem uz Zviedriju? Doma ir mazliet uzlabot savu SAABiņu, tāpēc gribētu dzirdēt citu SAABistu pieredzi šajā sakarā.:)

Re:Chiptuning

Posted: Fri Jan 23, 2009 7:00 pm
by Nils
Smith wrote:Ir jautājums par map tuningu. Vai kāds ir pasūtījis preces no viņiem vai pats braucis pie viņiem uz Zviedriju? Doma ir mazliet uzlabot savu SAABiņu, tāpēc gribētu dzirdēt citu SAABistu pieredzi šajā sakarā.:)
Uzjautā Stefam. B)

Re:Chiptuning

Posted: Sat Jan 24, 2009 4:01 am
by skirem
Kas tieši tevi interesē no Maptun? Esmu pats sūtījis mantas un upgreidu no viņiem.

Re:Chiptuning

Posted: Sat Jan 24, 2009 9:08 pm
by stefs
Jaa, es suutiju caur Ciptuning! Un pac ciptuning piedaavaa Maptun produktus, kops ar Maptun ir sadarbiiba, Kops biju pie Fredrika uz Maptun kiileeties zviedrijaa :)