• Aero ķipa veras, bet... - Page 5
Page 5 of 8

Re: Aero ķipa veras, bet...

Posted: Thu May 12, 2016 7:22 am
by Vilcins
Nonem turbinai wastgeita sviru un apsties vai parpludes klape brivi veras ciet vala.
kautgan ja artehs mainija apc,iespejams kad so ari ir paskatijusies.

Re: Aero ķipa veras, bet...

Posted: Tue May 17, 2016 5:02 pm
by Jurģis
Novērots, ka dzinēja temperatūras bultiņa, iespējams, dzīvo neatkarīgu dzīvi.
Vai ir normāli, ka dzinēja temperatūra brauciena laikā staigā par kādiem apmēram 10 celsija grādiem?
Respektīvi, bultiņa mēdz nostāties horizontāli (pa vidu), kas manuprāt ir normāla dzinēja darba temperatūra, bet es teiktu, ka 50% no brauciena laika bultiņa tomēr mēdz pavadīt stāvoklī, kas nav horizontāls (uz dzinēja vēso pusi). Vienalga, pilsēta vai šoseja.

Sajūta, it kā termostats ir visu laiku vaļā vai pusvirus.
Nav jau problēmu nomainīt. Vienkārši, pirms to daru, mazums, var būt izrādās, ka SAAB tas ir normāli :mrgreen:

Re: Aero ķipa veras, bet...

Posted: Wed May 18, 2016 10:58 am
by Henry
Jurģis wrote:Novērots, ka dzinēja temperatūras bultiņa, iespējams, dzīvo neatkarīgu dzīvi.
Vai ir normāli, ka dzinēja temperatūra brauciena laikā staigā par kādiem apmēram 10 celsija grādiem?
Respektīvi, bultiņa mēdz nostāties horizontāli (pa vidu), kas manuprāt ir normāla dzinēja darba temperatūra, bet es teiktu, ka 50% no brauciena laika bultiņa tomēr mēdz pavadīt stāvoklī, kas nav horizontāls (uz dzinēja vēso pusi). Vienalga, pilsēta vai šoseja.

Sajūta, it kā termostats ir visu laiku vaļā vai pusvirus.
Nav jau problēmu nomainīt. Vienkārši, pirms to daru, mazums, var būt izrādās, ka SAAB tas ir normāli :mrgreen:
nav normaali... visticamaak termostats... braukt jau var bet nu var izbesiit shitaa lieta...

manam ir taa ka saakumaa uzsilst liidz darba temp un tad nokriit liidz kaadiem 70 graadiem un tad atkal uzkaapj un vairs nekriit.

pirmais aplis laikam paaraak veess :mrgreen:

Re: Aero ķipa veras, bet...

Posted: Wed May 18, 2016 12:17 pm
by Jurģis
Vai var būt tā, ka termostats jauc prātu ECU un atsāj negatīvu iespaidu uz adaptācijām?

Padalīšos arī pēdējā pieredzē:

1) Braucot pa šoseju sāka zust jauda. Tā, ka ir/nav/ir/nav...un tā vairs nebija raustīšanās. Te 10 km normāli, te 10km - vnk nav jaudas, turbo dačiks dzeltenajam pa vidu, augstāk nekāpj.
Piefiksēju, ka izejošā IC truba savienojumā vaļīga. Pievilku. Pavērosim.
Starp citu, no kuras vietas turbo sistēmā paneļa dačiks lasa mērījumus? - pirms IC?

2) Šodien braucot piefiksēju, ka ar 4. un 5. robu turbo dačiks neaiziet līdz sarkanajam. Jauta attiecīgi jūt, ka pietrūkst. Bet ne tik traki kā pirmajā gadījumā.

3) Joprojām periodiski pieraustās jebkuros apgriezinos. Kad nodzēš adaptācijas, ir labāk, bet strauji vien atkal viss vecajās sliedēs.


Nākamie soļi:
- Motora, kārbas eļļas maiņa
- Termostata maiņa
- Apskatīšos, kas IC vēderā. Gan jau, ka prasās izmazgāt. Ja nu kādam ir tuninga (lielāks) IC, ko var uzstādīt bez būtiskas auto pārbūves, droši piedāvājiet.

Re: Aero ķipa veras, bet...

Posted: Wed May 18, 2016 2:03 pm
by Vilcins
To pedejo teikumu vari aizmirst :mrgreen:
ja nu vienigi nesi gatavs pirk pa 600 eiram DO88

Re: Aero ķipa veras, bet...

Posted: Wed May 18, 2016 2:19 pm
by Jurģis
OK, 600 eur nu toč vēl citos sābiņa blusu izdzīšanas rituālos drīzāk būs jāizliek :p

Re: Aero ķipa veras, bet...

Posted: Wed May 18, 2016 9:02 pm
by Arnijs
Jurģis wrote:OK, 600 eur nu toč vēl citos sābiņa blusu izdzīšanas rituālos drīzāk būs jāizliek :p
Domāju - ka tik Tev arī nav jāpatestē jauna DI. Viss Tevis minētais ar raustīšanos nesasaucas un īsti nav atkarīgs.
Turbo bultiņu vada ECU un tā pa lielam ir konstante, nevis kāds konkrēts spiediena rādījums.
(spiediena signāls savukārt tiek ņemts no ieplūdes kolektora daļas)

Re: Aero ķipa veras, bet...

Posted: Wed May 18, 2016 10:02 pm
by tranquillo
Jurģis wrote:Vai var būt tā, ka termostats jauc prātu ECU un atsāj negatīvu iespaidu uz adaptācijām?

Padalīšos arī pēdējā pieredzē:

1) Braucot pa šoseju sāka zust jauda. Tā, ka ir/nav/ir/nav...un tā vairs nebija raustīšanās. Te 10 km normāli, te 10km - vnk nav jaudas, turbo dačiks dzeltenajam pa vidu, augstāk nekāpj.
Piefiksēju, ka izejošā IC truba savienojumā vaļīga. Pievilku. Pavērosim.
Starp citu, no kuras vietas turbo sistēmā paneļa dačiks lasa mērījumus? - pirms IC?

2) Šodien braucot piefiksēju, ka ar 4. un 5. robu turbo dačiks neaiziet līdz sarkanajam. Jauta attiecīgi jūt, ka pietrūkst. Bet ne tik traki kā pirmajā gadījumā.

3) Joprojām periodiski pieraustās jebkuros apgriezinos. Kad nodzēš adaptācijas, ir labāk, bet strauji vien atkal viss vecajās sliedēs.


Nākamie soļi:
- Motora, kārbas eļļas maiņa
- Termostata maiņa
- Apskatīšos, kas IC vēderā. Gan jau, ka prasās izmazgāt. Ja nu kādam ir tuninga (lielāks) IC, ko var uzstādīt bez būtiskas auto pārbūves, droši piedāvājiet.
Labak nemaz nesac ar IC. Bus akis lupa un nezinasi ka apstaties :mrgreen:

Re: Aero ķipa veras, bet...

Posted: Wed May 18, 2016 10:33 pm
by Jurģis
Arnijs wrote:
Jurģis wrote:OK, 600 eur nu toč vēl citos sābiņa blusu izdzīšanas rituālos drīzāk būs jāizliek :p
Domāju - ka tik Tev arī nav jāpatestē jauna DI. Viss Tevis minētais ar raustīšanos nesasaucas un īsti nav atkarīgs.
Turbo bultiņu vada ECU un tā pa lielam ir konstante, nevis kāds konkrēts spiediena rādījums.
(spiediena signāls savukārt tiek ņemts no ieplūdes kolektora daļas)

Mana sievietes intuīcija jau arī baigi uz to DI sliecas.
Vai Arteh iedos pielaikot? :roll:

Re: Aero ķipa veras, bet...

Posted: Wed May 18, 2016 10:36 pm
by Jurģis
tranquillo wrote:
Jurģis wrote:Vai var būt tā, ka termostats jauc prātu ECU un atsāj negatīvu iespaidu uz adaptācijām?

Padalīšos arī pēdējā pieredzē:

1) Braucot pa šoseju sāka zust jauda. Tā, ka ir/nav/ir/nav...un tā vairs nebija raustīšanās. Te 10 km normāli, te 10km - vnk nav jaudas, turbo dačiks dzeltenajam pa vidu, augstāk nekāpj.
Piefiksēju, ka izejošā IC truba savienojumā vaļīga. Pievilku. Pavērosim.
Starp citu, no kuras vietas turbo sistēmā paneļa dačiks lasa mērījumus? - pirms IC?

2) Šodien braucot piefiksēju, ka ar 4. un 5. robu turbo dačiks neaiziet līdz sarkanajam. Jauta attiecīgi jūt, ka pietrūkst. Bet ne tik traki kā pirmajā gadījumā.

3) Joprojām periodiski pieraustās jebkuros apgriezinos. Kad nodzēš adaptācijas, ir labāk, bet strauji vien atkal viss vecajās sliedēs.


Nākamie soļi:
- Motora, kārbas eļļas maiņa
- Termostata maiņa
- Apskatīšos, kas IC vēderā. Gan jau, ka prasās izmazgāt. Ja nu kādam ir tuninga (lielāks) IC, ko var uzstādīt bez būtiskas auto pārbūves, droši piedāvājiet.
Labak nemaz nesac ar IC. Bus akis lupa un nezinasi ka apstaties :mrgreen:
Jā, protams, ka Tev to vajadzēja tagad pateikt... :drool:

Re: Aero ķipa veras, bet...

Posted: Wed May 18, 2016 10:40 pm
by Arnijs
Jurģis wrote: Mana sievietes intuīcija jau arī baigi uz to DI sliecas.
Vai Arteh iedos pielaikot? :roll:
kko jau izdomāsim. Mans čujs savukārt saka, ka gribētāju pielaikot akcijas periodā būs vairāk, nekā mums kasešu uz vietas :D

Re: Aero ķipa veras, bet...

Posted: Wed May 18, 2016 10:52 pm
by Jurģis
Nu, tad check PM :)

Re: Aero ķipa veras, bet...

Posted: Fri May 20, 2016 4:02 pm
by Jurģis
Nu tā,

Ikrāmēta cita DI kasete. Jauda ir, nezūd. Neraustās.
Arī ar gāzi viss notiek, kā nākas. Nezinu arī, cik ļoti ietekmēja tas, ka gāzes barošanas vadiņš bija ļoti sliktā kontaktā ar aķi. Novērsts.

Bet ir parādījies jauns gļuks - pie iedarbināšanas mēdz izmesties check-engine. Braukšanas laikā vēl nav gadījies, ka izlektu checks.
Novērots gan startējot ar gāzi, gan benzīnu, gan aukstam, gan siltam.
Laikam prasās pieslēgties kompim.

Re: Aero ķipa veras, bet...

Posted: Fri May 20, 2016 4:21 pm
by Henry
ir taadi saabi kuriem check engine lampinja nenodziest jau vairaakus gadus :D un tik un taa vaagjis iet zveeraa :mrgreen:

Re: Aero ķipa veras, bet...

Posted: Fri May 20, 2016 4:28 pm
by Jurģis
Man ir bišku problēma ar perfekcionismu, bet nekas, lēnā garā, uz vecumu, tas pāriet :)