• Dažādi jautājumi par 9-5 - Page 34
Page 34 of 203

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Sun Dec 21, 2008 2:16 am
by turbo
sveicināti , īsti nekur nevar atraast cik lielam ir jābūt turbīnas spiedienam 9-5 2,3lpt ,man uzrāda 0.5 bar un vairāk nevar dabūt:blush:

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Sun Dec 21, 2008 3:56 am
by Jancis
turbo wrote:sveicināti , īsti nekur nevar atraast cik lielam ir jābūt turbīnas spiedienam 9-5 2,3lpt ,man uzrāda 0.5 bar un vairāk nevar dabūt:blush:
Tas jau laikam arī netūnētam lpt ir normāli. ;)

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Sun Dec 21, 2008 4:02 am
by Arnijs
turbo wrote:sveicināti , īsti nekur nevar atraast cik lielam ir jābūt turbīnas spiedienam 9-5 2,3lpt ,man uzrāda 0.5 bar un vairāk nevar dabūt:blush:
Vērtībās netiek uzrādīts vairāk par 0.75, tb - tātad virs 0.75 noteikti nav.

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Sun Dec 21, 2008 7:03 am
by skirem
Cik atceros tad 0,5 arī ir standartā. Man ar Maptunu bija līdz 0,7..., lai gan arī tagad ar M04 turbīnu arī īpaši augstāk par 0,8 neesmu manījis- varbūt pārāk viegla kāja :whistle:

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Fri Dec 26, 2008 6:33 am
by Zoom
Divi jautājumi. Pamanīju, kad vecais īpašnieks nav saudzējis mašīnīti. Šofera krēslam durvju pusē ir baigais nodilums. Āda nodilusi, pat maziņš caurumiņš ir izveidojies. Benķi ir melni. Kā varētu "salabot" šo nodilumu? Visticamāk nodilis ar drošības jostu. Ir sporta krēsli. Un otrs. Vai tā ir tiesa, kad AERO elektroniski palielina par 30% motora jaudu?
Paldies!

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Fri Dec 26, 2008 6:40 am
by chippy
Zoom wrote:Divi jautājumi. Pamanīju, kad vecais īpašnieks nav saudzējis mašīnīti. Šofera krēslam durvju pusē ir baigais nodilums. Āda nodilusi, pat maziņš caurumiņš ir izveidojies. Benķi ir melni. Kā varētu "salabot" šo nodilumu? Visticamāk nodilis ar drošības jostu. Ir sporta krēsli.
Visdrīzāk nāksies pāršūt tās izdilušās daļas ādu..
Kad Tu pamanīji, ka autiņš nav saaudzēts?:blink:

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Fri Dec 26, 2008 6:56 am
by Zoom
Piemēram ar to, kad eļļa ir bijušas metāliskas skaidas, pārsists un metināts lietais disks, visticamāk ir bijis karters pārsist, jo meistars, kurš to mašīnu ir remontējis ir teicis, kad ir brauks kādu laiku bez eļļas, visticamāk nereizi nav mainīta ķēde. Mašīna ir nobraukta 260000. Iepriekšējais īpašnieks ir taupījis un lauzis cik var..

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Fri Dec 26, 2008 7:01 am
by chippy
Zoom wrote:Piemēram ar to, kad eļļa ir bijušas metāliskas skaidas, pārsists un metināts lietais disks, visticamāk ir bijis karters pārsist, jo meistars, kurš to mašīnu ir remontējis ir teicis, kad ir brauks kādu laiku bez eļļas, visticamāk nereizi nav mainīta ķēde. Mašīna ir nobraukta 260000. Iepriekšējais īpašnieks ir taupījis un lauzis cik var..
Kāpēc pirki tādu jātu?

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Sat Dec 27, 2008 3:46 am
by skirem
Aero versijai tas ieguvums, atkarībā no izlaiduma gada un esošajiem kumeļiem, nomainot tikai softu (smadzenes) maksimāli iegūst 265 HP un kādus 420 Nm. Tas viss protams atkarīgs no auto tehn stāvokļa.

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Sat Dec 27, 2008 3:54 am
by Zoom
Nu ir 2003. gada Aero. 250 zirgi. Kāpēc tik sūdīga mašīna nopirkta? Jo viņa ir samērā jauna pa lēto. Protams bija zināms, kad lēts nav labs, bet pašlaik liekas baigi forši. Viss strādā. Un arī nav žēl ieguldīt, ja kas noplīst. Jo šāda tipa mašīna labā stāvoklī maksātu par 3000 vai pat 4000ls dārgāk. Var jau kādus 1.5 - 2 tūkstošu ieguldīt. Šā vai tā apmaksāsies.

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Sat Dec 27, 2008 5:50 am
by elmo
Njā, mašīnas tagad šausmīgi lētas, arī nenojātas! Piemēram, 2006. gada Volvo V50 dīzelis, ar visu ādas salonu par 7000 Ls ir dabonams. Tik līzingi vairs nav tik pieejami, kā agrāk,citādi paņemtu ģimenē otru auto.

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Sun Dec 28, 2008 10:23 pm
by chippy
Kurš pateiks, 2002.g. 9-5, Aero blakussēdētāja AIRBAG ir atslēdzams vai nav? Zinu tikai ka 99.SE nevar atslēgt..

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Mon Dec 29, 2008 12:43 am
by Arnijs
chippy wrote:Kurš pateiks, 2002.g. 9-5, Aero blakussēdētāja AIRBAG ir atslēdzams vai nav? Zinu tikai ka 99.SE nevar atslēgt..
Ir, un var atslēgt arī 99g. Bet - ne jau pa taisno izraujot štekeri.

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Mon Dec 29, 2008 12:45 am
by SAABaeroist
Man ir atsledzams....

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Posted: Mon Dec 29, 2008 12:55 am
by chippy
Arnijs wrote:
chippy wrote:Kurš pateiks, 2002.g. 9-5, Aero blakussēdētāja AIRBAG ir atslēdzams vai nav? Zinu tikai ka 99.SE nevar atslēgt..
Ir, un var atslēgt arī 99g. Bet - ne jau pa taisno izraujot štekeri.
Kā varu atslēgt uz to brīdi, kamēr bērnu lieku priekšā?