• Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa) - Page 33
Page 33 of 58

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Nov 05, 2012 4:58 pm
by lawyer
Filozofiski-praktisks jautājums: kas ir nepieciešams, lai ieceltu iekš mana c900 karburartornieka B202 n/a vai B212? Protams, skaidrs, ka pats dzinējs ar vadiem :P Bet bez tā vēl kaut kas ir nepieciešams? :huh:

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Nov 05, 2012 4:59 pm
by elmo
Nu droši vien, ka meistars, kas to visu dara!;) :laugh:

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Nov 05, 2012 5:32 pm
by Nils
lawyer wrote:Filozofiski-praktisks jautājums: kas ir nepieciešams, lai ieceltu iekš mana c900 karburartornieka B202 n/a vai B212? Protams, skaidrs, ka pats dzinējs ar vadiem :P Bet bez tā vēl kaut kas ir nepieciešams? :huh:
2.1? Kam tev tādu? Es nesaku, ka slikts, bet šito čakaru labāk izlietot turbo projektā ar Trionic, nav jau ikdienas auto. Un tici man, iemācīsies ļoti daudz jauna. :)
Citādi es noteikti turpinātu gāzēt ar karbūzi.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Nov 05, 2012 6:20 pm
by defektivais
tiešām, kādēl ne T16 un miers?

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Nov 05, 2012 7:02 pm
by Nauris_t16
Bāka, cits vai pārveidots salona paklājs dēļ vadības bloka, nedaduz jāmaina arī salona pravodka, jo pieļauju, ka nav vadu priekš sūkņa.

B202/B212 N/A būtu arī mana #1 motoru izvēle ikdienas auto. Bet nu es esmu sapratis, ka 900og priekš manis ir par lielu kā ikdienas auto, diez vai tik drīz redzēsiet mani braucam ar saab ikdienā :D

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Nov 05, 2012 8:46 pm
by gustavs
ziedoniz wrote:Bāka, cits vai pārveidots salona paklājs dēļ vadības bloka, nedaduz jāmaina arī salona pravodka, jo pieļauju, ka nav vadu priekš sūkņa.

B202/B212 N/A būtu arī mana #1 motoru izvēle ikdienas auto. Bet nu es esmu sapratis, ka 900og priekš manis ir par lielu kā ikdienas auto, diez vai tik drīz redzēsiet mani braucam ar saab ikdienā :D
Pāries B)
900og pa lielu priekš ikdienas? Šo rakstīja sieviete no ziedoņa akaunta? :P

Par tēmu: kas paklājā ir jāpārveido? Tas,ka kkāda kastīte kkur tiek iestūķēta? Phe, baigā jau nu neērtība.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Nov 05, 2012 8:53 pm
by Nils
Jei bogu, visi tādi sīkumaini palikuši. :P
Un vēl birst visādas pērles par c900 izmēriem golfos pārkāpjot. :P

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Nov 05, 2012 8:57 pm
by lawyer
Ziedonim par lietišķumu +1 :)

Pārējiem :P :

B202 T16 T5.5 ir sarežģītāk, dārgāk un arī neuzticamāk :dry:
n/a 16v un it īpaši B212 ir salīdzinoši vienkārši, bet dinamiskāk, ekonomiskāk par karbuli, kā arī uzticamāk par T :P

P.S. Pilnīgi piekrītu ziedonim, ka c900 ir paliels auto ;)

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Nov 05, 2012 9:24 pm
by andrisem
lawyer wrote: P.S. Pilnīgi piekrītu ziedonim, ka c900 ir paliels auto ;)
Nu tad atliek vienīgi sonett:D

Labāk, ja gribas konstruktoru, ņem kādu donoru 2.0t un krāmē iekšā savā bundžā.

Ar 2.1 ir tā, ka motora daļas ir jāmeklē un virzuļi jāsūta kaltie, jo nevar dabūt remkomplektus utt. (par to pēc kāda laika Agijas Zuzes sadaļā kopā ar izmaksām). Tas protams ja gribas visu normāli, nevis kaut līdz pēdējam un ņemt nākamo, ko pa lēto var dabūt.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Nov 05, 2012 9:28 pm
by Nils
andrisem wrote:
lawyer wrote: P.S. Pilnīgi piekrītu ziedonim, ka c900 ir paliels auto ;)
Nu tad atliek vienīgi sonett:D

Labāk, ja gribas konstruktoru, ņem kādu donoru 2.0t un krāmē iekšā savā bundžā.

Ar 2.1 ir tā, ka motora daļas ir jāmeklē un virzuļi jāsūta kaltie, jo nevar dabūt remkomplektus utt. (par to pēc kāda laika Agijas Zuzes sadaļā kopā ar izmaksām). Tas protams ja gribas visu normāli, nevis kaut līdz pēdējam un ņemt nākamo, ko pa lēto var dabūt.
Otrais variants ikdienas formātam iekš 900tā man šķiet prātīgāk. Pēc izmaksu publiskošanas pakomentēšu vēlreiz. :laugh:

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Nov 05, 2012 10:12 pm
by edijs
Huh, 900tais liels priekš ikdienas? :D Par 9k tā varbūt varētu teikt, bet šodien, vizinoties ar 900to, es kā reiz gribēju teikt - eh, ideāls auto ikdienai. Bet, kā sacīt jāsaka - viss ir relatīvs. :D Var noīrēt uz dažām diennaktīm šos http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... CrRM5_GlGA un pēc tam 900tais liksies kā limuzīns, savukārt 9-5 vispār kā autobuss. :D

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Nov 05, 2012 10:18 pm
by Nauris_t16
Es 90% braucu viens un pa Rīgu. Iepūtiet man :D

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Nov 05, 2012 10:25 pm
by gustavs
99 pēc golfa arī liekas kā s klase, pēcadoptācijas pārdomas, bet tomēr labāk s klase(99) kā arī šo mānīgo sajūtu rada fakts,ka aizverot durvis tā arī nesaproti vai esi tās aizvēris.
Vēl es izvirzīju teoriju priekš sevis, ka 900 pēc 99, izjūtu līmenī, ir kā 900 pēc 9k, pēc pieredzes.
Atbrauc, iepūtīšu! Cik atmosfēras? :P

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Nov 05, 2012 10:37 pm
by elmo
ziedoniz wrote:Es 90% braucu viens un pa Rīgu. Iepūtiet man :D
Ne tu viens tāds! :)

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Tue Nov 13, 2012 9:03 am
by mrpinkeyes
Ieslēdzot aizdedzi neiedegas eļļas lampiņas piktogramma. Tā ir kāda indikācija? :dry: