• Gāze un Aero. - Page 4
Page 4 of 137

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sat Jun 21, 2008 6:23 am
by SAABaeroist
skirem wrote:Es nevēlos nevienu ne pierunāt, ne atrunāt likt gāzes iekārtas. Katra paša izvēle, tikai pateicu savas domas, ka tā solītā dinamika, un visi pārējie labumi nav tik skaisti kā solīti, vēl jo vairāk cik var secināt, tad Latvijā kompetentu gāzes iekārtu uzstādītāju/apkalpotāju tik pat kā nav :(
Saule
Tavs arguments par naftas magnātiem nebūs īsti korekts, jo šeit brendi cīnās par jaudām (BMW, Audi, Subaru,....) un ja ar gāzi var dabūt vairāk jaudas nekā piemēram ar BIO degvielu (E85), tad viņi sen jau liktu tās iekārtas no rūpnīcas. Cik zinu tad tādi Volvo, Renault ar gāzes iekārtām gāja uz spec tirgiem: Nīderlande, Beļģija iespējams vēl kaut kur. Ja ir kas pasuta, tad rūonīvcas arī liek ;).
Tikai tu nepadomaji par to ka visiem tiem brendiem vajazdetu visu
štukot pa jaunu ,bet ar veciem dzinejiem jau viss ir skaidrs!!!! Un viņi tik uzlabo un uzlabo,,par dizeļdegvielu vispar nav runas viņa vienmer bus ekonomiskak jo tam paredzeti atseviski dzineji ,vienkarsi fakts tads ka NAFTA ir dargak un uz viņas notiek pasaules spele,,,,koroče man jau tocna apnika ...visss čau:P

:silly: :woohoo: B)

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sat Jun 21, 2008 9:06 am
by aikon
zaz wrote: Man šķiet, ka AERO pērk cilvēki galvno kārt dēļ jaudas (tā pat kā M3/5, RS4/6/8, STI, EVO, MPS, Type-R......), tad kāda tam jēga, ja pēc tam ieliek gāzi....:blink:
Kaada jeega? Tev jau 10x saka - ekonomija. Ja grib braukt ekonomiski ar jaudiigu auto, tad tas ir "zem tava goda"? Ieliekot gaazi nekas nemainaas, iznjemot ietaupiitos latus. Varu dereet, ja tev iedotu izbraukt ar 2 vienaadiem autinjiem, no kuriem vienam ir uzstaadiita gaaze, tu pat atskiriibu nejustu. Un lietots Saab patiesiibaa ir leets auto. Ja gaazi liek uz RS4 un M5, tad gan tas izskatiitos nedaudz savaadi :)

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sat Jun 21, 2008 8:36 pm
by Arnijs
Svarīgs aspekts, ko gan te neviens neņem vērā, ir tas, ka ar gāzi motors izdilst ievērojami straujāk! Degviela tomēr ir šķidrums, tātad - arī papildus berzes novērsējs.
Jā - dzinējs ir ievērojami tīrāks, bet jēgas remontēt parasti pēc tam nav! Pēc 100tk vārstu sēžas ir tā sadilušas, ka pazūd pat siltumatstarpe! nav tik vienkārši, ka - uzliksi gāzi un nu tik taupīsi!

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sat Jun 21, 2008 9:36 pm
by aikon
Skidrums? :dry: Cilindros tachu tiek iesmidzinaats degvielas un gaisa maisiijums, nevis "ielieta" degviela. Pie tam, tas viss tiek aizdedzinaats. Pa kuru laiku vinjsh tur berzi noveersh? :dry:

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sat Jun 21, 2008 10:15 pm
by Arnijs
aikoN wrote:Skidrums? :dry: Cilindros tachu tiek iesmidzinaats degvielas un gaisa maisiijums, nevis "ielieta" degviela. Pie tam, tas viss tiek aizdedzinaats. Pa kuru laiku vinjsh tur berzi noveersh? :dry:
Cilindros pa tiešo iesmidzināts nietiek NEKAS! Iesmidzināšana notiek ieplūdes kolektorā un degviela nesadegušā stāvoklī cilindros atrodas ~ pusi no visa darba cikla! tas tad arī novērš degkameras darbošanos "pa sauso" Kad līst lietus, tu taču arī paliec slapjš! nav jābrien obligāti pa taisno ezerā "līdz ausīm"

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sun Jun 22, 2008 1:34 am
by SAABaeroist
Arnijs wrote:Svarīgs aspekts, ko gan te neviens neņem vērā, ir tas, ka ar gāzi motors izdilst ievērojami straujāk! Degviela tomēr ir šķidrums, tātad - arī papildus berzes novērsējs.
Jā - dzinējs ir ievērojami tīrāks, bet jēgas remontēt parasti pēc tam nav! Pēc 100tk vārstu sēžas ir tā sadilušas, ka pazūd pat siltumatstarpe! nav tik vienkārši, ka - uzliksi gāzi un nu tik taupīsi!
Bla bla bla ,pa sauso :blink: Ka jau mineju pietiek ar to ka tu uz 1000km nobrauc kadus 50km ar benzinu,vai normali uzssildi auto lidz darba temperaturai!!! Tapat ta gaisa vairak tiek neka degvielas....
Un vai tad tad cilindrs nav iekš degkamerai..:blink: tur ari tiek tas degmaisijums!!!!! ieplude,saspiešana,darba takts,izplude...iepludes kollektora gatovojas degmaisijums,ja kas...

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sun Jun 22, 2008 6:00 am
by Arnijs
SAABaeroist wrote:


Bla bla bla ,pa sauso :blink: Ka jau mineju pietiek ar to ka tu uz 1000km nobrauc kadus 50km ar benzinu,vai normali uzssildi auto lidz darba temperaturai!!! Tapat ta gaisa vairak tiek neka degvielas....
Un vai tad tad cilindrs nav iekš degkamerai..:blink: tur ari tiek tas degmaisijums!!!!! ieplude,saspiešana,darba takts,izplude...iepludes kollektora gatovojas degmaisijums,ja kas...[/quote]



:) laikam nemēdz lasīt līdz galam...
Un tie ar benzīnu nobrauktie 50 kilometri nevis atrisinās izdiluma problēmu, bet gan neļaus sačakarēties smidzinātājiem! Neko vairāk!

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sun Jun 22, 2008 6:08 am
by zaz
SAABaeroist wrote:
Arnijs wrote:Svarīgs aspekts, ko gan te neviens neņem vērā, ir tas, ka ar gāzi motors izdilst ievērojami straujāk! Degviela tomēr ir šķidrums, tātad - arī papildus berzes novērsējs.
Jā - dzinējs ir ievērojami tīrāks, bet jēgas remontēt parasti pēc tam nav! Pēc 100tk vārstu sēžas ir tā sadilušas, ka pazūd pat siltumatstarpe! nav tik vienkārši, ka - uzliksi gāzi un nu tik taupīsi!
Bla bla bla ,pa sauso :blink: Ka jau mineju pietiek ar to ka tu uz 1000km nobrauc kadus 50km ar benzinu,vai normali uzssildi auto lidz darba temperaturai!!! Tapat ta gaisa vairak tiek neka degvielas....
Un vai tad tad cilindrs nav iekš degkamerai..:blink: tur ari tiek tas degmaisijums!!!!! ieplude,saspiešana,darba takts,izplude...iepludes kollektora gatovojas degmaisijums,ja kas...
Viss čikiniekā - liec to gāzi un nejāj prātu pārējiem....:huh:

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sun Jun 22, 2008 6:11 am
by SAABaeroist
zaz wrote:
SAABaeroist wrote:
Arnijs wrote:Svarīgs aspekts, ko gan te neviens neņem vērā, ir tas, ka ar gāzi motors izdilst ievērojami straujāk! Degviela tomēr ir šķidrums, tātad - arī papildus berzes novērsējs.
Jā - dzinējs ir ievērojami tīrāks, bet jēgas remontēt parasti pēc tam nav! Pēc 100tk vārstu sēžas ir tā sadilušas, ka pazūd pat siltumatstarpe! nav tik vienkārši, ka - uzliksi gāzi un nu tik taupīsi!
Bla bla bla ,pa sauso :blink: Ka jau mineju pietiek ar to ka tu uz 1000km nobrauc kadus 50km ar benzinu,vai normali uzssildi auto lidz darba temperaturai!!! Tapat ta gaisa vairak tiek neka degvielas....
Un vai tad tad cilindrs nav iekš degkamerai..:blink: tur ari tiek tas degmaisijums!!!!! ieplude,saspiešana,darba takts,izplude...iepludes kollektora gatovojas degmaisijums,ja kas...
Viss čikiniekā - liec to gāzi un nejāj prātu pārējiem....:huh:
neko es te nejaju,vienkarši bessi cilveki kuri uzskata ka gaze čakare dzineju kaut ari tas ir vislielakais BULLSHIT ,vienkarsi tad nevajag te visu laiku apgalvot ka gaze jai dzineju :blink: :laugh:

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sun Jun 22, 2008 6:14 am
by SAABaeroist
Arnijs wrote:SAABaeroist wrote:


Bla bla bla ,pa sauso :blink: Ka jau mineju pietiek ar to ka tu uz 1000km nobrauc kadus 50km ar benzinu,vai normali uzssildi auto lidz darba temperaturai!!! Tapat ta gaisa vairak tiek neka degvielas....
Un vai tad tad cilindrs nav iekš degkamerai..:blink: tur ari tiek tas degmaisijums!!!!! ieplude,saspiešana,darba takts,izplude...iepludes kollektora gatovojas degmaisijums,ja kas...


:) laikam nemēdz lasīt līdz galam...
Un tie ar benzīnu nobrauktie 50 kilometri nevis atrisinās izdiluma problēmu, bet gan neļaus sačakarēties smidzinātājiem! Neko vairāk![/quote]

Pričom te smidzinataji vispar,kas tad viņiem varetu kaitet:blink: ??? GAZE :laugh: Man jau apbnika te stridities ,davai jus benzina FANI paliciet pie sava viedokļa un mes gazes veči pie sava OK???;) :laugh: Gan jau pienaks laiks kad jums uznaks apgaismojums;) :laugh:

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sun Jun 22, 2008 6:30 am
by zaz
SAABaeroist wrote:
zaz wrote:SAABaeroist wrote:


Viss čikiniekā - liec to gāzi un nejāj prātu pārējiem....:huh:
neko es te nejaju,vienkarši bessi cilveki kuri uzskata ka gaze čakare dzineju kaut ari tas ir vislielakais BULLSHIT ,vienkarsi tad nevajag te visu laiku apgalvot ka gaze jai dzineju :blink: :laugh:
ir, ir - viss ir čiki.... gāze neko nejaj, tā pastiprināti eļļo un aizsargā dzinēju...... pie tā arī paliec;)

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sun Jun 22, 2008 7:39 am
by SAABaeroist
zaz wrote:
SAABaeroist wrote:
zaz wrote:SAABaeroist wrote:


Viss čikiniekā - liec to gāzi un nejāj prātu pārējiem....:huh:
neko es te nejaju,vienkarši bessi cilveki kuri uzskata ka gaze čakare dzineju kaut ari tas ir vislielakais BULLSHIT ,vienkarsi tad nevajag te visu laiku apgalvot ka gaze jai dzineju :blink: :laugh:
ir, ir - viss ir čiki.... gāze neko nejaj, tā pastiprināti eļļo un aizsargā dzinēju...... pie tā arī paliec;)
Ja ja ja tev laikam gazes bailes sindroms:laugh: :laugh: :laugh: Vajag bišku mehaniku pamacities ,tad varbut nebusi tik skeptisks un parliecinats par savu taisnibu;)

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sun Jun 22, 2008 8:38 am
by Arnijs
Nu.... pirms mācīt citiem mehāniku pamācīties, domāju nenāktu par skādi aplūkot arī pašam kādu izjauktu motoru, kurš ir ilgstoši darbināts ar gāzi! Te neviens neko neizdomā un necenšas pārliecināt par pretējo. Kam gāze patīk - lai kurina veseli! Bet nevajag noliegt, ka tas motoram nerada sekas!:angry:

Re:Gāze un Aero.

Posted: Sun Jun 22, 2008 5:39 pm
by SAABaeroist
Arnijs wrote:Nu.... pirms mācīt citiem mehāniku pamācīties, domāju nenāktu par skādi aplūkot arī pašam kādu izjauktu motoru, kurš ir ilgstoši darbināts ar gāzi! Te neviens neko neizdomā un necenšas pārliecināt par pretējo. Kam gāze patīk - lai kurina veseli! Bet nevajag noliegt, ka tas motoram nerada sekas!:angry:
Esu redzejies ne vien vienu motoru!!!! Un ka jau teicu vajag parezi lietot gaze un apkopes taisit ka ari var pivienot pie katras gzes pildišanas specialu smervielu kura daudz nemaksa un pietiek ar dažiem piliniem,,,SEkas motoram ir no visa ka no benzina ,dizeļa un gazes !!!PAREIZI VAJAG EKSPLOTET:S :angry:

Ja un nevajag tagad domat ka manpieder kads gazes kantoris:laugh: :laugh: :laugh:

Re:Gāze un Aero.

Posted: Mon Jun 23, 2008 3:00 am
by elmo
http://www.flashlube-europe.com/

Lietojam flashlube un nekur nekas neizdils! :D