• Jautājums par katalizatoru? - Page 4
Page 4 of 4

Re:Jautājums par katalizatoru?

Posted: Tue Mar 06, 2012 3:48 pm
by Edis
Arnijs wrote: Viensjaanis... Vai nu turbīna, vai gredzeni. Blīvslēgi uzdūmo tikai piedarbinot.
hmm, kas pie vainas, ja blīvslēgi, un katalizators nomainīts, taču pie iedarbināšanas dūmo? (Zili dūmi) :S
Zinātāji lūdzu pastātiet, kā dūmo, ja gredzeni tomēr jāmaina? :blink:

Re:Jautājums par katalizatoru?

Posted: Tue Mar 06, 2012 5:31 pm
by uudensputns
Zili dūmi ir eļļa stobros,pareizāk,sadegšanas kamerā,tiek tā caur sliktiem blīvslēgiem,padilušām vārstu vadīklām un izdilušiem vai salūzušiem eļļas gredzeniem.

Re:Jautājums par katalizatoru?

Posted: Tue Mar 06, 2012 9:29 pm
by Edis
Blīvslēgus nomainīja.. Eļļas gredzeni ir tie paši blīvslēgi?? Kas ir vārstu vadīklis?! :huh: :dry:

Re:Jautājums par katalizatoru?

Posted: Wed Mar 07, 2012 8:28 am
by uculs
Ai, labi, neteikšu neko...

Re:Jautājums par katalizatoru?

Posted: Wed Mar 07, 2012 9:23 am
by uudensputns
Paskat,jāpalūdz laikam...:D

Re:Jautājums par katalizatoru?

Posted: Wed Mar 07, 2012 9:32 am
by uudensputns
Ja tiešām interesē,tad nāksies vien tev iepazīties ar motora uzbūvi un darbību,kamēr to nezini un uzdod šādus jautājumus,mēs te tērējam laiku...:),nav tā vienkārši izstāstams plašāk.
Taisies ka nu pie Arnija,jams izveiks pareizās darbības un tad jau būs bilde skaidrāka.
:)

Re:Jautājums par katalizatoru?

Posted: Wed Mar 07, 2012 9:38 am
by uculs
Nu teiksim, tā, es to pašu, ko pateici tu, būtu pasniedzis daudz rupjāk. Ka nevajag uzdot jautājumus, ja atbildes tāpat nesaprot.

Re:Jautājums par katalizatoru?

Posted: Wed Mar 07, 2012 10:30 am
by uudensputns
:D

Re:Jautājums par katalizatoru?

Posted: Wed Mar 07, 2012 10:57 am
by Edis
:huh: uculs Nevajag nopelt, un lamāt, ja detalizēti nepārzinu dzinēja specifiku. Jautāju tādu jautājumu, jo izlasīju uudensputna ierakstu.
uudensputns wrote:Zili dūmi ir eļļa stobros,pareizāk,sadegšanas kamerā,tiek tā caur sliktiem blīvslēgiem,padilušām vārstu vadīklām un izdilušiem vai salūzušiem eļļas gredzeniem.
Tagad sapratu, ka tas čalis nosaucis sev nezināmas motora komponentes, nezinot to funkciju. :blink:

Par tēmu: kādēļ pazūd eļļas līmenis, un pa izpūtēju, piedarbinot izsit zilus dūmus. Pie Arnija nomainīju blīvslēgus un katalizatoru. Problēma ar turbīnu? :S

Re:Jautājums par katalizatoru?

Posted: Wed Mar 07, 2012 2:06 pm
by uculs
Nē, tas čalis ir nosaucis visu pareizi, bet Tev vienkārši nav nojausmas, par ko pats jautā. Blīvslēgs un gredzens nu nekādi nevar būt viena un tā pati detaļa, kaut arī abi ar caurumu vidū.
Tak prasi tālāk Arnijam, kas par vainu. Domā mēs te internetā varam labāku diagnozi uzstādīt, nekā Arnis remontējot to dzinēju. Nemot vērā, ka viņš jebkurā gadījumā ir gudrāks motoros nekā mēs te visi kopā.

Re:Jautājums par katalizatoru?

Posted: Wed Mar 07, 2012 4:05 pm
by Edis
Jautāju pēc subjektīvā viedokļa, ne pēc diagnozes.

Nešaubos, ka Arnijs ir par mums visiem gudrāks, un droši, ka motoru varētu savest kārtībā par attiecīgajām izmaksām. :whistle:
Ja visas problēmas uzgrūztu Arnijam, tad šis forums būtu vēl seklāks kāds viņš ir tagad. :evil:

Re:Jautājums par katalizatoru?

Posted: Wed Mar 07, 2012 5:38 pm
by uudensputns
Edis wrote::huh: uculs Nevajag nopelt, un lamāt, ja detalizēti nepārzinu dzinēja specifiku. Jautāju tādu jautājumu, jo izlasīju uudensputna ierakstu.
uudensputns wrote:Zili dūmi ir eļļa stobros,pareizāk,sadegšanas kamerā,tiek tā caur sliktiem blīvslēgiem,padilušām vārstu vadīklām un izdilušiem vai salūzušiem eļļas gredzeniem.
Tagad sapratu, ka tas čalis nosaucis sev nezināmas motora komponentes, nezinot to funkciju. :blink:

Par tēmu: kādēļ pazūd eļļas līmenis, un pa izpūtēju, piedarbinot izsit zilus dūmus. Pie Arnija nomainīju blīvslēgus un katalizatoru. Problēma ar turbīnu? :S
Uzprasies...:angry:
Pārzinu net ikai motoru specifiku,bet arī tā remonta procesus,kurus ir nācies izveikt un ne reizi vien,bet ar to neplātos.Kapitālais remonts veikts ne vienam vien.
Par tēmu-turbīna iespējams,jāpārbauda,cik daudz kustās.Atkarībā no tā,cik daudz uz 100 km pazūd eļļa,var aptuveni spriest par gredzeniem.Ja mainīti blīvslēgi,kompresija pēc mērīšnas ir ne tikai normāla,bet puslīdz vienāda pa cilindriem,tad atliek gredzeni.Tātad nezinamie - cik daudz zūd eļļa?Vai pie palielinātiem apgriezieniem dūmu vairāk - jā/nē Turbīnas brīvkustiba - cik daudz?Vai tā ir netīra no ārpuses?Vai un cik dauz eļļas ir aiz turbīnas esošajās trubās?
Kā redzi,jautājumu ir vairāk,kā atbilžu no Tavas puses,tas viss,lai var saprast,vajag to motoru jaukt,vai ne.
P.s.Nekad vairs nespried par citiem pēc sevis,sarunāts...:huh: