Page 4 of 6
Re:Kur meklēt labu
Posted: Thu Sep 04, 2008 11:43 pm
by user_75
Broncālovs wrote:Sveicināti saabisti!
No visa šitā izlasītā šķiet izriet ka sābs ir pilnīgs šrots:
1. birst ka nemetās (tiklīdz nobrauc 1000km)+vēl vissdargaakie agregāti(kuru vairums nevaidziigi deveeji un elektronika) un remonti(remontus mākot tikai paris meistaru kas ir nenormali eksluziivi skruuvētāji ) blakus nestāv piemēram 2002gada tdi pasaata remontam (tjipa sāba remonts 2k/ls pasaats 250ls) ?
2.neekonomisks nekadi pilsēta ja nesēņo mazāk par 15l/100km nesanāk(3.0TiD piemēram cik ēd)?
3. vai tā ir kad pērc sābu uzreiz piereiķini 700ls motoraķēdes nomaiņai?
Es arī vēlos nopirkt Saab 9-5 no 2003gada par 8k/eiro un meklēju kur un kas tāpēc lasu arī znatoku viedokļus , bet nu man šķiet ka sābs ir tiešām sūds un vēl jo vairāk sūds par dārgu naudu?
p.s pateicos jau ieprieķš par objektīvām atbildēm !
Zini tev pilnīgi piekrītu arī pirms es taisījos iegadaties sievai saab (tā bija viņas izvēle)lasot forumu palika bail par nākošo iegādi, bet kad atcerējos ko tad īsti forumos apsprieč, tad nomierinājos (forumos visa masa tak prasa padomus par kaut kadu bēdu kas notikusi, un tas nenozīmē ka tas bēdas notiek tik bieži kā topiki tiek veidoti), cits nopērko to pāsu saabu varbūt reizi vai divas kaut ko palūgs un viss bet citi kas sūdīgu lidmažīnu paņēmuši iegriežas samēra bieži. Līdza r to lasot to vis jebjurā forumā var rasties ka visas mašīnas ir lūžņi, ka palasam BMW vai USCAR forumus būs tads pats iespaids.
Saab remonts ne vienmēr viss ir jātaisa Vikingā vai Alfa motorā, ir lietas ko var lētak taisīt citur, Saabs jau ir tas pats GE ražojums vel pa dalai aī opels, opels tak rezerves dalas un apkopē nav īpaši dārgs, vienkārsi ir samēra maz kas tiešām profesionāli ar saabiem ņemas tapēc arī detaļu un pakalpojumu izmaksas ir samēra augstas, teiksim siksnu, agregātsiksnu, sūkni, termostatu utt kas nāk pie vienas maiņas zinu kur maina pa darbu prasot 100Ls + detaļu cenas, tā kā izmaksas ir katra pašu rokās, kas negrib meklēt un ekonomēt var jau vaidēt ka saabs remonta dārgs, bet kura tad mašīna šodien ir lēta remontā, žigulis bet rezerves dāļas viņam dabūt ir problemātiski jau un par ērtībām bispār var aizmirst. Kā man reiz servisa teica ideāla mašīna ir mašīna uz plakāta pie sienas piestiprinata :silly:
Re:Kur meklēt labu
Posted: Thu Sep 04, 2008 11:46 pm
by Broncālovs
Trollis: nu jā bet tie sābi man bija ap 97;98 gadu, ja zini, tad droši ka atceries cik daudzi un cik daudz ap to laiku bija sābisti un sābi Rīgā un Latvijā vispār ....;)((piemēram lietota šara maksāja 15ls)jaunu nebija) :D
elmo: jā palasīju, ja pareiz sapratu no 9-5 saimes kompromis jaudai un ekonomijai ir 3.0 Tid mators :) vai netā?
protams uzraviens (vai tas vispar var tādiem motoriem kā 2.0T,2,3T 2.5V6 TiD untt. būt slikts sevišķi uz priekšējiem riteņiem ? :)
p.s mani iekarina sābā sajūta braucot pa šosi un vispār kad sēdi tajā saproti ka nēesi ne wv ne oooo ne bmw ne mersii vai mazdaa :)
p.p.s moš 9-5 vairs tāds nav ? :)
p.p.p.s palasīju parējos topikus ūdens kas ūdens, tomērt kautko izlobiju !
Re:Kur meklēt labu
Posted: Fri Sep 05, 2008 12:35 am
by Broncālovs
User_75: paldies par objektīvu izklāstu es jau tā arī domāju ,kad var atrast skrūvētājus netikai par eiro-praisiem (pie mūsu ta ne-eiro algām), tai skaita arī ķēdes un siksnu maiņai !
Cita lieta ka es nevaru aizvest uz diagnostiku sābu no vācijas man jau jāpērk uzreiz uzticoties tikai tam ka aģents saka ka viss ir oki ...(tjipa ja izrādīsies ka nav oki,atvedīs man detaļas pa lēto ar no vācijas)!
jo cik sapratu no foruma Latvijā pirkt sābu ir vēl lielāka loterija ar visu pārbaudi servisā!
p.s ai vispār baigās pretrunas sanāk.
Pateicos visiem!
Re:Kur meklēt labu
Posted: Fri Sep 05, 2008 12:36 am
by elmo
Needomāju, ka 2002 gada Mersis vai BMW remontos ir lētāks par 9-5.
Tā kā nevajag īpaši pārdzīvot, un ja kāds saka ka mazdu remontēt ir lētāk, es viņam piekrītu, ar piebildi, ka Mazda nav Lexus un nevar jau strādnieku klases auto salīdzināt ar limuzīnu! :D
Re:Kur meklēt labu
Posted: Wed Dec 03, 2008 11:08 pm
by Aigars
Pilnīgi piekrītu, ka nevajag mašīnu pirkt JZ Motors - es esmu iegrābies! Un arī izcili nepatīkama attieksme no pārdevēja puses... Tikai žēl, ka šo forumu pirms mašīnas iegādes lasa ne visai daudz potenciālo pircēju :)
Re:Kur meklēt labu
Posted: Wed Dec 03, 2008 11:25 pm
by user_75
jautaajums wrote:Pilnīgi piekrītu, ka nevajag mašīnu pirkt JZ Motors - es esmu iegrābies! Un arī izcili nepatīkama attieksme no pārdevēja puses... Tikai žēl, ka šo forumu pirms mašīnas iegādes lasa ne visai daudz potenciālo pircēju :)
Nu iegrābties jau var visur. Bet tev taisnība daudzi nelasa forumus par izvēlēto spēkratu un tad kož pirkstos, es pirms iegades 3 dienas te sēdēju, kad paņēmu autiņu laikam biaj eiropas auto arī pie rumbulas vēl nobrīnījos 2003 gads bet 43k noskrējiens, nu uz aci izskatīju izbraukājos, patestēju vai nav nekas no šeit forumā aprakstītā un paņēmu tikai pagājušā nedēļā aizdzinu uz vikingiem uz pilno diagnostiku (kā īsts igaunis, pēc 3 mēnešiem) un teica ka autiņam viss ok ideālā stāvoklī tikai viena lieta no stāvēšanas esot motoram kaut kads hermētiķis izžuvis tādēļ uz vasaras pusi tā ka jāieplāno celt ar motorīti un nomainīt hermētiķi jo sulojas eļļa. Īstenībā man vienkārši paveicās taču arī manā pieredzē ir bijuši varinti kad it kā viss ok tikai pec tam atklājas patiesā aina. Pēdējais hīts bija kad ņemu audi 100 c4 ar gāzes iekartu no beļģijas, gāze beidzās pa ceļam nu ko meiģināju uz benž pariet, bet te tev nu bija, pogu spaidi kā gribi benzīns neieslēdzas, izrādās tas vispār biji atvienots, un pat pāris detaļas trūka lai vispar benzīns šansētu, vot tā lūk.
Re:Kur meklēt labu "lidmašīnu"?
Posted: Fri Dec 05, 2008 12:48 am
by elbruss
Skatos, ka kāds ir izcēlis manu vairākus mēnešus veco topiku saulītē :)
Nu tad varu padalīties, kā man tomēr beidzās auto meklējumi un iegāde.
Sākotnēji skatījos uz 2.3 benzīnu un kādu 1999 gadu pa lētām naudām, bet nu redzētie eksemplāri bija pamatīgi nobraukti un bija redzams, ka tuvākā gada laikā prasīs pamatīgus naudas ieguldījumus. Es savukārt biju gatavs maksāt vairāk uzreiz, bet ar domu, ka 2009-jā krīzes gadā braukšu pa +/- lēto un vēlāk auto pārdošanas vērtība nebūs tuva 0.
Tad es pamanīju, ka ss.lv paradījās sludinājums, kurā tirgo Saab 9-5, 2004.gads un 2.2TiD dīzelis. Sāku meklēt internetā informāciju par 2.2 dīzeļiem un visur saskāros ar diezgan pozitīvām atsauksmēm par šo motoru. Cena arī bija ļoti pateicīga 9000Eur priekš 2004.gada universāļa.
Apskatot auto mani darīja bažīgu viens fakts - viss auto bija uzpucēts kā konfekte. Nekur neviena puteklīša, motors nomazgāts, salonā jauni paklājiņi, dzinējs sagaidīja tikko iedarbināts un uzsildīts. Nepatika man tas viss, jo tādā veidā daudz kas tiek paslēpts, bet apstākļi spieda pēc iespējas ātrāk nopirkt kādu auto (biju palicis pilnīgi bez auto, bet vajadzēja daudz pārvietoties). Arī izbraucot neko sliktu nemanīju - motors darbojās vienmērīgi un klusi (priekš dīzeļa pat ļoti klusi), automāts slēdzās ļoti labi, nekur eļļas noplūdes neredzēju, auto bija tikko izgājis tehnisko skati un tikai pirms nedēļas pirmo reizi reģistrēts Latvijā. Nu paņēmu to :)
Pirmajās 2 dienās pēc iegādes gan sapratu, ka tas auto ir diezgan pamatīgi nodzīts un uz spidometra rādītie 135K protams ir fufelis. Sapratu arī kāpēc salonā un bagāžniekā ir jauni paklājiņi - apakšā viss bija stipri iznēsājies. Motors bija kluss tikai kamēr nedaudz iesilis. Iedarbināt pēc nakts var tikai 3-5 sekundes griežot starteri. Ilgi stāvot sastrēgumos automāts sāk slēgties ar aizturēm un rāvieniem. Pirmo divu dienu laikā izdega 3 lampiņas dažādās vietās. Tad braucot iedegās check engine. Noņemot motora plastmasas pārsegu secināju ka iepriekšējais remontētājs viskautkur motorā aizmirsis daudzas skrūves ieskrūvēt, citas skrūves bija neorģinālās (ar dažādām galvām, utml.), salonā un bagāžniekā trūka vairākas plastmasas kniedes apšuvumam. Gaisa filtrs vispār nebija pieskrūvēts un knapi karājās. Bagažnieka vākam bija nolauzts rokturis, šofera spogulis elektriski kustējās tikai uz augšu/uz leju. Pagrieziena rādītājs no kreisās ieslēgtās pozīcijas pagriežot stūri pats neizslēdzās, u.c. sīkumi.
Izklausās skarbi, vai ne?
Nu īstenībā nav tik traki. Dažādus sīkumus uzreiz novērsu pats, citus servisā. Auto tika nomainīta motora eļļa, gaisa filtrs, salona filtrs, daļēji autom.kārbas eļļa, visādas bukses (domāju, ka tehniskā skate bija izieta pa blatu). Check engine bija saistīta ar EGR vārstu, bet to vēl nēesmu iztīrijis. Pēc eļļas nomaiņām mašīna atdzīvojās, bet es savukārt pie tās pieradu. Kopā esmu ieguldījis 300Ls servisā + 200Ls par ziemas riepām. Prieks par degvielas patēriņu - uz šosejas braucot uz 90 kompis rāda 5.4l/100km, pilsētā protams atkarīgs no maršruta/sastrēgumiem. Komforts un praktiskums arī Saab universālim augstā līmenī. Tāpēc arī vairs nevaru teikt, ka būtu stipri vīlies iegādē un viltīgi uzmests no pārdevēja puses. Uzskatu, ka 9000 Eur uz to brīdi(2008.augusts) bija adekvāta cena šim auto. Šobrīd protams ir labāki piedāvājumi, bet man auto vajadzēja jau tad.
Rezumē: pērciet auto uzmanīgi un rēķinieties ka iepriekšējais īpašnieks pirms pārdošanas naudu auto neiegulda, tikai cik smukumam.
Re:Kur meklēt labu "lidmašīnu"?
Posted: Fri Dec 05, 2008 1:06 am
by vidvuds
Iegadajoties lietotu auto, ieguldijumi neizbegami.
Es ar varetu sudzeties un raustities par iegadato 98 gada 2.0t, bet nee, masinai 10 gadi, daudz kas jamiana , daudz kur paradas problemas, bet tas ir normali.
Pamazitem ieguldu un laboju un masina sak atdot savu artavu. Extras, komforts un sava veida passapzina pasam sev - lieliska.
+ kur terejas nauda? Vai ir kads DEFEKTS kas janovers vai regularas lietas, kas ar laiku ir jamaina?
ritosa dala jataisa, bet zinu ka kartigi sataisita savus 2 - 3 gadus tures godam ( ta pasa gada audi A4 vai A6 bus pec gada jau iznesajies)
Ellas un filtru regulara maina ir visiem
Nu ok, neesmu liels specs tada slietas, tacu ja rei zlieto auto tad ari jalabo vins ir.
neviens auto iegadats lietots nebus perfekta kartiba visu laiku!
Re:Kur meklēt labu "lidmašīnu"?
Posted: Fri Dec 05, 2008 1:49 am
by gustavs
Izlasot Elbrussa rakstīto rodas tikai viens secinājums. Tādus "pardevējus" pakārt aiz p+_)iem pie koka. Nu nav iepriekš minētās parādības norm. 2004.g. auto. Izklausās pēc LT varianta-bliezts slīkonis :angry: . Bet labi,ka visu ir izdevies lēna garā savest kaut cik kārtībā ;) :) .
10. gadi ir ikurāt ta robeža,kad autiņam izlien lauka visas lielās apkopes. Vai nu viņas ir (pie nosacījuma,ka ir bijis godīgs un kārtīgs iepriekšējais saimnieks ) novērstas vai nu nē (nav radušās aizdomas par nepieciešamību)! Spriešu pēc savas pieredzes ar 10gadīgu 9000k. Nācās ātri saskarties ar lieliem,padārgiem remontiem. Neskatoties uz to,ka auto vēsture ir zināma un iepriekšējais saimnieks auto bija gana lolojis. Un jutās gaužām vainīgs,ka man nācās padzīvoties pa vikingiem :laugh: :P
p.s
nekad neēsmu pārdevis nevienu auto nebridinot par iespējamām ķibelēm,ja tādas var rasties vai ir. Gribu naktīs gulēt :)
Re:Kur meklēt labu "lidmašīnu"?
Posted: Fri Dec 05, 2008 3:13 am
by SAABaeroist
Ta ka pats biju iegrabies ar savu pirmo SAAB Griffinu 9-5 1998 gada un palasot topica autora rakstus SILTI IESAKU VISIEM TOPOŠIEM SAAB IPAŠNIEKIEM IZIET PILNO DIAGNOSTIKU VIKING MOTORS,jo noperkot savu otro SAABiņu neesu vilies ne mirkli un viss ir baigi OK ..Ka saka uz kļudam macas,,bet nu labi ka viss beidzas tik labi ka ari auto cena bija adekvata stavoklimB)
Re:Kur meklēt labu "lidmašīnu"?
Posted: Fri Dec 05, 2008 10:07 am
by edijs
Mjā, bet, ja tev ir grūti izvēlēties starp pieciem variantiem, tad visiem uztaisīt diagnostiku jau ir 250 Ls.. lai gan.. pats uzrakstīju un tad padomāju, ka tas tāds štrunts vien ir, ņemot vērā iespējami ietaupītos izdevumus.
Elbruss: man uz šosejas uz 90 kmh ar 9k 2.3T arī piecus litrus kompis rāda. :P Tas tā, offtopic. Bet par pirkšanas aprakstu.. lieku reizi liek aizdomāties, ka pie pirkšanas vajag tiešām izpētīt visu līdz pēdējam sīkumam. VISU! Cik tik pats tiek klāt. Un + uz diagnostiku aizdzīt. Un tad vēlreiz aplūrēt. Protams, iz pieredzes ir zināms, ka katru reizi kaut ko jaunu pērkot, tu tā safanojies ar vēlmi tikt pie jaunā auto, ka bikiņ aizbrauc jumts un nespēj gana loģiski vairs spriest. Un nepamani to un vēl to un vēl kaut ko. Vai arī noraksti uz to, ka eh, tas jau sīkums, gan salabošu. Jā, ir sīkumu, kas ne finansiāli, ne laika ziņā neprasa milzīgus ieguldījumus. Bet citi atkal prasa - un ja tos sasummē, var sanākt, ka auto cena vairs nav adekvāta. Ehh.
Re:Kur meklēt labu
Posted: Fri Dec 05, 2008 6:56 pm
by user_75
edijs wrote:Mjā, bet, ja tev ir grūti izvēlēties starp pieciem variantiem, tad visiem uztaisīt diagnostiku jau ir 250 Ls.. lai gan.. pats uzrakstīju un tad padomāju, ka tas tāds štrunts vien ir, ņemot vērā iespējami ietaupītos izdevumus.
Elbruss: man uz šosejas uz 90 kmh ar 9k 2.3T arī piecus litrus kompis rāda. :P Tas tā, offtopic. Bet par pirkšanas aprakstu.. lieku reizi liek aizdomāties, ka pie pirkšanas vajag tiešām izpētīt visu līdz pēdējam sīkumam. VISU! Cik tik pats tiek klāt. Un + uz diagnostiku aizdzīt. Un tad vēlreiz aplūrēt. Protams, iz pieredzes ir zināms, ka katru reizi kaut ko jaunu pērkot, tu tā safanojies ar vēlmi tikt pie jaunā auto, ka bikiņ aizbrauc jumts un nespēj gana loģiski vairs spriest. Un nepamani to un vēl to un vēl kaut ko. Vai arī noraksti uz to, ka eh, tas jau sīkums, gan salabošu. Jā, ir sīkumu, kas ne finansiāli, ne laika ziņā neprasa milzīgus ieguldījumus. Bet citi atkal prasa - un ja tos sasummē, var sanākt, ka auto cena vairs nav adekvāta. Ehh.
Par eiforiju pielnīgi peikrtīu, kad pārdevu savu audi 100 pircējs (20 gadi)pat neizbrauca ar viņi tikai skatījās uz diskiem R17 ar zemprofila riepām, kuras arī bija jāmaian jau pēc 1,5 sezonas. pastastīju kur kas mainīts ko kur vēl jādasra, tacu izskatījas ka nemaz neklausās, jau bija mašīnu nopircis, pēc tam protams zvanīja un teica ka kas par vainu tas tur tas tur, taču godam biju jau iepriekš izklāstījis kas un kā, bet nu ja neklausās
Re:Kur meklēt labu
Posted: Fri Dec 05, 2008 7:51 pm
by edijs
Šitā man vienu sirņiku tirgojot bija. Tika pirkts tikai ziemas priekiem, galvenais, ka uz priekšu gāja. Bija visādas sīkas ķibelītes salonā, durvis neslēdzās nevienas, izpūtējs caurs un traki rūc, motors neuzsilis slāpst nost un rij nenormālu kvantumu zupas, taču pēc tam jau nokrītās līdz litriem 12-15 pa pilsētu (1.6 motors!). Ok, ziema bija, šķērēju visus līkumus. :) Nu lūk, ziema beidzās, iemetu sludekli pa pārsimts latiem. Zvana viens pajauns čalītis no kaut kāda miesta. Sapratu, ka viņš tādam pašam mērķim grib kā es, t.i. gonkojamais aparāts, nevis nopietns auto. Bet nē, šis kopā ar savu māmiņu atbrauc, izrādās, ka mašīna būs viņai. Šie skatās, ka rūsas tik tiešām ne pleķa, spīd un laistās, TA pirms pāris mēnešiem izgājis biju. Mēģinu stāstīt, bet nemaz tik spīdoša situācija nav ar to auto, te ir tas un vēl tas, darbs jāiegulda - vārdu sakot sanāca, ka es čut ne atrunāju no sava auto pirkšanas. Jo sirdsapziņa neļauj mēslu iesmērēt. Un domājiet manī klausījās? Hah. Pēc nepilnu 10 minūšu apskates teica vsjo, davai fiksi uz csdd, mums nav daudz laika.
Re:Kur meklēt labu "lidmašīnu"?
Posted: Fri Dec 05, 2008 8:11 pm
by lawyer
Elbruss,
Kā tu tiki galā ar to problēmu, ka pēc stāvēšanas tas lec tikai pēc kārtīgas griešanas? Man bija vasarā tas pats - citreiz vispār nomocījos pamatīgi, nomainīju atgaisošanas trubiņas - kļuva labāk... bet tagad jau atkal es ar to mokos...
Re:Kur meklēt labu "lidmašīnu"?
Posted: Fri Dec 05, 2008 9:40 pm
by edijs
Emm... man reku tikko ilga startēšana bija saistīta ar tiem pašiem abs dačikiem un degošo anti-lock. :) Interesanti jau it kā.. bet, kad novērsa šo problēmu, pēkšņi arī lec kā bitīte. Nav vairs 5 apgriezieni, bet divi vajadzīgi.