• Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa - Page 211
Page 211 of 311

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Tue May 03, 2016 11:57 pm
by Jurģis
Vecais skaitās 2001 un jaunais 2002? :mrgreen:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed May 04, 2016 12:04 am
by Vilcins
Nu ja,tapec kad pirmsfeislifts ir lidz 2001 gadam ieskaitot,feislifts talakos gadus lidz 05 gadam.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed May 04, 2016 12:05 am
by Jurģis
Jurģis wrote:Tātad,

Tikko atbilkos no Jelgavas ķipa Troll R apskatīšanas.

- Vizuāli tāds nekāds. Aizmugurējais spārns viens toč krāsots (nenoņemot bamperi...). Otrs spārns jākrāso, jo arka izrūsējusi.
- Diski visi vizuāli slikti. Vismaz viens priekšējais jāvalcē, jo ne tikai met, bet pat uz aci var redzēt, ka uzsists. Riepas gan labas virsū.
- No Hirsch...Uz metāliskās ieplūdes daļas it kā bija Hirsch Performance uzlīme, bet uz ātro es vizuālu atšķirību no stock aero ieplūdes neredzēju.
Diemžēl neierakos līdz vadības blokam...negribējās uzvalciņu smērēt :)
Kūleris ar palielinātu izmēru neizcēlās.
Izplūdes kolektors stock.
Ķipa bija arī Hirsch ādas durvju ručkas salonā, bet kaut kādas dīvainas. Izskatījās pēc aftermarket.
Supporti un bremžu diski - parastie.
Salons kopumā labs, bet aprīkojums puspliks. Nav aizmugurējo beņķu apsildes, elektriski regulējamo beņķu un ātrumu pārslēdzēju uz stūres.

Tehniski - nejutu, ka veras labāk par manu stock aero. Kārba slēdzās labi. Turbo pūtiens pieraustījās. Simptomi identiski, kādi bija nesen manējam - vakuuma trubas un vārstiņi jāpārlasa.
Kompumā stingrs auto ar potenciālu, bet no Troļļa tur ir tikai uzlīme uz bagāžnieka vāka.

Cerams, ka kādam aiztaupīju laiku ar savu ekskursiju...
Zēni,

Tikai gribēju paņaudēt...
Man atbildēja oficiālais Hirsh kantoris.
Konkrētais aparāts tomēr bija tūnēts 280zs versijā. Ieplūde, izplūde, čips, bet ne vizuālais.
Auto tajā pat dienā tika Jelgavā pārdots. Škrobe, ka pats nepaņēmu.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed May 04, 2016 12:23 am
by pr1

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed May 04, 2016 11:13 am
by martinnos
Jurģis wrote:
Zēni,

Tikai gribēju paņaudēt...
Man atbildēja oficiālais Hirsh kantoris.
Konkrētais aparāts tomēr bija tūnēts 280zs versijā. Ieplūde, izplūde, čips, bet ne vizuālais.
Auto tajā pat dienā tika Jelgavā pārdots. Škrobe, ka pats nepaņēmu.
Tu tāds dīvains cilvēks...
Pirms tam noliec auto, ka nav vizuālais, nav tas, nav šitas... Bet beigās raudi, jo izrādās, ka pēc papīriem viss bija.
Tad ir jautājums - Tu pērc auto pēc specenes vai pēc kopējām sajūtām?
Īsāk sakot - mani izbrīna, ka tu raudi par to, ka neiegādājies mašīnu, kura Tev nepatika... :mrgreen:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed May 04, 2016 11:43 am
by Jurģis
Pēc skata parasts vidusmēra saab. Par tādu īsti negribējās maksāt, jo guldīt iekšā vēl vismaz 500 eur negribējās.

Pēc gaitas - jā, viņš īsti nevērās, bet tagad zinot, kas tur par dzelžiem bija iekšā, būtu bijis vērts savest visu kārtībā, lai veras kā pienākas, un man būtu auto ar ''odziņu'', ko arī meklēju. Karoč, nolohojos, ko arī bez vilcināšanās atzīstu.

Vari saukt mani par dīvainu. Neiebilstu. 8)

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed May 04, 2016 12:15 pm
by elmo
Vienalga tādu aparātu pirkt bez diagnostikas ir baigā laimes spēle! Var paveikties un var arī smagi ieberzties.
Var neiet tāpēc, ka nav kaut kas kārtībā ar vakūma trubām, bet var neiet arī tāpēc, ka motors izdilis! :)
Un 280zs var dabūt ārā no jebkura AERO. :whistle:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu May 05, 2016 6:44 pm
by martinnos

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu May 05, 2016 7:02 pm
by elmo
Sadalītājs

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu May 05, 2016 7:03 pm
by martinnos
A ko sadala? Tur taču DI jābūt, ne?

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu May 05, 2016 7:04 pm
by Silver
elmo wrote:Vienalga tādu aparātu pirkt bez diagnostikas ir baigā laimes spēle! Var paveikties un var arī smagi ieberzties.
Var neiet tāpēc, ka nav kaut kas kārtībā ar vakūma trubām, bet var neiet arī tāpēc, ka motors izdilis! :)
Un 280zs var dabūt ārā no jebkura AERO. :whistle:
Arī no neAERO :)

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu May 05, 2016 10:31 pm
by KoreFun
martinnos wrote:A ko sadala? Tur taču DI jābūt, ne?
Eksistē arī bezturbo motori ar Motronic vadību.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu May 05, 2016 11:00 pm
by elmo
Silver wrote:
elmo wrote:Vienalga tādu aparātu pirkt bez diagnostikas ir baigā laimes spēle! Var paveikties un var arī smagi ieberzties.
Var neiet tāpēc, ka nav kaut kas kārtībā ar vakūma trubām, bet var neiet arī tāpēc, ka motors izdilis! :)
Un 280zs var dabūt ārā no jebkura AERO. :whistle:
Arī no neAERO :)
Var, bet tur nebūs vārsti no pareizā materiāla!

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Thu May 05, 2016 11:11 pm
by Gripen
elmo wrote:Var, bet tur nebūs vārsti no pareizā materiāla!
Var no neAERO dabūt AERO un tad no AERO var dabūt 280 zirgus :D

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri May 06, 2016 10:23 am
by jankab