Page 21 of 23
Re: Ceļu satiksmes noteikumi
Posted: Wed Aug 07, 2013 4:52 pm
by elmo
envoy wrote:Kopš kuriem laikiem ir iespējams sodīt par diviem pārkāpumiem vienlaicīgi!?
Sodīs par abiem! Respektīvi protokolā ierakstīs gan nepārtraukto līniju, gan trotuāru, bet soda apmēru noteiks pēc bargākās sankcijas, attiecīgi, ja par katru pārkāpumu ir atšķirīgas sankcijas, tad piemēros to, kas ir visbargākā! To, kā piemēros soda punktus gan vēl neesmu atkodis!
Man par apgriešanos braukšanai pretējā virzienā pāri "dubultajai līnijai", neievērojot zīmes "braukt taisni prasības" un vēl kaut kādu trešo pārkāpumu, ko vairs neatceros iešķieba 20 latus un 1 soda punktu.
Kāpēc 20 LVL sapratu, jo tā bija bargākā sankcija no visiem 3 pārkāpumiem, bet kāpēc 1 punktu tā arī nav skaidrs.
Re: Ceļu satiksmes noteikumi
Posted: Wed Aug 07, 2013 5:51 pm
by Kudinsky
Cik pārkāpumiem vienlaicīgi bija jābūt, lai varētu sodīt par agresīvu braukšanu?
Re: Ceļu satiksmes noteikumi
Posted: Wed Aug 07, 2013 6:46 pm
by mk2marekz
Kudinsky wrote:Cik pārkāpumiem vienlaicīgi bija jābūt, lai varētu sodīt par agresīvu braukšanu?
Trīs un vairāk pārkāpumu vienlaicīgi definējami kā agresīvas auto vadīšana!!! Zinu skaidri, jo ir bijusi pieredze ar kuru nelepojos
Re: Ceļu satiksmes noteikumi
Posted: Wed Nov 27, 2013 4:12 pm
by lawyer
Par to, ko iesākām filmu topikā
Nejaucam divas dažādas lietas - administratīvo sodu spēku ES tiesiskajā telpā un informācijas apmaiņu par vadītāju apliecībām
Pirmais - administratīvo sodu spēks ES tiesiskajā telpā, tas ir, regulējums, saskaņā ar kuru, piemēram, administratīvajam sodam, kas norauts GER (vienalga par kādu pārkāpumu), ir tāds pats tiesiskais spēks arī citās ES valstīs (šobrīd tā nav - tādus sodus var mest miskastē, esot LV, jo tos nekādi nevar izpildīt - nav tam paredzētu tiesisko instrumentu) un tas, ievērojot kaut kādas formālas prasības ir tāpat izpildāms citās ES valstīs. Kas svarīgi - izpildes priekšnosacījumi ir formāli un sods pēc būtības nevar tikt apstrīdēts. Tāda vismaz bija ideja iesākumā. Bet, manuprāt, to nekad īsti neizdosies realizēt, jo ES valstu administratīvo sodu sistēmas (piemēram, GB vispār nepazīst administratīvos sodus kā tādus - tas viss ir kriminalizēts) ir tik dažādas, ka nav reāli nonākt pie kopsaucēja. Turklāt, sarežģīti ir nodrošināt tiesības šādus sodus apstrīdēt. Varbūt kaut ko izdosies panākt pa mazam solītim ejot uz priekšu pa atsevišķām nozarēm vai kā. Laiks rādīs, bet tam būs nepieciešami gadi un ātrāk par 2020.gadu vēl nekas visticamāk nedarbosies
Otrs - informācijas apmaiņa par autovadītāja apliecību statusu. Tas ir daudz vienkāršāk realizējams (un šķiet, ka jau ir realizēts, tikai nezinu, cik labi tas darbojas) - noķer, piemēram, bāleliņu GER par kādu pārkāpumu un turpat uz vietas online var pārbaudīt vai uzrādītā vadītāja apliecība ir derīga. Ja nav derīga, tad pēc pilnas programmas pēc vietējiem likumiem paņem par to priekšā. Kas attiecas uz Jezza un Hamster gadījumu - ja viņiem atņēma autovadītāja apliecības (kas pats par sevi ir ļoti iespējams, jo pat LV par 60+ ņem nost apliecības), tad UK viņi nevarēs vienkārši ierasties vietējā kantorī un pateikt, ka pazaudēja un grib atjaunot, jo info sistēmā būs redzams, ka apliecības ir atņemtas par pārkāpumu FRA.
Tādi, lūk, pīrāgi
Re: Ceļu satiksmes noteikumi
Posted: Wed Nov 27, 2013 4:36 pm
by elmo
lawyer wrote:
UK viņi nevarēs vienkārši ierasties vietējā kantorī un pateikt, ka pazaudēja un grib atjaunot, jo info sistēmā būs redzams, ka apliecības ir atņemtas par pārkāpumu FRA.
Tādi, lūk, pīrāgi
Jā, parādīsies ierakst franču valodā! Uz ko GB CSDD ierēdnis pateiks, ka nefiganto ņepaņimanto šito varžēdāju valodu, Še Jums puiši jaunas ādiņas!
Vai tad neesat dzirdējuši stāstus, par to, ka GB tiekot pārāk daudz aizturēti šoferi ar vienādu vārdu un uzvārdu, proti, PRAWO JAZDY.
Re: Ceļu satiksmes noteikumi
Posted: Wed Nov 27, 2013 5:34 pm
by jastr
http://www.autogespot.com/top-gears-cla ... rs-license" onclick="window.open(this.href);return false;
ja tā, tad dīvaini, ka tas aizliegums braukt attiecas tikai uz FR un tikai uz 3 mēnešiem.
ņemot vērā, ka filmēja viņi to DVD kkad vasarā, drīz jau varēs arī pa FR braukt
Re: Ceļu satiksmes noteikumi
Posted: Mon Dec 08, 2014 3:22 pm
by JimBeam
Vēlos izteikt aicinājumu -
Esmu uzsācis vienu projektu par sociāli aktuālu tēmu - satiksmes drošība.
Būtu nepieciešama jūsu palīdzība.
Ja kādam ir foto vai video no pēdējo pāris mēnešu laikā notikušām avārijām, jeb arī, protams, tikko svaigām, būtu lūgums tās atsūtīt man. Foto/video autoram būtu jāļauj šie foto/video izvietot internetā.
Saku uzreiz, ka nevācu materiālu Delfi reportierim
epasts: balodis . ja @ gmail . com (bez atstarpēm, protams
Paldies jau iepriekš!
Re: Ceļu satiksmes noteikumi
Posted: Wed Aug 03, 2016 2:06 pm
by Henry
man viens pazīstamais saka, ka velosipēdistiem, kas pārvietojas pa velo celiņu (sarkanā līnija), nav galvenais ceļš, ja auto nogriežas pa dzelteno trajektoriju.
man gan šķiet, ka velosipēdistiem un gājējiem ir priekšroka.
kā jūs domājat?
Re: Ceļu satiksmes noteikumi
Posted: Wed Aug 03, 2016 2:21 pm
by Ainars
Bija negadijums kur velo ienesaas mashinai saanaa un velo tika atzits par vainigu.
Ja velosipedists brauktu pa ielu, tad auto butu vainigs
Re: Ceļu satiksmes noteikumi
Posted: Wed Aug 03, 2016 4:27 pm
by envoy
Jā, šajās vietās velosipēdistiem nav priekšroka, jebšu ir tikpat daudz priekšroka, kā gājējam, kas šķērso brauktuvi/krustojumu, vietā, kur nav iezīmēta gājēju pāreja - ja velosipēdists tur jau ir izbraucis, nobraukt viņu nevajadzētu... Bet, ja viņš pats uzteš virsū, tad pats arī vainīgs. Tā sarkanā 'iezīme' vienkārši norāda uz veloceliņa turpinājumu un nedod nekādu priekšroku attiecībā pret auto.
Re: Ceļu satiksmes noteikumi
Posted: Wed Aug 03, 2016 7:17 pm
by elmo
Re: Ceļu satiksmes noteikumi
Posted: Sat Aug 06, 2016 7:57 pm
by Smith
Šajā gadījumā jā, bet vajag atcerēties to, ka, ja mašīna veic nogriešanās manevru pat, ja mašīnai ir galvenais ceļš, tai ir jāpalaiž gan gājējs, gan riteņbraucējs, kurš šķērso braucamo daļu.
Re: Ceļu satiksmes noteikumi
Posted: Sun Aug 07, 2016 4:41 pm
by Henry
Smith wrote:Šajā gadījumā jā, bet vajag atcerēties to, ka, ja mašīna veic nogriešanās manevru pat, ja mašīnai ir galvenais ceļš, tai ir jāpalaiž gan gājējs, gan riteņbraucējs, kurš šķērso braucamo daļu.
man tā arī likās.
Re: Ceļu satiksmes noteikumi
Posted: Sun Aug 07, 2016 10:34 pm
by Ainars
Smith wrote:Šajā gadījumā jā, bet vajag atcerēties to, ka, ja mašīna veic nogriešanās manevru pat, ja mašīnai ir galvenais ceļš, tai ir jāpalaiž gan gājējs, gan riteņbraucējs, kurš šķērso braucamo daļu.
mulkibas
Re: Ceļu satiksmes noteikumi
Posted: Sun Aug 07, 2016 10:56 pm
by maa
Riteņbraucējam priekšroka ir tikai regulējumos krustojumos, pārējā gadījuma riteņbraucējs ir tāds pats satiksmes dalībnieks kā auto un priekšroka nekāda