• Aero ķipa veras, bet... - Page 3
Page 3 of 8

Re: Aero ķipa veras, bet...

Posted: Mon May 02, 2016 8:04 pm
by hofmaks
Nevar

Re: Aero ķipa veras, bet...

Posted: Mon May 02, 2016 9:51 pm
by Vilcins
Var,uzreiz ka pieskil uzmet kiegeli uz pedala bus tev kruizs visu laiku,tik nedaudz sur tur bus japiebremze :D

Re: Aero ķipa veras, bet...

Posted: Mon May 02, 2016 10:46 pm
by hofmaks
Ai toč var! Atcerējos vel vienu variantu- neslāpē nost

Re: Aero ķipa veras, bet...

Posted: Tue May 03, 2016 10:28 am
by Jurģis
Vienīgi, sūdīgi, ka nevar jūsu abu variantus apvienot :character-spongebobdance:

Re: Aero ķipa veras, bet...

Posted: Tue May 03, 2016 10:30 am
by martinnos
Kur Tu dzīvo, ja nav noslēpums, ja jau startā vajag kruīzu? Lielceļa malā?!

Re: Aero ķipa veras, bet...

Posted: Tue May 03, 2016 10:41 am
by Jurģis
Precīzi.
Plus vnk pieradums pēc visvisādiem vācu auto, kuriem tāda opcija ir standartā.

Re: Aero ķipa veras, bet...

Posted: Wed May 04, 2016 12:10 am
by Jurģis
Primitīvs jautājums. Eļļu AT kārbā ir tolks mainīt?
Baigo sūdzību it kā nav. Bet reizēm atpakaļgaita tā neeedaudz paasāk ieslēdzas, arī pie silta.

Re: Aero ķipa veras, bet...

Posted: Wed May 04, 2016 12:13 am
by tranquillo
Jurģis wrote:Primitīvs jautājums. Eļļu AT kārbā ir tolks mainīt?
Baigo sūdzību it kā nav. Bet reizēm atpakaļgaita tā neeedaudz paasāk ieslēdzas, arī pie silta.
Jā, ir ļoti ieteicams!

Re: Aero ķipa veras, bet...

Posted: Sat May 07, 2016 5:49 pm
by Jurģis
Ja mēs pieņemam, ka turbo vakuumu/spiedienu problēmas ir novērstas, sveces svaigas, bet auto tomēr pie slodzes pieraustās, arī pumpējot slodzē jau diapazonā no 2500rpm, kur tālāk meklēt?
Vairs nekādi misfairi un check engini panelī nemetās.
DI kasete?
Baigi negribas tupa mainīt visu pēc kārtas uz dullo.

Ok. Gāzes iekārta man ir mēsls, bet auto uzvedas stipri vien līdzīgi arī ar benzīnu. Leju tikai 98.
Negibu arī norakstīt uz silto laiku, jo pat tad ja vēl vienmērīgs jaudas samazinājums būtu ok, mašīnai tomēr peldoši-raustīties nevajadzētu.

Esmu gana aizņemta cilvēks, un man nav laika vazāties pa servisiem. Problēma tā, ka es cienu auto un esmu perfekcionists, tādēļ pat ir izdevīgāk atstāt auto kādam uz vairākām dienām, lai tiešām patestē, paregulē, paeksperimentē, bet lai atdod man atpakaļ gatavu, pilnībā funkcionējošu auto, par adekvātu samaksu.

Ir varianti?

Re: Aero ķipa veras, bet...

Posted: Sat May 07, 2016 6:01 pm
by Henry
Jurģis wrote:
Ir varianti?
Arteh...

gan jau atradīs tās blusas.

Re: Aero ķipa veras, bet...

Posted: Sat May 07, 2016 6:23 pm
by Jurģis
Joprojām visu cieņu Arteh. Bet tieši divas pēdējās reizes esmu iznācis no turienes. Un otrā reize bija pat ar jzstājīgu lūgšanos(pilnvarošanu), lai džeki tiešām kārtīgi izgāž ar auto pēc remontiem/apkopēm. Vai nu es gāžu citādāk, vai kā, bet man sanāk, ka auto joprojām nav labā darba kārtībā. Saprotu, ka Vestienas ielā nav, kur atstiept sākot ar 3. robu, bet tieši tādēļ esmu gatavs dot vairāk laika un degvielas meistariem.

Es netaisu antireklāmu. Man vienalga, braukšu kaut 3. reizi uz Arteh, bet gribu, lai auto ir kārtībā.

Re: Aero ķipa veras, bet...

Posted: Sat May 07, 2016 7:32 pm
by Arnijs
Ir dažas problēmas, lai visu to salabotu, kā nākas.
Pirmā no viņām: Auto nepieciešams testēt ekstremālos apstākļos, lai pēc tam analizējot datus, būtu iespējams saprast, kurā virzienā skatīties. Šajā sakarā - kādi priekšlikumi? Īrējam Biķerniekus? Mēs nevēlamies (un neuzņemsimies tādu atbildību) testēt kaut kādus ekstremālus režīmus koplietošanas satiksmē.
Jā - ir defekti, kurus var izķert samērā vienkārši, bet ir defekti, kuri normāli braucot pēc CSN - nu nelien ārā un viss! Tas pats ar auto... Praktiski nav divu vienādu. Katrs auto, ar to izbraucot, dod dažādas izjūtas. Jā - ļoti līdzīgas, bet tomēr niansēs dažādas. Un tāpat ir ar "blusu" izķeršanu.
Otrkārt: Pieļauju, ka pat daļēji zinām, uz ko vēl varētu "novelt" vainu neiešanā, BET... Klientam tas nozīmētu nezināmu skaitu reižu apmeklējumu. (sākot ,protams, no min iespējamās 1x) un nenosakāmas izmaksas. (Kāpēc nenosakāmas? Būtībā tā visa ir diagnostika. Tas pa lielam nozīmē izjaukt un salikt mezglus, pārjaukt , pārbaudīt, pārliecināties. Reizēm līdz absurdam, jo pieredze rāda, ka - nevar ticēt tam, kā jābūt. Ir bijuši visādi brīnumi - Līdz pat B234 virzuļiem B235 motoram. Un to var uzzināt, tikai izjaucot)
Jā - tajā visā ir iespējams nosaukt ciparu, bet nav uzzināms, kurā brīdī viņš apstāsies. (tb - kurā brīdī tiek atrasta (uzķerta) šī nianse, kad auto aiziet)
Nesaukšu pēc kārtas visas lietas, ko varētu (vajadzētu) skatīties, bet tās ir stabilas pāris dienas, lai sāktu iet cauri no viena gala. Pie kam - pēc katra padarītā punkta būtu vēlams "gāzt", jo arī mēs vēlamies zināt (tīri pieredzei) pie kuras darbības auto "aizgāja", nevis izdarīt 10 darbus, secināt, ka tagad iet, bet tā arī nesaprast, kas tad īsti deva rezultātu.
Jā - ārpus "gāšanas" viss ir darāms. Brauc - runāsim, sastādīsim plānu un pakāpeniski risināsim. Bet saproti arī mūs. Mēs īsti neesam restauratoru darbnīca, kur gadā ienāk viens eksemplārs un visa uzmanība detalizēti un sīkumos ir tikai šim eksemplāram. Mums dienā ir konveijers: padsmit auto uz remontu (kuru konkrētās vēlmes un lietas arī ir jānovērš) Un mēs nevaram viņiem visiem pateikt: Vecīt sorry - tavs auto šodien netika salabots, jo mums te ir viens eksemplārs, kuram nu nekādi nekas "nelec ārā" un mēs te cīnāmies jau dienām.
Varam sākt, atrunājot konkrētas darbības un samaksas par patērēto laiku un to darīt pa etapiem. Piem. - vienu dienu ieplānojam pāris stundas, baudam štekerus , samasojumu, visu pārjaucam pārtīram. Vakarā saņem auto, brauc un ziņo par rezultātiem. Ja aiziet - super! Ja nē - lemjam par nākošo darāmo pozīciju.

Re: Aero ķipa veras, bet...

Posted: Sat May 07, 2016 8:37 pm
by Jurģis
Tavs izklāsts ir absolūti saprotams, un tam pieeju ar cieņu.
Biķernieku trases apstākļus un csn pārkāpjmus no jums neprasu.

Tomēr 3. robs manuālā režīmā ir testējams arī csn robežās pie zemiem apgriezieniem.

Labprāt braukšu pie jums vēlreiz, bet es gribētu, ka nākamreiz man pasaka, ka auto joprojām neiet, un ka ir kaut kas vēl jālabo (un varam kaut vai sastādīt remontu empīrisko grafiku), nevis, ka tiek paziņots, ka nu ar auto viss ir kārtībā.

Joprojām atgādinu, ka mana attieksme pret Arteh ir cieņpilna un uz risinājumu orientēta. Saprotu, ka jums ir daudz brīnišķīgu auto, ko labot, un esmu ieinteresēts, lai sadarbība mana auto kontekstā būtu ne mazāk patīkama.

Re: Aero ķipa veras, bet...

Posted: Sat May 07, 2016 8:50 pm
by Arnijs
Domāju, ka tad no sākuma mums vienkārši jāizbrauc kopā, lai saprastu, kā tieši tiek izsaukta šī raustīšanās un kas ar to domāts.
Arī braukšanas stils šad tad spēj ietekmēt to, kā izpaužas defekti.

Re: Aero ķipa veras, bet...

Posted: Sat May 07, 2016 11:26 pm
by Jurģis
Braukšanas stils ir primitīvs - pedālis grīdā :)
Gaidiet ciemos!