• Kapec Dzinejiem mirst Bloki. - Page 3
Page 3 of 3

Re:Kapec Dzinejiem mirst Bloki.

Posted: Wed Jul 25, 2012 11:40 am
by fimbars
Neiedzilinajos.Tolmetam tas nekad nav interesejis.

Re:Kapec Dzinejiem mirst Bloki.

Posted: Wed Jul 25, 2012 1:30 pm
by Iceman
Un ja nu nav bijis novaktēts eļļas līmenis un ir pabraukts ar kautkādu sarkanu lampiņu panelī?
Man saabam iepriekšējais saimnieks apkopes ir veicis ik pa 20k km un zinot nelielo eļļas apetīti tāda situācija bija pilnīgi reāli iespējama.

Re:Kapec Dzinejiem mirst Bloki.

Posted: Wed Jul 25, 2012 2:06 pm
by Gregers
elmo wrote:Neredzu neko kriminālu oficiālajās apkopju izmaksās:
http://www.skandimotors.lv/hyundai/file ... ohc_mt.pdf

Nu redz, Tu arī iekrīti uz to, ka aizmirsti pieskaitīt apkopēm arī tas pozīcijas kuras nav garantijā... ;)

Tikai apkope uz 90k tuvojas Gregera nosauktajiem cipariem.
Bet ja pieņem, ka mans nobraukums ir ap 15k gadā, tad šādas imaksas man draud tikai vienu reizi 10 gados, kamēr ar 9-5 man nākas katru gadu iztērēt tikapat cik ar Getzu 10 gados pie oficiālā dīlera kopā! :)

Khmm...atgadini cik ir lietota Griffina iegades vērtība un cik jauna Getz...
Piebildīšu arī to, ka neesi pieskaitijis savā dzelžainajā loģikā to, ka garantija ir xxx km un xxx gadi atkarībā kas pienāk pirmais :laugh:

Lai gan ja salīdzina Getz uzturēšanas izmaksas ar Parketnieka uzturēšanas izmaksām, tad labāk braukt ar parketnieku, jo tas maksā tieši tikpat cik Getz.
http://www.skandimotors.lv/hyundai/file ... ohc_mt.pdf

Re:Kapec Dzinejiem mirst Bloki.

Posted: Wed Jul 25, 2012 2:11 pm
by Gregers
Vienīgais veids kā netapt padarītam par slaucamu un mīlējamu govi dzenoties pēc maksimali jauna gada teh passe ir pirkt 3 gadnieci un apkopt pie ļoti zinoša speiālista.
Kgan ja godīgi es neredzu nevienu normālas klases auto jaunāku par 10 gadiem kurš kautvai tīri teorētiski varētu godam kalpot un neņirgaties par īpašnieku.
Man vipār reizēm liekas, ka visa auto industrija pedējo desmitgadi turas uz trim vaļiem- cilveku stūlbums, smagi ielaisti kompleksi un dziļa jauno mašīnu problēmu nepārzināšana ar izrietošu naivu pieļaušanu, ka viņas ir tādas kā agrāk

Re:Kapec Dzinejiem mirst Bloki.

Posted: Wed Jul 25, 2012 2:20 pm
by elmo
Gregers wrote:
elmo wrote:Neredzu neko kriminālu oficiālajās apkopju izmaksās:
http://www.skandimotors.lv/hyundai/file ... ohc_mt.pdf

Nu redz, Tu arī iekrīti uz to, ka aizmirsti pieskaitīt apkopēm arī tas pozīcijas kuras nav garantijā... ;)

Tikai apkope uz 90k tuvojas Gregera nosauktajiem cipariem.
Bet ja pieņem, ka mans nobraukums ir ap 15k gadā, tad šādas imaksas man draud tikai vienu reizi 10 gados, kamēr ar 9-5 man nākas katru gadu iztērēt tikapat cik ar Getzu 10 gados pie oficiālā dīlera kopā! :)

Khmm...atgadini cik ir lietota Griffina iegades vērtība un cik jauna Getz...
Piebildīšu arī to, ka neesi pieskaitijis savā dzelžainajā loģikā to, ka garantija ir xxx km un xxx gadi atkarībā kas pienāk pirmais :laugh:

Lai gan ja salīdzina Getz uzturēšanas izmaksas ar Parketnieka uzturēšanas izmaksām, tad labāk braukt ar parketnieku, jo tas maksā tieši tikpat cik Getz.
http://www.skandimotors.lv/hyundai/file ... ohc_mt.pdf
Greger, atgādināšu, ka tev jau viena zeķe ir jāēd, gribi apēst arī otru!?:woohoo: :laugh:

Pirms 6 gadiem griffinu iegādājos par 8900 eirām.
Tagad atver vaļā dīlera mājas lapu un apskaties cik maksā svaigs Getz(i20).;)
Ja tu runā par šodienas Griffina cenu, tad korektāk būtu salīdzināt ar 2007.gada Getz cenu.

A ja gribi uzticamu jauno auto, tad skaties tādu, kas pēc konstrukcijas ir prasts kā cirvis un kur nav daudz kam plīst!

Re:Kapec Dzinejiem mirst Bloki.

Posted: Wed Jul 25, 2012 3:20 pm
by Gregers
elmo wrote:
Gregers wrote:
elmo wrote:Neredzu neko kriminālu oficiālajās apkopju izmaksās:
http://www.skandimotors.lv/hyundai/file ... ohc_mt.pdf

Nu redz, Tu arī iekrīti uz to, ka aizmirsti pieskaitīt apkopēm arī tas pozīcijas kuras nav garantijā... ;)

Tikai apkope uz 90k tuvojas Gregera nosauktajiem cipariem.
Bet ja pieņem, ka mans nobraukums ir ap 15k gadā, tad šādas imaksas man draud tikai vienu reizi 10 gados, kamēr ar 9-5 man nākas katru gadu iztērēt tikapat cik ar Getzu 10 gados pie oficiālā dīlera kopā! :)

Khmm...atgadini cik ir lietota Griffina iegades vērtība un cik jauna Getz...
Piebildīšu arī to, ka neesi pieskaitijis savā dzelžainajā loģikā to, ka garantija ir xxx km un xxx gadi atkarībā kas pienāk pirmais :laugh:

Lai gan ja salīdzina Getz uzturēšanas izmaksas ar Parketnieka uzturēšanas izmaksām, tad labāk braukt ar parketnieku, jo tas maksā tieši tikpat cik Getz.
http://www.skandimotors.lv/hyundai/file ... ohc_mt.pdf
Greger, atgādināšu, ka tev jau viena zeķe ir jāēd, gribi apēst arī otru!?:woohoo: :laugh:

Pirms 6 gadiem griffinu iegādājos par 8900 eirām.
Tagad atver vaļā dīlera mājas lapu un apskaties cik maksā svaigs Getz(i20).;)
Ja tu runā par šodienas Griffina cenu, tad korektāk būtu salīdzināt ar 2007.gada Getz cenu.

A ja gribi uzticamu jauno auto, tad skaties tādu, kas pēc konstrukcijas ir prasts kā cirvis un kur nav daudz kam plīst!
Vecais pietiek pīpēt!!!
Ar to korejieti zeķojies Tu, jo remonteji gan kārbu, gan īdēji par kko vel.
Atmiņa Tev skatos ka zelta zivtiņai :laugh: visa runa bija par lietots saab pret jaunu korejieti!
Getz cenas es nevaru uz sitiena atrast, bet paņemot i20 1.4 Comfort DOHC AT redzu skaidru un gaišu 13 290 eur jeb LVL 9 340.- cenu, bet saprātīgakā dzinējs/kārba izvele 1.4 Comfort CRDi 6MT maksā vispār jau eur 14 090 kas nozīmē ka auto kļūst dārgaks par 2003 gada 4.7 V8 258 HP Overland Annyversary http://suchen.mobile.de/auto-inserat/je ... LSO_EXPORT izlaiduma Grand Cherokee ar Viale gāzi :woohoo: :woohoo: jeb savadāk izsakoties lai pirktu sīku, tizlu un dargu korejieti ja viņš ir dārgāks nekā superlēti apkopjamu un fantastiski nokomplektetu īstu auto ir jābūt ar smagām garīgās atpalicības pazīmēm :laugh:

Re:Kapec Dzinejiem mirst Bloki.

Posted: Wed Jul 25, 2012 3:24 pm
by elmo
Muļķības, Skaņģikā akcija 9999 eiras.

Reāls offtop panesās. :-)

Re:Kapec Dzinejiem mirst Bloki.

Posted: Wed Jul 25, 2012 3:39 pm
by edijs
Tur jau tā lieta, ka ar apkopēm nekas nebeidzas, mēdz taču arī kaut kas noplīst, nevis tikai pielej/nomaini šķidrumus un dragā tālāk. Un nebūt ne viss, kas noplīst, tiek taisīts par garantiju - neņemos apgalvot, taču ir radusies sajūta, ka garantijas remontos tiek iekļauts tikai tas, kam tik tiešām ir rūpnīcas brāķis. Ja kaut kas no kustīgām detaļām dabīgā nāvē nobeidzas, tad tā ir tevis paša vaina, ka esi pārlieku aktīvi konkrēto mezglu nodarbinājis, nevis kaut kas tur nav bijis kārtībā kopš auto izripošanas no rūpnīcas.

Tāpēc arī rakstīju, ka, nopērkot jaunu auto, var nobraukt daždesmit kilometru tūkstošus, kuru laikā cerēt, ka, ja nu būs rūpnīcas brāķis, tad tas izlīdīs uz āru, pēc tam var aizmirst par garantiju kā tādu un sākt remontēties tur, kur ērtāk un lētāk (bet ne pie Vasjas un Sašas, jo tas gan varētu auto mūžu saīsināt).

Re:Kapec Dzinejiem mirst Bloki.

Posted: Thu Jul 26, 2012 11:33 pm
by Valiss
Man 2.0 ne turbo motoram šāles noklaudzēja pie 320 kkm ar 5w40 eļļu karterī, ārā bija +25 grādi C un eļļa ap 12kkm nolietota, līmenis normas robežās. Pārāk škidra tā sintētika vasarai? Motora resurss izsmelts? Kādi ir Jūsu nobraukuma kilometri un ar kādām eļļām? 2.3 ne turbo izturīgāks vai švakāks?

Re:Kapec Dzinejiem mirst Bloki.

Posted: Fri Jul 27, 2012 1:03 pm
by Bārda
2.3 varētu būt lielāks resurss nekā 2.0 litrīgajam! Ikdienā tiek lietots 2.3 un noskrējiens jau tuvu 300K. Eļļa pēc Ārnija ieteikuma tiek lietota pussintētika 10W40. Sintētiku vecā, padilušā motorā laikam nebūs labi liet. Visā kopumā 2.3 tērē degvielu mazāk par 2.0 un iet labāk - kārtīgs darba zirgs:)

Re:Kapec Dzinejiem mirst Bloki.

Posted: Fri Jul 27, 2012 6:51 pm
by Nils
Ar veciem n/a motoriem viss ir skaidrs, bet saab turbo motoriem pussintētiku laikam neiesaka, vismaz es nekad un nevienam no saviem Aero tādu neesmu lējis...

Re:Kapec Dzinejiem mirst Bloki.

Posted: Fri Jul 27, 2012 7:20 pm
by fimbars
Es ari esmu sintetikas piekritejs.

Re:Kapec Dzinejiem mirst Bloki.

Posted: Fri Jul 27, 2012 10:47 pm
by edijs
Nil, bet varbūt arī tur tas suns apraksts, kāpēc motori šķīduši? :D Man joprojām tumša bilde par šo tēmu - teorijas daudz, bet ko tieši savā 9k turbo motorā gāzt būtu vispareizāk, joprojām nezinu.

Re:Kapec Dzinejiem mirst Bloki.

Posted: Fri Jul 27, 2012 11:06 pm
by Valiss
edijs wrote:Nil, bet varbūt arī tur tas suns apraksts, kāpēc motori šķīduši? :D Man joprojām tumša bilde par šo tēmu - teorijas daudz, bet ko tieši savā 9k turbo motorā gāzt būtu vispareizāk, joprojām nezinu.
Man pašlaik ir pārliecība ka jamaina ziemas/vasaras eļļas - ziemā sintētiku 5w40, vasarā pussintētiku 10w40 vai pat kādu vēl biezāku biezāku ja motoram vairāk par 150kkm.
Normāls eļļās spiediena manometrs varētu te ieviest skaidrību.

Re:Kapec Dzinejiem mirst Bloki.

Posted: Fri Jul 27, 2012 11:22 pm
by fimbars
Pliks spiediens nav noteicosais.
Tikpat labi var ieliet kefiru,spiediens bus..

http://www.audi-style.lv/forum/topic/75 ... ars-aiz-w/

Negribas atkartot diskusiju kura jau esmu piedalijies.:D

Pasam sobrid ieks 2,3T ir Mobil 5W50
Vasaras varianta bija paredzets liet Castrol 10W60.To var ieteikt biezakas ellas piekritejiem.