• brūnais (900 1989.g amerikānis) - Page 3
Page 3 of 4

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Posted: Thu Aug 30, 2012 4:52 pm
by maris
Ja Tev ātrumu rāda , bet neskaita nobrauktos kilometrus tad visdrīzāk ka vaina ir tur iekšā plastmasas zobratiņos ( izdilis , nolūzis kāds zobs utt ) Diezgan smalka lieta , bet man ir izdevies no vairākiem neejošiem uztaisīt vienu ejošu B)

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Posted: Thu Aug 30, 2012 4:54 pm
by ZingZeng
Aha, un kars spiediens uz tās pogas, vai otras pogas paraustišana ir +/- 1.7km/h vai bisķi vairāk nekā jūdze stundā.

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Posted: Thu Aug 30, 2012 5:07 pm
by KurBads
būs jāpamēģina, kad sataisīšu CC saviem auto. Kad strādāja un to izmantoju, tad par tādu opciju galīgi nebiju dzirdējis un neko tādu uz savu roku neatklāju. Par RESume gan skaidrs.

ZingZeng wrote:Aha, un kars spiediens uz tās pogas, vai otras pogas paraustišana ir +/- 1.7km/h vai bisķi vairāk nekā jūdze stundā.

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Posted: Wed Oct 24, 2012 1:06 pm
by krauklitis
Ir nepieciešama viedo palīdziba,
Ir parādījusies neliela problēma, nu es vismaz tā ceru.
Tukšgaita, kad auto kādu laiku ir parucis, gan siltam, gan tikko pielaistam, pēkšņi nokrītas apgriezieni, tipa gandrīz noslapst (dažreiz arī tas notiek) un tad tā ka apgriezieni strauji pieaug līdz 1,5 un tad viss nostājas normali atpakaļ.
Vai varētu būt saistīts ar degvielas sūkni un tur esošo kādu filtru? Cik viegli būtu tam tikt klāt un nomainīt?
Vai vispār pagalma apstākļos to var izdarīt?

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Posted: Wed Oct 24, 2012 3:26 pm
by KurBads
AIC vārsts varētu būt.
Pieļauju, ka Bosch sistēma.

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Posted: Wed Oct 24, 2012 4:08 pm
by ZingZeng
Var sākt ar droseļvārsta iztīrīšanu.
Es savulaik servisā (vēl Kalngalē) lūdzu, lai Haris to iztīra pie katras eļļas maiņas.

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Posted: Wed Oct 24, 2012 4:14 pm
by ZingZeng
Speca atbilde :)


in that case I'd definitely remove and clean out the idle speed control valve

and also remove the intake and take a close look at the throttle body to ensure its fully closing and smoothly with no sticking on a warm engine

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Posted: Wed Oct 24, 2012 5:03 pm
by krauklitis
Jaa, laikam man pārāk maz zināšanu par saabu un auto tehniskajiem mezgliem....
Laikam pats nemācēsu veikt ne vienu no piedāvātajiem variantiem.
Būtu ieteikuši vismaz vienu ideju, ko var mājas apstākļos paveikt.
Būs vien jāmeklē kāda lielmeistara palīdzba.

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Posted: Wed Oct 24, 2012 7:48 pm
by Nauris_t16
krauklitis wrote:Jaa, laikam man pārāk maz zināšanu par saabu un auto tehniskajiem mezgliem....
Laikam pats nemācēsu veikt ne vienu no piedāvātajiem variantiem.
Būtu ieteikuši vismaz vienu ideju, ko var mājas apstākļos paveikt.
Būs vien jāmeklē kāda lielmeistara palīdzba.
Noskrūvē tukšgaitas (AIC) vārstu (1x skrūve uz 10 atslēdziņu; 4 žņaugi, 2x trubiņas un viens štekeris), kas ir pieskrūvēts pie galvas, blakus ieplūdes kolektoram - tāds cilindrisks veidojums ar 2-pin štekeri galā. Un tad ar kādu karburatoru tīrāmo aerosolu vai vienkārši benzīnu viņu izmazgā. Saliec atpakaļ un izbaudi. Pēc tam noskrūvē ieplūdes trubu no droseles (2 žņaugi) un mēģini iztīrīt droseli ar benzīnainu lupatu, paverot arī viņu vaļā. Tur visam ir jābūt spīdīgam alumīnijam, nevis eļļas uzdegumiem. Tas arī viss, galvenais saglabāt maksimālu tīrību.

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Posted: Wed Oct 24, 2012 9:37 pm
by krauklitis
Ziedon,
Tur jau tā lieta, ka motortelpa nezinu kur meklēt tuksgaitas varstu, ne kur ir ieplūdes kolektors, ne kur ir drosele.
Zinu kur ir sveces, svecvadi, aķītis, radiators
Nu tā kaut kā

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Posted: Wed Oct 24, 2012 10:38 pm
by gustavs
Sarunā kādu, lai parāda ar pirkstu un apskaidro secību, pēcāk mājas apstākļos paveiksi. Ja zini, kur atrodas sveces un kā tās nomainīt, tad šī procedūra būs vienā kategorijā :) pie reizes būsi uzzinājis veselu lērumu jaunu lietu.

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Posted: Wed Oct 24, 2012 11:14 pm
by zinitis
krauklitis wrote:Ziedon,
Tur jau tā lieta, ka motortelpa nezinu kur meklēt tuksgaitas varstu, ne kur ir ieplūdes kolektors, ne kur ir drosele.
Zinu kur ir sveces, svecvadi, aķītis, radiators
Nu tā kaut kā
Nu tad pieej motortelpai no otras puses (tās kurā nav aķītis un sveces),un sāc meklēt.
No auto priekšpuses (tā kurā ir ieskrūvēti lukturi),pie motora pienāks resna truba,to vajag atskrūvēt,ieskatīties atvērumā (uz auto salona pusi),un to iztīrīt...(ceru ,ka būsi atradis droseļvārstu)
Ja būsi ticis galā ar šo uzdevumu,tad no iztīrītās detaļas uz motora vidusdaļu (virziens,tur kur ir sveces un aķītis),ies ~30mm resnas trubas,ja atradīsi tās,tad seko viņām un atradīsi tukšgaitas vārstu...,tālāk rīkojies kā apraxtija Ziedonis! :)

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Posted: Wed Oct 24, 2012 11:30 pm
by ifka
Sveix Kraukliit,

Nebeedaa, luudzu, njem veeraa ka Tavs auto ir ar zinaamu staazju un mezgli, kam resurss ap padsmit gadiem, jau darbojas 20+ vasaras. Liidz ar to, nepaarzinot sisteemu perfekti, gruuti uzminet kurjsh gals pirmam galam otraa galaa.

Ieteicamaa pluusma shaada:

a) Uzticies speciaalistam:
Meklee Ziniiti, par kuru varu teikt tikai to labaako. Reekjinies, ka vinjsh, kaa atbildiigs cilveeks uzreiz nesniegs apseluuti konkreetu atbildi, kas Tevi pilniibaa apmierinaas.

b) Rocies pats:
Zjuuree tiimeklii. Ja bruukjee Anglju val., tad viena no iespeejaam ir apmekleet http://www.twinsaabs.com/ Vietnes saimnieks Jeffs ir krietns viirs. (turpat arii, skjiet, apraxtiitas amatiera nedienas peec iepluudes trakta tiiriishans :) Bon voyage!

Un visubeidzot, ja pa vienkaarsho, - meegjini atcereeties, ko pats ar mohobiili esi nesen darijis, vai arii kaadi aareeji apstaaklji ir mainiijushies? Tas reizeem var buut labs saakums - zemaaka aara temp., nedaudz elljas no turbiinas iepluudes traktaa, piekjeeziita droseles sleedzu kaste, aizdambeejushies vaakuma kanaalinji, mitruma deelj apskrapsteejushi kontaki utt. Reekjinies, ka deelj a/m staazja pastaav iespeeja, ka noveershot vienu kjibeli uzdursies naakamajai raizei :( Toties pieredze buus neatsverama:)

ifka neizpluustu, ja nebuutu lasijis Tavus iepriexeejos raxtus. Veelu veixmi.

Ar cienju,
i

Re: brūnais (900 1989.g amerikānis)

Posted: Sun May 26, 2013 7:41 pm
by krauklitis
Sveiki liidzcilveeki,
Atkal luudzu padomu viedajiem.
Ziemaa biju tik gudrs un smalkdegunigs, ka sadomaajos atveert luuku un salonu paveidinaat. Taa kaa aaraa bija nedaudzi miinusi, luuka ar taadu kaa krashkji atveraas. Un no taa brizja luuka (elektriska) shofera pusee it kaa aizveras ciet, bet tad atbiidas valja nelielaa spraudzinja, jo bedrainaaks celjs jo atraak atveras. Skatijos un domaaju, it kaa visi tie plastmasa tristurishi tur ir un it ka funkcionee. Bet kaut kas nav, ir idejas, kura detalja pie vainas.

[ Post made via Android ] Image

Re: brūnais (900 1989.g amerikānis)

Posted: Sun May 26, 2013 7:46 pm
by defektivais
krauklitis wrote:Sveiki liidzcilveeki,
Atkal luudzu padomu viedajiem.
Ziemaa biju tik gudrs un smalkdegunigs, ka sadomaajos atveert luuku un salonu paveidinaat. Taa kaa aaraa bija nedaudzi miinusi, luuka ar taadu kaa krashkji atveraas. Un no taa brizja luuka (elektriska) shofera pusee it kaa aizveras ciet, bet tad atbiidas valja nelielaa spraudzinja, jo bedrainaaks celjs jo atraak atveras. Skatijos un domaaju, it kaa visi tie plastmasa tristurishi tur ir un it ka funkcionee. Bet kaut kas nav, ir idejas, kura detalja pie vainas.

[ Post made via Android ] Image
pārbaudi vai gadījumā, bagāžniekā esošajam, lūkas motoram nav atskrūvējušās skrūves.