• Gāze un Aero. - Page 20
Page 20 of 137

Re:Gāze un Aero.

Posted: Fri Apr 22, 2011 11:25 am
by uculs
Mums bija 100 litru balons pa pusi bagāžnieka. Nu vietas bagāžniekā bija tik cik kabrioletā ar nolaistu jumtu vai pat mazāk, toties pildīties varēja divas reizes mēnesī:), varēja noripināt virs 800km ar vienu trauku. A, pildījāmies tikai Lukoil, pēc sūkņa maiņas. Pirms tam pamata Statoil. Un vēl, ja bija pilna bāka un piepildīja gāzi, tad izskatījās, ka mašīna vestu kādu kuģi, nosēdās riktīgi.

Re:Gāze un Aero.

Posted: Fri Apr 22, 2011 11:41 am
by gustavs
edijs wrote:Jūs te tā spriedelējat par to gāzi, ka es arī sāku štukot.. Tomēr diendienā sanāk savus 100km norullēt un pie katras pildīšanās žēli noskatos uz to, cik ātri tie latiņi birst kā pa reni. Bet nu.. sanāk, ka varbūt man vesels gads jānobrauc, lai es to iekārtu atpelnītu! Ok, labākā gadījumā aptuveni desmit mēneši. Ja es brauktu ar labā kārtībā esošu 9-5 un skaidri zinātu, ka es ar šo auto pārvietošos vēl vismaz gadus divus vai vairāk - tad jā, skaidra lieta. Bet pie esošā varianta.. Ej nu sazin, vai tas 9k pēc gada nepasaka, ka čau, man sāp vēders, gribu iet uz labākiem medību laukiem. Vai arī sāk nepiedienīgi pūt. Protams, pat divus gadus nobraucot, jau būs ekonomija, jo otrais gads būs krietni lētāks. Un skaidrs jau ir tas, ka mana auto vērtībā būtiski nekāps no tā, ka ielikšu tur gāzi. Bet nu.. kad savedīšu visu kārtībā, tad padomāšu vēlreiz. Par pašu ideju kā tādu man it kā iebildumu nav - galu galā, var tak pārslēgties uz beņu un mīt, kad grib. Par to balonu gan netieku gudrs - likt rezerves riteņa vietā nozīmē 1) iespējamību kādreiz palikt uz ceļa, jo esi pārdūris/pārsitis riepu, bet rezerves variantu nav (protams, var likt run flatus) un 2) biežāk jāpildās. Savukārt likt lielāku balonu bagāžniekā arī kaut kā stulbi. Pietiek jau, ka tur ir subis. Tad šie abi aizņems lielāko daļu mana bagāžnieka - attiecīgi tālākos braucienos jau tā pasūdīgāk sakrāmēt visas mantas. Protams, subi var izņemt ārā un teorētiski jau tāpat garākos braucienos dodamies ar dīzeļauto.
Nemot vera to cik maksa labas kvalitates gazes plitina un 9k saab, tad varbut skaties jau aprikota auto virziena, kuru nebus zel no*ist. Savam esi parak daudz rupju un milestibas veltijis, bet nu,tas mans, viedoklis subjektivais, es savu 9kg nemuzam neaiztiktu, bet kkadu jau aprikotu ikdienas pelecibu gan drosi,ka nopirktu nodzisanai lidz tolmetam, tb, kkadu necilu vai, kkadu amo taa, lai neizveidojas romantiska saikne ar auto.

Re:Gāze un Aero.

Posted: Wed May 18, 2011 11:19 pm
by elmo
Arnijs wrote:
elmo wrote:Šodien Deglava 60 bija SAAB diena, 3 SAABiem (2x9-5 un 1x9000) tika riktētas virsū gāzes plītis! :)
A žaļ.... Pēc šodienas redzētā rekomendēju un iesaku "Heinrihs gāze" darbu. I visam tiek klāt, i adaptācijas kā vajag izveiktas un pat zapaskai solīds čehols ;) Pat ķēdi mainot nu nekādu problēmu ar viņu likto iekārtu.
Nu ko lai saka, pirmie kucēni jāslīcina! Ja nebūs labi, rausim nost un pēc jūnija uz Liepāju, likt visrsū liqui max sistēmu! :)

Re:Gāze un Aero.

Posted: Tue May 24, 2011 9:59 am
by Iceman
Edij!
Kad man uzstādīja gāziekārtu - man paskaidroja, ka to pašu iekārtu ir iespējams arī vēlāk pārlikt uz citu auto. Doma esot tāda, ka jāsakrīt cilindru skaitam. Tātad - ja tavs auto aiziet uz labākiem asfaltu laukiem - tu to pašu iekārtu pa kādiem 150Ls vari likt jau nākamajam auto. Ja liec iešprices tipa iekārtu - tad, manuprāt, tas ir ļoti izdevīgi :)

Re:Gāze un Aero.

Posted: Tue Jul 26, 2011 10:29 pm
by Soldier

Re:Gāze un Aero.

Posted: Tue Jul 26, 2011 10:52 pm
by Edy29
Es nepažēloju 35Ls un man to gāzes uzpildes korķi ielika blakus benzīna korķim,nebija jāurbj caurums bamperī.

Re:Gāze un Aero.

Posted: Tue Jul 26, 2011 11:00 pm
by zinitis
Un tā dzīsla no AKB,šofera durvju virzienā arī ir gāzes tūnings,jeb tas ir vads uz aizmugurējo pastiprinātāju,vai ko tamlīdzīgu(kas redzama pēdējā bildē)? :P :)

Re:Gāze un Aero.

Posted: Wed Jul 27, 2011 12:17 am
by Nils
Iceman wrote:Edij!
Kad man uzstādīja gāziekārtu - man paskaidroja, ka to pašu iekārtu ir iespējams arī vēlāk pārlikt uz citu auto. Doma esot tāda, ka jāsakrīt cilindru skaitam. Tātad - ja tavs auto aiziet uz labākiem asfaltu laukiem - tu to pašu iekārtu pa kādiem 150Ls vari likt jau nākamajam auto. Ja liec iešprices tipa iekārtu - tad, manuprāt, tas ir ļoti izdevīgi :)
Tā, tā, kurš kantoris man liks manu lietoto iekārtu? Un vēl sertifikātu iedos? Pa 150ls es to noteikti esmu gatavs kādam no saviem auto to izveikt (atskaitot airi). Man pilnīgi bezjēdzīgi mētājās divas iekārtas, viena kkāda vecās paaudzes, otra kkāda labāka, kā reiz priekš četriem cilindriem paredzēta.

Re:Gāze un Aero.

Posted: Wed Jul 27, 2011 12:56 am
by elmo
Korķis bamperī ir kaut kādas šausmas!:(
Lai gan papētot sludinājumus, nākas konstatēt, ka pat AMG merši tiek tirgoti ar korķi spārnā vai bamperē. Taisni vai jābrīnas, kā cilvēkam pietiek naudas nopirkt AMG mersi, bet 35LVL nav, lai uzpildi ierīkotu zem benzīnbākas vāciņa.

Re:Gāze un Aero.

Posted: Wed Jul 27, 2011 9:59 am
by vidvuds
Gas mit Aero - es ist widerlich!

Beschädigen Sie nicht das Auto!

Re:Gāze un Aero.

Posted: Wed Jul 27, 2011 10:16 am
by elmo
Halt die Klappe!!!Gas ist umweltfreundlich un billig.

Re:Gāze un Aero.

Posted: Wed Jul 27, 2011 10:18 am
by andrejsb
A mūsu valsts nevar vienā brīdī piemērot akcīzes nodokli arī gāzei? Cik tur daudz vajag, lai vienā brīdī valsts vīriem sagribētos naudiņas? Cik tādā gadījumā maksās gāze?
Tagad protams gāzes cenas pret benžas cenām ir ļoti ļoti kārdinošas. Piemēram, manā gadījumā ar gāzi pie pašreizējām cenām varētu ietaupīt gadā 700 - 800 Ls.

Re:Gāze un Aero.

Posted: Wed Jul 27, 2011 10:20 am
by elmo
Gāzei taču ir akcīze!;)

Re:Gāze un Aero.

Posted: Wed Jul 27, 2011 10:23 am
by andrejsb
Tikpat lielā apmērā kā benžai un dīzeļzupai? Kāpēc gāze ir tik stipri lētāka?

Re:Gāze un Aero.

Posted: Wed Jul 27, 2011 11:34 am
by vidvuds
elmo wrote:Halt die Klappe alte Schla**pe!!!Gas ist umweltfreundlich un billig.
Du bist sehr unhöflich, Herr. Elmo

Dein Mund ist wie ein Penner

p.s.

Saab Aero est la fleur, il ne devrait pas endommager le gaz!