• Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa) - Page 16
Page 16 of 58

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Tue Oct 18, 2011 1:16 pm
by KurBads
1. krāsas kods - vai nu zem bagāžnieka finiera grīdas vāka vai arī uz vadītāja durvju apakšā esošās uzlīmes par riepu spiedienu - tur arī kods.

2. sagāzums - pirmkārt jau ir jādabū tās paplāksnes (droši vien labāk jaunas) un vai parasts savirzes meistars ar to gribēs ķēpāties. Pateiks, ka tur ir novirzes, brauc mājās, liec paplāksni un brauc vēlreiz ...

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Tue Oct 18, 2011 1:25 pm
by lawyer
Paldies par info - apskatīšos :)

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Thu Oct 27, 2011 11:12 pm
by defektivais
šovakar pamanīju, ka nedeg tuvās un tālās gaismas. Gabarīti deg. Cik skatījos, tad pie slēdža visi vadi ir vietā, bet drošinātāji pieslēgti katrai pusei savs.
Paskatījos shēmā un pašlaik mana saprašana tālak par kopēju zemējumu (kur viņš atrodas fiziski?) nesniedzas.
Kā arī kur atrodas "Lightning Relay"?
Ir vel kādas idejas?

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Thu Oct 27, 2011 11:23 pm
by Nauris_t16
Relejs atrodas kopējā releju kastē, visticamāk, ka vajag uzšaut vai arī pakustināt/paraustīt. Zemējums, visticamāk, ka tiek ņemts zem radiatora pie lielās masas, shēmu gan no galvas neatceros. Tev Haynes grāmata? Tur jau bija rakstītas zemējumu atrašanās vietas.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Thu Oct 27, 2011 11:41 pm
by defektivais
ziedoniz wrote:Relejs atrodas kopējā releju kastē, visticamāk, ka vajag uzšaut vai arī pakustināt/paraustīt. Zemējums, visticamāk, ka tiek ņemts zem radiatora pie lielās masas, shēmu gan no galvas neatceros. Tev Haynes grāmata? Tur jau bija rakstītas zemējumu atrašanās vietas.
Jā man ir haynes grāmata, apskatījos un tur saka- "On facia reinforcing member" tā laikam ir pie radiatora apakšas? Bet nu skatos, ka tur pienāk masa arī tām lietām, kas man strāda. Tad laikam pagaidām jāliek vaina uz releju.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Fri Oct 28, 2011 2:53 am
by KoreFun
Tuviem masa ir zem radiatora.
Bet nu skatos, ka tur pienāk masa arī tām lietām, kas man strāda.
Man nebija masas vienam lukturim, bet viss pārējais strādāja. Mēdz būt, ka kāds vads ir sapuvis uzreiz aiz spailes.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Fri Oct 28, 2011 8:40 am
by KurBads
es teiktu, ka "On facia reinforcing member" ir metāla šķērsgabals zem instrumentu paneļa, tur, kur stāv kruīzes ECU, pagriezienu relejs un vēl kaut kas.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Fri Oct 28, 2011 5:17 pm
by defektivais
ziedoniz wrote:Relejs atrodas kopējā releju kastē, visticamāk, ka vajag uzšaut vai arī pakustināt/paraustīt. Zemējums, visticamāk, ka tiek ņemts zem radiatora pie lielās masas, shēmu gan no galvas neatceros. Tev Haynes grāmata? Tur jau bija rakstītas zemējumu atrašanās vietas.
+1, vainīgs bija relejs, paliecu kajiņas nedaudz uz āru un ieliku atpakaļ. Pagaidām strāda.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Sat Oct 29, 2011 1:25 am
by alnislacis
Eu, jūs klusējošie klasisko saab 900 partizāni..
Kas tur uz T5 briest bez klusējošā kurbada?
Ziedoniz, Bizenājs, Gustavs..
reku Jums risinājums group buy, kas aiztaupīs ņemti ar kloķenes apgriezienu lasīšanu
URLa

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Sat Oct 29, 2011 9:18 am
by KurBads
Paldies, bija redzets.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Sat Oct 29, 2011 11:01 am
by alnislacis
Sūtīsi? Šķiet 100 lv dināri priekš šī nav par daudz.

Par citiem modifikācijas interesentiem tikko informēts, ka lietas atrisinātas.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Sat Oct 29, 2011 12:16 pm
by Nīgrais
alnislacis wrote:Sūtīsi? Šķiet 100 lv dināri priekš šī nav par daudz.

Par citiem modifikācijas interesentiem tikko informēts, ka lietas atrisinātas.
A kur tad šamie liksies, cita tehniski elegantāka un lētāka varianta jaunau. :)
Labs atradums!
Cepums.
;)

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Sun Oct 30, 2011 6:29 pm
by Nauris_t16
Ja kādreiz likšu T5, nelikšu CKP pie siksnām. Kāda jēga no divām siksnām, ja vienai plīstot tā parauj līdz vēl CKP vadu. Nē, es nerunāju tikai par braukšanu ar vecām siksnām, ir taču vēl varianti kāpēc viņas varētu plīst.
Un nemētājas blakus arī tie 100+ls

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Sun Oct 30, 2011 10:11 pm
by KurBads
frēzējam caurumus uz spararata ...?

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Posted: Mon Oct 31, 2011 1:41 pm
by Nauris_t16
KurBads wrote:frēzējam caurumus uz spararata ...?
Iegrebumus, nevis caurumus. Un B201i un B202 aizmugurējā vākā (zem spararata) tieši ir viens apaļš caurums, kur iemānīt CKP, ja pareizi atceros, tad arī ar atstarpēm pēc tam pat viss ir ok.

Turbofrenzy projekts SC.

EDIT:

Ok, nolīdzināt attālumus vajag, bet nu - tajā vietā vismaz var normāli pielīst klāt, kā arī, lai uzliktu, nav jāaizraujas ar plaukstu akrobātiku vai motora izcelšanu :P

Image