Page 15 of 116
Re:Dažādi jautājumi par 900
Posted: Sat Jul 05, 2008 5:38 am
by KoreFun
Re:Dažādi jautājumi par 900
Posted: Sat Jul 05, 2008 5:38 am
by KoreFun
Re:Dažādi jautājumi par 900
Posted: Sat Jul 05, 2008 8:17 am
by KurBads
bildē redzamais nav sajūgs ...
bet tev šis vācinjs jānoņem, tad jāizskrūvē plastmasas 4-staru eļļas sviedējs un prātīgi jāizvelk vārpsta ar šlicēm, kas savieno sajūga disku ar primary zobratiem.
Pēc tam varēsi atskrūvēt darba cilidru un to nomainīt to vai vismaz gumijas.
Protams, pirms tam vajadzēs ieķīlēt sajūga kurvja "pirkstus", t.i., piespiest un pabāzt apakšā ~ 2-3 mm stieples gredzenu.
Lai veicas!
Re:Dažādi jautājumi par 900
Posted: Sat Jul 05, 2008 4:51 pm
by KoreFun
mjaa:unsure: Eļļu nav jānolej kārbai?
Ā un vēl, kad izspiedu sajūgu un tad strauji atlaižu, tad tajā vietā dzirdams diezgan skaļš šņāciens.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Posted: Sat Jul 05, 2008 5:58 pm
by KurBads
KoreFun wrote:mjaa:unsure: Eļļu nav jānolej kārbai?
Ā un vēl, kad izspiedu sajūgu un tad strauji atlaižu, tad tajā vietā dzirdams diezgan skaļš šņāciens.
ar kārbas eļļu nav pilnīgi nekāda sakara. to neaiztiec. noņem plasmasas vākus virs sajūga un tad skatīes tālāk. Varbūt pat, ka tikai eļļas caurule/šļauciņa ir pušu, tad pat darba ciindrs nebūs jāņem nost.
Ja tomēr tas ir cilidrs, kas palaidis eļļu, tad dari kā teicu ... izspied sajūgu (ja iespējams) un aiz tiem "pirkstiem" pa vienam iebīdi no stieples izveidotu gredzenu, lai tie atbrīvotu izpiedējgultni ...
tad noņem primay vāciņu, kas bildēs, izņem vārpstu un tad arī pašu darba cilindru. Iespējams, ka gumijas cilindrā pateikušas "čau".
Sajūgs c900 ir dādā vietā, ka to vari nomainīt pagalmā zem skaidras debess ar dažiem vajadzīgiem instrumentiem :)
Re:Dažādi jautājumi par 900
Posted: Sun Jul 06, 2008 11:56 pm
by KoreFun
Paldies par info:) Tas ir ļoti labi, ka var nomainīt pagalmā, jo mašīna arī stāv pagalmā:) pirmdien-otrdien mēģināšu taisīt, atrakstīšu pēc tam kas un kā. Vēlreiz paldies:)
Re:Dažādi jautājumi par 900
Posted: Mon Jul 07, 2008 1:09 am
by Arnijs
KoreFun wrote:Paldies par info:) Tas ir ļoti labi, ka var nomainīt pagalmā, jo mašīna arī stāv pagalmā:) pirmdien-otrdien mēģināšu taisīt, atrakstīšu pēc tam kas un kā. Vēlreiz paldies:)
Domāju, ka nebūs tik vienkārši!
1-kārt tas gredzens ir 4mm. (var uztaisīt no metināšanas elektroda)
2-kārt . Viņš ir jādabū iekšā! Tātad nepieciešams IZSPIESTS sajūgs!
3-kārt. ja būs pie vainas izspiedējcilindrs, tad, lai nomainītu, šķiet bij jāizņem arī radiators!
Bet viss tiešām ir paveicams bez jebkādas remontteritorijas
Re:Dažādi jautājumi par 900
Posted: Mon Jul 07, 2008 1:47 am
by Nauris_t16
Arnijs wrote:3-kārt. ja būs pie vainas izspiedējcilindrs, tad, lai nomainītu, šķiet bij jāizņem arī radiators!
99 jaa, viennoziimiigi, bet vai tieshaam arii 900? :huh:
Re:Dažādi jautājumi par 900
Posted: Mon Jul 07, 2008 2:02 am
by KurBads
Arnijs wrote:
KoreFun wrote:Paldies par info:) Tas ir ļoti labi, ka var nomainīt pagalmā, jo mašīna arī stāv pagalmā:) pirmdien-otrdien mēģināšu taisīt, atrakstīšu pēc tam kas un kā. Vēlreiz paldies:)
Domāju, ka nebūs tik vienkārši!
1-kārt tas gredzens ir 4mm. (var uztaisīt no metināšanas elektroda)
2-kārt . Viņš ir jādabū iekšā! Tātad nepieciešams IZSPIESTS sajūgs!
3-kārt. ja būs pie vainas izspiedējcilindrs, tad, lai nomainītu, šķiet bij jāizņem arī radiators!
Bet viss tiešām ir paveicams bez jebkādas remontteritorijas
1. varbūt arī 4 mm ... 3 arii derēs.
2. izpiests sajūgs ir labākais, pastāv arī speciāls SAAB tūlis. Bet, vienkārši, ņem pa vienam "pirkstam", iespied pa vienam uz iekšu un tajā brīdī to stieples gredzenu ārī pa vienam bīdi iekšā. Esmu tā darījis, vienpersoniski, izdevās nevainojami.
3. radiators nav jāņem ārā, bet jābūt uzmanīgam, lai vārpsta nenāk ārā ar joni un neizsit caurumu radiatorā.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Posted: Mon Jul 07, 2008 8:16 pm
by JZi
kaadam maajaas gadiijumaa nav atrodama lieka prieksheejaa reste hromeeta :)
89 gads
Re:Dažādi jautājumi par 900
Posted: Mon Jul 07, 2008 10:12 pm
by JZi
veelviens jautaajiens...
ja ir 89. gads tad kuru gadu kreesli der maneejam? nu doma ir par kreeslu mainju :)
Re:Dažādi jautājumi par 900
Posted: Mon Jul 07, 2008 10:45 pm
by mrpinkeyes
JZI, ko tad Tu beigās nopirki? Kurbada pirmo sābu?
Re:Dažādi jautājumi par 900
Posted: Mon Jul 07, 2008 10:57 pm
by JZi
nu jaa bingo uzmineeji :) ir ljoti labi un esmu apmierinaats, lai arii nav aero :) bet gan jau ar laiku arii liidz tam izaugshu :woohoo:
tikai sho to gribaas nedaudz pietaisiit :huh:
Re:Dažādi jautājumi par 900
Posted: Tue Jul 08, 2008 2:42 am
by KurBads
JZi wrote:veelviens jautaajiens...
ja ir 89. gads tad kuru gadu kreesli der maneejam? nu doma ir par kreeslu mainju :)
tie ir tipa "vecie" stiprinājumi ... man liekas, ka kaut kāds 90/91 gads bija maiņas gads.
Katrā ziņā manam `93 ir jaunie stiprinājumi, bet `88 cambrim ir šie "vecie".
Nezinu, kurā brīdī 9000 kādus sēdekļus lika.
Man jau likās, ka tie sēdekļi viņam ļoti lavi piestāv ...
9000 sēdekļi jāizslēdz, jo aizmugurējais, cik zinu, 900 ir platāks un citas stiprinājumu konstrukcijas ...
Re:Dažādi jautājumi par 900
Posted: Tue Jul 08, 2008 3:04 am
by JZi
KurBads wrote:
JZi wrote:veelviens jautaajiens...
ja ir 89. gads tad kuru gadu kreesli der maneejam? nu doma ir par kreeslu mainju :)
tie ir tipa "vecie" stiprinājumi ... man liekas, ka kaut kāds 90/91 gads bija maiņas gads.
Katrā ziņā manam `93 ir jaunie stiprinājumi, bet `88 cambrim ir šie "vecie".
Nezinu, kurā brīdī 9000 kādus sēdekļus lika.
Man jau likās, ka tie sēdekļi viņam ļoti lavi piestāv ...
9000 sēdekļi jāizslēdz, jo aizmugurējais, cik zinu, 900 ir platāks un citas stiprinājumu konstrukcijas ...
nee nu tur tev taisniiba tie kreesli piestaav, bet man ir doma ja netiishaam es vareetu dabuut kautkur taadus kreeslus kaa tev ir otraa saabaa nu gaishi bruunaa aada. tad vareetu nomainiit jo vinji manupraat arii ljoti labi izskatiitos :cheer:
nu bet es domaaju ka buus pagruuti taadus dabuut :blink:
paliek atklaats jautaajums par prieksheejo resti, vai gadiijumaa kaadam nav hromeeta prieksheejaa reste? :blink: