• Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa) - Page 15
Page 15 of 76

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Fri Jul 29, 2011 9:24 am
by johnc
Jo lielāks riteņu diametrs, jo vairāk motors tiek slogots pie paātrinājuma, un man liekas, ka attiecīgi mainīsies turbīnas kontroles PID parametri. Bet par šo galvu ķīlā nelikšu - neesmu pārāk par to interesējies un negribas sabraukt auzās :D

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sat Jul 30, 2011 11:24 am
by KoreFun
Nu jā, tas ir loģiski, jo uzliekot SMAGAS R17 atšķirība ir milzīga. Vai tiešām arī šo SAAB prot kompensēt vnk ievadot riteņu diametru? :ohmy: :woohoo:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Mon Aug 01, 2011 12:00 am
by vasils
labvakar.saab 9000 ng 94.gada.padalieties ar labu elektrosheemu, kuraa buutu paraadiits, no kurienes pienaak baroshana spoguliem.un vee. reizee noklajaas gan apsilde, gan regulaacija. diivaini, ka labaa spogulja apsilde straadaa, bet nestraadaa regulaacija. kreisajam nestraadaa ne viens, ne otrs.vajadzeetu buut saistitam

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Mon Aug 15, 2011 10:46 am
by Yukki
Nu moins, ilgi briedu, līdz saņēmos samainīt 9000ā logūdens bačoku! Biju jau to vienreiz darījis, bet bija jau piemirsies. Logu šķidruma rezervuāra visizplatītākā vaina ir sūce vienā no tajā iepresēto metāla stiprinājumu vietām. Šrotos veselu bačoku dabūt nevar, ja var, tad tam ir vismaz nolūzusi viena no stiprinājuma skºuves vītnēm, jo tā sarūsē un nav atskrūvējama. Nezinu, kā domājis inženieris, visticamāk, nekā, jo to bačoku nevar bez spēka izdabūt ārā, kur nu vēl ielikt atpakaļ - stiprinājuma garās skrūves ķeras un spiežas un solās atkal izlauzt vārīgo salaiduma vietu ar pašu plastmasas trauku. Es atskrūvēju "lūpas" sānu un kautkā izdevās ar spēku bačoku iemānīt vietā, bet pieskrūvēšanas process izrādījās ne mazāk jautrs, jo skrūvju vietas kautkā nobīdījās un ar roku tur klāt arī praktiski nevar tikt, jāžonglierē ar garām, lokanām atslēgām.
P.s.par pašu nolauzto stiprinājuma skrūvi - nofleksēju nost vītnes atlikumu un izurbu tajā stienītī kanālu, kur iegriezu vītni, kā rezultātā stiprinājuma "skrūve" pārtapa par "uzgriezni". Metāls diezgan mīksts, izdevās par nenolaust vītņgriezi:lol: Bilde miglaina. Metāla savienojuma vietas ār plastmasu jau laicīgi ieziedu ar "līmi", lai bºi'di, kad tām labpatiksies atkal atvērties, silikonveidīgais smāķis tās kādu laiku vēl noturētu
Image
P.s.s.nebiju agrāk pamanījis, bet šķiet, ka pēc ģeniālajiem priekšējā loga metinājumiem, man tagad salona gaisa filtrs regulāri mitrs, jo tam tek priekšējā loga ūdens kautkā virsū. Šķeit, ka agrāk nebija, kā citiem? Uzkonstruēju tam skārda "jumtiņu", varbūt mazāk tecēs virsū:(

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Sep 13, 2011 9:33 am
by Nils
Yukki, diemžēl nepasekoju līdzi kā tev beidzās pasākums ar rūsu loga rajonā. Uztaisīja uz ķep ļep, lai būtu vai piegāja nopietnāk?

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Sep 13, 2011 10:57 am
by Yukki
:unsure:
Nils wrote:Yukki, diemžēl nepasekoju līdzi kā tev beidzās pasākums ar rūsu loga rajonā. Uztaisīja uz ķep ļep, lai būtu vai piegāja nopietnāk?
Nu kā lai Tev pasaka, lai neviens neapvainojas...:evil: nokritizēja iepriekšējā metinātāja darbu un uztaisīja uz mata tāpat - viss sametināts no mazām plāksnītēm, kas skaitās nopūstas ar grunti un solās 1-2 gadus izturēt:huh: . Būtu pareizāk metināt visu loga rāmi pa perimetru, nu vismaz visu apakšu teorētiski ir iespējams izgriezt no donora un iemetināt, tā es sapratu no krievu forumiem.
Kad kāds ņem ārā salona filtru, pačamdiet vai tas ir/nav slapjš, neesmu sen skatījies, bet, man šķiet, ka man tas bija nepareizi slapjš, iespējams, ka kkur nevietā ir šķirba. Centos gan pielīmēt visu to loga gumiju pa perimetru, tipa, lai mazāk mitruma tiek, bet neesmu pārliecināts, ka tas bija gudri, drīzāk jaunu gumiju vajadzēja likt 2 gadi vecās vietā.
P.s.par pāris aliem labprāt savākšu SAAB priekšējo drēbes beņķi labā stāvoklī. Nu ir trakoti ērti tādā atlaisties, baudīt alu un pasniegto šašliku. Nožēloju, ka nesavācu no sava donora otru, jo tajā brīdī likās, ka nevajadzēs, bet tagad ciemiņi kaujas, kurš uz tā sēdēs un kurš uz koka taburetes:lol:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Fri Sep 16, 2011 9:16 am
by edijs
Mums mājās pikniku laikā tas pats ar diviem ādas beņķiem. :D Tāpēc, ja vēl kāds donors manā sētā iegadīsies, tad beņķus tālāk netirgošu. :) Nesmādēšu arī auduma beņķus.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Fri Sep 16, 2011 9:26 am
by Nils
Vienīgi audumnieki baigi jūtīgi uz smērēšanos. Man veci pelēki ādas stāv uz balkona, lupatnieki mitruma, pelnu u.c. veida iedarbībā pašlaik izskatītos daudz bēdīgāk.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sat Sep 17, 2011 12:52 pm
by Gregers
Šodien apskatiju vienu 9k.
Kas varētu būt par par iemeslu tam, ka griežot stūri vienā brīdī tāda ļoti izteikta vibrācija noiet pa virsbūbi. Paradība panākama griež lēnām un uz īsu bºīdi, ja ātri tad viņas nav

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sat Sep 17, 2011 4:14 pm
by gustavs
Gregers wrote:Šodien apskatiju vienu 9k.
Kas varētu būt par par iemeslu tam, ka griežot stūri vienā brīdī tāda ļoti izteikta vibrācija noiet pa virsbūbi. Paradība panākama griež lēnām un uz īsu bºīdi, ja ātri tad viņas nav
Dajebkas. Sākot ar riepām, diskiem.... Katrā ziņā,pēc pieredzes(ratu bija nepareizi sacentrējies skrūvējot) sāktu ar mazāksāpīgāko mezglu pārbaudi.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sat Sep 17, 2011 5:39 pm
by Gregers
Gustavs wrote:
Gregers wrote:Šodien apskatiju vienu 9k.
Kas varētu būt par par iemeslu tam, ka griežot stūri vienā brīdī tāda ļoti izteikta vibrācija noiet pa virsbūbi. Paradība panākama griež lēnām un uz īsu bºīdi, ja ātri tad viņas nav
Dajebkas. Sākot ar riepām, diskiem.... Katrā ziņā,pēc pieredzes(ratu bija nepareizi sacentrējies skrūvējot) sāktu ar mazāksāpīgāko mezglu pārbaudi.
diski jau visdrīzāk nav- es runāju par vibrāciju stavot uz vietas.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sat Sep 17, 2011 6:41 pm
by gustavs
Gregers wrote:
Gustavs wrote:
Gregers wrote:Šodien apskatiju vienu 9k.
Kas varētu būt par par iemeslu tam, ka griežot stūri vienā brīdī tāda ļoti izteikta vibrācija noiet pa virsbūbi. Paradība panākama griež lēnām un uz īsu bºīdi, ja ātri tad viņas nav
Dajebkas. Sākot ar riepām, diskiem.... Katrā ziņā,pēc pieredzes(ratu bija nepareizi sacentrējies skrūvējot) sāktu ar mazāksāpīgāko mezglu pārbaudi.
diski jau visdrīzāk nav- es runāju par vibrāciju stavot uz vietas.
Motora spilveni, amīšu atbalsta gultņi :dry: !?

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Sat Sep 17, 2011 10:11 pm
by Nils
Vai tik nebūs kāda zapte ar sūres sistēmu... Bet nu vienkāršāk jau kādam specam parādīt.
Ja spilveni būtu izjāti, pie uzsākšanas noteikti to būtu jutis.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Sep 27, 2011 11:24 am
by Gregers
Veči, kā šobrīd siltajā laikā pārbaudīt vai termostats strādā?
Kkā pārāk ilgs laiks paiet līdz uzsilst līdz darba temperatūrai.
Varbūt ir kādi citi iemesli kādēļ auto ilgi silst?

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Sep 27, 2011 11:40 am
by Gregers
Gustavs wrote:
Gregers wrote:
Gustavs wrote: Dajebkas. Sākot ar riepām, diskiem.... Katrā ziņā,pēc pieredzes(ratu bija nepareizi sacentrējies skrūvējot) sāktu ar mazāksāpīgāko mezglu pārbaudi.
diski jau visdrīzāk nav- es runāju par vibrāciju stavot uz vietas.
Motora spilveni, amīšu atbalsta gultņi :dry: !?
Stūres pastūzim nāca beigas- no dūkšanas jau bija pārgājis pie vibrēšanas. Labi vien ir, ka neuzspēju nopirkt, būtu ņēmies līdz pūlsa pazušanai :)