• emsiem 9-5 AERO - Page 14
Page 14 of 18

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Wed Apr 20, 2016 9:23 am
by skirem
skaties ar to katalizātora nahrenizāciju nesteidzies :naughty: , jo cik saprotu tev ir 2002.gada auto- būs problēmas ar atgāzēm TA. ja būtu līdz 2001., tad varētu droši.

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Sun May 01, 2016 6:40 pm
by Brand
bija iekritis pa kādiem 2cm iekšā pirmais katalizators. savu trubu nečakarēju- paņēmu no donora un vilciņš uztaisīja lai ir smuki. Nav neviena katalizatora (to vietā taisna truba ar divām gofrām) un palicis ir pēdējais bundulis :D rechijs jau ieteica izdalīt kaimiņiem pa ausu aizbāžņiem.

Lambdas un liesā kļūda vairs nav, bet problēma nav atrisināta.

Vakaros SAABs iet kā nākas. Nekādu boost problēmu- ne uz LPG, ne E98.. Vienu dienu tā kārtīgi paspīdzināju, ierāvu P1300. Bet nu spīdzināts tika hardcore režīmā.. 0-200-0-200-0 :mrgreen: Pedālis grīdā.

Itkā jau tā DI kasete nav OEM. USA daļas, ķīnas rokas. Nezinu, vai DI vainīga, jo ja tā būtu tad taču arī vakaros neietu, ne tā?

Neiešana izpaužas dažāki- reizēm aiziet līdz sarkanā sākuma un tad atlec līdz 75% dzeltenejam. Reizēm nemaz sarkano nesasniedz un arī ap 75% dzeltenā turās. karoče neiet.

Pieņemot, ka vakarā gaiss ir dzestrāks un ar skābekli bagātāks, varētu vēl kā vilciņš ieminējās IC iztīrīt. Pa dienu nespēj atdzesēt gaisu un sākas pigori dēļ aizdirsa IC.

Vēl neatceros, kad būtu mainījis gaisa filtru (pirms 30 tūkstošiem? :mrgreen: ), ja neskaita iegādes brīdi. Pa zeminiekiem nebraucu itkā... Tāpēc drīzumā būs Pipercross vai KN gaisinieks un drošs paliek nedrošs- jauns APC vārsts..

ja nebūs uzlabojumu - dzīšu pie Vestienas gudrajiem :) lai izdzen blusas.

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Mon May 02, 2016 9:54 am
by KoreFun
Sorry, neesmu iedziļinājies ir vai nav stock Aero, bet T7 zinātāji varētu pakomentēt ka tur īsti ir ar paneļa boost šautriņu. Uz T5 it kā tā arī jābūt, ka bultiņa aiziet līdz sarkanam un tad nedaudz atpakaļ uz dzelteno zonu.

Pēc manām domām vēl par agru, lai spiediens neattīstos dēļ ārējās temp, parasti problēmas sākas pie 20+°C.
Vai sveces, pēc pāris t.km nobraukuma ir tīras? Eļļa uz vītnes, krāsa?
Nu filtru protams derētu jaunu uzlikt :) tai skaitā ari degvielas.
Vai nu vismaz pamērīt degvielas spiedienu.
Vēl būtu labi zināt, vai pie nepilna boost'a ir detonācijas, vai nav. Tad vismaz kļūs skaidrs uz kuru pusi tālāk rakt.

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Tue May 17, 2016 6:00 pm
by Brand
šodien pamēģināju turbīnu patestēt pa taisno caur turbosmart manual boost controller. joprojām maksimālais boosts, ko varu dabūt ir 0.5bar (regulators uzregulēts uz standarta 0.5bar). pārbaudīju bypass - noņēmu mazo vakuuma trubiņu un pamēģināju iepūst/iesūkt. nevar ne vienu, ne otru darbību veikt, značit bypass strādā.

wastegate- itkā sviru pakustināt varu un atsperīte nav pārlūzusi.

turbīnai beigtai nevajadzētu būt, jo eļļu nedzen, nesvilpo utt..

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Wed May 18, 2016 5:19 pm
by Brand
šodien nomainīju sveces uz NGK BCPR7ES-11. Atstarpi uzliku uz 0.6.. nomainīju visu pa labo pusi ejošo 'cieto' vakuuma trubu ar visiem (strādājošiem) zilajiem vienvirziena vārstiem. vakuuma noplūžu nav! pārbaudīju bypass vārstu vēlreiz. noslēdz pilnībā un staigāt staigā.

nu neiet tā mašīna. vabūt meklēt citā virzienā? degvielas spiediena regulators, sūknis?

vēl drošs paliek nedrošš, labprāt patestētu pilnībā ejošu oriģinālo aizdedzes kaseti (DI). kā arteh man teica - notiek detonācijas.

p.s. varu arī samainīt divas ejošas sarkanās pret vienu ejošu melno DI

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Wed May 18, 2016 5:49 pm
by Silver
Tiešām nevar būt, ka wastegate netur spiedienu, nolaiž daudz ātrāk?

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Wed May 18, 2016 6:28 pm
by KoreFun
Nu ja ir detonācijas, tad derētu pamērīt degvielas spiedienu. Degvielas patēriņš nav palielinājies?

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Wed May 18, 2016 8:52 pm
by Arnijs
KoreFun wrote:Nu ja ir detonācijas, tad derētu pamērīt degvielas spiedienu. Degvielas patēriņš nav palielinājies?
Tur detonācijas ir tikai pirmajos 2-os cilindros. Liela iespēja, ka tiešām DI viena sekcija. Un uz 0,6 atstarpi likt nevajag. Tajā 1.1 atstarpē tieši ir tā SAAB fīča, ka augstsprieguma daļa ir tāda, kas stabili spēj strādāt uz šādu atstarpi, kamēr citām auto markām šāda atstarpe pat diez vai kārtīgi darbosies.

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Thu May 19, 2016 12:00 am
by maa
ja vajag varu iedot uz paris dienam DI no sava aero palietot:)

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Thu May 19, 2016 10:21 am
by Brand
maa wrote:ja vajag varu iedot uz paris dienam DI no sava aero palietot:)
PM nosūtīju

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Fri May 20, 2016 9:50 pm
by Brand
paldies maa par svaigo DI kaseti testam

VAINĪGA BIJA PUSĶĪNAS KASETE!! gadu nokalpoja un nepilnus 20 000 km.

auto paātrinās kā vajagadzētu. tiesa 0.6mm ngk sveču atstarpe nedod max jaudu, tomēr šodien nobraucot 150km nekādu problēmu ar boost vai detonāciju nebija. auto brauc tā, kā tam jābrauc.

jāpasēj uz ArTeh akciju aizdedzināšanas komplektam.

paldies visiem, kas centās, mēģināja palīdzēt, deva padomus utt.

skopais maksā divreiz.

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Fri May 20, 2016 10:40 pm
by Vilcins
Nu re,tagad panem lielo cirvi,izskruve to kinas musaru,uzliec uz bluka,un centies trapit pa vidu,ta lai sadalas vienadas dalas :mrgreen:

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Wed Jun 01, 2016 12:17 am
by Brand
Šodien iegādājos jaunu aizdedzes komplektu @arteh akcijas ietvaros.

Nu tagad šķiet problēmu ar turbospiedienu nevajadzētu būt, bet tā nav. Jā tur spiedienu konstantu, bet nepietiekamu. Vien 0.6bar 0.9 vietā...

Arteh sūta mani 3 mājas tālāk, teikdami, ka gāze pie vainas. Tas nekas, ka es mēģināju paskaidot, ka gāzi pat neislēdzot un pirms tam nodzēšot adaptācijas caur elm327 vai attiecīgo drošinātāju izraušanas, nu neiet uz benzina. Kā auto var pieadaptēties pie gāzes, ja to nemaz neieslēdzu?!

Spiedienu sistēma tur smuki. Pūtu pa kobras augšējo urbumu iekšā.

Kā pareizi pārbaudīt wastegate vārstu? Nenoņemot izpūtēju to vispār var pilnvērtīgi veikt?

Man vienkārši trūkst variantu un pacietības. Pa maiju saabā ieguldīti 600euro un auto kā neiet tā neiet tā, lai būtu smaids sejā.

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Wed Jun 01, 2016 12:29 am
by maa

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Wed Jun 01, 2016 12:32 am
by maa
APC vārsts normāli stradā? Bolt mode esi meiģinājis?