• Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa - Page 124
Page 124 of 311

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Sat Nov 16, 2013 2:29 pm
by lawyer
Manējais domāt, ka reti kāds uz 900ng kabriem vispār skatās, jo tas salīdzinot ar citiem izskatās nekāds :roll:

Ja kabris, tad vai nu klasika - c900 vai kaut kas nopietnāks - 9-3og Aero/Viggen 8)

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Sat Nov 16, 2013 2:33 pm
by mk2marekz
lawyer wrote:Manējais domāt, ka reti kāds uz 900ng kabriem vispār skatās, jo tas salīdzinot ar citiem izskatās nekāds :roll:

Ja kabris, tad vai nu klasika - c900 vai kaut kas nopietnāks - 9-3og Aero/Viggen 8)
Tā salīdzinot tas skats tiešām ir visai nekāds :D

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Sat Nov 16, 2013 4:03 pm
by elmo
lawyer wrote:Manējais domāt, ka reti kāds uz 900ng kabriem vispār skatās, jo tas salīdzinot ar citiem izskatās nekāds :roll:

Ja kabris, tad vai nu klasika - c900 vai kaut kas nopietnāks - 9-3og Aero/Viggen 8)
Man domāt, ka reti kurš uz ielas spēj atšķirt 900Ng no 9-3 OG. Pat es viņus jaucu, ja neredzu bļembu uz bagažnieka vāka!

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Sat Nov 16, 2013 5:58 pm
by tranquillo
elmo wrote:
lawyer wrote:Manējais domāt, ka reti kāds uz 900ng kabriem vispār skatās, jo tas salīdzinot ar citiem izskatās nekāds :roll:

Ja kabris, tad vai nu klasika - c900 vai kaut kas nopietnāks - 9-3og Aero/Viggen 8)
Man domāt, ka reti kurš uz ielas spēj atšķirt 900Ng no 9-3 OG. Pat es viņus jaucu, ja neredzu bļembu uz bagažnieka vāka!
Nu, nu... Spļāviens 9-3 og īpašniekiem sejā :mrgreen:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Sat Nov 16, 2013 9:19 pm
by lawyer
Drīzāk pašam sev :roll:

Kas tik neatklājas - ja jau elmo neatšķir 9-3og no 900ng, tad varbūt kļūdas pēc iepirka 9-5, jo nespēja to atšķirt no Omegas vai Vectras? :roll::mrgreen:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Sat Nov 16, 2013 10:57 pm
by defektivais
ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/900/bg ... bgogf.html

Šodien tīri aiz ziņkāres apskatījos ko tad īsti pa tādu summu tirgo. Tātad - rūsa punkti ir gandrīz uz visām virbūves daļām, bet nekādus caurumus nemanīju. Sānā ir paliela bukte, bet durvju apakšas ir saķīmiķotas ar kaut kādām kniediem un metāla plāksnēm. Kā ari bija mitrums zem vadītāja puses priekšejā paklāja. Izpūtējs ar izklausijās caurs. No positīvā - iedarbināt auto varēja ļoti viegli, motors strādājā labi, kārba no robiem neleca un cik izbraucu, tad ar neko kritisku nejutu. Kopumā ja kādas meklē auto priekš ziemas un slidināšanās pa trasi, tad šis noteikti nebūtu atmetams variants. Domāju, ka pat TA varētu iziet bez lieliem izdevumiem.

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Sun Nov 17, 2013 12:28 am
by Kudinsky
Nav pa īsu tāds aparāts priekš ziemas trasēm?

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Sun Nov 17, 2013 1:43 pm
by edijs
Skatoties, ko saprot ar "būšanu par īsu". :) Pirmās vietas jau varbūt negrābsi kaut vai tāpēc, ka priekš tāda ziemas vāģa nepirksi jaunas, labas ziemas riepas. :D Bet papriecāties tak var gana labi! :wink:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Sun Nov 17, 2013 2:13 pm
by lawyer
Neredzu nevienu iemeslu, kādēļ c900 iegādāt ziemas trasei - tā izsvarojums ir dikti nepiemērots tādai padarīšanai :geek:

Es pirms pāris gadiem pat ar labiem Gislaved NF3 (ar visām redzēm) vienkārši mocījos pa Brīvkalniem. Protams, braukt jau es nemāku, bet no visiem auto, kas ziemā pa īstam lietoti, šis bija pats neprognozējamākais - tā purngals ar lielo pārkari un smagumu rada tādu kā pašgājēja-enkura efektu, kas nepadodas nekādai kontrolei, kad tiek pārkāpts saķeres robežai. Bet tas jau ziemas trasē ir tas kaifs - vadīt auto uz saķeres robežas un pāri tai. :ugeek:

Manuprāt, Saab/GM izdarīja svētu darbu, iekš 900ng dzinēju novietojot uz priekšējās ass, bet kārbu tam pievienojot no salona puses, tas ir auto garenbāzes ietvaros - tas ir būtiski uzlabojis vadāmību 8)

P.S. Ziemas trasei nevajag n-tos simtus zirgspēku - galvenais, lai auto būtu kontrolējams - tādēļ pat 900ng/9-3og ar 2.0i n/a būs labāks variants par jebkuru c900, kaut arī tam būs 200+ zs :wink:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Tue Nov 19, 2013 4:09 pm
by tranquillo
Kādam ir šis 9-3 pazīstams? Tikai, visticamāk, ka laiks ķēdes maiņai (piemetam spilvenus + kartera ventilācijas trubu)

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Tue Nov 19, 2013 4:23 pm
by jastr
tranquillo wrote:Kādam ir šis 9-3 pazīstams? Tikai, visticamāk, ka laiks ķēdes maiņai (piemetam spilvenus + kartera ventilācijas trubu)

kurš tieši?

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Tue Nov 19, 2013 4:35 pm
by tranquillo
jastr wrote:
tranquillo wrote:Kādam ir šis 9-3 pazīstams? Tikai, visticamāk, ka laiks ķēdes maiņai (piemetam spilvenus + kartera ventilācijas trubu)

kurš tieši?
uj,
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... ohlij.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Tue Nov 19, 2013 6:32 pm
by lawyer
Aizdomīgs eksemplārs - ja tas tiešām ir tik maz braucis, kāds tam ir bijis iemesls un kādas sekas ir atstājusi stāvēšana? :roll:

Noteikti pamatīgi jāizpēta pie ARTEH!

P.S. Sludinājumā norādītais degvielas patēriņš gan iespārda :mrgreen:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Tue Nov 19, 2013 7:34 pm
by tranquillo
lawyer wrote:Aizdomīgs eksemplārs - ja tas tiešām ir tik maz braucis, kāds tam ir bijis iemesls un kādas sekas ir atstājusi stāvēšana? :roll:

Noteikti pamatīgi jāizpēta pie ARTEH!

P.S. Sludinājumā norādītais degvielas patēriņš gan iespārda :mrgreen:
Varbūt kārtīgs svētdienas gāžamais, taču, ja būtu, tad patēriņš ar 280 zs un smagu kāju būtu 17-20 l/100 km :mrgreen: Bildē dzesēšanas šķidrums krietni zem vidējā un kaut kas uzrakstīts uz tvertnes virsū :D Šrotā varbūt pirkta, taču kāpēc ? :roll: Varētu mēģināt iesmērēt viņam tomātu 9-3 pret šo. Eļļas, darba šķidrumi uzreiz jāmaina, japatīra karteris un jāiemet skats, kas darās zem vārstu vāka... Par patēriņu grūti spriest. Uzņēmuma 9-3 og hibrīds ar 9-5 aero (250zs) motoru un gāzi iekļaujas līdz 9 l/ 100 km

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Tue Nov 19, 2013 8:33 pm
by edijs
Mani fascinē šis čalis - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... exdci.html" onclick="window.open(this.href);return false; Nopircis no kunga gados donoru, principā priekš izjaukšanas. Gan jau vairāk par latiem 200 nav maksāts. Tā kā skate līdz janvārim, ārā vēl nejauc, mēģina notirgot vienā gabalā. Sākotnēji figurēja 450 lati, tad jau pēc laika 650.. tagad skats, va vellos, 850!!! Čalis izmēģina taktiku "katrai cenai savs pircējs". :D Un ko zin, atvērs kāds ss.lv, ieraudzīs, ka tur ir pieejams Griffins!!! par nieka!!! 850 latiem un lidos pirkt! Sūds, ka tur nedaudz roka jāpieliek, bet tas ir īsts Griffins!!!