Page 111 of 311
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Posted: Wed Aug 21, 2013 10:59 pm
by Bārda
edijs wrote:Zini, reizēm šķiet, ka ar 150hp atmosfērnieku pat savā ziņā foršāk... Vismaz cēliens sākas jau pašā apakšā.
Tas tiesa, ja varētu apvienot 2,3t ar 2,3i, tad iznāktu super dzinējs. Vienmēr esmu sajūsminājies par atmosfērnieka starta uzrāvienu, kuru ļoti vajag, lai paspētu izgriezties un iekļauties plūsmā uz Via Baltica!
9-5 tādu kaifu nesagādā, toties ar 3-šo robu turbo gan ir pārāks ...
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Posted: Wed Aug 21, 2013 11:03 pm
by Ainars
Bārda wrote:
edijs wrote:Zini, reizēm šķiet, ka ar 150hp atmosfērnieku pat savā ziņā foršāk... Vismaz cēliens sākas jau pašā apakšā.
Tas tiesa, ja varētu apvienot 2,3t ar 2,3i, tad iznāktu super dzinējs. Vienmēr esmu sajūsminājies par atmosfērnieka starta uzrāvienu, kuru ļoti vajag, lai paspētu izgriezties un iekļauties plūsmā uz Via Baltica!
9-5 tādu kaifu nesagādā, toties ar 3-šo robu turbo gan ir pārāks ...
Tev iedot normaalu 9-5 pabraukt (uzraut)?
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Posted: Wed Aug 21, 2013 11:33 pm
by Bārda
Ainars wrote:
Bārda wrote:
edijs wrote:Zini, reizēm šķiet, ka ar 150hp atmosfērnieku pat savā ziņā foršāk... Vismaz cēliens sākas jau pašā apakšā.
Tas tiesa, ja varētu apvienot 2,3t ar 2,3i, tad iznāktu super dzinējs. Vienmēr esmu sajūsminājies par atmosfērnieka starta uzrāvienu, kuru ļoti vajag, lai paspētu izgriezties un iekļauties plūsmā uz Via Baltica!
9-5 tādu kaifu nesagādā, toties ar 3-šo robu turbo gan ir pārāks ...
Tev iedot normaalu 9-5 pabraukt (uzraut)?
Man svarīgāk ir ar komfortu un pietiekami dinamiski nokļūt no punkta A un punktu B bez jebkādas raušanas un uzraušanas. Arī ar 170Zs var dinamiski un ātri braukt...
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Posted: Mon Aug 26, 2013 5:27 pm
by defektivais
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Posted: Tue Aug 27, 2013 9:59 am
by KurBads
un tomēr ir jau divas ne-oroģinalitātes, kas pamanāmas jau fotogrāfijās ...
auto skaists, krāsa laba
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Posted: Tue Aug 27, 2013 10:42 am
by elmo
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Posted: Tue Aug 27, 2013 10:43 am
by lawyer
Gads un izskats neiet kopā
Ka tik tas nav ARTEH nesen pārbūvētais anglis?
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Posted: Tue Aug 27, 2013 10:45 am
by elmo
lawyer wrote:Gads un izskats neiet kopā
Ka tik tas nav ARTEH nesen pārbūvētais anglis?
Spriežot pēc numura tā varētu būt!
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Posted: Tue Aug 27, 2013 11:50 am
by walcc
šis eksemplārs vislaik ceļo starp Latviju un Lietuvu. Ap 2007. gadu mitinājās Liepājā, tad pārceļoja uz Lietuvu un tagad ir atgriezies.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Posted: Tue Aug 27, 2013 2:30 pm
by KurBads
un vēl par oriģinalitāti- `86.g. taču nebija slīpais purns ...
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Posted: Tue Aug 27, 2013 2:43 pm
by HforU
lawyer wrote:Gads un izskats neiet kopā
Ka tik tas nav ARTEH nesen pārbūvētais anglis?
Kā tad ir ar pārbūvēto angļu reģistrāciju LV? Vai tas vispār ir iespējams?
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Posted: Tue Aug 27, 2013 2:51 pm
by defektivais
HforU wrote:
lawyer wrote:Gads un izskats neiet kopā
Ka tik tas nav ARTEH nesen pārbūvētais anglis?
Kā tad ir ar pārbūvēto angļu reģistrāciju LV? Vai tas vispār ir iespējams?
kāpēc lai būtu kādas problēmas? Kā arī var tak piereģistrēt tikai pēc pārbūves veikšanas.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Posted: Tue Aug 27, 2013 2:56 pm
by HforU
Kādreiz tādai pārbūvei vajadzēja kaut kādu sertifikātu!
Tapēc toreiz man tāda vēlme noplaka
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Posted: Tue Aug 27, 2013 4:37 pm
by lawyer
HforU wrote:Kādreiz tādai pārbūvei vajadzēja kaut kādu sertifikātu!
Tapēc toreiz man tāda vēlme noplaka
Sertifikātu kam?
Ja tādi auto ir pieejami ar kreiso stūri, tad nav nekādu problēmu, ja vien pārbūvētājiem rokas aug no pareizās vietas un tie visu sadara glīti (piemēram, nesagraiza ugunssienu)
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Posted: Wed Aug 28, 2013 9:18 am
by johnc
Sertifikātu nevajag. Pie numuru salīdzināšanas eksperts samērā pavirši paskatīsies, kā tieši pārbūve veikta; pēc tam to pašu izdarīs TA, un tas arī viss.
Motora starpsiena lielākoties ir jāgriež (9-5 gadījumā - diezgan pamatīgi), bet, ja visu izdara pareizi un neaiztiek tur iesisto VIN, tad nekādi jautājumi CSDD nerodas.