Page 104 of 136
Re: Dienas prieks
Posted: Mon May 27, 2013 9:48 am
by andrejsb
Rokas nost no beņkiem ar ventilatoru! Forša fīča, tikai dikti skaļa.
Re: Dienas prieks
Posted: Fri Aug 16, 2013 5:24 pm
by GuntisG
Trešais!
Re: Dienas prieks
Posted: Fri Aug 16, 2013 6:04 pm
by edijs
Sveicu! Par lielu Latviju!
Bāc, jāiespringst... jātaisa ceturto. Citādi sākat mani panākt.
Re: Dienas prieks
Posted: Fri Aug 16, 2013 6:36 pm
by GuntisG
Paldies!
Tiešām - Par Lielu Latviju!
Bet ar četriem tā uzmanīgi - cik zinu, tad SAAB minivenus neražoja.
Re: Dienas prieks
Posted: Fri Aug 16, 2013 8:47 pm
by edijs
Mums jau sen ir risinājums šai problēmai - braukt ar diviem Saab'iem vienlaicīgi.
Līdzīgi mēs jau praktizējām, kad mazākā atvase tika vizināta braucamkulbā (sprādzējas horizontāli un būtībā tur pat vienu papildus beņķis blakus švaki ielikt) un gribējām kaut kur aizbraukt ar visiem trim reizē. Un nekāda vaina - ja abi auto gāzoti, tas nesanāk dārgāk, kā ar vienu negāzotu.
Plus, mums ar sievieti abiem ļoti patīk braukt, tai skaitā "duetā". Tā ka - visu var atrisināt ar vairāk saabiem.
Minivenu, pasargdies', pagaidām neplānojam. Ja nu kaut kur tiešām tālākus gabalus plānotu braukt lielākā sastāvā, tad vienkārši noīrētu kādu minivenu/busiņu, bet ikdienai var mierīgi izlīdzēties ar diviem auto.
Re: Dienas prieks
Posted: Mon Aug 19, 2013 11:17 am
by Kabrio
Vakar vakarā mierīgais brauciens pa Ainažu šoseju uzreiz kļuva jautrāks, kad mani apdzina tumšs 9-3 og 5d. Kopīgi tad arī visiem pārējiem lidojām garām un bija forši
paldies
Re: Dienas prieks
Posted: Tue Oct 22, 2013 2:00 pm
by Killers
Kāds nepazīstams vīrs, ejot pār ielai, norādīja uz Matildu un rādīja īkšķi gaisā
cerams, viņš manu smaidu redzēja
Re: Dienas prieks
Posted: Mon Nov 04, 2013 9:24 am
by Yukki
Jaunā Maskva šoseja ir super!!! Pirmo reizi, braucot pa kādu jaunizbūvētu LV ceļu, pārņēma tāds neviltots prieks un lepnums, ka mums ir radīts kas tāds!
Sajūtas, gan arī nedaudz atgādināja sirreālas ainas no fantastikas filmām "pēc atomkara" - taisns, gluds gabals ar meža sētu un barjerām, atstarotājiem un... gandrīz neviens auto, neviena cilvēka!
Nu, jā, bet, protams, ka CP jau nebūs tie, kas ļaus to izbaudīt pilnībā! Uz laukiem aizbraucu 20 min ātrāk, 25km mazāk, jāteic, ka mazliet pat pietrūka pierastā adrenalīna, kas tiek baudīts uz vecās D-pils šosejas
Es gan zinu cilvēciņu, kas laikam dēļ šīs iemidzinošās vienmuļības, jau paspēja nolikt auto uz mutes, pie ātruma 60kmh :pieredze_un_neuzmanība_rokoties_pa_salonu:
Waze un google rādīja visu pareizi, kamēr Apple un Baltic maps nedaudz piekliboja vēl.
Re: Dienas prieks
Posted: Mon Nov 04, 2013 10:01 am
by uculs
Es tev to prieku pabojāšu
Ja tas ceļš tik pat labs būs arī pēc 20 gadiem, bez remontiem, es tev piekritīšu, ka tas ir tras ar ko var lepoties. Posms, ko es izmantoju regulāri bija praktiski bez bedrēm, līdz brīdim, kad to noklāja ar jaunu asfaltu. Redzēs vai jaunais arī turēs trīsdesmit gadus, bez lāpīšanas. Ņemot vērā, ka šis ceļs bija kā pagaidu būve, tad tagadējam visi 50 būtu jānovelk
Cik tālu tas ceļš tagad ir uztaisīts, jau līdz Koknesei pabeigts?. Cik saprotu iziet uz Madonas ceļa aiz Kokneses.
Re: Dienas prieks
Posted: Mon Nov 04, 2013 12:26 pm
by Yukki
ucul, pesimist sassodītais, ļauj papriecāties vismaz pāris mēnešus!
Uztaisīts, kā googlē iezīmēts, vienīgais es tiešām neaizbraucu līdz pašai A6, nezinu vai tas pēdējais km pāri dzelzceļam ar izeju aiz Kokneses arī jau vaļā, man pietiek līdz aplim pie Bormaņiem.
Ā, atšķirībā no citiem LV ceļiem, uz šī rodas jancīga atbilde, kad jāstāsta, kur atrodies, jo nekur nekādu apdzīvotu vietu/pieturas punktu pa ceļam nav.
Re: Dienas prieks
Posted: Mon Nov 04, 2013 12:37 pm
by andrejsb
Yukki wrote:Jaunā Maskva šoseja ir super!!! Pirmo reizi, braucot pa kādu jaunizbūvētu LV ceļu, pārņēma tāds neviltots prieks un lepnums, ka mums ir radīts kas tāds!
Sajūtas, gan arī nedaudz atgādināja sirreālas ainas no fantastikas filmām "pēc atomkara" - taisns, gluds gabals ar meža sētu un barjerām, atstarotājiem un... gandrīz neviens auto, neviena cilvēka!
Nu, jā, bet, protams, ka CP jau nebūs tie, kas ļaus to izbaudīt pilnībā! .
Nu jau parādās auto, un pat fūres, un vakar vakārā arī CP ekipāža pie Glāzšķūņa. Man visu laiku bija sajūta, ka ceļš ir uztaisīt priekš manis ko braukt no mežciema un derevņu
Re: Dienas prieks
Posted: Mon Nov 04, 2013 1:05 pm
by jankab
Jā, man arī bija prieks par jaunizbūvēto posmu Nereta-Aknīste, likās beidzot labs ceļš izbūvēts. Šonedēļ kārtējo reizi dodoties uz laukiem un atpakaļ - prieks sāka padzist. Nelielas rises jau izveidojušās, vietām pampaki parādās un 3 gadus jaunais ceļš jau vairākās vietās ir lāpīts, tomēr kaut cik normāli lāpīts griežot ārā taisnstūri un lejot tā vietā asfaltu...bet, fakts paliek fakts...jau ir lāpīts.
Man patikās ceļš uz Raganu, tiešām bija sajūta, ka braucu pa galdu.
Re: Dienas prieks
Posted: Mon Nov 04, 2013 2:40 pm
by elmo
andrejsb wrote:vakar vakārā arī CP ekipāža pie Glāzšķūņa.
Sens latviešu ticējums vēsta, - ja uz ceļa spieto CP, tad drīz tiks atklāts svaigi atremontēts ceļa posms!
Re: Dienas prieks
Posted: Mon Nov 04, 2013 3:20 pm
by lawyer
Kādēļ jūs cilvēki domājat, ka ceļš var kalpot bez remontiem 20, 30 un 50 gadus?
Gudri cilvēki saka, ka ceļa virsma kvalitatīvam ceļam esot jāpielabo vismaz ik pa 10 gadiem, ceļa pamats - tā esot cita lieta - tam esot jākalpo desmitiem gadu, ja viss esot atbilstoši ģeoloģiskajiem apstākļiem uzbūvēts
Re: Dienas prieks
Posted: Mon Nov 04, 2013 7:26 pm
by uculs
Es nedomāju, bet rakstu ko redzu. To ceļu kā pagaidu būvi uzslēja kaut kādos astoņdesmitajos, lai būvētu īsto. Nu servisa ceļš pa kura pievest materiālus. Rīgai tuvākais gals bija bez ielāpiem un tāds arī tika noklāts ar jaunu asfaltu. Un es esmu pārliecināts, ka pat 10 gadus tur nekas bez ielāpiem nebūs, jo arī vecais pamats tika kārtīgi izrediģēts, lai nemaisa likt jaunu un sūdīgu. Pie tam viņi raka vairākus metrus dziļus grāvjus, lai liktu, vai labotu caurtekas, kas mūsdienās liekas diezgan liels arhaisms,ņemot vērā, ka tas ir uzbērums.
Par CP arī ir ko teikt. Tagad pāri Turkalnes ceļam ir viadukts un viņi uz tā mēdz stāvēt šķērsām un šaut uz ceļu apakšā.