• Dažādi jautājumi par 900 - Page 103
Page 103 of 116

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Wed Jun 30, 2010 3:29 pm
by Nauris_t16
alnislacis wrote:Ziedoniz, bet pat ja tilts nesagriežas, bet tikai pabīdās uz priekšu..
Ok, varbūt panharda bukses tā neiznēsāsies (kaut gan vvz.. tas panhards ir leņķī attiecībā pret aizm. plauktu vai pilnīgi paralēls), bet amīšu augšējais stiprinājums un bukses?
Tev taisnība. BET - arī priekšējo amīšu glāzes nav perfekti perpendikulāras pret ami, kā arī priekšējai piekarei kustoties augšā lejā tas leņķis mainās. Grūti tā visu izteoretizēt - jāskatās no prakses :)

Bet viens gan ir skaidrs - ja taisa, tad kāpēc netaisīt visu līdz galam? :)

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Jul 01, 2010 1:11 pm
by alnislacis
Nē, nē..

Es jau par.

Davai bīdam tiltu uz priekšu un savelkam aizmuguri. :)

Vel replicē SASAB aimugurējo šķērstabilzatoru un tad var tirgot vesalu aimuguers uprate kitu:
modificētus ietvarus un atsaites (tā sauc?), savilcēju, šķērsstabiliatoru


Vēl iepako klāt "mājās gatavotās" Defkon bukses/ :)

Tad vēl jāatrisina jautājums par korperatīvo mārketingu- Kurbads vai Ziedoniz performance un visus šitos produktus zem viena leibla. Tā lai paši ar sevi nekonkurē. :D Un tirgo nost.

Latvija var!

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Jul 01, 2010 1:27 pm
by defektivais
alnislacis wrote: Vel replicē SASAB aimugurējo šķērstabilzatoru un tad var tirgot vesalu aimuguers uprate kitu:
Es tagad nesaprotu vai manis nobildētajam tiltam ir tas šķērstabilizātors?

Vel gribēju pajautāt vai wishbone visiem c900 nāca cinkoti? Sāku domāt, ka tur kāds kaut ko ir ķīmiķojis, vai lasījis kopā no dažādu gadu detaļām, jo bukses ko piemeklēja vikingos pēc mana gada man nederēja neviena izņēmot atsaišu.

Ā un vel man ir update par aizmugurējiem gultņiem pre87- viņi nepresējās ārā-iekšā, bet nāk ar visu stupicu. Līdz ar to pašlaik lētakā cena par SKF, ko esmu atradis, ir 84 Ls.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Jul 01, 2010 1:40 pm
by KurBads
vai tad pēc-87 aizmugures iespējams nomainīt pliku gultni? Visu laiku domāju, ka visiem c900 aizmugures gultņi ir kopā ar stupicu.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Jul 01, 2010 1:44 pm
by defektivais
KurBads wrote:vai tad pēc-87 aizmugures iespējams nomainīt pliku gultni? Visu laiku domāju, ka visiem c900 aizmugures gultņi ir kopā ar stupicu.
tā arī ir, es vienkārši domāju, ka ar vecajām bremzēm vel ir izpresējami. Pareizāk - cerēju, ka ir izpresējami.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Jul 02, 2010 12:30 pm
by Nauris_t16
defektivais wrote: Es tagad nesaprotu vai manis nobildētajam tiltam ir tas šķērstabilizātors?

Vel gribēju pajautāt vai wishbone visiem c900 nāca cinkoti? Sāku domāt, ka tur kāds kaut ko ir ķīmiķojis, vai lasījis kopā no dažādu gadu detaļām, jo bukses ko piemeklēja vikingos pēc mana gada man nederēja neviena izņēmot atsaišu.
Jā, ir. Nezinu kāpēc, bet ir. Jo šķiet, ka aero piekare sākās tikai ar slīpo purnu 1987.gadā.
alnislacis wrote: Vel replicē SASAB aimugurējo šķērstabilzatoru un tad var tirgot vesalu aimuguers uprate kitu:
modificētus ietvarus un atsaites (tā sauc?), savilcēju, šķērsstabiliatoru
Es te tā padomāju, ka to SASAB varbūt nemaz nevajag replicēt, vienkāršāk būtu modificēt esošo :evil: Pāris idejas ir :)

P.S. Tev aizķērusies kāda bilde no SASAB stabilizatora?

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Jul 08, 2010 8:43 am
by mrpinkeyes
Šorīt diezgan satraucošs brauciens man izvērtās no Siguldas uz Metropoli. Uz šosejas pie ātruma 120 km/h iedegās 'chek engine' lampiņa un nepārstāja degt līdz pat galapunktam. Interesanti, ka ieliekot neitrālajā lampiņa ritmiski mirgoja. Pilnīgi noteikti šo te nevar saistīt ar širīta meteoroloģiskajiem apstākļiem, jo auto visu nakti pavadija sausā garažā, bet kad parādijās problēma lielais lietus vēl nebija sācies, kā arī peļķēs nebiju iebraucis.

Kaut kādus diskomfortu auto motora darbībā vai vadāmībā nesajutu/nesadzirdēju. Stāvvieta izslēdzu motoru un no jauna piestartēju, lampiņa vairs nedega. Redzēs kā būs atkal uz šosejas. :unsure:

Par kaut ko taču tā lampiņa man signalizēja? :blink:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Jul 08, 2010 5:59 pm
by Nauris_t16
Mr Pink Eyes wrote:Šorīt diezgan satraucošs brauciens man izvērtās no Siguldas uz Metropoli. Uz šosejas pie ātruma 120 km/h iedegās 'chek engine' lampiņa un nepārstāja degt līdz pat galapunktam. Interesanti, ka ieliekot neitrālajā lampiņa ritmiski mirgoja. Pilnīgi noteikti šo te nevar saistīt ar širīta meteoroloģiskajiem apstākļiem, jo auto visu nakti pavadija sausā garažā, bet kad parādijās problēma lielais lietus vēl nebija sācies, kā arī peļķēs nebiju iebraucis.

Kaut kādus diskomfortu auto motora darbībā vai vadāmībā nesajutu/nesadzirdēju. Stāvvieta izslēdzu motoru un no jauna piestartēju, lampiņa vairs nedega. Redzēs kā būs atkal uz šosejas. :unsure:

Par kaut ko taču tā lampiņa man signalizēja? :blink:
Šis varētu palīdzēt diagnostikai ;)

http://www.troublecodes.net/Saab/

http://townsendimports.com/Web/engine_f ... 4codes.htm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Tue Jul 13, 2010 11:46 pm
by Nauris_t16
Nils wrote:
Kāpēc, tīri intereses pēc? :)
Zinot cik ilgi koņi stāv tev pašam, tas ir arguments, gribēt koņus.
Man pašam uz itāli jau vairākus gadus stāv un nekāda zapte vel nav bijusi.
Tāpēc, ka bez mūzikas braucot ārā no pagalma es jau dzirdu kā visa bundža vērpjas. Un tas ir principā divus gadus pabraucot uz cietākajiem settingiem ar 16" pa Latviju. :angry:

Un kabriem tā virsbūve ir krietni mīkstāka, turklāt šeit runa ir par 20gadīgu kabri. Es nezinu, es neriskētu. Kabris kā nekā nav sporta mašīna, man prātā tas stāv kā Jūrmalas kruizējamais verķis. Ja gribas sporta kabri, jāmetina iekšā rollcage.

Labi, nerunājot galējībās :D risinājums būtu vai nu jaunas aero atsperes vai kilen + jauni stock aero amortizatori.

Viela pārdomām - kapēc 9-3 aero kabrioletiem Saab standartaprīkojumā neiekļāva un papildus nepārdeva aero piekari? Runa ir par 9-3og.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Jul 29, 2010 8:57 am
by mrpinkeyes
hm, vadītāja durvis brīžiem gruti verās ciet, savukārt bagāžnieku vispār vairs nevar atvērt ne ar pulti ne atslēgu :angry:

Interesanti gājieni no 900tā puses zinot, ka nākamnedēl jādodas tālajā braucienāuz Somiju!!!

Kas ar to bagāžnieku, kā dabūt vaļā?

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Jul 29, 2010 9:27 am
by mixeris
Ja spiež uz leju un tad mēģina atvērt, tad arī nesanāk?
Ja nē, tad jālien no iekšas. No iekšas var atvērt :)

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Jul 29, 2010 10:11 am
by mrpinkeyes
Es kaut kā dabūju vaļā, bet tagad vairs neatisās ciet. Noņēmu apšivku, visu tur sapūtu ar wd40, bet izskatās, ka tas pats mehānisms sagājos grīstē, jo necilā to sviru, kas ver vaļā mēlīti. Respektīvi arī slēdzot ar slēdzeni iet pa "tukšo".

Kā domā šo mehānismu var salabot jebkurš atslēgmeistars/serviss vai jābrauc uz Rīgu?

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Jul 29, 2010 10:20 am
by maris
Nu neķer kreņķi :)
Kāds tev atslēgmeistars , tur tak viss ir baigi vienkārši :P Tiem hečbekiem tā reizēm notiek , bet saeļļojot un pieregulējot parasti var tikt galā B) Ja kas ,nedēļas nogalē piebrauc ...B)

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Jul 29, 2010 10:24 am
by eidis
man šitāds joks sanāca ziemā, kad ārā bij diezgan bargs sals. tur tāda plastmasas detaļa, kas aukstumā nebija izturējusi un nolūzusi un to pogu varēj spaidīt cik grib! ;)
ielīdu caur bagažnieku, izjaucu visu laukā, salīmēju un salodēju - pagaidām turās! :)

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Jul 30, 2010 2:47 pm
by mrpinkeyes
Nu es arī visu tur izjaucu, konstatēju, ka tā svira nomaukusi no tā plastmasas gredzena nost. Pieliku, bet ar to bija par maz. Vajadzēja vēl pamatīgi attīrīt, ieeļot, jo viss tur bija fundamentāli aizsērējis ar netīrumiem un rūsu. Tagad strādā :) Esmu baigais kings :lol: