• T16 Update - Page 2
Page 2 of 5

Re:T16 Update

Posted: Thu May 22, 2008 8:28 pm
by KoreFun
Nu Ziedoniz jau rakstīja, ka it kā LH2.2 var likt. Jā man baigi patīk tā skaņa, kad nomet gāzi:woohoo: Nu vismaz man tādas nebija un gribu pamēģināt:P Tāpat jau viņš ne vienmēr rāda šo skaņu, tikai kad iespiež stiprāk, cik es sapratu:huh: Tas, ka viņš nedod jaudu, to es jau sapratu, man galvenais, lai no tā nekrīt jauda:P un lai viņš neko sliktu netaisa tai visai Turbo sistēmai.A kur vispār to jāliek?

Ā un kāpēc man tagad tas nav dzirdams, vispār nav pat mājiena uz to? Tas ir normāli?

Re:T16 Update

Posted: Thu May 22, 2008 9:06 pm
by KurBads
KoreFun wrote:Nu Ziedoniz jau rakstīja, ka it kā LH2.2 var likt. Jā man baigi patīk tā skaņa, kad nomet gāzi:woohoo: Nu vismaz man tādas nebija un gribu pamēģināt:P Tāpat jau viņš ne vienmēr rāda šo skaņu, tikai kad iespiež stiprāk, cik es sapratu:huh: Tas, ka viņš nedod jaudu, to es jau sapratu, man galvenais, lai no tā nekrīt jauda:P un lai viņš neko sliktu netaisa tai visai Turbo sistēmai.A kur vispār to jāliek?

Ā un kāpēc man tagad tas nav dzirdams, vispār nav pat mājiena uz to? Tas ir normāli?
OK, tev vajag skaņu, labi ...

Tas, ka pašlaik tās skaņas nav, ir tāpēc, ka oriģinālā sistēmā stāv recirkulācijas vārsts. Tas ir, kad tu strauji nomet gāzi, turbīnas radītais spiediens ieplūdes traktā atmetas pret aizvērtu droseli un šajā brīdī caur BOSCH recirkulācijas blow-off tiek novadīts ieplūdes pusē bet PIRMS turbīnas. Šis gaiss tiek paturēts sistēmā un nevis izpūsts atmosfērā.
Ja vēlies skaņu, tad tev nepieciešams atmosfēriskais blow-off vārsts, kas pūtīs ārā un radīs skaņu.
Pie pirkšanas papēti, jo ir: 1)aftermarket/performance recirkulācijas vārsti un atmosvēras blow-off; 2) atmosfēras blow-off šķiet arī ir dažādi - viena virzuļa vai divu virzuļus sitēma ...


p.s. - kas tev tā par pretaizdzīšanas sistēmu, kur ņēmi, cik maksāja ...?

Re:T16 Update

Posted: Thu May 22, 2008 9:46 pm
by ZingZeng
Kad pedejo reizi Latvija ir aizdzits/nozagts SAABs un kad pedejo reizi tas bija og 900 (ja vispar ir bijis) ? :S

Re:T16 Update

Posted: Thu May 22, 2008 10:00 pm
by KoreFun
Bet ir divas lielas priekšrocības:
Tā kā es dzīvoju daudz stāvu pagalmā, un ik pa laikam Saabs stāv sētā, tad nu vismaz viņš man var signalizēt, ja kāds "Meistars" iebrauks tajā.
Nu un otrs, daudz vieglāk atvērt/aizvērt auto no pulta, nevis katru reizi mocīt bez tā jau izkustinātus slēdzienus. Arī nav tā stiprāka puse vecajos 900-ajos.
Nu un vispār paliek drošāk uz sirds:laugh:

Re:T16 Update

Posted: Fri May 23, 2008 12:01 am
by Nauris_t16
KoreFun wrote:Bet ir divas lielas priekšrocības:
Tā kā es dzīvoju daudz stāvu pagalmā, un ik pa laikam Saabs stāv sētā, tad nu vismaz viņš man var signalizēt, ja kāds "Meistars" iebrauks tajā.
Nu un otrs, daudz vieglāk atvērt/aizvērt auto no pulta, nevis katru reizi mocīt bez tā jau izkustinātus slēdzienus. Arī nav tā stiprāka puse vecajos 900-ajos.
Nu un vispār paliek drošāk uz sirds:laugh:
Šajā lapā ir, manuprāt, ļoti labs izklāsts.
http://www.402.lv/news.php?cmd=article&artid=26

Tavs oriģinālais neskan, jo 1) Viņš ir pabeidzies 2) Tev ir gaisa filtra kaste, kas to skaņu slāpē. Man arī tagad stāv virsū oriģinālais un viņš ir diezgan labi dzirdams. Tiesa tikai caur atvērtā tipa gaisa filtru. Lai uzliktu blow-off (atmosfērisko) tev vajag noņemt oriģinālo vārstu, aiztaisīt caurumu pie turbīnas un droseles (kur kādreiz nāca oriģinālais) un ieplūdes trubā, pēc iespējas tuvāk pie droseles, izzāģēt caurumu un uzmetināt flanci, kur to blowu pieslēgt. Vakumu viņa darbināšanai jāņem tāpat kā oriģinālajam, no ieplūdes kolektora.

Re:T16 Update

Posted: Fri May 23, 2008 2:26 am
by KoreFun
ziedoniz wrote:
Tavs oriģinālais neskan, jo 1) Viņš ir pabeidzies [/quote]

Ja viņš ir izbeidzis, tad kā sanāk, viņš nevērās vaļā?:ohmy: Jo ja viņš būtu visu laiku vaļā, tad Turbo šautriņa necēlos līdz sarkanajam. Tā sanāk? Un kā viņu pārbaudīt?
Tas man ir pirmais Turbo, tāpēc to visu sistēmu labi vēl neparzinu:(

Re:T16 Update

Posted: Fri May 23, 2008 6:12 am
by Nauris_t16
KoreFun wrote:ziedoniz wrote:
Tavs oriģinālais neskan, jo 1) Viņš ir pabeidzies
Ja viņš ir izbeidzis, tad kā sanāk, viņš nevērās vaļā?:ohmy: Jo ja viņš būtu visu laiku vaļā, tad Turbo šautriņa necēlos līdz sarkanajam. Tā sanāk? Un kā viņu pārbaudīt?
Tas man ir pirmais Turbo, tāpēc to visu sistēmu labi vēl neparzinu:([/quote]

Vispār ja tu saki, ka šautriņa iet līdz sarkanajam, manuprāt, tev viņš ir vesels. Jo kad pabeidzas, tad spiedienu vairs netur. (atkal manuprāt:laugh: ) Un mans turbo arī man ir pirmais :P

Re:T16 Update

Posted: Fri May 23, 2008 5:20 pm
by KoreFun
Un tev viņš svilpo, kad vnk ieskrējies? Man sāk ritīgi svilpot pēc 2000rpm. Bet kad nomet gāzi, tad nekā.

Re:T16 Update

Posted: Sat May 24, 2008 2:13 am
by Nauris_t16
KoreFun wrote:Un tev viņš svilpo, kad vnk ieskrējies? Man sāk ritīgi svilpot pēc 2000rpm. Bet kad nomet gāzi, tad nekā.
Nu nezinu gan, neko tādu neikdienišķu novērojis neesmu... Es vairāk cenšos saklausīt citas, draudīgākas skaņas. :dry: Lai gan savu detonāciju jau nedzirdēsi, kā vēsta paruna :laugh: :laugh: :laugh: Moš tev vienkārši kautkur kautkas pūš garām un rodas tā svilpoņa. Oriģinālās melnās vakumtrubiņas mēdz plīst uz pusēm, kas ir par iemeslu tam, ka es uzliku silikona trubiņas :P

Re:T16 Update

Posted: Sat May 24, 2008 5:22 am
by KoreFun
Pagaidām bagāžniekā ir šādi:) Image

Re:T16 Update

Posted: Wed May 28, 2008 6:44 am
by KoreFun
Šodien tika aizmetināts izplūdes kolektors. Te būs dažas bildes. Image

Re:T16 Update

Posted: Wed May 28, 2008 6:53 am
by KoreFun
Image

Re:T16 Update

Posted: Wed May 28, 2008 6:54 am
by KoreFun
Image
Te notiek radošais process:laugh:

Re:T16 Update

Posted: Wed May 28, 2008 6:56 am
by KoreFun
Image

Re:T16 Update

Posted: Wed May 28, 2008 6:57 am
by KoreFun
Image