• SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa - Page 2
Page 2 of 3

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Posted: Tue Jan 29, 2008 7:27 am
by mixeris
Man savulaik kad tīrīju ieplūdi un visu kas saistīts ar EGR jau redzēju ka viens T savienojums bija ielūzis, tagad nočekošu visus pārējos un arī trubas nomainīšu.

Vai tur ir jāpērk kādas speciālas trubas vai arī vnk degvielas armētās caurulītes?

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Posted: Tue Jan 29, 2008 7:33 am
by zinitis
Domaju,ka deres degvielas caurules,bet tadas kas nebaidas no dizela.Un protams diametram jabut lai stingri turetos savienojumos.Ja T savienojums bojats,ieteiktu nomainit visus 3,jo ari parejie bus izkaltusi!

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Posted: Tue Jan 29, 2008 7:33 am
by Nīgrais
Parasti urbj ārā veco vītni, griež jaunu, lielāku, virpo 'štuceri' ar īstās sveces vītni. Galvu jāņem nost, lai skaidas neblandās pa sadegšanas kameru.

Par to Saab compi tā īsti nezinu, bet domājams, ka tiek mērīta strāva.
Ieslēgšanas brīdī tā ir ap 120/140 A, pakāpeniski, svecēm uzkarstot tā nokrītas līdz ~ 40A.

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Posted: Tue Jan 29, 2008 7:35 am
by Arnijs
mixeris... Ir pazīstama tāda tehnoloģija, kā vītne vītnē! Sa
čakarēto vītni izurbj un tajā iegriež lielāku, kurā ieskrūvē adapteri-pāreju uz vecā izmēra vītni.

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Posted: Tue Jan 29, 2008 7:38 am
by mixeris
Cik saprotu lai veiktu darbības ar vītnes pārurbšanu ir jāņem nost galva, jo citādāk draud metāla skaidu nokļūšana cilindrā un visas no tā izrietošās sekas?

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Posted: Tue Jan 29, 2008 7:38 am
by Arnijs
mixeris wrote: jo kārtējo reizi sastapos ar vienu no SAAB inženieru ģenialitātēm (Cerams ka ne OPEL)
A motors ta Opeļovskijs!:P

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Posted: Tue Jan 29, 2008 7:40 am
by mixeris
Arnijs wrote:
mixeris wrote: jo kārtējo reizi sastapos ar vienu no SAAB inženieru ģenialitātēm (Cerams ka ne OPEL)
A motors ta Opeļovskijs!:P
Bet zviedru inženieri tomēr ir tikuši klāt :)
Un viņi jau neraksta virsū savu parakstu tam ko viņi ir pamainījuši :D

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Posted: Tue Jan 29, 2008 7:42 am
by Arnijs
mixeris wrote:Cik saprotu lai veiktu darbības ar vītnes pārurbšanu ir jāņem nost galva, jo citādāk draud metāla skaidu nokļūšana cilindrā un visas no tā izrietošās sekas?
Īstenībā tūlīt pateikšu vienu tādu frāzi, par kuru dipl.eng. man norautu galvu!:laugh: Nifiga tur nekas nav jaarauj nost! Piedarbina motoru uz 3 stobriem un kārtīgi izgāzē. Tas arī viss...;)

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Posted: Tue Jan 29, 2008 7:44 am
by Arnijs
mixeris wrote:
Arnijs wrote:
mixeris wrote: jo kārtējo reizi sastapos ar vienu no SAAB inženieru ģenialitātēm (Cerams ka ne OPEL)
A motors ta Opeļovskijs!:P
Bet zviedru inženieri tomēr ir tikuši klāt :)
Un viņi jau neraksta virsū savu parakstu tam ko viņi ir pamainījuši :D
Bet Tu aizej un pacel attiecīgā Opel kapotu! varu derēt, ka atradīsi zīmīti "mēs te bijām!":woohoo:

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Posted: Tue Jan 29, 2008 7:45 am
by Nīgrais
Pārsvarā visiem ražotājiem sveces ir tā iemuhļītas, ka ķīnietis klāt netiks. Ir gan daži motoru ražotāji, kas nedomā ar mīkstumiem, bet tādu ir retums.

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Posted: Tue Jan 29, 2008 7:48 am
by zinitis
Principa Arnijam taisniba,ja sveces ir nomainitas,dabutas vieta un pat lavusas savilkties,tad svecu zina netrauce masinai stradat un liec vinas miera!
Gadijuma ja vitne neiztures,-bus vieta vel vienai logu mazgasanas sprauslai kapota.;)

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Posted: Tue Jan 29, 2008 7:48 am
by mixeris
Arnijs wrote:
mixeris wrote:Cik saprotu lai veiktu darbības ar vītnes pārurbšanu ir jāņem nost galva, jo citādāk draud metāla skaidu nokļūšana cilindrā un visas no tā izrietošās sekas?
Īstenībā tūlīt pateikšu vienu tādu frāzi, par kuru dipl.eng. man norautu galvu!:laugh: Nifiga tur nekas nav jaarauj nost! Piedarbina motoru uz 3 stobriem un kārtīgi izgāzē. Tas arī viss...;)
Kādi būtu simptomi tam ka ir pazemīnāta kompresija?
Vai man ir jēga jau tagad veikt šo vītnes pārurbšanu vai gaidīt kas būs reāla problēma?

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Posted: Tue Jan 29, 2008 7:52 am
by Nīgrais
Arnijs wrote:
mixeris wrote:Cik saprotu lai veiktu darbības ar vītnes pārurbšanu ir jāņem nost galva, jo citādāk draud metāla skaidu nokļūšana cilindrā un visas no tā izrietošās sekas?
Īstenībā tūlīt pateikšu vienu tādu frāzi, par kuru dipl.eng. man norautu galvu!:laugh: Nifiga tur nekas nav jaarauj nost! Piedarbina motoru uz 3 stobriem un kārtīgi izgāzē. Tas arī viss...;)
Dipl.eng. visdrīzāk brīnītos, bet no kārtīga amatmeistera Tu gan dabūtu nevāji! :laugh:

Savam lūznim es toč urbtu un grieztu pa taisno, alumīnijs šākātā vājāks par dzelzi, bet klientam...

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Posted: Tue Jan 29, 2008 7:54 am
by Arnijs
Simptomi būs tādi, ka gāzīs mellu gar sveci! kamēr tas nenotiek, labāk izdzer kādu alu uz Opeļinženieru veselību un RE-LAX :D

Re:SAAB 9-3 2.2 TiD kvēlsveču maiņa

Posted: Tue Jan 29, 2008 7:54 am
by mixeris
VIKINGĀ jau tā katram otrajam taisa :D:D