• Kautkas čīkst ieslēdzot aukstu motoru - Page 2
Page 2 of 2

Re:Kautkas čīkst ieslēdzot aukstu motoru

Posted: Sat Oct 17, 2009 11:54 pm
by Gregers
Bāc, īdoša, spīndzoša...vai tiešām japavisam netiek līdz servim tad vismaz nevar to skaņu ierakstīt/nofilmet un šeit ievietot rullīti? Es ta izdariju kad laukos sāka dūkt kkas ventilācija(vecas lapas) un aizsūtiju uz Vikingiem, man uzreiz pateica kas par vainu

Re:Kautkas čīkst ieslēdzot aukstu motoru

Posted: Sun Mar 20, 2011 12:10 pm
by Aboltins
Sveiki!

Manam Saab 9-5, 2.3t 2002 gads, soksnas spriegotajs sitas pret motoru radot nepatikamu skanju...

Saimainiiju spriegotāju, domājot, ka vecais savu nokalpojis, bet nekā , problēma ar to netika atrisināta..

Visi rulli mainiiti, spriegotājs ari jauns.. Kronšteins piekura skºuvējas spriegotājs ari ir piekrūvēts, it kā nekas nekur nav atskrūvējies..

Varbūt kads ar šadu lietu ir saskāries? Kas varētu būt par problēmu? Ar ko sākt?

Paldies jau iepriekš!

Re:Kautkas čīkst ieslēdzot aukstu motoru

Posted: Sun Mar 20, 2011 12:17 pm
by Arnijs
Aboltins wrote:
Varbūt kads ar šadu lietu ir saskāries? Kas varētu būt par problēmu? Ar ko sākt?

Paldies jau iepriekš!
Domāju, ka vajadzētu sākt ar ģeneratora skriemeli.

Re:Kautkas čīkst ieslēdzot aukstu motoru

Posted: Sun Mar 20, 2011 12:26 pm
by Aboltins
Tas faktiski nozīmē , ka tas draud ar ģeneratora maiņu? Vai ģeneratoram ir maināms tikai skriemelis?

Re:Kautkas čīkst ieslēdzot aukstu motoru

Posted: Sun Mar 20, 2011 12:39 pm
by Arnijs
Aboltins wrote:Vai ģeneratoram ir maināms tikai skriemelis?
Protams, ka ir maināms.

Re:Kautkas čīkst ieslēdzot aukstu motoru

Posted: Sun Mar 20, 2011 1:13 pm
by Aboltins
Siksnu nonjemu, motors strada ideaali, nekaadu lieku skanju! :)

1) Ir kustiiba stuures pastirinaata suuknim. Taa jaabuut vai tomeer jaamaina?

2) Udens suknim nekaadas kustiibas.

3) Generatoram arii nekaadas briivkustiibas. Ka izpaushas generaqtora skriemelja defekts?

4) Pirms tam aizmirsu piebilst , ka piedarbinot bija taada kaa shnaakonja, siksnas rajonaa, tadad nonjemot siksnu, nav nekaadas shnaakonjas..

Paldies par atsauksmi!

Re:Kautkas čīkst ieslēdzot aukstu motoru

Posted: Sun Mar 20, 2011 1:25 pm
by Arnijs
Aboltins wrote:Siksnu nonjemu, motors strada ideaali, nekaadu lieku skanju! :)

1) Ir kustiiba stuures pastirinaata suuknim. Taa jaabuut vai tomeer jaamaina?

Nav jāmaina

3) Generatoram arii nekaadas briivkustiibas. Ka izpaushas generaqtora skriemelja defekts?

Izdilums
Vēl vibrācijas var izraisīt lielā kloķvārpstas skriemeļa demfera bojājums.

Re:Kautkas čīkst ieslēdzot aukstu motoru

Posted: Sun Mar 20, 2011 1:36 pm
by Aboltins
par generatoru - ja kustiibas nav tātad ar ģeneratoru viss kartibā?

Kāds izskātās lielais kloķvārpstas skriemelis es zinu, bet kas ir šī skriemeļa demfēris, kā izpauzas vinja bojajums vai izdilums, un ja tas ir visu manu nelaimju ceeloni, kas tieshijaamaina?

Vel tikai gribu piebilst, ka non jemot siksnu ir redzams, ka tas kloķenes skriemelis tā kā nedaudz "met", astoņnieks, bet nu pavisam neliels...
Man vins pirms kada tika njemts nost, jo bija ellas nopluude un bija aizdomas, ka tek zem shi skriemelja esoshais salniks, bet beigaas izraadiijas, ka nopluude ir citaa vietaa...
Varbuut, netaa uzlikts atpakal? (tas kaa viens no variantiem..

Gribeetos saprast ar ko saakt.. Tā kaa pashlaiks atdots paarkraasoshanai prieksheejais bamperis, laika pa vakariem diezgan, gribas lai sabinjs atkal ir tikpat klus kaa ieprieksh :)

Re:Kautkas čīkst ieslēdzot aukstu motoru

Posted: Sun Mar 20, 2011 4:41 pm
by Arnijs
Aboltins wrote:par generatoru - ja kustiibas nav tātad ar ģeneratoru viss kartibā?
Nē. Uz kustību var pārbaudīt tikai gultņu izdilumu, bet ne skriemeļa stāvokli. Skriemelim parasti izdilst rievu profils.

Kāds izskātās lielais kloķvārpstas skriemelis es zinu, bet kas ir šī skriemeļa demfēris, kā izpauzas vinja bojajums vai izdilums, un ja tas ir visu manu nelaimju ceeloni, kas tieshijaamaina?


Varbuut, netaa uzlikts atpakal? (tas kaa viens no variantiem..
Nevar neko tur "ne tā " uzlikt. Pabojāt ņemot nost - gan!

:
Image

Re:Kautkas čīkst ieslēdzot aukstu motoru

Posted: Sun Mar 20, 2011 4:53 pm
by Aboltins
Skaidrs, jāņem nost un jāskatās. Tas kloķvārpstas skriemelis jauns droši vien maksā astronomiski?! šrotā tātad jāskatās... Kur varētu meklēt jaunu ģeneratora skriemeli?

Re:Kautkas čīkst ieslēdzot aukstu motoru

Posted: Sun Mar 20, 2011 5:07 pm
by chippy
Aboltins wrote:Skaidrs, jāņem nost un jāskatās. Tas kloķvārpstas skriemelis jauns droši vien maksā astronomiski?! šrotā tātad jāskatās... Kur varētu meklēt jaunu ģeneratora skriemeli?
Kad man golfiņam vajadzēja pirkt skriemeli pa ~10Ls, man tas likās nenormāls kosmoss, un bija jau ar priekš tiem laikeim, kad biju knapi no skolas ticis prom un pirmajā darba vietā nopietnā iestrādājies, bet tajā laikā gāju pie vietējā virpotāja, kas uzvirpoja pa 2.50 un tas skriemelis bija stipri labāks, jo bija vienā gabalā no dzelzs, nevis tāds kā veikalā no divām skārda pusēm uzlocīts un sametināts vidū kopā..

Re:Kautkas čīkst ieslēdzot aukstu motoru

Posted: Sun Mar 20, 2011 5:08 pm
by Arnijs
Aboltins wrote:Skaidrs, jāņem nost un jāskatās. Tas kloķvārpstas skriemelis jauns droši vien maksā astronomiski?! šrotā tātad jāskatās... Kur varētu meklēt jaunu ģeneratora skriemeli?
Ja nav dīzelis, tad kkur pārdesmit latu. ir iespējams pasūtīt. Lietotu var likt tikai ar mazu noskrējienu, pretējā gadījumā viņam būs dažāds nodilums ar pārējiem skriemeļiem un pastiprināti dils siksnas profils.

Re:Kautkas čīkst ieslēdzot aukstu motoru

Posted: Sun Mar 20, 2011 5:21 pm
by Aboltins
Paldies par informāciju, janonjem viss nost un jāapskatās kas un kā.