OLDTIMER variants dažādu iemeslu dēļ negāja cauri. Nācās veikt pilnu tehnisko apskati, lai reģistrētu uz normāliem numuriem.
Rezultāts: - aizmugures bremzes, rokasbremze, bremžu šķidruma noplūde, neesošs miglas lukturis, korozija, eļļas vai dzeses šķidruma noplūde
OK, ķeramies pie darba :).
Attaisot aizmugures riteņus, ir redzams, ka viens cilindrītis ieķīlējis no vienas puses, otrs arī ieķīlējis un brīvajā pusē papildus tam tek.
Galvenais bremžu cilindrs slapjš un aprūsējis.
Ilgi nevilcinoties tiek pasūtītas detaļas no
www.skandix.de (iesaku!)
Ieliku aizmugurē jaunus cilindrīšus un bremžu lokus, pieregulēju ar augšējo regulēšanas konisko skrūvi, notestēju - STRĀDĀ!!! Protams, tas viss ļāva arī roķenei tikt pieregulētai normāli.
Izjaucu, notīrīju, nokrāsoju galveno bremžu cilindru un ieliku jaunas gumijas - pilnu remkomplektu (lai arī sūce, šķiet, bija vienkārši gar augšējo vāku.
Gaisoju bremzes, atjaucu un izspaidu arī priekšējos cilindrīšus, viss strādā.
Darba gaitā tiek nogriezta viena cietā bremžu trubiņa (bija nopietni "piekaltusi" iekš skrūvējamā uzgaļa pie cilindrīša). Tā tiek uztaisīta no jauna pēc garuma, pielocīta kā nepieciešams un nomainīta.
Miglas lukturis - nekad Sonett nav ticis aprīkots no rūpnīcas ar tādu, bet šeit lūk BE vīriņiem vajag. Nu labi, nopirrku kvadrātisku lukturi un pieskrūvēju uz aizmugures vāka, pievienoju vienam brīvam panelī esošam orriģinālajam slēdzim un viss kārtībā.
Korozija - problēma bija tā, ka zem sulojošā galvenā bremžu cilindra no eļļas bija nogājis viss melnā piķa slānis, protams, viss norūsējis. To skrāpēju ar drāšu birsti, attaukoju, uzliku rūsas pārveidotājus, pēc tam krāsoju ar grunti un pēc tam ar pūšamo piķi. Darīts.
Eļļas vai dzeses šķidruma noplūde? Reta pile zem eļļas noliešanas skrūves un kārbas eļļas skrūves. Viss rūpīgi noslaucīts.
Nu ko - atkārtota apskate - un gaqndrīz, gandrīz :( viens aizmugures ritenis bremzē jau nedaudz pats no sevis, tā nedrīkstot būt ... saku, ka zinu, kur vaina, lai ļauj man ar atslēgu pagriezt vienu skrūvi pusapgriezienu ārā un viss būs perfekti. Nē, teh.apsk. stacija nav nekāda garāža. Brauc prom!
OK, izbraucu ārā, samaksāju par skati un paņem "sarkano" papīru (slimības lapu). Noguļos pie riteņa, pagriežu regulēšanas skrūvi un dodos ap stūri, lai ietu skati vēlreiz.
BINGO, Bremzes strādā, nekas neķeras un tests ir pozitīvs.
Samaksāju vēlreiz par skati :angry: toties MAN IR IZIETA PILNA TEHNISKĀ APSKATE :woohoo: ikdienas satiksmei!!! Kas priekš 40 gadus veca auto, man šķiet, liels sasniegums.
Tagad tikai reģistrācija un numuri, kas diemžēl varētu būt jāgaida ~2 nedēļas. Tas nozīmē, ka uz INTSAAB2009 šis auto var arī nepaspēt ...