• Direct Ignation - Page 2
Page 2 of 3

Re:Direct Ignation

Posted: Sun May 10, 2009 12:51 am
by zinitis
Haiduk wrote:tad vajag tikai 9k jaunā modeļa bloks, kas ir sarkanā krāsā un vienalga - 2.0L vai 2.3L motoram!?

ēbajā var 9-5 vāku dabūt lētāk ar piegādi, kā 9k sarkano, tāpēc vaicāju vai var močīt 9-5 motora DI iekš 9k.
Viss atkarigs no motora vadibas sistemas.Ja detonacijas sensors ir atseviski,liec kadu bloku gribi,kaut vai veca tipa(ja pietiek prata pievienot).Bet,ja detonacijas signals tiek nemts no DI,tad jaliek vien sarkanais,vai zilais(ja kads piedava)

Re:Direct Ignation

Posted: Sun May 10, 2009 8:17 am
by Viensjaanis
Zinitis wrote:
Haiduk wrote:tad vajag tikai 9k jaunā modeļa bloks, kas ir sarkanā krāsā un vienalga - 2.0L vai 2.3L motoram!?

ēbajā var 9-5 vāku dabūt lētāk ar piegādi, kā 9k sarkano, tāpēc vaicāju vai var močīt 9-5 motora DI iekš 9k.
Viss atkarigs no motora vadibas sistemas.Ja detonacijas sensors ir atseviski,liec kadu bloku gribi,kaut vai veca tipa(ja pietiek prata pievienot).Bet,ja detonacijas signals tiek nemts no DI,tad jaliek vien sarkanais,vai zilais(ja kads piedava)
Neviens te tā konkrēti nepasaka,bet,cik man ir skaidrots,tad viens no galvenajiem iemesliem,kāpēc deg DI bloki,ir vecas sveces.Pat ne vecas,bet laikā nenomainītas.Tapēc te uzreiz panesās runa par sveču maiņu,nevis offtopic:P ;)
Aizvakar pats ar nomainiju.Lētāk ir pamainīt biežāk sveces.Vismaz manam makam noteikti:laugh:

Re:Direct Ignation

Posted: Sun May 10, 2009 9:31 am
by Haiduk
iegādāts zilais 9k bloks. Un... mjā... sveces, vajadzētu mainīt jaunas??

Ir jau 94g modeļa sveces un 96g modeļa sveces ir pie vainas, kuras ir patreiz iekšā!?

ar ko atšķiras vispār tās krāsas?? (uzmetu aci, šis zilais ir itkā pārkrāsots, jo var redzēt sarkanās krāsas pēdas, nez!! varbūt tā ir vnk)

Re:Direct Ignation

Posted: Sun May 10, 2009 5:36 pm
by zinitis
Haiduk wrote:iegādāts zilais 9k bloks. Un... mjā... sveces, vajadzētu mainīt jaunas??

Ir jau 94g modeļa sveces un 96g modeļa sveces ir pie vainas, kuras ir patreiz iekšā!?

ar ko atšķiras vispār tās krāsas?? (uzmetu aci, šis zilais ir itkā pārkrāsots, jo var redzēt sarkanās krāsas pēdas, nez!! varbūt tā ir vnk)
Principa zilie bloki ir tie pasi sarkanie.Tikai tie ir ka servisu testa bloki un ir sutiti ka specinstrumenti.Atskiras ne tikai ar krasu,bet ari ar nofrezetam malam un urbumu korpusa.Bet sveces,ja ir turbo motors prasitos R7,un ja liec neorginalas,noregule atstarpi ap 1mm.Tavam motoram butu jabut BCPR7ES-11

Re:Direct Ignation

Posted: Mon May 11, 2009 11:50 pm
by Haiduk
Tad tas zilais bloks nav nekāds ķūninga vai labāks. Domāju ka ir, maldījos.

Iet jau tāpat lopā, tikai žēl ka 1 un 2 robs kārbai rauj rinķī.

Re:Direct Ignation

Posted: Wed Jun 17, 2009 12:47 am
by edijs
Varbūt kādam ir aizķēries lietots sarkanais bloks? Es saprotu, ka diez kas nav ar lietotiem.. kaķis maisā tā teikt. Bet nu esmu gatavs riskēt un cerēt, ka kādu laiciņu tomēr noies vēl.

Nosvila šodien manam jauniepirktajam 9k. :) Pirms tam it kā nekādas pazīmes nebija, nekas neraustījās, viss ok. Iebraucu Olimpijas stāvvietā, paēdu, nācu atpakaļ - nestartējas. Tā kā pieredze man jau ir, ātri vien devos ostīt. Un jā - smird kā nosvilis.

Tagad sāku domāt.. šādas tādas interesantas lietas ar elektroniku bija. Panelī vienu brīdi gļukoja spidometrs. Tad pārgāja. Tad sāka gļukot spidometra panelī tā apakšējā daļa, kur rādās atlikušie kilometri, temperatūra, patēriņš vidējais. Tā vieta brīžiem dzisa tā kā ārā pakāpēniski, tad atkal iedegās. Tā kādas reizes trīs novēroju.

Sūdīgs apstāklis ir tas, ka iepriekšējais saimnieks izteicās - tikko mainīju reku šito sarkano sūdu, pirku pa 90 latiem. Tas rada tādu nelielu aizdomu, ka varbūt tur kaut kas iet uz īso vai kaut kā tā, tāpēc svilst viens bloks pēc otra. Bet varbūt arī sagadīšanās, ka divi pēc kārtas nosvilst, jo abi lietoti. Varbūt trešais kādu laiku nesvils. :)

Re:Direct Ignation

Posted: Wed Jun 17, 2009 1:59 am
by Haiduk
man nerāda zem spidametra visas tās fičas (saulē var redzēt ka zaļā bultiņa mirgo), arī tahometrs reizēm neiet kad piedarbina un šinī laika periodā nosvila abi sarkanie bloki. (Anti-Lock ABS arī visu laiku deg)
Pieliku no 96g ABS kasti - tāpat dega ANTI.
Arī pieliku 96g ECU kasti - piedarbinājās (0,5sec) un uzreiz noslāpst.
(94g automāts un 96g manuālis - abi org. 200ZS)

Tagad ir zilais DI virsū, kuru iemainīju pret ādniekiem (ne vadītāja) un ūdens pumpi.

Re:Direct Ignation

Posted: Wed Jun 17, 2009 10:37 am
by edijs
Bļin, vot šitais man nepatīk. Nu, ka tev arī tās fīčas zem spidometra nerāda.. :(

Re:Direct Ignation

Posted: Wed Jun 17, 2009 11:41 am
by kipils
ja vēlies pirkt bloku, tad man tew ir ko piedāvāt. bloks ir no 2.3t motora. ja gribi ta zvani 27143989 pa 50ls atdošu. ;)

Re:Direct Ignation

Posted: Wed Jun 17, 2009 12:42 pm
by Diks
Haiduk wrote:man nerāda zem spidametra visas tās fičas (saulē var redzēt ka zaļā bultiņa mirgo), arī tahometrs reizēm neiet kad piedarbina un šinī laika periodā nosvila abi sarkanie bloki. (Anti-Lock ABS arī visu laiku deg)
Pieliku no 96g ABS kasti - tāpat dega ANTI.
Arī pieliku 96g ECU kasti - piedarbinājās (0,5sec) un uzreiz noslāpst.
(94g automāts un 96g manuālis - abi org. 200ZS)

Tagad ir zilais DI virsū, kuru iemainīju pret ādniekiem (ne vadītāja) un ūdens pumpi.
Nemeklē vainu ABS blokā, bet gan datčikos - 99% B)

Re:Direct Ignation

Posted: Thu Jun 18, 2009 10:20 am
by Sipaks
Par svecēm, pie kārtējās apkopes tika samainītas sveces, novizinājos 12k km un tad pēkšņi 2as sveces izbeidzās. Nezinu no kā. Saskrūvēju jaunas, tās iet, nu būs jau jāmaina, mainu ik pēc 20k (katrā otrajā TA)
Par ABS, tiku lasījis, ka "akvārijā" varētu būt ar kontaktiem problēmas, dēļ kā arī neiet. Arnijs varētu iekomentēt. :D jā, un varbūt pastāv pašdiagnostikas iespējas ABS blokam.

Re:Direct Ignation

Posted: Thu Jun 18, 2009 10:26 am
by Nils
edijs wrote:Bļin, vot šitais man nepatīk. Nu, ka tev arī tās fīčas zem spidometra nerāda.. :(
Edij, man arī, nerāda to apakšējo daļu, vismaz atlikušos km un vidējo pateriņu. Spriegumu un āra temp. vēl rāda.
Apgaismojums panelim arī vēljoprojām nav sataisīts.
Vēl pazuda aizmugurē gabarīts, bet lampiņas veselas.
Vel neesmu izlīdis no gūltas, lai paskatītos drošinātājus, vakar bija tumšs. :laugh:
Katrai pusei nāk savs drošinātāji?

Re:Direct Ignation

Posted: Thu Jun 18, 2009 4:13 pm
by edijs
Domāju, ka viens drošinātājs gan...

Man sākumā bija tā, ka patēriņu un spriegumu rādīja, savukārt atlikušos km un temperatūru ne - tur rādīja "Err." Tad vēl spidometrs mēdza nogļukot. Un degvielas atlikuma rādīklis arī lēkā kā ienāk prātā šim. Lab, atjaukšu kādu dienu, palūrēšu, varbūt tur tiešām kontaktu vainas.

Par DI. Izjaucu savu nosvilušo - tur pie vienas sveces redzami mitrs. Tātad sakrājies laikam kondensāts ilgstoši, kas beigu galā novedis pie caursitiena. Iztīrīju, izžāvēju ar rūpniecisko fēnu. Tai otrai DI, ko iepirku vakar no Dika, savukārt bija vienai spolei gals riktīgi zaļs nosūbējis. Kārtīgi notīrīju, tagad kā jauns izskatās. Uzliku uz jauniepirktā māsas saab`a un šis tagad iet palēktdamies. Skaidrs ir tas, ka es savu DI arī atjaukšu vaļā. Jāpalūr, vai tur arī nav mitrums, jāpalūr, kā spolēm gali izskatās. Pie skrūvēšanas ciet gan varbūt tikai malas būs ar hermētiķi jānospiež. Papildus drošība nekad nenāk par ļaunu. :D

Re:Direct Ignation

Posted: Thu Jun 18, 2009 5:53 pm
by Diks
edijs wrote: Par DI. Izjaucu savu nosvilušo - tur pie vienas sveces redzami mitrs. Tātad sakrājies laikam kondensāts ilgstoši, kas beigu galā novedis pie caursitiena. Iztīrīju, izžāvēju ar rūpniecisko fēnu. Tai otrai DI, ko iepirku vakar no Dika, savukārt bija vienai spolei gals riktīgi zaļs nosūbējis. Kārtīgi notīrīju, tagad kā jauns izskatās. Uzliku uz jauniepirktā māsas saab`a un šis tagad iet palēktdamies. Skaidrs ir tas, ka es savu DI arī atjaukšu vaļā. Jāpalūr, vai tur arī nav mitrums, jāpalūr, kā spolēm gali izskatās. Pie skrūvēšanas ciet gan varbūt tikai malas būs ar hermētiķi jānospiež. Papildus drošība nekad nenāk par ļaunu. :D
Man prieks, ka OK. Kasete gadu bija bezdarbībā. Varēja būt sakrājies kondensāts.
Par to hermetizēšanu uzmanies. Kondensāts tāpat var tikt iekšā no temperatūras izmaiņām un ... tam kaut kur arī jātiek ārā. Kādreiz pārcentos hermetizējot opelim lukturi(mainīju sasisto stiklu) un rezultātā tur iekšā izveidojās baseins :(

Re:Direct Ignation

Posted: Sat Oct 17, 2009 7:32 pm
by berzaine
ir problema tada, skruvejot nost di bloku(bija tada vajadziba) pec tam liekot atpakal, atklajas ka viens stobrs taa ka neiet. nonemot bloku atklajas ka trijos no bloka stobriem atrodas tadas kaa atsperites, bet vienaa nav. domajams ka jaabuut, jautajums ko varetu darit lietas laba, ar ko aizvietot, jo pirmdien jaaiet skate. un kaaj au vienmeer savu lieko di bloku pardevu . johaidii.. taa ka luudzu padomus, paldies jau ieprieks