• saab 9000 iegade - Page 2
Page 2 of 3

Re:saab 9000 iegade

Posted: Mon Nov 24, 2008 10:22 pm
by ZingZeng
GuntiG, mans koments bija domats attieciba uz konkreto pardosanas sludinajumu ;)

Re:saab 9000 iegade

Posted: Mon Nov 24, 2008 10:42 pm
by GuntisG
Ak jā, tai sludinājumā takš atkal rakstīts, ka ir 225 zs. Toreiz, kad biju to auto apskatīt, mēģināju tam čalim iestāstīt, ka Aero ar automātu ir 200 zs, nevis 225 zs. VIN numurs jau arī rāda, ka šamam ir 200 zs. Zem haubes stāv mazā Garett 25 turbīna nevis Mitsubishi 04.
ZingZeng wrote:GuntiG, mans koments bija domats attieciba uz konkreto pardosanas sludinajumu ;)

Re:saab 9000 iegade

Posted: Mon Nov 24, 2008 10:44 pm
by GuntisG
Vai 9000 klimata kontrolei ir kautkāds selftests, līdzīgi, kā 9-5 taustiņu kombinācija Auto + Off?

Re:saab 9000 iegade

Posted: Mon Nov 24, 2008 11:12 pm
by Arnijs
GuntisG wrote:Vai 9000 klimata kontrolei ir kautkāds selftests, līdzīgi, kā 9-5 taustiņu kombinācija Auto + Off?
Auto + pa diagonāli apakšējais (pieturot reizē) Ar Auto+Off nomet iepriekš iestādītos režīmus
http://www.autoprospect.ru/saab/9000/2- ... a-ass.html

Re:saab 9000 iegade

Posted: Tue Nov 25, 2008 12:09 am
by edijs
Gunti: varbūt viņam tomēr kaut kas nokauts bija, ja gāja kūtrāk par tavu lpt? :) Kad es tikko iekāpu 200 zirgu tomātā, man arī šķita, ka viņš iet nepieņemami lēnāk par 200 zirgu manuāli. Bet tad nolikām divus blakus, paskrējāmies - jā, tomāts atpalika, bet ne jau tik būtiski. Lielākoties zaudēja uz startu, kamēr saprata, ka pienācis laiks skriet. Pēc tam turējās braši manuālim astē. Un to sajūtu, ka šis iet lēni, drīzāk radīja tas, ka robu pārslēgšanās notiek tā lēzeni, nav tādu asu uzrāvienu, kā ar manuāli. Bet nu jā.. es jau arī ņemtu Aero bez automāta. :) Bet es no pieredzes varu teikt, ka ielikt manuāli nav tik grūti. Tikai īstu Aero kārbu neatrast...

Re:saab 9000 iegade

Posted: Tue Nov 25, 2008 4:47 pm
by GuntisG
Arnij, paldies!

Edij, droši vien, ka Tev ir taisnība, ka automāts jau īpaši neatpaliek uzrāvienā. Bet, kā jau rakstīju, SUBJEKTĪVI šķiet, ka uzrāviens ir švakāks. Bet par pašrocīgu kārbas nomaiņu varētu piekrist tikai tad, ja man būtu tādi paši apstākļi, kā Tev - kad garāža ar visu nepieciešamo aprīkojumu un instrumentiem ir tepat blakus. Un vari tā mierīgi katru vakaru pēc darba kautko paķimerēties. Tā kā man garāža un instrumenti ir Rojā, tad šis variants man atkrīt. Un arī tas, ka rezerves mašīnas man nav. Līdz ar to tādas kaprīzes "automāta vietā gribas manuāli, jo šķiet, ka ar manuāli iet labāk" dēļ nerodas vēlme ilgstoši auto nolikt uz klučiem.

Re:saab 9000 iegade

Posted: Wed Nov 26, 2008 4:52 am
by gustavs
šķiet,ka Edijam nav garāžas;) -domkrats+bluķīši:) !
Bet jēga drīzāk būtu automāta motoru krāmēt manuālī-manuprāt. Galu galā motori mazāk nodiluši un nav ekspluatēti tādu rpm diapozonā kā, motori ar manuālo kārbu:) plus viss čakars ar elektroniku, pedāļu bloku utt. Protams, pie nosacījuma, ja tiem 25 apšaubāmajiem kumeļiem nepiešķir tik lielu nozīmi :)

Re:saab 9000 iegade

Posted: Wed Nov 26, 2008 5:49 pm
by ZingZeng
Nav jau automatam ar Zs nekada vaina, man viens labs kluba draugs no Somijas kluba izvizinaja ar 9K, kas bija ar automatu, bet zirdzini tam bija apali 300 ............. uhhhhhhhhhhh ....... ka tas autins gaja + soferitim bija 20 gadu pieredze Somijas ledus sacikstes ........ uiiiiiiiiiiiiii ......... ka vins mani vizinaja :silly:

Re:saab 9000 iegade

Posted: Wed Nov 26, 2008 7:10 pm
by edijs
Gunti: Garāža man it kā ir, bet tik maza, tizla un pārbāzta, ka procedūra tika veikta zem klajas debess. :) Tiesa, vasarā.

Ar elektroniku nekāds lielais čakars nebija. Ok, bija sākumā tā piestartēšanas problēma, jo automāts startējas tikai Parkingā. Vajadzēja divus vadus uz īso salaist vienkārši. Nu, spidometru arī vajadzēja nomainīt, lai tur nerēgojās pārnesumu indikatori. Bet kompis jau man ir vecais, tur nekas nemainījās. Es sākumā biju pārliecināts, ka kaut kam būtu jāmainās, bet nu laikam sanāk, ka kompim vienalga, kāda tev kārba. Nez, absolūtas skaidrības vēl nav, bet uz priekšu iet. :)

Es arī tiku domājis par to automāta motora atstāšanu savā auto, nomainīt tikai kārbu. Arī ar tādu pašu domu - ka viņš mazāk samocīts varētu būt. Varbūt pat tā būtu darījis, bet tas motors tomēr sāka niķoties un iemetu veco. Bet tad sāku domāt.. vai tomēr tā motora nojātības pakāpe nav atkarīga no iepriekšējiem īpašniekiem, ne kārbas. Jo arī automātu var griezt no sirds. Bet, ja brauc mierīgi, tad vidusmērā vai tad automātam nesanāk augstāki apgriezieni?

Re:saab 9000 iegade

Posted: Thu Nov 27, 2008 5:21 am
by gustavs
nesanāk gan. vidusmērā ar manuālo tiek griezts vairāk neka ar automātu. protams ar manuāli vari 5robā braukt kaut uz 40kmh un čakarēt sajūtgu:) .
lai nu ka fakts paliek fakts-sen jau pierādījies praksē. protams ir izņēmumi :)

Re:saab 9000 iegade

Posted: Thu Nov 27, 2008 8:33 am
by edijs
Uz 40kmh ar piekto baigi raustās. :D Uz 40kmh var braukt ar otro un ir 2k rpm. Es tev, vecīt, iz pieredzes saku, man 3-4 roba nav. :D

Re:saab 9000 iegade

Posted: Fri Nov 28, 2008 12:40 am
by gustavs
tas bija piemēr pēc, par to 5 robu un 40khm. Un to,ka Tev nav 3-4 robu - znaju :D

Re:saab 9000 iegade

Posted: Fri Nov 28, 2008 3:54 am
by GuntisG
Tur jau ir tas manuāļa kaifs, ka var katrā robā tā riktīgi iemīt, ja gribas. Nez kā jums, bet man šķiet, ka SAABam motorīts sāk tā īsti "dzīvot" tikai ap 2000 apgr/min.

Re:saab 9000 iegade

Posted: Mon Dec 01, 2008 10:47 pm
by edijs
TIKAI!? :D Tu gribēji, lai viņš ārdās jau pie 1k rpm? Nu ja, optimālā grieze ir pie 1.9k rpm 2.3T, Aero 1.8k laikam. Un tas, imho, ir ļoti ok. Tu laikam sen neesi ar kādu mazlitrāžas hondu vai mazdu braucis, kurai jāgriež pulkstenis līdz 4-5k rpm un tas priekš tiem dīcošajiem motoriņiem ir ok.

Re:saab 9000 iegade

Posted: Wed Dec 03, 2008 3:31 am
by GuntisG
1000 apgr/min tak gandrīz brīvgaitas apgriezieni! Edij, Tu ko? Tad jau būtu tā, ka ieliekam pirmajā robā, prātīgi atlaižam sajūgu (gāzei nepieskaramies) un AAAIIIZZIET horizontālā pacelšanās!!!

Patiesībā biju domājis to, ka līdz tiem 2000 apgr/min nekā īpaša nav. Šķiet, ka līdz tiem 2000 apgr/min līdzīga tilpuma atmosfēriskais ceļ pat labāk. Bet turboSAABam sākot ar 2000 apgr/min sākas tas, dēļ kā ir vērts pirkt to SAABu, nevis, piemēram, 2,3 l vai pat 2,6 l Audi 100/A6.