• Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa] - Page 2
Page 2 of 3

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Posted: Thu Oct 23, 2008 8:59 pm
by Arnijs
skirem... Tā būs, ja galīgi nebūs eļļas. Ja uztvērējs vnk ir aizaudzis ar izdedžiem, tad pirmie par to "paziņos" kompensatori, jo šāles ir pirmās eļļas sūkņa maģistrālē un tām kāreiz eļļošanas pietiks arī ar minimumu. Tad cietīs 4 cil. virzulis un tad turbīna samērā vienlaicīgi ar šālēm, jo uz šālēm ir mainīgs spiediens, kamēr turbīnai pārsvarā centrēšana. Protams, ka jāņem vērā arī izdiluma pakāpes, bet secība būs tieši tāda, ja visām detaļām ir vienāds nolietojums. Nu un protams arī, ka pastiprināti stiepjas ķēde.
Tas viss atgādina daudzstāvu māju, kur visi lieto ūdeni. Dabiski, ka spiediens pirmām kārtām beigsies augšstāvos, kamēr apakšējie vēl salīdzinoši varēs plunčāties.
Ja diagnoze ir šāles, bet eļļa ir, tad visticamākais, ka lietotājs vnk nav pamanījis priekšvēstnešu vēstījumus šujmašīnas trokšņu veidolā.

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Posted: Thu Oct 23, 2008 9:12 pm
by Arnijs
Domāju, ka topika autoram steidzoši jārauj nost karteris, jo tur noteikti ir pilns ar izdedžiem. Varbūt visu vēl var saglābt vnk nomainot šāles! Sēlijā iauto pasākumā pārsitu karteri un apm 2 km novilku vipār bez eļļas. (bija noklājies spiediena devējs un lampiņa nepabrīdināja) Dzinējs noķīlēja. Atdzesēju, salīmējām karteri turpat uz vietas, ielējām eļļu un ieliekot robā, izstumdījām atpakaļgaitā, lai aprautās šāles iegrieztu atpakaļ vietā. Tad liku dūmā! Pāris minūtes nežēlīgi pagrabēja, kamēr sapildījās kompensatori, nu un līdz Rīgai atvilku! Pēc tam jauns karteris, jaunas šāles un esmu jau 3tk nobraucis - vismaz tūkstotis no tiem - atvilkšanas režīmā. Dzinējs ir skaļāks, bet darbojas vēl tā neko. Tiesa gan - tas ir vecais labais B204, kas būtībā tomēr ir izturīgāks par B205, jo 205tajam uzliekot modificēto galvu, cieta gan kartera ventilācija, gan arī parādījās eļļošanas nepilnības. Bet nu - ja vien galīgi nav noklapējis, tad kaut kāda cerība vēl saglābt pastāv!

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Posted: Thu Oct 23, 2008 9:14 pm
by Arnijs
Sākotnēji jānorauj karteris. 12mm ķēdei ir OK! Vēl braukt un braukt! :) 2 litru motoram kloķeni varētu atrast! (ja būtu vajadzība)

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Posted: Thu Oct 23, 2008 9:16 pm
by Arnijs
Protams, ka arī maiņa uz 2.3 ir variants, bet jāmaina ECU un smidzinātāji. Kopā ar darbu - stabils 4 ciparu skaitlis.

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Posted: Thu Oct 23, 2008 9:50 pm
by Smith
Es te lasu un apbrīnoju Arnija zināšanas... :silly: Tu Vikingos gadījumā neesi galvenais mehāniķis... :whistle:

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Posted: Thu Oct 23, 2008 10:06 pm
by lawyer
Smith wrote:Es te lasu un apbrīnoju Arnija zināšanas... :silly: Tu Vikingos gadījumā neesi galvenais mehāniķis... :whistle:
100% pievienojos ;)

Par to piemēru ar daudzstāvu māju un ūdens padevi - labs ;) Izrādās es ar kaut ko no dzinējiem saprotu :D

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Posted: Thu Oct 23, 2008 10:08 pm
by Arnijs
Smith wrote:Es te lasu un apbrīnoju Arnija zināšanas... :silly: Tu Vikingos gadījumā neesi galvenais mehāniķis... :whistle:
Pats jau domāju, ka nekādas bezizmēra jau viņas nav, bet mehānika vairāk balstās uz izpratni un loģiku. Padsmit gadus arī pats skrūvēju, kamēr piegriezās :P
Vikingos gan - nu jau laiciņu nestrādāju. Jāpārziemo un tad jāmetās kaut kamā savā.

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Posted: Thu Oct 23, 2008 10:13 pm
by Yukki
Kāds raudāja par saab dārdzību, re ku piemērs, kā citai markai tikai apkope vien izmaksā 4 ciparus

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Posted: Thu Oct 23, 2008 10:18 pm
by Nauris_t16
Arnijs wrote:205tajam uzliekot modificēto galvu, cieta gan kartera ventilācija, gan arī parādījās eļļošanas nepilnības.
Tad principā T5 galva (B234) arī būs mazāk problemātiska kā T7 galva (B235)? Jo principā jau skaitās, ka T7 galvai ir uzlabota degmaisījuma plūsma, t.i. viņa ir efektīvāka, T7 galva skaitās labākā no SAAB standarta galvām kā upgrade B202... Protams, ir problemātiski viņu uzlikt uz B202, bet tā ir cita tēma :huh:

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Posted: Thu Oct 23, 2008 11:24 pm
by Arnijs
Par degmaisījuma sagatavošanu - piekrītu, kā arī par vārstu masām un tmldz. lietām. Bet degmaisījums un kartera ventilācija nav īsti no vienas operas.

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Posted: Fri Oct 24, 2008 12:34 am
by Nauris_t16
Laikam nesakarīgi izteicos, respektīvi, vai uzskrūvējot B235 galvu uz B202 ir iespējams arī tikt pie kartera ventilācijas problēmām?

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Posted: Fri Oct 24, 2008 2:16 am
by Arnijs
ziedoniz wrote:Laikam nesakarīgi izteicos, respektīvi, vai uzskrūvējot B235 galvu uz B202 ir iespējams arī tikt pie kartera ventilācijas problēmām?
Uzliec! Tad redzēsi!:laugh:
Bet vispār - nezinu, jo ne jau tikai no galvas tas atkarīgs, bet arī no ieplūdes, no visiem tiem kanāliem, vilkmēm, caurplūdēm, pretspiedieniem un xvz vēl no kā. Būtībā - pati galva tur pat varētu nebūt pie vainas, bet gan tas, kas un kā tur apkārt.

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Posted: Fri Oct 24, 2008 2:59 am
by Nauris_t16
Es, normāls latvietis būdams, laikam ar laiku skatīšos vai nu labi portētas B202 vai vienkārši B234 galvas virzienā :laugh: Bet cik esmu lasījis saabcentral, tad neviens, kas pamēģinājis B235 galvu nav to atzinis par sliktu esam :)

Re:Vajadzīgs padoms [9-5 motora maiņa]

Posted: Fri Oct 24, 2008 4:20 am
by chippy
Arnijs wrote:skirem... Tā būs, ja galīgi nebūs eļļas. Ja uztvērējs vnk ir aizaudzis ar izdedžiem, tad pirmie par to "paziņos" kompensatori, jo šāles ir pirmās eļļas sūkņa maģistrālē un tām kāreiz eļļošanas pietiks arī ar minimumu. Tad cietīs 4 cil. virzulis un tad turbīna samērā vienlaicīgi ar šālēm, jo uz šālēm ir mainīgs spiediens, kamēr turbīnai pārsvarā centrēšana. Protams, ka jāņem vērā arī izdiluma pakāpes, bet secība būs tieši tāda, ja visām detaļām ir vienāds nolietojums. Nu un protams arī, ka pastiprināti stiepjas ķēde.
Tas viss atgādina daudzstāvu māju, kur visi lieto ūdeni. Dabiski, ka spiediens pirmām kārtām beigsies augšstāvos, kamēr apakšējie vēl salīdzinoši varēs plunčāties.
Ja diagnoze ir šāles, bet eļļa ir, tad visticamākais, ka lietotājs vnk nav pamanījis priekšvēstnešu vēstījumus šujmašīnas trokšņu veidolā.
tā šujmašīnas skaņa ir ļoti izteiksmīga? tā skaņa nelīdzinās dīzeļdzinējam?:dry: