Re:Jautājums servisa speciem!!
Posted: Wed Nov 05, 2008 11:56 pm
ir vēl kādam kads padoms:) ?
https://www.saabclub.lv/phpBB/
Tāds arī ir????LINIS wrote:Vēlējos uzrakstīt, gadījumā ja kādam līdzīgas problēmas ir: Tātad šodien tika pabūts pie Vikingiem kā rezultāta manam 9k 3.0 grifinam tika konstatēts, ka ir noķīlējuši aizmugurējo bremžu suporti un bremžu diski arī pagalam, protams, arī kluči!! Ā un tā ABS lampiņa dega, jo nešancēja aizmugurējais labais ABS devējs!! Tika savesti kārtībā esošie suporti, nomainīti bremžu diski un kluči uz OE:)) ABS devēju atliku uz laiku kad sāksies slidenais laiks, jo finases šodien to veikt neatļāva! :D Visa šī procedūra pie Vikingiem man izmaksāja Ls 173,60(Ar PVN)!! Varbūt kādam noder!
Nu man ar bija tā, ka vienkārši no rīta kurbulējot autiņu sūknis bija devies uz priedītēm čučēt, bet iepriekšējā vakarā un pirms tam viss bija oki :)Gustavs wrote:Jautājums par bendzīna sūkni!?
Cik ātri vai lēni viņš "mirst". Kkā negrabas ticēt,ka uzreiz atsaka funkciju:huh: .
Mans 9k ir aprīkots ar slepeno slēdzi,kurš ir ķēdē ar bendz sūkni(padevi). Piespiežot pogu klikšķis ir, kkāds relejs saslēdzās! Par cik nebiju pievērsis uzmanību tādai lietai kā bend. sūkņa sīcoņa vai citiem, sūkņa trokšņiem grūti noteikt vai viņš strādā vai nē...! Cik šeit lasīju lai tiktu klāt sūknim ir vajadzīga kkāda spec. atslēga ar kuru noskrūvēt to vaku...!
Neēsmu gan vēl pārbaudījis sūkņa releju,kurš atrodas motora telapā-varbūt tas ir aizgājis driftā :huh:. Bet sūkņa relejs tak ir viens!?!?!?
I.s autiņš nešķiļas-nekādu dzīvības pazīmju-pirms tam viennmēr leca kā jau viesiem uz pusapgriezienu B).
Ir gan bijis gļuks ar to slepeno slēdzi-tā poga vnk bija jāiespiež ar lielāku spēku.
Un vēl...,cik saprotu,tad slep.slēdz. parsvarā izpilda funkciju tikai tajā mirklī,kad mašīna tiek startēta?
Ir idejas:( :woohoo: ?
Ja tu domā 9000 Saabu tad jā ir arī 9000 ar 3.0V6(General Motors) atmosfērisko dzinēju Griffin versija :Dchippy wrote:Tāds arī ir????LINIS wrote:Vēlējos uzrakstīt, gadījumā ja kādam līdzīgas problēmas ir: Tātad šodien tika pabūts pie Vikingiem kā rezultāta manam 9k 3.0 grifinam tika konstatēts, ka ir noķīlējuši aizmugurējo bremžu suporti un bremžu diski arī pagalam, protams, arī kluči!! Ā un tā ABS lampiņa dega, jo nešancēja aizmugurējais labais ABS devējs!! Tika savesti kārtībā esošie suporti, nomainīti bremžu diski un kluči uz OE:)) ABS devēju atliku uz laiku kad sāksies slidenais laiks, jo finases šodien to veikt neatļāva! :D Visa šī procedūra pie Vikingiem man izmaksāja Ls 173,60(Ar PVN)!! Varbūt kādam noder!
Sūknim klāt tiku. 2 resnākajiem vadiem štroms nepienāk..., savukārt 2iem tievākajiem pienāk 12V! Kur tālak meklēt vainu? Relejs motora telpā?Arnijs wrote:Sūknim tiek klāt no bagāžnieka. Jānoskrūvē tā met. līstīte, kas gar sēdekli un tad var izvilkt aizm. plauktu. Zem tā ir vāks uz 6 skrūvēm, zem tā sūkņa korpuss. Ieiet štekerī 4 vadi. 2 resnakie ir sūknim. Ņem kontrollampu un uz priekšu! ;)
Tieši KĀpārbaudīji? Ja mērīji ar voltmetru, tad nekas tev tur nesanāks! :P Liec kontrollampiņu un mēģini startēt! Strāva tur padodas starta brīdī, nevis pie statiski ieslēgtas aizdedzes. Pie kam - vajadzētu arī dzirdēt, kā sūknis nosīc (ja vēl ir spējīgs)Gustavs wrote:Sūknim klāt tiku. 2 resnākajiem vadiem štroms nepienāk..., savukārt 2iem tievākajiem pienāk 12V! Kur tālak meklēt vainu? Relejs motora telpā?Arnijs wrote:Sūknim tiek klāt no bagāžnieka. Jānoskrūvē tā met. līstīte, kas gar sēdekli un tad var izvilkt aizm. plauktu. Zem tā ir vāks uz 6 skrūvēm, zem tā sūkņa korpuss. Ieiet štekerī 4 vadi. 2 resnakie ir sūknim. Ņem kontrollampu un uz priekšu! ;)