Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Posted: Sat Feb 24, 2018 12:00 am
https://www.saabclub.lv/phpBB/
lawyer wrote: ↑Fri Feb 23, 2018 11:52 pmHenry wrote: ↑Fri Feb 23, 2018 11:20 amKo lai saka, nepareizais serviss! Bobikam šo pašu operāciju izveicu pagājušo ziemu, jo no 6 kvēlsvecēm dzīva bija tikai viena un piešķilt varēja tikai līdz - 12. Ja bija aukstāks, tad mašīna kļuva par ledus kluci! Arī bija problēmas ar kvēlsveču izdabūšanu laukā bet nu rēķins bija daudz mazāks!lawyer wrote: ↑Fri Feb 23, 2018 11:08 am
Kvēlsveču relejs - pieejams tikai OE izpildījumā - 122 EUR, kvēlsveces sešas 100 EUR, dabūt ārā kvēlsveces visas sešas - darbs ap 400 EUR Tās neesot mainītas kopš auto dzimšanas, tāpat arī ieplūdes kolektors izskatās, ka nebija tam ņemts nost vai nu nekad vai arī ļoti sen Toties ieplūdes kolektors tīrs un visas klapītes praktiski kā jaunas
Neaizmirsti par dīzeļu apkopēm un cenu attiecībām, piem. dīzeļa sūknis/benzīnsūknis, dubultmasu spararati u.t.t. Ar dīzeli tikai braukšana ir lētāka, viss pārējais ir dārgāks. Nemaz nerunājot, ja SAAB ir ar gāzi. Tur ilgtermiņa izmaksas ir vienos vārtos.Henry wrote: ↑Sat Feb 24, 2018 7:15 am Nu nez. Man veeljoprojaam liekas ka b235 saab izmaksas pat vareetu paarspeet shaadu diizeljauto. Shkjiek ka jebkursh b235 iipashnieks ir mainiijis kaseti. Sajuugu arii daudzi ir mainiijushi utt utjp. Un pat dzineeju ir mainiijis/paarlasiijis katrs treshais. Un uz visa shii fona jaudiiga diizeljauto izmaksas vairs neshkjiet lielas...
Varu tikai pievienoties šim teiktajam.
Nu tagad pec traktora motora mainas, viss ir vel labak, neka bija grutakais ir ap 0 gradiem-ir ilgak japazage lai piestartetos. Brivdienas biju apslimis un 2 diennaktis traktoru nedarbinaju. Bija jau bail uz stavvietu iet bet neka! Pieleca ka suns pie kajas! Kvelsveces, akjis mainiti pirms 2 ziemam. Parejais itka ir funkcionejoshelbruss wrote: ↑Mon Feb 26, 2018 9:11 amVaru tikai pievienoties šim teiktajam.
Man ir Saab 2.2 TiD un arī pirmos gadus pēc iegādes es cīnījos ar mašīnas pielaišanu. Vairāku gadu laikā tika izdarītas sekojošas lietas:
1) nomainīts akumulators
2) nomainītas beigtās kvēlsveces
3) restaurēts starteris
4) restaurēts ģenerators
Tagad auto lec no pirmā šķīliena pie jebkuriem mīnusiem (pēdējos 3 gadus). Tikai sataisot visas augstākminētās lietas ir iegūts pilnīgs rezultāts. Katrs no posmiem radīja kaut kādas nelielas problēmas kas dažreiz izpaudās vairāk, bet citreiz mazāk.
Ar tiem 0 grādiem šiem Saabiem tiešām ir problēmas. Manuprāt, tur auto inženieri ir kaut ko pārrēķinājušies un pie šādas temperatūras vairs neslēdz iekšā kvēlsveces. Arnijs man to atrisināja ieliekot panelī pogu, kas pātrauc temperatūras devēja vadu kā rezultātā ECU uzskata, ka ārā ir -40 vai cik nu tur.... un automātiski ieslēdz kvēlsveces. Tad nu es pie 0 C grādiem darbinot nospiežu to pogu, lai nav pārsteigumi. Jāsaka gan, ka sataisot visas tās lietas, ko augstāk minēju, arī bez tās pogas var piedarbināt... tikai mazliet ilgāk jāpagriež. Es vairāk to pogu izmantoju ieraduma pēc.Highlander wrote: ↑Mon Feb 26, 2018 9:17 am Nu tagad pec traktora motora mainas, viss ir vel labak, neka bija grutakais ir ap 0 gradiem-ir ilgak japazage lai piestartetos. Brivdienas biju apslimis un 2 diennaktis traktoru nedarbinaju. Bija jau bail uz stavvietu iet bet neka! Pieleca ka suns pie kajas! Kvelsveces, akjis mainiti pirms 2 ziemam. Parejais itka ir funkcionejosh
Tur tev taisniba. Un tas rupnicas kasjaks ir gandriz visiem 2.2tid (netikai SAABam) poga ir ka viens risinajums. Biedrs Intervall savam ex-traktoram ar psg15 parprogrammeja algoritmu, kad sveces iedegas ari ap 0 gradiem. Savukart psg16 tikai pogu varot iedabut. Vel risinajums-kadas 15 sekundes paturet ieslegtu aizdedzi, nedaudz vieglak iegriezhas.elbruss wrote: ↑Mon Feb 26, 2018 10:25 amAr tiem 0 grādiem šiem Saabiem tiešām ir problēmas. Manuprāt, tur auto inženieri ir kaut ko pārrēķinājušies un pie šādas temperatūras vairs neslēdz iekšā kvēlsveces. Arnijs man to atrisināja ieliekot panelī pogu, kas pātrauc temperatūras devēja vadu kā rezultātā ECU uzskata, ka ārā ir -40 vai cik nu tur.... un automātiski ieslēdz kvēlsveces. Tad nu es pie 0 C grādiem darbinot nospiežu to pogu, lai nav pārsteigumi. Jāsaka gan, ka sataisot visas tās lietas, ko augstāk minēju, arī bez tās pogas var piedarbināt... tikai mazliet ilgāk jāpagriež. Es vairāk to pogu izmantoju ieraduma pēc.Highlander wrote: ↑Mon Feb 26, 2018 9:17 am Nu tagad pec traktora motora mainas, viss ir vel labak, neka bija grutakais ir ap 0 gradiem-ir ilgak japazage lai piestartetos. Brivdienas biju apslimis un 2 diennaktis traktoru nedarbinaju. Bija jau bail uz stavvietu iet bet neka! Pieleca ka suns pie kajas! Kvelsveces, akjis mainiti pirms 2 ziemam. Parejais itka ir funkcionejosh
Nez nez... manam 9-5 vējinairim ar Arteha iekārtu nekas nečakarējas - reduktors OK, sprauslas OK, CE nedeg, iet labi... nu jā, antifrīzs reizi mēnesī pa kādiem 70 ml jāpielej. Bet pārējais po fenšuju... pie tam, redzot, kā atkal benzīna cenas uzkāpušas...elmo wrote: ↑Sat Feb 24, 2018 1:24 pm Mans novērojums 3 gadu laikā liecina, ka E83 dīzelis ir bijis lētāks uzturēšanā par benzīna/gāzes saabu.
Gāzei visu laiku kaut kas čakarējas, reduktori jūk, sprauslas jūk, trubas izkalst, antifrīzs kaut kur pil! Protams, ja CE braucot pieņem kā normu, tad jau ir OK.
Labs, nenojāts dīzelis saimniekam lielas raizes nesagādās!