• 9-5 īpatnība - Page 2
Page 2 of 2

Re: 9-5 īpatnība

Posted: Wed Dec 04, 2013 9:20 pm
by elmo
Vilcins wrote:Lai butu ka agrak ieskruve atpakal vienu beiktu sveci :mrgreen:
Es labāk vienu izskrūvēšu un braukšu ar 3 cilindriem, būs tāpat kā ar glaunajiem amerikāņiem, kas no V8 atslēdz 4 cilindrus, kad nevajag daudz jaudas! :mrgreen:

Re: 9-5 īpatnība

Posted: Wed Dec 04, 2013 9:38 pm
by Vilcins
arii vatiants :mrgreen:

Re: 9-5 īpatnība

Posted: Thu Dec 05, 2013 9:40 am
by Vilums
Hmm, un ja ir piegāzts par daudz eļļas, tad taču var aizmest sveci? Loģiski tas būtu manā variantā, kad motoram nav vienmērīgi apgriezieni tieši tad, kad tas uzslist...

Re: 9-5 īpatnība

Posted: Thu Dec 05, 2013 9:44 am
by elmo
Vilums wrote:Hmm, un ja ir piegāzts par daudz eļļas, tad taču var aizmest sveci? Loģiski tas būtu manā variantā, kad motoram nav vienmērīgi apgriezieni tieši tad, kad tas uzslist...
Nu to jau var viegli konstatēt ar eļļas tausta palīdzību! :wink:

Re: 9-5 īpatnība

Posted: Thu Dec 05, 2013 9:47 am
by Vilums
jāatzīstas, gluži pa vidu nav līmenis, tuvāk MAX.