• brūnais (900 1989.g amerikānis) - Page 2
Page 2 of 4

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Posted: Wed Jul 04, 2012 5:39 pm
by krauklitis
ZingZeng wrote:Sorry, bet man šāds 900og ar pasīvajam jostām bija jau 1998.gadā :)
2002.gadā tas tika pārdots slavenajam Vaļeram.
Pasīvās jostas bija SAABiem tikai ļoti īsu brīdi, domāju, ka tikai 88.gadā, bet var jau būt, ka arī 89.gadā kādam tās tika.
Starp citu tavam auto kompresija arī ir zemāka nekā ēiropas brāļiem.
Reku mana vecā amerikāņa bilde.
Image
Nu vot, nemu un sadomajos, ka bushu vienigais tads, bet atnaci ZingZeng tu un visu sabojāji :)
Tu gadijuma nezini, kur tas autiņš tagad ir kada stavokli?

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Posted: Wed Jul 04, 2012 5:50 pm
by krauklitis
vidvuds wrote:Škiet es ar būšu pāra reizes sveicinajis Tevi, bet noignorēts :) Pievērs vairāk uzmanību apkārtesošajiem SAABiem :) Arī tiem, kas ir nenormali netīri vai nepazīstami ;)


Auto smuks, lai labi ripo!
Sorry par ignoru, bet ta ka parsvara man mashina blakus sēž sikais (5men), tad nākas šamējo izklaidēt un nesanāk apkārt blisinat. :)

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Posted: Thu Jul 05, 2012 9:51 am
by ZingZeng
Krauklīti, nu nezināšu viss, aizdomas, ka varētu būt sadalīts reizinātājos.
Kad auto dabūju 98.gadā, tas bija bijušais diplomātiskais auto vienam ASV vēstniekam Maskavā, tad Ukrainā un beigās Rīgā. Diplomāts pārcēlās uz ASV un negribēja tur maksāt nodokļus par savu mašīnu, tādēļ pārdeva to vienam vietējam anglim, no kura es to vēlāk nopirku.
Iegādes brīdī noskrējiens bija nepilnas 53k jūdzes jeb ~85K km, salons kā jauns, lai gan mašīnai bija jau 10 gadi. No ārpuses gan, tas bija apskādēts, jo pa nakti stāvvietā pie RVR tam bija norautas visas emblēmas un daļa moldingu, kā arī pāris iespiedumi un švīkas. Savedu to visu kārtībā un tad tālajā 98.g. es tiešām ar šādas specifikācijas auto biju pirmais Latvijā :)
Kā jau minēju 2002.gadā auto pārdevu Vaļeram (viņu laikam visi šeit pazīst), tajā brīdī mašīnai bija pamatīga rūsa tradicionālajās vietās, nestrādāja kondicionieris, nestrādāja elektriskie logi, bija izgrabējusi piekare un nokarājušies griesti, kā arī slavenās pasīvās jostas vairs nestrādāja plus kārba meta ārā no ātrumiem. Noskrējiens tad bija jau ap 140K jūdzēm. Aptuvenās nepieciešamās investīcijas rēķināju ap 1000Ls.

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Posted: Thu Jul 05, 2012 11:58 am
by krauklitis
ZingZeng wrote:Krauklīti, nu nezināšu viss, aizdomas, ka varētu būt sadalīts reizinātājos.
Kad auto dabūju 98.gadā, tas bija bijušais diplomātiskais auto vienam ASV vēstniekam Maskavā, tad Ukrainā un beigās Rīgā. Diplomāts pārcēlās uz ASV un negribēja tur maksāt nodokļus par savu mašīnu, tādēļ pārdeva to vienam vietējam anglim, no kura es to vēlāk nopirku.
Iegādes brīdī noskrējiens bija nepilnas 53k jūdzes jeb ~85K km, salons kā jauns, lai gan mašīnai bija jau 10 gadi. No ārpuses gan, tas bija apskādēts, jo pa nakti stāvvietā pie RVR tam bija norautas visas emblēmas un daļa moldingu, kā arī pāris iespiedumi un švīkas. Savedu to visu kārtībā un tad tālajā 98.g. es tiešām ar šādas specifikācijas auto biju pirmais Latvijā :)
Kā jau minēju 2002.gadā auto pārdevu Vaļeram (viņu laikam visi šeit pazīst), tajā brīdī mašīnai bija pamatīga rūsa tradicionālajās vietās, nestrādāja kondicionieris, nestrādāja elektriskie logi, bija izgrabējusi piekare un nokarājušies griesti, kā arī slavenās pasīvās jostas vairs nestrādāja plus kārba meta ārā no ātrumiem. Noskrējiens tad bija jau ap 140K jūdzēm. Aptuvenās nepieciešamās investīcijas rēķināju ap 1000Ls.

Nu ja,
Tas jau laikam man shis ta baigi vairs nav vajadzigs
Nu bet vienalga, ja kads vinu redz kada sētmalē, ludzu padod zinju

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Posted: Thu Jul 26, 2012 11:41 pm
by krauklitis
Tā ka laiks ārā radīts lai nolaiztu jumtu un izbaudītu sauli, tad brūnais ir nolikts sētmalē un ka par brīnumu man pat sanāca pieķerties priekšējām panelim, lai pirmo reizi veiktu paneļa mainas procedūru un nomainītu arī spidometru / odometru. Image

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Posted: Thu Jul 26, 2012 11:43 pm
by krauklitis
Bet nu diemžēl no Nila iegūtais un nopucetais spidometrs nederēja.
Tāpēc tiek meklēts spidometrs ar jūdzēm ar šādu aizmuguri. Image

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Posted: Thu Jul 26, 2012 11:44 pm
by krauklitis
Un šāds spidometrs tiek izlikts pārdošanai vai maiņai pret man interesējošu. Image

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Posted: Thu Jul 26, 2012 11:45 pm
by krauklitis
:laugh: Un šīs ir gandrīz ka jauns Image

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Posted: Thu Aug 30, 2012 11:20 am
by krauklitis
Pēc paneļa maiņas, ieliku atpakaļ veco spidometru-odometru,iepriekš ciešāk sabīdīt cipariņus, un pirmās reizes kā par brīnumu, perfekti strādāja km skaitītājs, kas līdz šīm bija skaitijis tikai simttūkstoši jūdzes kā kādas 10 jūdzes, (es regulāri miljonu sasniedzis :) ).
Bet tad pēc vienas asākas bedres šīs apklusa un neskaita neko. Un tagad man šīs vienu dienu strādā, tad atpūšas, tad atkal strādā, tad braucot likumainos ceļos pazūd, nu tā kaut kā.
Ir idejas kur meklēt vainu?

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Posted: Thu Aug 30, 2012 3:42 pm
by ZingZeng
Latvijā šādu brīnumu neatradīsi, tāds ir tikai tavējam auto un abiem maniem ex 900, kur viens pie Vaļeras (nesen redzēju uz ceļa) un otrs pie Bizenāja uz SPG.

Savulaik mēģināju meklēt ASV, bet cena tur bez atvešanas bija ap $150.

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Posted: Thu Aug 30, 2012 3:44 pm
by KurBads
Tev tiešām vajag jūdžu spido/odo?
Man viens UK ir, bet neesmu drošs, ka gribu atdot.
Ieliec km spidometru un dzīvo laimīgs vai arī saremontē esošo.

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Posted: Thu Aug 30, 2012 4:03 pm
by krauklitis
KurBads wrote:Tev tiešām vajag jūdžu spido/odo?
Man viens UK ir, bet neesmu drošs, ka gribu atdot.
Ieliec km spidometru un dzīvo laimīgs vai arī saremontē esošo.
A tu domā, ka parastais km spido man sapratīsies ar kruīza kontroli?
Pašlaik kruīzs strādā.
Man tā tīri teorētiski šķiet, ka tas km neskaitīšana ir dēļ kaut kāda signāla, kurš dažreiz atnāk dazreiz neatnāk

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Posted: Thu Aug 30, 2012 4:38 pm
by KurBads
Spidometru un odometru piedzen trose, kas pievienota kreisās puses pusasij diff.blokā. Šī trose vienkārši ar noteiktu pārnesumu attiecību translē pusass apgriezienu skaitu odometra griešanās ātrumā un spidometra bultiņas augstumā.
KM odometram šī attiecība ir viena, bet jūdžu odo tā ir cita.

Kruīza kontrole vienkārši "lasa" troses griešanās ātrumu/spidometra bultiņas atrašanās pozīciju un pie SET SPEED pogas nospiešanas vienkārši savā smadzenē "iesaldē" attiecīgo "ātrumu" un pēc tam ar vakumsūkņa palīdzību pievelk un atlaiž gāzi, lai mašīnas ātrums saglabātos nofiksētajā lielumā. Un tur nav nekādas atšķirības starp to vai fiksēšanas brīdī ir bijušas 35 miles vai 50 km/h.

Tā taču ir ļoti primitīva kruīze, kurai nav nekādas UP/DOWN funkcijas vai tml.

ODO un spido ir pilnībā mehānisks, tur nav nekādu signālu, kas atnāk vai neatnāk. Varbūt trose ķerās vai apakšējais zobrats vai kvadrāts trosei diff.korpusā ir aprauts.

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Posted: Thu Aug 30, 2012 4:48 pm
by krauklitis
KurBads wrote:
Tā taču ir ļoti primitīva kruīze, kurai nav nekādas UP/DOWN funkcijas vai tmlidz
Nezinu vai tas ko mana, bet manam kruizem ir gala poga, kuru pieturot atrums pieaug, bet varbut tiesam bus japamegina ar to km spido

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Posted: Thu Aug 30, 2012 4:51 pm
by KurBads
var jau būt, ka ir UP funkcija (nebiju zinājis), bet tas neko nemaina, jo spidometru un odometru piedzen strikti mehāniski un atšķirība starp milēm un km ir tikai tajā, cik ātri griežas km/miles cipariņi attiecībā pret riteņu apgriezieniem.