elmo wrote:Ja testa brauciena laikā nekas negrab un hadene uzvedas kā jauna,tad lielas jēgas tur kaut ko taustīt jau nav. Ja nu vienīgi neredz izrūsējušos caurumus.
[ Post made via Android ]
Ja visa virsbūve (sliekšņi, bagāžnieka grīda, durvis, spārni) u.c. redzamās daļas ir bez rūsas, tad tai nevajadzētu būt arī uz grīdas. Un spečuks hadeni var notestēt izbraucot un pasperot ar kāju pa riteņiem.
Svarīgāk jau pamēŗīt ķēdi un paķert līdzi kompi.
Nu, varbūt arī vieglāk paņemt evakuatoru, ja nav baigi tālu.
p.s. Gint, par sarkano Saab 9000 Aero - skatījies neesmu, bet pirms kāds no jums brauc skatīt, apbruņojaties ar krievu val. zināšanām un visām pārējām zināšanām.
Tātad, konkrētais eksemplārs esot bez rūsas un 245zs nozīmējot to, ka tas ir čipots (esot programmēts ECU viņa paša rokām), mainīta turbīna (esot uzlikta kaut kāda krutāka, bet kāda - pats nezin) un uzlikts cits cits intercooler. Visu šo darbību kopums nodrošinot tieši 245zs un viņš pats zinot kā čipot un cik drīkstot likt.
Kad sāku apšaubīt uzrādīto jaudu (stock ir 225hp), dabūju kārtīgi noklausīties. Pat arguments, ka Hirsch Stage1 ir 260hp neko nedeva un lika man noprast, ka Hirschu taisa lohi (par T5Suite šabloniem vispār baidījos ieminēties), jo nedrīkst likt tādu jaudu, pretējā gadījumā virzuļi sadegs, citēju - sekundes laikā.
Un lai es nemaz nestrīdoties, viņš pats esot profesionāls mehāniķis ar kādu tur inženiera izglītību utt.
Par ķēdi zināja pateikt tikai to, ka motors strādā labi. Kārba esot laba, salons ļoti rets (tas nu ir fakts), rūsas nav neviena burbulīša un viss kopumā esot labā kārtībā.
Es patiešām gribētu to auto redzēt dzīvē, bet tas pašpārliecinātais cilvēks otrā galā mani mazliet atbaida, kaut arī ieintriģēja ļoti. Sākot pie viņa ķidāt visus faktus varētu paiet vesela diena diskusijās.
Sapratāt veči, pacelsiet jaudu vairāk kā 20zs virs stock, jūsu virzuļiem kaput sekundes laikā.
Lai jūsu virzuļiem ilgs mūžs. Āmen.