• Edija Saab 9000 Hiršs - Page 8
Page 8 of 11

Re: Edija Saab 9000 Hiršs

Posted: Tue Jul 29, 2014 5:46 pm
by elmo
Troll wrote:Spoileris tīri labi piestāv.
Iet zvērā Tu saki? 8) Nu tas gan vēl nav pierādīts :-D Gan jau te forumā daži Saabi ir gatavi to apstrīdēt.
Nu nelielies, nelielies! :mrgreen:

Re: Edija Saab 9000 Hiršs

Posted: Tue Jul 29, 2014 5:58 pm
by Troll
elmo wrote:
Troll wrote:Spoileris tīri labi piestāv.
Iet zvērā Tu saki? 8) Nu tas gan vēl nav pierādīts :-D Gan jau te forumā daži Saabi ir gatavi to apstrīdēt.
Nu nelielies, nelielies! :mrgreen:
Es jau speciāli saabus minēju, kura man nav :-P
Vienkārši Edijs uz pasākumu neatbrauca, bet bez maz jau nākamaja dienā forumā lielās, ka Airis iet zvērā :-D
Forumā jau mēs visi ātri, kamēr jāliek uz strīpas.
Un man jau nav ar ko lielīties, ar rezultātu nevaru būt īpaši apmierināts. Priecājos ka vismaz nevienam nezaudēju.

Re: Edija Saab 9000 Hiršs

Posted: Tue Jul 29, 2014 6:50 pm
by edijs
Ok, ok, "zvērā" bija par skaļu teikts. Bet, kā zināms, šī ir gaužām subjektīva mērvienība auto jaudai - vienam veca, divlitrīga žurka "iet zvērā", citam Saabs ar Hirsch Stage 1 "kaut kā ne sūda neiet".

Protams, ka, globāli skatoties, nekas ievērības cienīgs nav. Vienkārši ar degošo TCS/CTRL lampiņu panelī turbīna nepumpēja vairāk par 0.5-0.6 bāriem. Skaidra lieta, ka brīdī, kad spiediens atkal uzkāpj virs viena bāra, seja atplaukst smaidā un ir sajūta, ka iet kā raķete. Pēc pāris dienām jau vairs "neies". Šobrīd gan, ja nemaldos, joprojām iekšā ir ziemas saudzējošais stock Aero softs, tā ka vēl jau ir kur izvērsties.

Likt zaļo uz strīpas man maķenīt bail - ka nepaliek ar caurumu blokā. :-D Šodien jau pēc Arteh apmeklējuma sanāca viens uzskrējiens ar kaut kādu pasvaigu MB kupeju pa Valdemāra ielu. Biju sākumā joslas vidū, pirms krustojuma slaidā vēzienā līdu otrā "joslā", jo pirmā jau trīs auto stāvēja. To pašu laikam jau gribēja darīt arī aiz manis braucošais MB - baigi blieza acīs ar tālajiem. Par to, ka es viņam manevru nepatraucēju, esmu vairāk kā pārliecināts, ja nu vienīgi viņš nekasīja olas un nebija aizdomājies, attopoties pēdējā brīdī, ka iecerētā trajektorija jau aizņemta. Bet čalis tik spiež ar tālajiem... Nu ok, pieņemu, ka čalis steidzas un baigi grib tikt ātrāk uz priekšu, es kā laipns cilvēks iežmiedzu grīdā, lai ātrāk atbrīvotu ceļu. Un ko šis - it kā velk līdzi, bet sāk atpalikt. :-D Braucu tā, lai man var tikt garām, ja ļoti vēlas, bet nē, šis netaisās. Taču pie nākošā sarkanā apstājas blakus, rāda pirkstu pie pieres un tamlīdzīgus žestus. Veru vaļā logu un rādu šim, lai dara to pašu - vēlos laipni apskaidrot, ka nejūtos viņam patraucējis un nevajag jau nu uzvilkties vien tāpēc, ka pārdesmit gadus veca mizkaste ne tik vien priekšā pielīda, bet vēl skrien ātrāk par glauno mersīti. :-D Bet viņš logu tā arī neatvēra, atmeta ar roku.

Re: Edija Saab 9000 Hiršs

Posted: Tue Jul 29, 2014 8:31 pm
by Troll
Hehe, nu es jau necentos pateikt, ka tavs 9k neiet. Vairāk doma bija par to, ka uz skriešanos pierunāt nav iespējams, bet forumā tincina visus, ka redz Airis ejot zvērā :-D Un redz kā, ar saabiem patrakot nebrauc, bet nabaga meršus gan apbižo pa labi un pa kreisi :mrgreen:

Mēs jau mītiņā smējāmies, ka 9k uz strīpas neredzēt, ja bagažniekā nav lieka kārba, turbīna utt :-D

Re: Edija Saab 9000 Hiršs

Posted: Tue Jul 29, 2014 8:55 pm
by elmo
Neiet, neiet tie 9k, galīgi neiet! Sēd visi mājās un kapijo! :mrgreen:

Re: Edija Saab 9000 Hiršs

Posted: Wed Jul 30, 2014 8:35 am
by edijs
Kā man reiz viens izbijis 9k cienītājs teica - tu redzēsi, vecīt, agri vai vēlu tev apniks šī Saabu čipošana un mocīšana un tu uzkāpsi uz moča! Un, kad būsi uzkāpis, tad sapratīsi, ka īstenībā jau neviens no tiem Saab'iem neiet. :-D Jāsaka, ka savā ziņā tā arī ir noticis - lai arī mans pirmais mopēds nav no ņipro baiku plaukta ņemts, adrenalīns, paātrinoties kaut līdz ~120 kmh ir pilnīgi cits un baudāmāks, kā ar auto. :) Lai līdzīgu kņudoņu noķertu vēderā ar auto, tur ar 250-300 lopiem jau var būt par īsu. Bet kur nu tu ielas un ikdienas auto vairāk pumpēsi iekšā?

Par to, ka vidusmēra 9k jāņem uz gonku līdzi kārba, motors un turbīna, var piekrist. :) Nevar tak gribēt, lai pārdesmit gadus vecais auto mūžīgi iet kā raķete, ja tam nekas netiek darīts. Ok, kā saka - nevar nokaut to, kas nav nokaujams, tātad, ja motors ir uzfrišināts, tam nav iemesla sprāgt nost pēkšņi. Ja būs jau savu resursu izsmēlis, tad gan var sanākt visādi... Un, ja motors nezināmas izcelsmes un nobraukuma, tad jau var saprast īpašnieka nevēlēšanos likt uz strīpas - iespējams, ka plus mīnus saudzīgā ielas režīmā varēs nobraukt vēl gadu, kamēr tā viena uzskriešanās var būt liktenīga un novest pie sabiedriskā transporta ekspluatācijas un šādiem tādiem finansu tēriņiem. :) Par turbīnu mazāka bēda - ja nu tā plīst, tad nav tik dārgi un ilgi restaurēt. Sūdīgākais posms ir kārba, par kuru nekad neko nevar zināt. Var slēgties perfekti, neizdot nevienu skaņu, bet tāpat vienu dienu palikt bez pāris robiem. Un nebūt ne minot ručkā no krustojuma, bet mierīgi braucot.

Re: Edija Saab 9000 Hiršs

Posted: Wed Jul 30, 2014 9:33 am
by elmo
Kad tu ar Saabu esi nolicis uz saaniem?
Un iedomājies kas notiek kad priekšā no sānu ceļa izbrauc opis ar Moskābeli!?
Auto būs lupatās ar cerību, ka pats paliksi dzīvs, bet ar moci!?

Re: Edija Saab 9000 Hiršs

Posted: Wed Jul 30, 2014 10:11 am
by lawyer
Traki gan, ja vienīgais veids, kā iegūt adrenalīnu, ir paātrinājuma radītā slodze :mrgreen:

Pēc esošā mocīša nāks 1100 cm3 baiki, bet kas tad? Katapultēsies ar raķeti? :roll:

Re: Edija Saab 9000 Hiršs

Posted: Wed Jul 30, 2014 10:24 am
by defektivais
offtopic: nu jau šeit sāk ost pēc delfu komentāriem. Brīnos, ka vel nav pieminēti vārdi - donors un dabiskā atlase.

Re: Edija Saab 9000 Hiršs

Posted: Wed Jul 30, 2014 3:10 pm
by elmo
Ar donoru šeit saprot nokautu Saabu! :-D

Re: Edija Saab 9000 Hiršs

Posted: Wed Jul 30, 2014 3:21 pm
by edijs
Elmo: ar moci reizēm var paraut garām pa itin šaurām spraugām, kamēr ar auto identiskā situācijā būtu jābremzē ar kaucošiem ratiem, vai arī jābliež sānos. ;) Es arī agrāk domāju, ka tā motobraukšana ir viena varen bīstama padarīšana (un varbūt tāpēc arī tik vēlu tiku pie A kategorija), jo pietiek vienam muļķim izbraukt tev priekšā un var pārmest krustu. Tak iekš auto esi bundžā un piesprādzēts, daudz drošāk! Un, kad situācija ir nonākusi līdz sadursmei, tad tā tik tiešām ir, cīņā kauli vs bleķi pirmie vairumā gadījumu zaudē. Taču man pamazām jāsāk piekrist, ka īstenībā tik traki nemaz nav - ar moto es vairāk redzu ceļu, vairāk domāju līdzi. Jā, to pašu var darīt ar auto un tā es arī vairumā gadījumu daru - labāk maķenīt raitāk un ne gluži visus noteikumus ievērojot, bet acis plaši vaļā, stūre stingri satverta, nekādas kafijas un bulciņas, nekādas telefonsarunas un, pasargdies', atbildēšanas uz sms/epastiem vai kaut to lasīšana, esot kustībā. Un tomēr - sēdēšana mīkstā sēdeklī reizēm iemidzina maņas, uz moča tā vēl nav bijis. Un to, ka mocis ir manevrētspējīgāks, grūti apšaubīt.

Lawyer: gan jau būs laiks arī baikam (vairāk domāju par trasi, ne ikdienas braukšanu), ceru arī, ka nemaz ne tik tālā nākotnē varēs ar raķeti lidot. Kāpēc ne? Dzīvojam vienreiz! Skaidra lieta, ka, laikam ejot, andrenalīna gūšanai japamaina nodarbes. Un nē, tām nebūt nav vienmēr jābūt dzīvībai/veselībai bīstamākām par iepriekšējām.

Noskaties šo video - https://www.youtube.com/watch?v=LRQyEBY5YjQ" onclick="window.open(this.href);return false; - un pasaki vēl, ka tev tā negribētos. Varbūt ne tūlīt (nav jau gluži 50 vēl), bet doma gan jau skaidra.

Re: Edija Saab 9000 Hiršs

Posted: Wed Jul 30, 2014 3:51 pm
by elmo
Edij Saabu pie luksofora var izkost ar 125 kubu rolleri! Līdz 50km/h stabili.
Manevrēt var labāk kā ar moci!
:-P

Re: Edija Saab 9000 Hiršs

Posted: Wed Jul 30, 2014 8:27 pm
by lawyer
edijs wrote:Elmo: ar moci reizēm var paraut garām pa itin šaurām spraugām, kamēr ar auto identiskā situācijā būtu jābremzē ar kaucošiem ratiem, vai arī jābliež sānos. ;) Es arī agrāk domāju, ka tā motobraukšana ir viena varen bīstama padarīšana (un varbūt tāpēc arī tik vēlu tiku pie A kategorija), jo pietiek vienam muļķim izbraukt tev priekšā un var pārmest krustu. Tak iekš auto esi bundžā un piesprādzēts, daudz drošāk! Un, kad situācija ir nonākusi līdz sadursmei, tad tā tik tiešām ir, cīņā kauli vs bleķi pirmie vairumā gadījumu zaudē. Taču man pamazām jāsāk piekrist, ka īstenībā tik traki nemaz nav - ar moto es vairāk redzu ceļu, vairāk domāju līdzi. Jā, to pašu var darīt ar auto un tā es arī vairumā gadījumu daru - labāk maķenīt raitāk un ne gluži visus noteikumus ievērojot, bet acis plaši vaļā, stūre stingri satverta, nekādas kafijas un bulciņas, nekādas telefonsarunas un, pasargdies', atbildēšanas uz sms/epastiem vai kaut to lasīšana, esot kustībā. Un tomēr - sēdēšana mīkstā sēdeklī reizēm iemidzina maņas, uz moča tā vēl nav bijis. Un to, ka mocis ir manevrētspējīgāks, grūti apšaubīt.

Lawyer: gan jau būs laiks arī baikam (vairāk domāju par trasi, ne ikdienas braukšanu), ceru arī, ka nemaz ne tik tālā nākotnē varēs ar raķeti lidot. Kāpēc ne? Dzīvojam vienreiz! Skaidra lieta, ka, laikam ejot, andrenalīna gūšanai japamaina nodarbes. Un nē, tām nebūt nav vienmēr jābūt dzīvībai/veselībai bīstamākām par iepriekšējām.

Noskaties šo video - https://www.youtube.com/watch?v=LRQyEBY5YjQ" onclick="window.open(this.href);return false; - un pasaki vēl, ka tev tā negribētos. Varbūt ne tūlīt (nav jau gluži 50 vēl), bet doma gan jau skaidra.
Nē, negribētos gan :roll:

Re: Edija Saab 9000 Hiršs

Posted: Thu Jul 31, 2014 9:49 am
by edijs
mrpinkeyes wrote:Blakus braucu ar klasiku, bet viņa šķiet pat nemanīja...
Todien esot runājusi pa telefonu, tāpēc, lai arī ar acs kaktiņu manījusi klasiku, ilgi skatīties nav bijis laika. Vakar gan redzēts un mēģināts sveicināt. :)

Re: Edija Saab 9000 Hiršs

Posted: Thu Jul 31, 2014 11:16 am
by mrpinkeyes
edijs wrote:
mrpinkeyes wrote:Blakus braucu ar klasiku, bet viņa šķiet pat nemanīja...
Todien esot runājusi pa telefonu, tāpēc, lai arī ar acs kaktiņu manījusi klasiku, ilgi skatīties nav bijis laika. Vakar gan redzēts un mēģināts sveicināt. :)

Vakar skrējāmies :) Cepuri nost , labi brauc!