• degvielas ekonomija
Page 1 of 1

degvielas ekonomija

Posted: Fri Sep 30, 2011 11:43 am
by vovijs
Netīšām uzduros uz šādu te info.

http://www.aktivna.lv/lv


Vai kāds šo brinumu ir notestejis.

Re:degvielas ekonomija

Posted: Fri Sep 30, 2011 11:47 am
by Nils
Netērē laiku. :laugh:

Re:degvielas ekonomija

Posted: Fri Sep 30, 2011 12:00 pm
by lawyer
Vienā no nesenajiem Auto Bild bija raksts, kurā RTU macībspēki aprakstīja, kā bija testējuši šos tirgū pieejamos brīnumus un sniedza rezultātus - kādi tie bija, to jau cilvēkiem, kuri draudzējas ar galvu, nav vēl un vēl jāstāsta :D

Es arī pirms gandrīz 10 gadiem uzķēros uz līdzīga aparāta - biju jauns un dumjš :D

Re:degvielas ekonomija

Posted: Fri Sep 30, 2011 4:51 pm
by elmo
Darbojas ļoti efektīvi, ja kārtīgi pievelk skrūves.:laugh:
Protams var arī nepirkt to veršķi, bet pietiek uzsiet žņaugu uz degvielas pievades caurules, jo šaurāka caurule, jo mazāk suļķis tiek cauri!:laugh: :woohoo:

Re:degvielas ekonomija

Posted: Thu Dec 15, 2011 2:03 pm
by Iceman
envoy wrote:Cik reizes tad šitie vēl forumā jāapspriež, lai visi beidzot saprastu, ka tas ir tik pat iedarbīgi, kā magnētiskā saite uz rokas vai ceļa!? Kāds tūlīt vēl apgalvos, ka viņam draugs lieto magnētisko saiti un pēc 10. kilometra ir kļuvis par 10% ātrāks... :D:P:silly:

Ja jau šai forumā skeptiski skatās uz autogāzi - tad šai tēmai ko tādu arī gaidīju :)
Es nestrīdēšos par to, ko neesmu pārliecinājies. Es vēlāk uzrakstīšu vai manam gāzmobīlim ir izmaiņas patēriņā. Tas varētu būt jaunnedēļ. Līdz šim regulāri ņammāja 12-13 litrus gāzi pa pilsētu un 11 litrus gāzi pa šoseju (nezinu kāpēc pa šoseju tik daudz :dry: ).

Re:degvielas ekonomija

Posted: Thu Dec 15, 2011 3:04 pm
by elmo
Nu es ceru, ka magnētus uzliki uz gāzes šļaukas, nevis uz benzīna šļaukas! :D

Bet lai tu būtu objektīvs, tad, tev jāvada patēriņa datus iekš www.spritmonitor.de un jāčeko ilgtermiņā.
Ja magnētus uzliek pavasarī, kad paliek siltāks, tad ekonomijas efekts dubultojas, ja salīdzina ar ziemas mēnešiem, kad ir auksts!:laugh:

Re:degvielas ekonomija

Posted: Thu Dec 15, 2011 3:46 pm
by jozlis
Gāzmobilim ir krietni mazāka starpība patēriņā vai brauc pa pilsētu vai štrāsi, nekā benzīnam. Nezinu kā turbo, man bija atmosfēriskais. Brauc ar gāzi uz 90, vai 110, ja nav jāraustās - īpaša starpība patēriņam nebija, ātrāk braucot arī gāzei ļoti strauji pieaug patēriņš, bendžam katri 10km/h ātrāk par 60 man bija + 1l vismaz.
Iceman wrote: Ja jau šai forumā skeptiski skatās uz autogāzi - tad šai tēmai ko tādu arī gaidīju :)
Es nestrīdēšos par to, ko neesmu pārliecinājies. Es vēlāk uzrakstīšu vai manam gāzmobīlim ir izmaiņas patēriņā. Tas varētu būt jaunnedēļ. Līdz šim regulāri ņammāja 12-13 litrus gāzi pa pilsētu un 11 litrus gāzi pa šoseju (nezinu kāpēc pa šoseju tik daudz :dry: ).

Re:degvielas ekonomija

Posted: Thu Dec 15, 2011 5:50 pm
by Iceman
187km un 21.48litri

Tas sanāk 11.5 litri uz 100km.

Līdz šim patēriņš regulāri bija 12-13 vai vairāk.

Image

Re:degvielas ekonomija

Posted: Thu Dec 15, 2011 6:14 pm
by envoy
Iceman wrote:
envoy wrote:Cik reizes tad šitie vēl forumā jāapspriež, lai visi beidzot saprastu, ka tas ir tik pat iedarbīgi, kā magnētiskā saite uz rokas vai ceļa!? Kāds tūlīt vēl apgalvos, ka viņam draugs lieto magnētisko saiti un pēc 10. kilometra ir kļuvis par 10% ātrāks... :D:P:silly:

Ja jau šai forumā skeptiski skatās uz autogāzi - tad šai tēmai ko tādu arī gaidīju :)
Es nestrīdēšos par to, ko neesmu pārliecinājies. Es vēlāk uzrakstīšu vai manam gāzmobīlim ir izmaiņas patēriņā. Tas varētu būt jaunnedēļ. Līdz šim regulāri ņammāja 12-13 litrus gāzi pa pilsētu un 11 litrus gāzi pa šoseju (nezinu kāpēc pa šoseju tik daudz :dry: ).
Nu 'cmon, atradis ko salīdzināt. Gāzi, kur viss ir elementāri aprēķināms un kaut kādus magnētiskos štruntus no aļa TopShop. Tas, ka forumā ir daži personāži, kam reliģija ir izmantotā degviela, nevis pats auto, esmu pamanījis, bet tam ar šo visu nav nekāda sakara...

Te vēl tā, starp citu:

Austrālijas štatā aizliedz no Latvijas importēt degvielu taupošus produktus
LETA | 27. aprīlis, 2009
Ziņa ir atvērta: 1068 reizes

Austrālijas štata Jaundienvidvelsa valdība aizliegusi no Latvijas un citām valstīm importēt iekārtas, kas tiek reklamētas kā degvielu taupošas, šodien raksta laikraksts "Biznes&Baltija".

Austrālijas laikraksts "The Daily Telegraph" ziņo, ka otrdien aizliegums piemērots produktiem "Magnoflow", "Prozone", "MPG-CAPS" un "FuelMAX/Super FuelMAX", kas Jaundienvidvelsā tika ievestas no Vācijas, Latvijas, Lielbritānijas un kaimiņu Kvīnslendas štata. Visu produktu reklāmās tika solīts samazināt degvielas patēriņu un pagarināt automašīnas izmantošanas laiku.

Godīgas tirdzniecības departamenta vadītāja Virdžīnija Džadža paziņojusi, ka pašreizējos ekonomiskajos apstākļos ģimenes skaita katru centu un automašīnas uzturēšana ir ļoti svarīga ģimenes budžeta daļa, bet degvielu taupoši produkti tiek uztverti kā īsts atklājums.

"Diemžēl mūsu veiktās izmeklēšanas rezultāti rāda, ka solītā ekonomija netiek sasniegta, " uzsvēra ierēdne.

Godīgas tirdzniecības departaments pētījumu veicis, saņemot daudzas sūdzības no neapmierinātajiem automašīnu lietotājiem. Neviena kompānija nav spējusi pierādīt, ka patiešām tiek panākts reklāmās solītais ietaupījums.

"Biznes&Baltija" nav izdevies iegūt informāciju par importētāju no Latvijas.

No Austrālijas štatā aizliegtajiem produktiem Latvijā vispopulārākais ir amerikāņu magnētiskais aktivators "Super FuelMAX", kuru novieto uz automašīnas degvielas padeves sistēmas. Šo produktu Latvijā izplata kompānija "Rafl", kurā laikrakstam norādīja, ka uz Austrāliju nekas nav
vests.

Tāpat Latvijā tiek pārdotas amerikāņu kapsulas "MPG-CAPS", kas pirms katras degvielas uzpildes jāiemet bākā. Šā produkta tirgotājs laikrakstam pastāstījis, ka oficiālā izplatītāja Latvijā nav un pārdošana tiek īstenota privātpersonu līmenī.

Savukārt produktu "Magnoflow" un "Prozone" klātbūtni Latvijas tirgū laikrakstam nav izdevies konstatēt.

Kopš gada sākuma Latvijā parādījušies vietējā ražojuma degvielu taupošie magnētiskie aktivatori, kurus izstrādājis Aleksejs Ivanovs. Viņš pastāstījis, ka Austrālijā tie netiek tirgoti un patlaban tiek plānots sākt darbību tikai Krievijā.

Kā atzina Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, līdz šim ar šo produktu izvērtēšanu tas nav nodarbojies, jo nav saņemtas sūdzības, tomēr tagad tiem tiks pievērsta uzmanība.