• type 8
Page 1 of 2

type 8

Posted: Thu Jun 30, 2011 1:10 pm
by KurBads
vai kādam ir komentāri par c900 `88 kārbas + type 8 primaries ...?
agrīnās kārbas bija ar "garāku" diferenciāļa parnesumu un tām oriģināli type 8 nav nācis. Type 8 ir bijis uz vēlākajām kārbām ar "lēnāku" dif. galu.

vai šāda "super-ātra" kārba nemocīs manu auto, motoru un vai ar tādu būs ērti braukt?

Re:type 8

Posted: Thu Jun 30, 2011 1:22 pm
by alnislacis
tas ir kā?

garāks pārnesums no motora uz kārbu | kārba | mazaka diff. attiecība
vs
īsāka attiecība uz motrs-kārba pārnesumu (teiksim Type 7) | kārba | lielā diff attiecība

???

Ja tā, tad zinot c900 kārbas, tad manā prāta prātīgāk būtu mazāki apgriezieni kārbā un lielāks diff pārnesums.

Protams, tas ir pretrunā ar to, kas stāv uz auto (type8 + 87' kārba), bet ta kā ar to netiek gāzts un nav nekādi neveslīgi Nm, tad ikdienai ir ļoti patīkami.



Es gan nezinu cik daudz cilvēku te Tev uz šo varētu atbildēt. Drošī vien pat SC ir jāpameklē kāds ar garo kārbu.

..
Ā, nu ja. Pateicu ta it kā ar šo kombināciju būtu izbraucis. un vispār neesmu pārliecināts vai jautājumu pareizi sapratu.

Re:type 8

Posted: Thu Jun 30, 2011 1:28 pm
by KurBads
jautājums ir par to vai "garais" difs + type 8 nepadara to pasākumu "mega-garu" un tas vairs nav baudāms risinājums.

pašlaik man ir garais difs + type 7 un ir OK. Bet gribu izmēģināt type 8 ...

ja Tava, AL, kombinācija ir šāda "mega-garā" un Tu to esi atzinis par labu esam, tad jauki.

Re:type 8

Posted: Thu Jun 30, 2011 1:35 pm
by alnislacis
nezinu par differenciāļu pārnesumiem

kārba ir 87' un ir Type 8. izmēģinājis ir Gustavs un varbūt Nauris. Pats ceru pēc divam nedeļām to auto baudīt. Bet diez vai sanemsi objektīvu atbildi, jo drošī vien būšu afekta stāvoklī par braukšanu, braukšanu ar c900 un par kārbu, kas vispār slēdzas. Un tas viss apstākļu sakritības rezultātā.

Pieņemu, ka jēdzīgakais ko te var darīt- kad Tev kaimiņoos tas auto ir kļuvis legali kustāms- izmest loku.

Re:type 8

Posted: Thu Jun 30, 2011 1:40 pm
by KurBads
aha, tā būs jādara ...

Re:type 8

Posted: Thu Jun 30, 2011 2:19 pm
by Nauris_t16
4.robs principā ir tāds pats, kā jaunais diffs un type 7 piektais. Manam tāda kārba prasītos, lai vēl ātrāk nokautu sajūgu. Es labāk izvēlos spolējošus riteņus, nevis lūztošu kārbu un slīdošu sajūgu.

Re:type 8

Posted: Thu Jun 30, 2011 2:23 pm
by KurBads
laikam gribēšu izbraukt ar AL mašīnu, lai "izjustu" kā ir.
type 8 laikam vairāk iederētos tad uz manas `93 kārbas ar lēno difu.

Re: type 8

Posted: Wed Jun 05, 2013 7:32 pm
by Nils
http://www.ebay.com/itm/Saab-99-900-cla ... 2a2d77f92d
Vai tiešām par to naudu nav iespējams tos zobratus pie kāda onkulīša uztaisīt no rokas? Anomālais cipars...
Un pastāstiet man, nezinītim, vai šitādus uzliekot var tikt pie garākas kastes? Pareizi esmu sapratis?

Re: type 8

Posted: Wed Jun 05, 2013 8:36 pm
by edijs
Es pat nezināju, ka kārbā ir ķēde. :) Ja es pareizi izprotu, kādu funkciju šī komponente pilda, kārbas "garums" jau tiešām varētu būt maināms uz to vien, ka viens zobrats paliek lielāks, otrs mazāks - gluži kā vellapēdam.

Re: type 8

Posted: Wed Jun 05, 2013 10:41 pm
by KurBads
man ir izgatavots viens eksperimentālais type 8 komplekts, tomēr prasās pēc otrā piegājiena
katrā ziņā šādus zobratus uztaisīt no rokas nav lēts prieks. Tas nav vienkārši virpotāja darbs, tur vajag pareizus instrumentus pareizo šliču izveidošanai, dalāmo galvu, zobu griešanai pareizo frēzi + atbilstoša HRC materiāls + pareiza rūdīšana ...

šie pārnesumi efektīvi maina kārbas garumu, tas ir tik vienkārši kā velo pārnesumi ...
Nils wrote:http://www.ebay.com/itm/Saab-99-900-cla ... 2a2d77f92d
Vai tiešām par to naudu nav iespējams tos zobratus pie kāda onkulīša uztaisīt no rokas? Anomālais cipars...
Un pastāstiet man, nezinītim, vai šitādus uzliekot var tikt pie garākas kastes? Pareizi esmu sapratis?

Re: type 8

Posted: Wed Jun 05, 2013 10:47 pm
by defektivais
ja taisa no rokas, tad varbūt uzreiz jātaisa type 9? :)

Re: type 8

Posted: Thu Jun 06, 2013 8:11 am
by saule
Kā tad, tad lai uzsāktu būs no kalniņa jāripinās! :)

Re: type 8

Posted: Mon Jun 10, 2013 10:30 am
by Nauris_t16
Normāli metālapstrādes uzņēmumi purina galvu un kratās vaļā, jo nav ne zināšanas, ne pieredze.

KurBad - tavējiem ir nobīdītie zobi vai visām trim rindām zobi ir blakus? Un ķēdes jaunas?


Type 9 būtu kruta, tikai tā mazā problēma, ka type 8 ir lielākais, kas tur ielien. Var jau, protams, īsināt ķēdes un no mazā zobrata vienu zobu vienkārši noņemt. Ar type 8 un ~200zs 900og uzgriežas līdz 250kph.

Re: type 8

Posted: Mon Jun 10, 2013 1:23 pm
by KurBads
zobi ir vienā līmenī, jo nobīdītos uztaisīt laikam šādā veidā nav iespējams, jo viņi nav iespējams frēzēt atsevišķi zobu profilu katrai rindai nobīdītā veidā.
gribētu zināt kāds ir rūpnīcas process šādiem nobīdītiem zobiem ... vai vienkārši šausmīgi neliela frēzripa vai arī pilnīgi cita tehnoloģija/frēzēšana zobrata garenvirzienā?
ziedoniz wrote:Normāli metālapstrādes uzņēmumi purina galvu un kratās vaļā, jo nav ne zināšanas, ne pieredze.

KurBad - tavējiem ir nobīdītie zobi vai visām trim rindām zobi ir blakus? Un ķēdes jaunas?


Type 9 būtu kruta, tikai tā mazā problēma, ka type 8 ir lielākais, kas tur ielien. Var jau, protams, īsināt ķēdes un no mazā zobrata vienu zobu vienkārši noņemt. Ar type 8 un ~200zs 900og uzgriežas līdz 250kph.

Re: type 8

Posted: Mon Jun 10, 2013 2:04 pm
by Nauris_t16
Kā tieši tas nobīdījums ir panākts, es nezinu, bet zinu tikai to, ka, ja visas ķēdes griezīsies reizē, pastāv ļoti liela iespēja, ka tās radīs nevēlamu rezonansi, svārstības, kas atkal var nospēlēt uz gultņiem vai spriegotāju.

Kamēr tu nepamēģināsi, mēs neuzzināsim :D