walcc - a kas tajā klimata kontrolē tik dārgs var noplīst? Tas, ko esmu redzējis - 1) noplīsis tas pogu bloks, kuru var dabūt pa 10 Ls (pats divus nesenā pagātnē esmu par tādu naudu pārdevis, ir vēlviens); 2) ventilatora apgriezienu regulētājs, tā figņa ar četriem izvadiem, kas pieskrūvēta virs pečkas ventilatora. To arī pa 5-10 Ls var dabūt. Kas vēl?
Piekrītu, ka pa 700 Ls var nopirkt arī labu aparātu. Jo tirgus ir tāds kā ir. Nav gluži tā, ka Saabus pirktu tāpat kā bembuļus. Un, ja cilvēks ir pa 1000-1200 labu laiku savu mīluli marinējis pie sētas, tad varbūt beigās arī pa 700-800ls atdod labās rokās. Bet nu baigi jāskatās. Jo ir arī pacani, kas nodrāž auto līdz pēdējam, tā ka tur tiešām asaras riešās acīs skatoties un nekaunās prasīt par to štuku un uz augšu.
Par piekari - imho tur nav ko bēdāt, ja kaut kas nav ideāli, jo nav jau gluži tā, ka samainīt kādu buksi prasīs neprātīgus ieguldījumus. Pie sūdīgākas finansiālās situācijas ir taču galu galā Scantech produkcija. Jā, skopais maksā divreiz, taisnība. Bet katrs skatās, kā viņam ērtāk. Nu, un ja arī kaut kas grab, taču uz tā rēķina ir iespējams 50 latus nokaulēt (kur remonts maksās pārdesmit latus), tad kāpēc ne? Jauna detaļa tomēr būs jauna. Es pat reizēm domāju, vai prātīgāk nav par krietni zemāku ciparu pirkt krietni pajātu piekari un par cenas starpību salikt visu jaunu.
Ja panelī deg lampiņas TCS/CTRL, Anti-Lock, Check Engine - tas nav nekas labs, lai ko stāstītu pārdevējs. Jā, tas var būt arī kāds sīkums, taisnība. Taču var arī nebūt un var sabraukt lielās auzās.
Uz motoru jāskatās vērīgi. Ļoti vērīgi. Prātīgāk dot apskatīt Vikingmotora puišiem. Es kad pirku esošo Saabu, šim laikam bija kaut kāda ķīmija iegāzta, lai uz apskates brīdi viss izskatītos kārtībā. Es rūpīgi skatījos, tik tiešām, bet nekā aizdomīga pie izpūtēja nemanīja, viss kārtībā. Trīs dienas pēc pirkšanas sāka gāzties balti, zili un vēl visādi dūmi. Dienas laikā no it kā pilnīgi kārtībā esoša auto uz vakarpusi vēlās tādi dūmi, ka aizmugurē braukt nevarēja. Vārdu sakot - motors beigts. Man tā lieta bija vienkāršāka - es to auto būtībā paņēmu tikai dēļ labas bundžas, lai iekšā liktu savu veco Aero motoru. Attiecīgi šī motora nosprāgšana man tikai paātrināja maiņas procesu un viss. Bet citam pircējam tā būtu trauma uz visu mūžu.
Nu jā, un par elektriskajām fīčām - jāizspaida visas iespējamās podziņas. Tur visādi pigori var gadīties. Nav jau tā, ka to pigoru remontam vajag baigos finansiālos ieguldījumus, bet laiku vajag gan. Un tas ir labs iemesls, kāpēc nokaulēt cenu.
Mjā, bet nevarētu teikt, ka uz doto brīdi iekš ss.lv ir kāds apskates cienīgs variants. Ar automātkārbām jā, ar manuālajām kaut kā neredzu. Savukārt no tomātiem es varbūt aizskrietu palūrēt
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... elxdm.html , ja īpašnieks garantē, ka TA izies bez problēmām.
Bet vispār jau izskatās, ka labie piedāvājumi arī ātri aiziet un tie, kas tur kārājās ss.lv, vismaz šobrīd nekas ievērības cienīgs nav.