• Originala signalizacija
Page 1 of 5

Re:Originala signalizacija

Posted: Thu Jul 03, 2008 1:42 am
by atis.steinbergs
Tur taču vienkārš jānomaina 2 baterijas ko var iegādāties vienā interneta veikalā rīgā, es personīgi pasūtīju no ASV, izmaksāja man tas ap 20LVL :)
Paskaties te pa forumu, kautkur ir jābūt šai tēmai apspriestai.. :)

Re:Originala signalizacija

Posted: Thu Jul 03, 2008 1:42 am
by Arnijs
Sakontaktē ar Unima! Kur viņš ņēma tos aķīšus. Mainīju viņa sigai un bija 1:1 ar originālajiem.

Re:Originala signalizacija

Posted: Thu Jul 03, 2008 5:50 am
by skirem
BarryWild wrote:Kadu laiku atpakalj iegadajos erto un jaudigo 9-5 griffin! Braukaju laimigs, remontejos ar laimigi. Bet, nu ir pienacis tas bridis, kad jamaina signalizacijas akumulators. Tas ir kkads mazins (cenzets) kurs maksa bargu naudu saab salona. Izpauzas si forsa lieta ta- braucu un signalizacija gaudo. Uz displeja rada, ka signalizacijas taures akumulatoram kaput. Negribu pirkt so mazo (cenzets) pie dilera.. Kadam ir zinasanas ka to nomainit? Vai var dot loti noderigu informaciju- kur?! Kad aizvedu uz parastu, mirstigo, servisu- visi plaata rokas un nekaa :unsure:
Tev vajag šīs Litija baterijas x 2.gab (CR17335SE-FT1 lodējamās) no šejienes:
http://www.elfa.lv/cgi-bin/index.cgi?artnr=69-278-18

Kā tās nomainīt, iedod meilu aizsūtīšu failu

Re:Originala signalizacija

Posted: Thu Jul 03, 2008 7:20 am
by rzv
Te ir smuki ar bildītēm viss aprakstīts:
http://www.fixmysaab.com/9-5_repair/sir ... /intro.asp

Re:Originala signalizacija

Posted: Tue Nov 11, 2008 12:47 am
by Yukki
Sāk besīt!:angry: Kā var uzražot kautko šitik stulbu! Simptomi atbilst, pasūtīju tajā tevalo baterijas, gaidu, kad saņemšu un atbrīvošu kaimiņus un stāvvietas uzraugus no apnicīgās nekontrolējamās gaudošanas!

Re:Originala signalizacija

Posted: Tue Nov 11, 2008 2:09 am
by Malder
Yukki wrote:Sāk besīt!:angry: Kā var uzražot kautko šitik stulbu! Simptomi atbilst, pasūtīju tajā tevalo baterijas, gaidu, kad saņemšu un atbrīvošu kaimiņus un stāvvietas uzraugus no apnicīgās nekontrolējamās gaudošanas!
labak kad vinja vispar negaudo? ;)

Re:Originala signalizacija

Posted: Mon Jan 05, 2009 7:11 am
by Yukki
Nu, iestājoties siltam laikam, patiešām beidza gaudot:laugh: un tagad, kad ārā -11 bija...:woohoo: :woohoo: jā, jā, vakar vakarā sapratu, ka auto šonakt varētu beigt kaukt tikai, kad beigsies akumulators, īstais laiks, kad nācās saņemties... Konkrēti palīdzēja 1.mana tēva vārdos izstāstītais, kā viņam šī operācija izdevās mēnesi atpakaļ un 2.augstāk minētā pamācība ar bildēm. Operācija neizdevās 2h, bet 3 var iekļauties, ja vien ir visi minētie instrumenti un palīglīdzekļi, kā atbilstošas kokskrūves, urbji, lodāmurs, zāģītis, atslēgas, silikons un ļoti vēlams lokanais skrūvgrieznis, kuram galā 10mm "galviņa", jo tā viena skrūve ir pagrūti aizsniedzama. Paldies SAAB inženieriem par šo ģeniālo veidojumu - tās signalizācijas baterijas nosprāgstot reizi 5 gados (manējā izvilka 7) un tad ir izvēle - Ls 200 signalizācijas bloks vai Ls 10 par baterijām un dari pats, jo dīleris nezkāpēc šo darbu atsakās veikt

Re:Originala signalizacija

Posted: Mon Jan 05, 2009 7:21 am
by Ainars
es savam nonjeemu pagaidaam to draņķi nost... kad saņemšos baterejas noprikt, tad ari uzlikšu atpakaļ :)

Re:Originala signalizacija

Posted: Mon Jan 05, 2009 7:30 am
by Yukki
Ainars wrote:es savam nonjeemu pagaidaam to draņķi nost... kad saņemšos baterejas noprikt, tad ari uzlikšu atpakaļ :)
Nu baterija jau nu nopirkt ir vieglākais šajā procesā - pāris klikšķi un pēc pāris dienām brauc uz veikalu tās izņemt, vai piemaksā Ls 3 un atvedīs uz māju!B)

Re:Originala signalizacija

Posted: Wed Oct 14, 2009 12:00 pm
by Yukki
Piekāšu es šito SAAB inženieru izgudrojumu - 9 months 1 week atpakaļ bijis mans posts un atkal esmu sākumpunktā ar gaudojošu auto!:angry: :angry: :angry: Vikingi teica, ka tā esot, bieži gadās, ka reizi pusgadā neoriģinālās baterijas signalizācijas bloks nomirst, tas arī iemesls, kāpēc tos nelabo, bet pasūta jaunus (Ls 200:dry: )! Nu kā tas iespējams, ka oriģinālais akumulators strādāja 7 gadus, bet tieši tāds pats neoriģināls tikai 9 mēnešus? Mandomāt tas liecina, ka tas akumulators netiek pienācīgi lādēts un vaina jāmeklē citā detaļā, nevis vislaik jāmaina pats akumulatoriņš?
Kā var būt iespējams, ka kautkāds štrunta "AA pirkstiņš" prasa Ls 200 ieguldījumu un vispār apstādina 2 tonnas metāla. Vēl saņemšos un šoreiz samainīšu, bet ja pēc pusgada atkal atlieksies, atvienošu to signalizācijas bloku naffig, cerībā ka tik mazas atlikušās vērtības auto jau nevienu zagli vairs neinteresē!
Edit: interesanti, vai nomainot pašu signalizācijas bloku, piem vecu no šrota, tas ir atsevišķi jāpieprogrammē vai strādās tāpat?

Re:Originala signalizacija

Posted: Wed Oct 14, 2009 12:59 pm
by Iceman
es itkā iztieku ar auto aizslēgšanu ar atslēgu, nevis pogas nospiešanu. Varbūt kā pagaidu variants derēs arī citiem...

Re:Originala signalizacija

Posted: Wed Oct 14, 2009 1:14 pm
by uculs
Ha. labi ka man tāda sūda nav :0
Yukki, zinītis taču rakstīja, ka principā ir iespēja pieslēgt pie auto taurēm, citam jau tas bloks kā bļaušanai nav domāts.

Re:Originala signalizacija

Posted: Wed Oct 14, 2009 1:31 pm
by Yukki
uculs wrote:Ha. labi ka man tāda sūda nav :0
Yukki, zinītis taču rakstīja, ka principā ir iespēja pieslēgt pie auto taurēm, citam jau tas bloks kā bļaušanai nav domāts.
Kur tas ir rakstīts, kas jādara?