Pardot SAAB 9-5 Aero wagon 2002g.
Posted: Sat Apr 10, 2010 10:17 am
Aero 250 zs benzins/GAZE. Labdien damas un kungi. Pardodas viens no smukakajiem un koptakiem SAABiem Aero modelis 9-5 wagon. Ļoti saudzigi lietots. Pa trīs gadiem nobraukts 40 000 km.
Auto vesture. Pirmais ipašnieks iegadajas auto pie dillera Viking Motors, auto tika iegadats jauns, lidz ar to pirms auto pirkšanas auto vesture un visa ta apkope tika veikta pie dillera. Pirms pirkšanas auto tika parbaudits pie dillera un visi bojaumi tika noversti un salaboti. Auto baudija musu latviajs ceļus un ir pieradijis sevi no labakas puses aero stingra piekare neļau sevi vilties. Auto mana ipašuma ap trīs gadiem.
Vizualais. Aero diski uz R17 ar labam M+S riepam, bremžu supporti tika noņemti un apstradati ar smilšstruklu, pec tam nokrasoti ar sarkanu pulverkrasu un ielikti jauni remkomplekti, auto moldingi tika nokrasoti auto krasa, parkrasota haube, jo to mileja akmeņi un kaķi, tika nomainits priekšejais bamperis uz vissmukako Aero bamperi un papildus nopirkti oriģinalie miglas HALOGENA lukturi. Aizmugure oriģinalais spoileris. Toneti aizmugureji lukturi un aizmugurejie stikli. Nesen tika parkrasots aizmugurejais bamperis, spoguļi, Aero sliekšņi, antenna, un vel visadi sikumi, jo detaļas bija nedauzd vietam apskrapetas un gribejas atsvaidzinat tas. Ir mazi vizuali defekti.
Salons. SID displejs tika remontets divas reizes bet tagad atkal nerada pilniba visus pikseļus. Salona nekad netika smeķets. Adas benķi nav nobrazti un periodiski tika apkopti ar adas kopšanas lidzekli. Salons tirs un kopts. Ļoti laba akustikas sistema Harmon Kardon ar iebuveto savbuferi, nav vajadzibas pec audiosistemas papildinašanas.
Remonti. pusotru gadu atpakaļ ielikts jauns Varta akamulators. Mainita ķede un viss ap to aizmugurējais saļniks, izputeja gofra, jauns sajuga disks, stabilizatora atsaites. Mainiti priekšeji salienbloki, balstramja bukses, turbo parpludes varsts, kartera ventilacija, varstu vaka blive, T7 bloka parprogramešanna, nomainiti bremžu diski un bremžu kluči, un vel daudz kas mainits un taisits potencialajam pircejam tiks viss paradits un aprakstits. Signalizacija un divas aizdedzes atslegas. Ir pat foto kur redzamas detalas kuras tika mainitas. Eļļa mainita ik pec 10 000 km un tikai sintetika kura paredzeta tada tipa dzinejam.
Ir mape ar dokumentiem par veiktaiem remontiem un iegadatam detaļam, ne jau par visu bet daudz kas. Viss tika pierakstits.
Gazes iekarta. Tika uzstadita pusotru gadu atpakaļ, pa to laiku viss tika noregulets un darbojas ļoti lab. Laba gazes iekartas sistema ar iešprici, gazes balons ievietots rezerves riteņa vieta līdz ar to nezud universala jega. Pateriņš braucot mieriga režima 53 litri uz 480 km. Gazes iepludes varstu nevar redzet lidz aro nevar pateikt ka auto darbojas uz gazes.
Aprikojums. Apsildamie benķi priekša un aizmugure, elektriski regulejami tikai priekša, automatiski aptumšojošais aizmugures skata spogulis. Kruize kontrole. Ksenons un halogena miglas lukturi. Parkošanas sensori, lietus sensors. Pretbuksešanas sistema ESP, ABS.
Tehniskie dati. Mehaniska atrumkarba, lidz ar to vairak baudama un mazak problematiskak, ka ari otraja atruma nostrada forsažas režims, ieminot palielina griezes momentu uz laiku. Jaudigs dzinejs ar 250zs griezes moments 350, 1900. Paatrinajums lidz simtam 7.3 sekundes, nedaudz lenak neka aero sedanam. Degvielas pateriņš no 6.7 lidz 15, atkarigs no brauksanas stila.
Pedeji ieguldijumi
Autogazes apkope un iepludes varsta montešana neredzama vieta-60 ls. Savirzes regulešana Saab centra, vajadzeja pielietot specialas plaksnes un daudz laika 60 ls. Pirms Tehniskas skates tika sataisitas visas bremžu caurules. Nomainita Eļļa, sveces un filtrs. Nopirktas riepas. Novirpoti aizmugureji bremžu diski-27 ls un uzlikti januni kluči 25 ls.
Izieta TA un nomksats nodoklis 130 ls. Un vel visadi sikumi.
Auto nav Ideals jo musu dzive nav neka ideala un jebkurš cilveks var atrast sev nepatikamas lietas kuras iekrit acis pat maza buktite vai skrambiņa, bet šis auto tiešam kopts un ļoti laba stavokli. Tagad gaidis jaunu saimnieku.
Bildes.
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... ekxpd.html
Auto vesture. Pirmais ipašnieks iegadajas auto pie dillera Viking Motors, auto tika iegadats jauns, lidz ar to pirms auto pirkšanas auto vesture un visa ta apkope tika veikta pie dillera. Pirms pirkšanas auto tika parbaudits pie dillera un visi bojaumi tika noversti un salaboti. Auto baudija musu latviajs ceļus un ir pieradijis sevi no labakas puses aero stingra piekare neļau sevi vilties. Auto mana ipašuma ap trīs gadiem.
Vizualais. Aero diski uz R17 ar labam M+S riepam, bremžu supporti tika noņemti un apstradati ar smilšstruklu, pec tam nokrasoti ar sarkanu pulverkrasu un ielikti jauni remkomplekti, auto moldingi tika nokrasoti auto krasa, parkrasota haube, jo to mileja akmeņi un kaķi, tika nomainits priekšejais bamperis uz vissmukako Aero bamperi un papildus nopirkti oriģinalie miglas HALOGENA lukturi. Aizmugure oriģinalais spoileris. Toneti aizmugureji lukturi un aizmugurejie stikli. Nesen tika parkrasots aizmugurejais bamperis, spoguļi, Aero sliekšņi, antenna, un vel visadi sikumi, jo detaļas bija nedauzd vietam apskrapetas un gribejas atsvaidzinat tas. Ir mazi vizuali defekti.
Salons. SID displejs tika remontets divas reizes bet tagad atkal nerada pilniba visus pikseļus. Salona nekad netika smeķets. Adas benķi nav nobrazti un periodiski tika apkopti ar adas kopšanas lidzekli. Salons tirs un kopts. Ļoti laba akustikas sistema Harmon Kardon ar iebuveto savbuferi, nav vajadzibas pec audiosistemas papildinašanas.
Remonti. pusotru gadu atpakaļ ielikts jauns Varta akamulators. Mainita ķede un viss ap to aizmugurējais saļniks, izputeja gofra, jauns sajuga disks, stabilizatora atsaites. Mainiti priekšeji salienbloki, balstramja bukses, turbo parpludes varsts, kartera ventilacija, varstu vaka blive, T7 bloka parprogramešanna, nomainiti bremžu diski un bremžu kluči, un vel daudz kas mainits un taisits potencialajam pircejam tiks viss paradits un aprakstits. Signalizacija un divas aizdedzes atslegas. Ir pat foto kur redzamas detalas kuras tika mainitas. Eļļa mainita ik pec 10 000 km un tikai sintetika kura paredzeta tada tipa dzinejam.
Ir mape ar dokumentiem par veiktaiem remontiem un iegadatam detaļam, ne jau par visu bet daudz kas. Viss tika pierakstits.
Gazes iekarta. Tika uzstadita pusotru gadu atpakaļ, pa to laiku viss tika noregulets un darbojas ļoti lab. Laba gazes iekartas sistema ar iešprici, gazes balons ievietots rezerves riteņa vieta līdz ar to nezud universala jega. Pateriņš braucot mieriga režima 53 litri uz 480 km. Gazes iepludes varstu nevar redzet lidz aro nevar pateikt ka auto darbojas uz gazes.
Aprikojums. Apsildamie benķi priekša un aizmugure, elektriski regulejami tikai priekša, automatiski aptumšojošais aizmugures skata spogulis. Kruize kontrole. Ksenons un halogena miglas lukturi. Parkošanas sensori, lietus sensors. Pretbuksešanas sistema ESP, ABS.
Tehniskie dati. Mehaniska atrumkarba, lidz ar to vairak baudama un mazak problematiskak, ka ari otraja atruma nostrada forsažas režims, ieminot palielina griezes momentu uz laiku. Jaudigs dzinejs ar 250zs griezes moments 350, 1900. Paatrinajums lidz simtam 7.3 sekundes, nedaudz lenak neka aero sedanam. Degvielas pateriņš no 6.7 lidz 15, atkarigs no brauksanas stila.
Pedeji ieguldijumi
Autogazes apkope un iepludes varsta montešana neredzama vieta-60 ls. Savirzes regulešana Saab centra, vajadzeja pielietot specialas plaksnes un daudz laika 60 ls. Pirms Tehniskas skates tika sataisitas visas bremžu caurules. Nomainita Eļļa, sveces un filtrs. Nopirktas riepas. Novirpoti aizmugureji bremžu diski-27 ls un uzlikti januni kluči 25 ls.
Izieta TA un nomksats nodoklis 130 ls. Un vel visadi sikumi.
Auto nav Ideals jo musu dzive nav neka ideala un jebkurš cilveks var atrast sev nepatikamas lietas kuras iekrit acis pat maza buktite vai skrambiņa, bet šis auto tiešam kopts un ļoti laba stavokli. Tagad gaidis jaunu saimnieku.
Bildes.
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... ekxpd.html