• tukšgaitas apgriezieni
Page 1 of 2

tukšgaitas apgriezieni

Posted: Mon Mar 01, 2010 1:36 pm
by 9000 turbo
ar 9000 motors 2.3 tukšgaita uztur 2000 rpm, viss sakas ar to kad atvienoju gaisa filtra trubu no inzhektora un iepuutu inzhektoru tiiriitaaju pagaidiiju kameer iedarbojas iedarbinaaju motoru, tas padarbojaas un noslaapa tad atkal pielaidu veel ieputu to dranki un tad uzliku atpakalj gaisa filtra turbu un iedarbinaaju un no taa laika 2000 rpm, kas taa par mistiku.
kaads vareetu but par vainu? liidz tam vis bij ok.

Re:tukšgaitas apgriezieni

Posted: Mon Mar 01, 2010 2:58 pm
by ZingZeng
Iztiri brivgaitas varstu.
Ja tev nav brivgaotas varsts, tad iztiri droseli, tas noteikti ir meslu pilns un nespej vairs normali darboties.
Varetu but vel citas lietas, bet es noteikti saktu ar sim.

Re:tukšgaitas apgriezieni

Posted: Mon Mar 01, 2010 2:59 pm
by ZingZeng

Re:tukšgaitas apgriezieni

Posted: Mon Mar 01, 2010 3:54 pm
by KurBads
kur tieši to tīrītāju iepūti??? Ja droselē, tad, iespējams, viņš izmazgāja uzaugumus iekš droseles un tagad drosele stāv pavērtā stāvoklī dēļ droseles atdures skrūves, ko pirms tam kāds ir izmantojis, lai ieregulētu tukšgaitas apgriezienus ...

augsti apgriezieni ir papildus gaiss ieplūdē, parasti vakuuma sūce šļauciņās.

Re:tukšgaitas apgriezieni

Posted: Mon Mar 01, 2010 4:03 pm
by ZingZeng
Man nav brivgaitas varsta, sad tad (un sodien jau atkal) apgriezieni medz brivgaita iestregt ap 1200-1500 RPM un loti negribigi velak leni nokrist lidz normaliem.
Droseles varsta izskalosana ar karburatora vai bremzu tiritaju un pec tam viegla ieellosana ar WD40 vienmer problemu ir atrisinajusi.
Sodien grasos veikt so operaciju atkal.

Re:tukšgaitas apgriezieni

Posted: Mon Mar 01, 2010 4:04 pm
by ZingZeng
Var izmantot ar so tirisanas lidzekli
http://www.hi-gear-usa.com/hg/hg_ru/ind ... t&Itemid=1

Re:tukšgaitas apgriezieni

Posted: Mon Mar 01, 2010 4:39 pm
by 9000 turbo
paldies par idejaam meginashu kauko dariiit lietas labaa, itkaa sakumaa man aizdomaas krita uz gaisa masas meritaaju.

Re:tukšgaitas apgriezieni

Posted: Mon Mar 01, 2010 9:46 pm
by KurBads
Tu sapūti virsū uz "karstās drāts"???

Tas varētu smagi ietekmēt degmaisījuma sastāvu, jo tiek vai nu apmuļķots AMM vai arī tas tiek notīrīts, bet kompis pirms tam ir bijis pielāgojies iepriekšējiem mērījumiem ar apaugušu drāti.

Kaut kas tāds ir dzirdēts, ne pašam pirmās rokas pieredze.

Re:tukšgaitas apgriezieni

Posted: Mon Mar 01, 2010 10:43 pm
by zinitis
9000 turbo wrote:ar 9000 motors 2.3 tukšgaita uztur 2000 rpm, viss sakas ar to kad atvienoju gaisa filtra trubu no inzhektora un iepuutu inzhektoru tiiriitaaju pagaidiiju kameer iedarbojas iedarbinaaju motoru, tas padarbojaas un noslaapa tad atkal pielaidu veel ieputu to dranki un tad uzliku atpakalj gaisa filtra turbu un iedarbinaaju un no taa laika 2000 rpm, kas taa par mistiku.
kaads vareetu but par vainu? liidz tam vis bij ok.
Cik noprotu,tad 9000 modeli bij tikai viena veida ar 2.3 motoriem,un tos razoja tikai vienu gadu,ta ka jebkurs komentars bus derigs si auto problemai...

Re:tukšgaitas apgriezieni

Posted: Mon Mar 01, 2010 11:18 pm
by 9000 turbo
nee uz draaats es nepuutu kad puutu gaisa filtra shlanga un gaisa meeritaajs bij taalu prom aizliekts bet iespeejams uzliekot vinu uz izhektora korpusa kautkas atteceeja iekshaa gaisa meeriitaaja bet tas taa neiespeejami liekas, arii kad peec tam skatijos gaisa meritaaju draats bija smuki apaugusi
un ir labs tas kad tagad vinji kautkaa leenaam kriitas pashaa sakumaa bija 2500 rpm tad ilgi tureejaas 2000 rpm un tagad jau kaapj nost liidz 1800 rpm, a kad atvieno gaisa masas meeriitaaja shtekeri tad ir 1500 rpm, bet protams tad pabraukt nevar.
gribeejaas kaa labaak sanaaca tikai sliktaak:(
bija arii doma kad kompim sajaukta galva tad atvienoju akji lai "parstarteejas" bet izmainju nebija. visas vakuma trubas smukas svaigas. droselvaarsts brivgaataa pilniigi nosleegts vismaz uz aci taa izskatijaas.
tagad arii var just jaudas zudumus un palielinaatu degvielas pateerinju.

Re:tukšgaitas apgriezieni

Posted: Tue Mar 02, 2010 12:07 am
by zinitis
Nu ko,ja nevelies atzities kura gada auto,ar kadu vadibas sistemu Tev ir...
Pienemsim,ka tas ir ar LH ar MAF(ka nojausu),tad parbaudi tuksgaitas sledzi pie TB(Ja nav turbo ar TCS)...


Bet ja velies kadu konkretaku atbildi,tad noradi auto dzimsanas gadu un motora tipu!!!

Re:tukšgaitas apgriezieni

Posted: Tue Mar 02, 2010 8:16 am
by 9000 turbo
saab 9000i 1990 gada 2.3 parastais. jAa ir LH iesmidzinashanas sistema un arii ir maf sensors
kas ir TB ?

Re:tukšgaitas apgriezieni

Posted: Tue Mar 02, 2010 8:20 am
by Nils
9000 turbo wrote:saab 9000i 1990 gada 2.3 parastais. jAa ir LH iesmidzinashanas sistema un arii ir maf sensors
kas ir TB ?
Par cik Zinītis vēl offline, ar TB viņš varētu būt domājis "Throttle Body".

Re:tukšgaitas apgriezieni

Posted: Tue Mar 02, 2010 12:01 pm
by KurBads
vai tas tomēr neizklausās par "apmuļķota" ECU, kas tagad lēnām pielāgojas jaunajiem AMM rādītājiem pēc tīrītāja uzņemšanas. Vai degmaisījuma sastāvs nevar kaut cik ietekmēt tukšgaitas apgriezienus?

Re:tukšgaitas apgriezieni

Posted: Tue Mar 02, 2010 5:26 pm
by Nīgrais
9000 turbo wrote: arii kad peec tam skatijos gaisa meritaaju draats bija smuki apaugusi
Tas varētu liecināt par zināmām problēmām.