• Interese par SAAB 9-5
Page 1 of 2

Interese par SAAB 9-5

Posted: Mon Feb 25, 2008 7:08 am
by andjuks
Tuvakaja nakotne ir doma nomainit savu veco auto uz kaut ko jaunaku.Svarstos starp daziem auto modeliem,un viena no tam ir SAAB 9-5 1998-2001.gada izlaiduma,ar dzineju 2.3 vai 3.0 benzins.Kam butu japievers uzmaniba,perkot tadu auto?Cik darga masina ir ekspluatacija?Vai ir iespejams noteikt auto originalo noskrejienu?Ka uzvedas auto piekare uz musu celiem un cik ta ir izturiga? Ieprieks pateicos.

Re:Interese par SAAB 9-5

Posted: Mon Feb 25, 2008 7:13 am
by zinitis
andjuks wrote:Tuvakaja nakotne ir doma nomainit savu veco auto uz kaut ko jaunaku.Svarstos starp daziem auto modeliem,un viena no tam ir SAAB 9-5 1998-2001.gada izlaiduma,ar dzineju 2.3 vai 3.0 benzins.Kam butu japievers uzmaniba,perkot tadu auto?Cik darga masina ir ekspluatacija?Vai ir iespejams noteikt auto originalo noskrejienu?Ka uzvedas auto piekare uz musu celiem un cik ta ir izturiga? Ieprieks pateicos.
Auto nav nekadas vainas,bet ieteiktu pielikt vel mazliet naudinas un nemt MY02,vai jaunaku.Noskrejienu precizi noteikt nevar,jo hakeri odometru groza ka vajag:laugh:

Re:Interese par SAAB 9-5

Posted: Mon Feb 25, 2008 7:28 am
by skirem
Zinitis wrote:
andjuks wrote:Tuvakaja nakotne ir doma nomainit savu veco auto uz kaut ko jaunaku.Svarstos starp daziem auto modeliem,un viena no tam ir SAAB 9-5 1998-2001.gada izlaiduma,ar dzineju 2.3 vai 3.0 benzins.Kam butu japievers uzmaniba,perkot tadu auto?Cik darga masina ir ekspluatacija?Vai ir iespejams noteikt auto originalo noskrejienu?Ka uzvedas auto piekare uz musu celiem un cik ta ir izturiga? Ieprieks pateicos.
Auto nav nekadas vainas,bet ieteiktu pielikt vel mazliet naudinas un nemt MY02,vai jaunaku.Noskrejienu precizi noteikt nevar,jo hakeri odometru groza ka vajag:laugh:
Kādi apsvērumi par 2002 (facelifta) variantu :huh:

Vislabāk jau veikt diagnostiku Vikingā, tur vismaz divas lietas tev pateiks: 2.3 motoram ķēdes stāvokli (dārgs prieks nomaiņai) un klimatkontrole( to var arī pats izveikt AUTO un OFF vienlaicīgi vai nav kļūdas, jo remonts arī nav lēts).
Vārīgas vietas: (turbīna, DI kasete). Par ritošo īpašu problēmu nav tikai pašam jārēķinās ka auto nav jauns un iespējams būs jāmaina amīši(īpaši aizmugurējie), stabilizātora atsaites (diezgan ātri izbeidzas). Tas tā īsumā viss. ;)

Re:Interese par SAAB 9-5

Posted: Mon Feb 25, 2008 8:20 am
by andjuks
2002 gadu es gan nevelku.Kada atskiriba ir starp 2.3 un 3.0 litru benzina dzinejiem,iznemot jaudu?Cik dargs tas prieks izmaksa,nomainit kedi?Vismaz esmu dzirdejis,ka vina iet uz diezgan lieliem noskrejieniem.Un ka ir ar atrumkarbam,cik labi viniem ir automati?Vai tomer skatities ar manualo.

Re:Interese par SAAB 9-5

Posted: Mon Feb 25, 2008 6:11 pm
by Iceman
automāts strādā manuprāt ļoti labi un problēmas ar automātiem ar nav dzirdētas. Vienīgi pa Ventspils mazpilsētu salīdzinoši manuālais patērē pa 3 litri uz 100 mazāk (salīdzinot divus saab 9-5 '98 2.3lpt)

Re:Interese par SAAB 9-5

Posted: Mon Feb 25, 2008 7:43 pm
by skirem
andjuks wrote:2002 gadu es gan nevelku.Kada atskiriba ir starp 2.3 un 3.0 litru benzina dzinejiem,iznemot jaudu?Cik dargs tas prieks izmaksa,nomainit kedi?Vismaz esmu dzirdejis,ka vina iet uz diezgan lieliem noskrejieniem.Un ka ir ar atrumkarbam,cik labi viniem ir automati?Vai tomer skatities ar manualo.
jaudas atšķirības nav lielas, kā kurā variantā 15 vai 30 HP. 3.0 ir V6- divas galvas divas DI kasetes :( .
Nezinu inflācija sit augstu vilni un domāju ka ķēdes nomaiņa droši pavilks ~ 1000 Ls, precīzāk par Vikinga cenām pie Arnija ;) . Noskrējiens tāda relatīva lieta - vienam noies 100 K , citam 150 K. Par automātiem nav komentu - nekad nav tāds auto bijis :P :P

Re:Interese par SAAB 9-5

Posted: Mon Feb 25, 2008 9:03 pm
by zaz
skirem wrote:
andjuks wrote:2002 gadu es gan nevelku.Kada atskiriba ir starp 2.3 un 3.0 litru benzina dzinejiem,iznemot jaudu?Cik dargs tas prieks izmaksa,nomainit kedi?Vismaz esmu dzirdejis,ka vina iet uz diezgan lieliem noskrejieniem.Un ka ir ar atrumkarbam,cik labi viniem ir automati?Vai tomer skatities ar manualo.
jaudas atšķirības nav lielas, kā kurā variantā 15 vai 30 HP. 3.0 ir V6- divas galvas divas DI kasetes :( .
Nezinu inflācija sit augstu vilni un domāju ka ķēdes nomaiņa droši pavilks ~ 1000 Ls, precīzāk par Vikinga cenām pie Arnija ;) . Noskrējiens tāda relatīva lieta - vienam noies 100 K , citam 150 K. Par automātiem nav komentu - nekad nav tāds auto bijis :P :P
Vēl jau man šķiet tāda nemaznozīmīga atšķirība - V6 ir siksna, 2.3 ķēde....

Re:Interese par SAAB 9-5

Posted: Mon Feb 25, 2008 9:24 pm
by mrpinkeyes
automāts vs manuālis. Ja negribi būt DUS zelta klients tad labāk tomēr manuāli.

2,3t VS 3.0t. hm, vienam ķede otram siksnas. Ķedes maina dārga ~750 Ls. Domāju, ka arī to siksnu maiņa V6 nekāda patīkamā nav. Kā tur ar to kartera ventilāciju vai tik 3,0t šī ķibele nav sastopama? 2,3t gan pastāv risks ieberzties uz sačakarētu motoru 9izdeguši gredzeni). Parasti 3,0t ir griffin koplektācijā, kas ir labi aprīkota, bet nav sportiska. Neesmu braucis ar neSAAB dzinēju (3,0t), tapēc skatītos uz klasiskiem četru cilindru dzinējiem.

-> LĪDZ 02 vs -> PĒC 02.g. Es gan nezinu vai tur ir kaut kāds labums no 2002.g.

Kartera ventilācijā tāda pati, DI kasetes , kārbas arī. Varbūt SID labāks?

Nu labi, ja gribās sportisku piekari tad no 2002.g. bez Aero pieejams arī Vector. Sēdekļi arī labāki no 2002.g., toties nav luktura tīrītāju!

Manuprāt, galvenais ir ticams pēc iespējas mazāks nobraukums, kā arī iepriekšējā saimnieka attieksme pret regulārām apkopēm.

un vēl, ja auto maksā kādu 8-9k EUR vajadzētu tomēr rezervē turēt vēl kādus 1k Ls, lai to auto varētu pēc tam savest pienācīgā kārtībā.

Ja visi šie faktori Tev ir pieņemami, tad brauksi uz nebēdu!

Re:Interese par SAAB 9-5

Posted: Tue Feb 26, 2008 3:46 am
by Ainars
kursh tur ir zelta klients ar automaatu?

ja videeji 11l pret to jaudu ir daudz tad nu sorry 1.5 civiks ar 7 uz 100km litriem man ir megaedeliigs :P

Re:Interese par SAAB 9-5

Posted: Tue Feb 26, 2008 4:53 am
by elmo
Kur tev tik maz? Laikam tik pa piepilsētu vien dzīvojies! :)

Re:Interese par SAAB 9-5

Posted: Tue Feb 26, 2008 5:23 am
by Ainars
vid aatrums peec SID ir 48km/h...
vairaak sanaak aarpus.. pa korkjiem nemiicos.. izveelos apvedceļus...

Re:Interese par SAAB 9-5

Posted: Tue Feb 26, 2008 7:34 am
by zinitis
Mr Pink Eyes wrote:automāts vs manuālis. Ja negribi būt DUS zelta klients tad labāk tomēr manuāli.

2,3t VS 3.0t. hm, vienam ķede otram siksnas. Ķedes maina dārga ~750 Ls. Domāju, ka arī to siksnu maiņa V6 nekāda patīkamā nav. Kā tur ar to kartera ventilāciju vai tik 3,0t šī ķibele nav sastopama? 2,3t gan pastāv risks ieberzties uz sačakarētu motoru 9izdeguši gredzeni). Parasti 3,0t ir griffin koplektācijā, kas ir labi aprīkota, bet nav sportiska. Neesmu braucis ar neSAAB dzinēju (3,0t), tapēc skatītos uz klasiskiem četru cilindru dzinējiem.

-> LĪDZ 02 vs -> PĒC 02.g. Es gan nezinu vai tur ir kaut kāds labums no 2002.g.

Kartera ventilācijā tāda pati, DI kasetes , kārbas arī. Varbūt SID labāks?

Nu labi, ja gribās sportisku piekari tad no 2002.g. bez Aero pieejams arī Vector. Sēdekļi arī labāki no 2002.g., toties nav luktura tīrītāju!

Manuprāt, galvenais ir ticams pēc iespējas mazāks nobraukums, kā arī iepriekšējā saimnieka attieksme pret regulārām apkopēm.

un vēl, ja auto maksā kādu 8-9k EUR vajadzētu tomēr rezervē turēt vēl kādus 1k Ls, lai to auto varētu pēc tam savest pienācīgā kārtībā.

Ja visi šie faktori Tev ir pieņemami, tad brauksi uz nebēdu!
Nu principa neiedzilinasos visas atskiribas starp MY01 un MY02,bet seit izskanejusa problema ar ABS/TC jamajiem vairs nepastav.Parsvara visiem ir ESP un tie nav noveroti sabrukusi.

Re:Interese par SAAB 9-5

Posted: Tue Feb 26, 2008 7:47 am
by Ainars
kas ir TSC?
man taads nav laikam... :dry:

Re:Interese par SAAB 9-5

Posted: Tue Feb 26, 2008 7:55 am
by zinitis
Ainars wrote:kas ir TSC?
man taads nav laikam... :dry:
T-traction
C-control
S-system
Latviski sakot pretizbuksesana.Lidz 01g.naca ABS vai ABS/TC,kuri diemzel ir nestabili izstradajumi.Pec 02g.Saka uzstadit ESP sistemu un savadakus TCS blokus.Iespejams ,ka kludos bet pec 02,auto ar pliku ABS vairs nevareja dabut,bij tikai ar TCS vai ESP.

Re:Interese par SAAB 9-5

Posted: Tue Feb 26, 2008 7:55 am
by skirem
Zinitis wrote:


Nu principa neiedzilinasos visas atskiribas starp MY01 un MY02,bet seit izskanejusa problema ar ABS/TC jamajiem vairs nepastav.Parsvara visiem ir ESP un tie nav noveroti sabrukusi.[/quote]

Nevajag pirkt tomātus un nebūs visādas nevajadzīgas uzpariktes, kuras traucē normāli braukt :P ;)