Branda 9-3 dīzeļwagons
Posted: Tue May 14, 2019 10:32 am
nu jau kādu laiciņu vizinos ar 9-3. kaut kā tā sanāca, ka pārdevu B6 passrātu un vajadzēja ieķert kaut ko tikpat eko (pasrāts sāka nenormāli rūsēt). Patika kombinācija "mazs četrcilindru mīzelis un automātiskā sešpakāpju kārba", jo B6 bija dsg un 2.0 tdi. daudz variantu jau nebija... nākamajā dienā pēc B6 nopārdošanas skatījos ss.com un nekas neuzrunāja. atvēru autoplius.lt un sāku šķirstīt... joka pēc atķeksēju 9-3 NG(@SAAB BANDĀ saukt par sieviešu mašīnu). izšķetinājās divi varianti sakarīgi - viens viļņā 06 gada wagons dīzels tomāts hektors (vector) tikko no GERMANY un viens 08.gada lineāls (linear). Pirmais viļņā, otrais rokviškos (~80km no paņevežas). sazvanījos ar abiem, izprašņāju kas un kā. Abi torgaši perekupi mahinatori, bet anyway...
nākamajā rītā startēju vispirms uz rokviškiem, bet pa ceļam iegriezos paņevežas car market mašīnas lētākas apm. par 300-500e nekā LV. Bet nu, šķita, ka viss krējums noslaukts un nekā sakarīga nav. Bija viens no*ists ttid wagons, bet arī ar sūdīgu stāvokli neielīda budžetā 3k eur
pēc paņevežas braucām uz rokvišķiem, kur mūs sagaidīja jau nomazgāts pelēkas krāsas 9-3. tā kā ar mašīnu galvenokārt bija doma, ka pārvietosies sieva- viņas doma kā par pārsteigumu man, tika ņemtas vērā un šai iepatikās mašīna (vizuāli - kā jau sievietēm). pierūcinājām, strādāja ok. burzīts, lāpīts neizskatījās. ar SWE numuriem vēl. salons, neskaitot šofera beņķa kreiso malu, tīri ok priekš 340k km bija defekti- švīka pa visu kreiso sānu, netaisījās aizm.durvis, caurumi augšējā vidējā restē, kas palikuši no halogen migliniekiem, izgriezta apakšējā reste, jo tur bija LED bars un diemžēl sākusies rūsa uz visām arkām...
vārds pa vārdam, ka seko rokasspiediens un braucam uz bausku ar tiem pašiem SWE numuriem pa cik? 2400 EUR
priecēja vid.patēriņš uz bausku - 5.2l (tādā ziņā z19dth rullē)
bauskā paspēju 15min pirms slēgšanas. visu ātri sadarījām un jau ar LV numuriem braucām mājās un tad sākās sūdi
nedēļu pēc iegādes sāka zust dzeses šķirdums(+spiediens sistēmā) un kā vēlāk izrādījās arī kāpt eļļas līmenis.
apakšā kkāds trieciens bij bijis, jo PL paspārnis lupatās un mot.vadības bloks pakļauts attiecīgi visiem laikapstākļiem.
tad vel sievai siguldā kāds pid*rs iemauca sānā un nobrāza labo arku... bet par laimi neilgi pēc tam braucām atpūsties uz taizemi un saabu atsāju krāsotājam, lai sakrāso visus četrus spārnus...
un tagad mazliet info un kas sadarīts:
nomainīts PL paspārnis
divreiz mainīta priekšējā kreisā atspere [liku BU, jo bija šrotā]
uzlikta bag.štorka
notonēti logi
nomainīta eļļa kārbā
nomainītas kvēlsveces pirms ziemas
un tad bijām ciemos pie vilciņa uz:
egr noglušīšanu, dpf un cat izgriešanu, droseļklapju amputēšanu [swirls].
tad sanāca pa lēto ieķert r17 diskus vasarai
un nomainīta galvas blīve
tuvākajās dienās būs čips
ā, komplektācija zviedriska
220v apsilde motoram
webasto autonomka
debīls pusdermantīna salons
un pats labākais - servisa grāmatiņa (diemžēl zviedriski). pēdējā apkope 2018.gada februārī - zobsisksnas kompl + eļļa [caur google translate iztulkoju]
visiem patīk bildes:
nākamajā rītā startēju vispirms uz rokviškiem, bet pa ceļam iegriezos paņevežas car market mašīnas lētākas apm. par 300-500e nekā LV. Bet nu, šķita, ka viss krējums noslaukts un nekā sakarīga nav. Bija viens no*ists ttid wagons, bet arī ar sūdīgu stāvokli neielīda budžetā 3k eur
pēc paņevežas braucām uz rokvišķiem, kur mūs sagaidīja jau nomazgāts pelēkas krāsas 9-3. tā kā ar mašīnu galvenokārt bija doma, ka pārvietosies sieva- viņas doma kā par pārsteigumu man, tika ņemtas vērā un šai iepatikās mašīna (vizuāli - kā jau sievietēm). pierūcinājām, strādāja ok. burzīts, lāpīts neizskatījās. ar SWE numuriem vēl. salons, neskaitot šofera beņķa kreiso malu, tīri ok priekš 340k km bija defekti- švīka pa visu kreiso sānu, netaisījās aizm.durvis, caurumi augšējā vidējā restē, kas palikuši no halogen migliniekiem, izgriezta apakšējā reste, jo tur bija LED bars un diemžēl sākusies rūsa uz visām arkām...
vārds pa vārdam, ka seko rokasspiediens un braucam uz bausku ar tiem pašiem SWE numuriem pa cik? 2400 EUR
priecēja vid.patēriņš uz bausku - 5.2l (tādā ziņā z19dth rullē)
bauskā paspēju 15min pirms slēgšanas. visu ātri sadarījām un jau ar LV numuriem braucām mājās un tad sākās sūdi
nedēļu pēc iegādes sāka zust dzeses šķirdums(+spiediens sistēmā) un kā vēlāk izrādījās arī kāpt eļļas līmenis.
apakšā kkāds trieciens bij bijis, jo PL paspārnis lupatās un mot.vadības bloks pakļauts attiecīgi visiem laikapstākļiem.
tad vel sievai siguldā kāds pid*rs iemauca sānā un nobrāza labo arku... bet par laimi neilgi pēc tam braucām atpūsties uz taizemi un saabu atsāju krāsotājam, lai sakrāso visus četrus spārnus...
un tagad mazliet info un kas sadarīts:
nomainīts PL paspārnis
divreiz mainīta priekšējā kreisā atspere [liku BU, jo bija šrotā]
uzlikta bag.štorka
notonēti logi
nomainīta eļļa kārbā
nomainītas kvēlsveces pirms ziemas
un tad bijām ciemos pie vilciņa uz:
egr noglušīšanu, dpf un cat izgriešanu, droseļklapju amputēšanu [swirls].
tad sanāca pa lēto ieķert r17 diskus vasarai
un nomainīta galvas blīve
tuvākajās dienās būs čips
ā, komplektācija zviedriska
220v apsilde motoram
webasto autonomka
debīls pusdermantīna salons
un pats labākais - servisa grāmatiņa (diemžēl zviedriski). pēdējā apkope 2018.gada februārī - zobsisksnas kompl + eļļa [caur google translate iztulkoju]
visiem patīk bildes: