• Branda 9-3 dīzeļwagons
Page 1 of 3

Branda 9-3 dīzeļwagons

Posted: Tue May 14, 2019 10:32 am
by Brand
nu jau kādu laiciņu vizinos ar 9-3. kaut kā tā sanāca, ka pārdevu B6 passrātu un vajadzēja ieķert kaut ko tikpat eko (pasrāts sāka nenormāli rūsēt). Patika kombinācija "mazs četrcilindru mīzelis un automātiskā sešpakāpju kārba", jo B6 bija dsg un 2.0 tdi. daudz variantu jau nebija... nākamajā dienā pēc B6 nopārdošanas skatījos ss.com un nekas neuzrunāja. atvēru autoplius.lt un sāku šķirstīt... joka pēc atķeksēju 9-3 NG(@SAAB BANDĀ saukt par sieviešu mašīnu). izšķetinājās divi varianti sakarīgi - viens viļņā 06 gada wagons dīzels tomāts hektors (vector) tikko no GERMANY un viens 08.gada lineāls (linear). Pirmais viļņā, otrais rokviškos (~80km no paņevežas). sazvanījos ar abiem, izprašņāju kas un kā. Abi torgaši perekupi mahinatori, bet anyway...
nākamajā rītā startēju vispirms uz rokviškiem, bet pa ceļam iegriezos paņevežas car market :mrgreen: mašīnas lētākas apm. par 300-500e nekā LV. Bet nu, šķita, ka viss krējums noslaukts un nekā sakarīga nav. Bija viens no*ists ttid wagons, bet arī ar sūdīgu stāvokli neielīda budžetā 3k eur
pēc paņevežas braucām uz rokvišķiem, kur mūs sagaidīja jau nomazgāts pelēkas krāsas 9-3. tā kā ar mašīnu galvenokārt bija doma, ka pārvietosies sieva- viņas doma kā par pārsteigumu man, tika ņemtas vērā un šai iepatikās mašīna (vizuāli - kā jau sievietēm). :mrgreen: pierūcinājām, strādāja ok. burzīts, lāpīts neizskatījās. ar SWE numuriem vēl. salons, neskaitot šofera beņķa kreiso malu, tīri ok priekš 340k km :mrgreen: bija defekti- švīka pa visu kreiso sānu, netaisījās aizm.durvis, caurumi augšējā vidējā restē, kas palikuši no halogen migliniekiem, izgriezta apakšējā reste, jo tur bija LED bars un diemžēl sākusies rūsa uz visām arkām...
vārds pa vārdam, ka seko rokasspiediens un braucam uz bausku ar tiem pašiem SWE numuriem :mrgreen: pa cik? 2400 EUR

priecēja vid.patēriņš uz bausku - 5.2l (tādā ziņā z19dth rullē)
bauskā paspēju 15min pirms slēgšanas. visu ātri sadarījām un jau ar LV numuriem braucām mājās un tad sākās sūdi :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
nedēļu pēc iegādes sāka zust dzeses šķirdums(+spiediens sistēmā) un kā vēlāk izrādījās arī kāpt eļļas līmenis.
apakšā kkāds trieciens bij bijis, jo PL paspārnis lupatās un mot.vadības bloks pakļauts attiecīgi visiem laikapstākļiem.

tad vel sievai siguldā kāds pid*rs iemauca sānā un nobrāza labo arku... bet par laimi neilgi pēc tam braucām atpūsties uz taizemi un saabu atsāju krāsotājam, lai sakrāso visus četrus spārnus...

un tagad mazliet info un kas sadarīts:

nomainīts PL paspārnis
divreiz mainīta priekšējā kreisā atspere :mrgreen: [liku BU, jo bija šrotā]
uzlikta bag.štorka
notonēti logi
nomainīta eļļa kārbā
nomainītas kvēlsveces pirms ziemas
un tad bijām ciemos pie vilciņa uz:
egr noglušīšanu, dpf un cat izgriešanu, droseļklapju amputēšanu [swirls].
tad sanāca pa lēto ieķert r17 diskus vasarai
un nomainīta galvas blīve
tuvākajās dienās būs čips

ā, komplektācija zviedriska :mrgreen:
220v apsilde motoram
webasto autonomka
debīls pusdermantīna salons
un pats labākais - servisa grāmatiņa (diemžēl zviedriski). pēdējā apkope 2018.gada februārī - zobsisksnas kompl + eļļa [caur google translate iztulkoju]

visiem patīk bildes:

Image
Image
Image
Image
Image

Re: Branda 9-3 dīzeļwagons

Posted: Tue May 14, 2019 2:17 pm
by eriks1531
> un tad bijām ciemos pie vilciņa uz:
> egr noglušīšanu, dpf un cat izgriešanu, droseļklapju amputēšanu [swirls].

Kāpēc izgriezi, kaut kas čakarējās vai vienkārši principa pēc ?

Re: Branda 9-3 dīzeļwagons

Posted: Tue May 14, 2019 3:09 pm
by Highlander
eriks1531 wrote: Tue May 14, 2019 2:17 pm > un tad bijām ciemos pie vilciņa uz:
> egr noglušīšanu, dpf un cat izgriešanu, droseļklapju amputēšanu [swirls].

Kāpēc izgriezi, kaut kas čakarējās vai vienkārši principa pēc ?
Ja ir planos vilet dizeli, tad tie ir pirmie un svarigakie solji, kas jadara. Pectam to visu saprogramme (nochipo) un brauc laimigs

Re: Branda 9-3 dīzeļwagons

Posted: Tue May 14, 2019 3:33 pm
by Ainars
Highlander wrote: Tue May 14, 2019 3:09 pm
eriks1531 wrote: Tue May 14, 2019 2:17 pm > un tad bijām ciemos pie vilciņa uz:
> egr noglušīšanu, dpf un cat izgriešanu, droseļklapju amputēšanu [swirls].

Kāpēc izgriezi, kaut kas čakarējās vai vienkārši principa pēc ?
Ja ir planos vilet dizeli, tad tie ir pirmie un svarigakie solji, kas jadara. Pectam to visu saprogramme (nochipo) un brauc laimigs
:text-lol::text-lol:

Re: Branda 9-3 dīzeļwagons

Posted: Tue May 14, 2019 4:31 pm
by Brand
divas no četrās swirlām vabše nekustējās
dpfs bija pilnībā ciet un pēc arteh teiktā tas bija iemesls, kāpēc eļļai klāt nāca degviela
EGR - neredzu jēgu no viņa, ja mašīnai ir webasto

Re: Branda 9-3 dīzeļwagons

Posted: Tue May 14, 2019 4:40 pm
by Dainis
Brand wrote: Tue May 14, 2019 4:31 pm divas no četrās swirlām vabše nekustējās
dpfs bija pilnībā ciet un pēc arteh teiktā tas bija iemesls, kāpēc eļļai klāt nāca degviela
EGR - neredzu jēgu no viņa, ja mašīnai ir webasto
EGR taču ekoloģijai... Tāpat kā visi DPF un katalizatori...
Visu ārā, lai tas dīzels var elpot..

Re: Branda 9-3 dīzeļwagons

Posted: Tue May 14, 2019 5:28 pm
by Milicis
Šiem nenāk Webasto, bet gan Eberspracher sistēma. Kamēr iet, tikmēr viss labi. Nav tik izplatīta LV, tāpēc ar servisu ir tā kā ir. Man arī pagaidām strādā.

Re: Branda 9-3 dīzeļwagons

Posted: Wed May 15, 2019 11:19 am
by eriks1531
Brand wrote: Tue May 14, 2019 4:31 pm divas no četrās swirlām vabše nekustējās
dpfs bija pilnībā ciet un pēc arteh teiktā tas bija iemesls, kāpēc eļļai klāt nāca degviela
EGR - neredzu jēgu no viņa, ja mašīnai ir webasto
Ok, skaidrs.
Kā ar dūmiem pēc izravēšanas, apskati varēs iziet ?

Re: Branda 9-3 dīzeļwagons

Posted: Wed May 15, 2019 11:39 am
by Highlander
eriks1531 wrote: Wed May 15, 2019 11:19 am
Brand wrote: Tue May 14, 2019 4:31 pm divas no četrās swirlām vabše nekustējās
dpfs bija pilnībā ciet un pēc arteh teiktā tas bija iemesls, kāpēc eļļai klāt nāca degviela
EGR - neredzu jēgu no viņa, ja mašīnai ir webasto
Ok, skaidrs.
Kā ar dūmiem pēc izravēšanas, apskati varēs iziet ?
Ja ar dzelziem viss kartiba, viss pareizi saprogrammets, tad dumainiba tada pati, vai nedaudz augstaka, bet TA iziet bez problemam. Nevienmer lielais kvepa makonis nozimes paaugstinatu dumainibas koeficentu.

Re: Branda 9-3 dīzeļwagons

Posted: Tue May 21, 2019 5:43 pm
by Brand
:whistle::whistle::whistle::whistle:

Image

Re: Branda 9-3 dīzeļwagons

Posted: Tue May 21, 2019 9:20 pm
by elmo
Brand wrote: Tue May 21, 2019 5:43 pm :whistle::whistle::whistle::whistle:

Image
Jābrauc pie Foxa, lai pielabo līknes, šitās tādas meitenīgas!
:mrgreen:

Re: Branda 9-3 dīzeļwagons

Posted: Tue May 21, 2019 11:18 pm
by OSC
NM kautkā biš pamaz, varētu krietni vairāk uz stock dzelžiem

Re: Branda 9-3 dīzeļwagons

Posted: Mon Aug 12, 2019 5:35 pm
by Brand
laiciņš nobraukts. tā jau nav, ka nekas nav darīts
kaut kad nolūza viena aizm.atspere. - nomainījām.
"water in fuel" piebesīja - @arteh nomainīja degv.filtru+ūdens sensoru. tagad viss ok

drīzumā pieķeršos bremzēm. nomainīs sadilušos diskus un klučus un pie reizes aizm.kreisais gultnis sācis skaļāk uzvesties.
no donora tiks likti nākamvasar šie diski ar praktiski jaunām riepām. https://www.ss.lv/msg/lv/transport/spar ... 1565620498

Re: Branda 9-3 dīzeļwagons

Posted: Tue Aug 13, 2019 12:21 am
by maa
A kur projekts nesaprotu, parastas dīzelistu ikdienas problēmas vien :doh:

Re: Branda 9-3 dīzeļwagons

Posted: Tue Aug 13, 2019 12:42 am
by Milicis
Cik tas ūdens sensors maksāja? Man arī vadi nopuvuši. Besī ka met ārā visu laiku :twisted: